Connect with us

Evenimente

Delia a cântat suspendată la o înălțime de 7 metri în prima seară a show-ului „Acadelia”

Published

on

 

Un show la înălțime, din toate punctele de vedere! Asta se poate spune despre prima seară a concertului „Acadelia”, când spectatorii Sălii Palatului au putut vedea rezultatul muncii Deliei și-a echipei ei din ultimele luni.

O scenă transformată într-un regat al dulciurilor, o sală decorată în ton cu întreaga rețetă, coregrafii uimitoare, dansatori perfect sincronizați, costume fascinante și o artistă care a demonstrat încă o dată că și în România pot fi organizate spectacole de o asemenea anvergură.

Delia a deschis seria concertelor de la Sala Palatului din această toamnă cu cea mai recentă piesă a sa, „Acadele”. Pe scenă, dintr-un tort imens au apărut dansatorii, iar publicul a fost luat prin surprindere când în mijlocul lui au apărut acrobați și uriași pe picioroange, viu colorați și energici. Mai multe torturi și-au luat zborul deasupra scenei, ridicate în aer cu ajutorul unor drone.

Unul dintre cele mai emoționante momente ale serii, înaintea căruia Delia a vorbit cât se poate de sincer despre perioada copilăriei și pierderile resimțite odată cu maturizarea, a fost duetul alături de sora ei, Oana, pe piesa „Cine m-a făcut om mare”. În timpul lui, Delia a mângâiat cu blândețe burtica surorii ei, însărcinată cu cel de-al doilea copil, iar la finalul său, pe scenă a apărut și mama celor două, în brațe cu nepoțica Deliei, Jessie. Cele trei generații de femei au primit aplauze, iar Delia, o îmbrățișare lungă și emoționantă din partea mamei sale.

Tot aseară, Delia a cântat o parte a piesei „Gura ta” suspendată la o înălțime de 7 metri. Curajoasă, Delia s-a și răsucit în aer de mai multe ori, iar întregul moment artistic nu doar că i-a ieșit perfect, dar a și lăsat sala cu respirația tăiată. Un număr de iluzionism, la finalul piesei „Du-te-mă”, a făcut ca artista să dispară de pe scenă… ca prin minune și pe toată durata piesei „Da, mamă”, Delia a părut „înghițită” de o pernă imensă, pe care a tot plutit.

Nelipsiți au fost și invitații speciali, Nick, alături de care Delia a interpretat piesele „Vreau să plâng” și „Vino la mine” și Grasu XXL, cel cu care a scos „Despablito”, unul dintre hiturile acestei veri.

Pe toată durata show-ului, Delia a transmis mai multe mesaje prin care a îndemnat publicul să-și trăiască viața exact așa cum își dorește, independent de reguli și norme. Artista, cunoscută pentru faptul că este o gurmandă, și-a încheiat spectacolul cu următoarele cuvinte: „Mâncați cât vreți, doamnelor! Puneți pe voi! Aveți dreptul!”

Pe lângă prestația artistică ireproșabilă a Deliei și a tuturor celor implicați în povestea muzicală spusă pe scenă, strălucirea show-ului „Acadelia” a fost asigurată și de aparate laser de mare putere, de cei 130 de metri pătrați de ecran led și de cele peste 300 de aparate de lumină inteligentă. Jocurile de lumini și umbre, efectele 3D și grafica show-ului au fost în sine momente artistice impresionante. Totul a respectat conceptul show-ului, inclusiv confetti, care au fost în formă de acadele.

Astăzi și mâine, 15 și 16 noiembrie, Delia continuă seria concertelor „Acadelia” de la Sala Palatului cu noi surprize în fața noilor spectatori dornici să o vadă. Biletele s-au epuizat atât pentru reprezentația de astăzi, cât și pentru cea de mâine. Evenimentul „Acadelia” este un show powered by Global Events.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

Primaria Sectorului 1: Bucharest Lady Qvintet, Steaua Di Vreari si Gica Coada, Nikos Papadopoulos, Elena Gheorghe

Published

on

 

Surprize pentru acest weekend pentru melomani si iubitorii unor artisti de soi! Soprana Arlinda Morava, in parteneriat cu Primaria sectorului 1 si Clubul Rotary Cismigiu va invita la “Noaptea Armaneasca”,sambata 19 octombrie de la ora 17.00   la Parcul ADP sector 1-Piata Presei.

In concert: Bucharest Lady Qvintet, Steaua Di Vreari si Gica Coada, Nikos Papadopoulos, Elena Gheorghe si multi altii!!! Un eveniment cu multe surprize pe care nu trebuie sa-l ratati asa ca trebuie sa fioti prezenti daca iubiti muzica Elenei Gheorghe sau a celorlati invitati!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Peek & Cloppenburg ajunge în inima Transilvaniei, Vivo! Cluj-Napoca

Published

on

 

Începând din 17 octombrie, Peek & Cloppenburg te așteaptă și în VIVO! Cluj-Napoca. Pregătește-te pentru o nouă experiență de shopping în peste 3.000 mp² ce acoperă peste 200 de branduri internaționale high-fashion, precum Calvin Klein, Armani Exchange, Hugo Boss, Guess, Nike, Tommy Hilfiger, Scotch & Soda, Ted Baker, Under Armour, Coccinelle, DKNY, Lacoste, Love Moschino, Adidas, FILA, Nike, Reebok, dar și mărci proprii, precum Jake’s ori REVIEW, ce își așteaptă cumpărătorii cu selecții iconice, potrivite fiecărui stil.

VIVO! Cluj-Napoca finalizează cu succes procesul de modernizare a 22.000 metri și oferă acum o experiență unică de shopping în regiune. Iar de pe 17 octombrie, locul în care clujenii îmbină shopping-ul cu timpul de calitate petrecut alături de prieteni și de familie este de acum mai bogat cu un magazin aflat în top-ul preferințelor pasionaților de modă – Peek & Cloppenburg.

4 zile de răsfăț la shopping!

Timp de 4 zile, de joi până duminică, clujenii sunt așteptați cu aranjamente florale spectaculoase să pășească pe covorul roșu, în noul magazin Peek & Cloppenburg. Întâmpinați cu șampanie, espresso și ciocolată, clienții sunt răsfățati cu give-away-uri de beauty, reduceri de 20%, exclusiv pe baza cardului Peek & Cloppenburg, iar doamnele se pot bucura de un refresh make-up înainte de poza la panou.

Ce te așteaptă în noul magazin Peek & Cloppenburg din Vivo! Cluj?

Creațiile celor mai populare case de modă și branduri high-fashion din noile colecții descriu sesiuni de cumpărături de neuitat. Trendurile de sezon sunt bine reprezentate prin colecțiile inspirate din eleganta modă retro. Anii ‘70 revin cu juxtapuneri sofisticate de catifea, reiat, jeans evazat ori în stil clopot, trenciuri lungi sau culottes. Anii ‘90 descriu un Grunge prețios, ce îmbină feminitatea cu accente pe talie, cu linii androgine şi umeri exagerați. Totul presărat cu stofe cadrilate, pattern-uri bogate, broderii fine din dantelă, în gama cromatică specifică de sezon, dominată de tonuri pământii și neutre, cu inserții de nuanțe neon, ce captează privirile.

 

Despre Peek & Cloppenburg:

 

Peek & Cloppenburg, retailerul independent din industria modei, este o companie de familie, lider de piață pe segmentul vestimentar superior cu 16.000 de asociați și cu peste 140 de magazine în 15 țări din Europa.

Peek & Cloppenburg oferă o gamă variată de produse pentru toate stilurile și preferințele, de la brand-uri internaționale până la mărcile proprii. Diversitatea colecțiilor acoperă orice nevoie vestimentară – de la stilul casual până la outfit-uri business, sau ținute de seară. Peek & Cloppenburg își selectează cu atenție produsele pentru a crea noi tendințe și pentru a le oferi clienților săi permanente surse de inspirație. Mai multe informații sunt disponibile pe https://www.peek-cloppenburg.com/ro.

 

Activările incluse în evenimentul de lansare se desfășoară în perioada 17 octombrie- 20 octombrie, între orele 10:00- 22:00, în magazinul Peek &Cloppenburg din Vivo! Cluj-Napoca, Strada Avram Iancu, Nr. 492-500, Florești

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

URBB a înregistrat o creștere în volum de două cifre pentru berile premium și superpremium din portofoliu

Published

on

 

United Romanian Breweries Bereprod (URBB) a înregistrat o rată de creștere în volum de 15% la nivelul întregului portofoliu de beri premium și superpremium, în perioada ianuarie – iunie 2019, comparativ cu aceeași perioadă din anul anterior. Cele mai mari creșteri în volum au fost înregistrate de brandurile din gama de specialități a URBB – Timeless Collection.

Rezultatele URBB din ultimii ani sunt consecința unei strategii pe termen lung a companiei, cât și a standardelor foarte ridicate după care ne ghidăm activitatea. Aceste rezultate ne reafirmă faptul că suntem o companie matură și că răspundem nevoilor consumatorilor din România cu produse de cea mai înaltă calitate, cu tradiție în piața de băuturi, care acoperă o gamă de gusturi tot mai rafinate și diverse, dar și preferințele variate în materie de brand”, a spus Kobi Dar, Președinte URBB.

Grupul Carlsberg a înregistrat o creștere a volumelor de bere la nivel mondial de 1,4% în primul semestru al acestui an, față de aceeași perioadă din anul anterior.

În 2019, URBB și-a extins portofoliul de bere prin lansarea a trei sortimente noi de bere, care vin ca răspuns la tendința de premiumizare observată în rândul consumatorilor: Weihenstephaner Vitus, care s-a alăturat portofoliului URBB de beri speciale din gama Timeless Collection deja binecunoscute românilor, Bucur – bere de bulevard, prima bere românească care completează portofoliul URBB de mărci de bere premium, și Carlsberg 0,0%, noua bere superpremium fără alcool din portofoliul URBB, cu un gust echilibrat de malț, ușor amărui, cu aromă distinctă și plăcută de hamei proaspăt și cu un conținut redus de calorii – 15kcal/100 ml.

# # #

Despre URBB

URBB este unul dintre cei mai mari producători de bere de pe piaţa locală și singurul berar din București dezvoltat printr-o investiție Greenfield. URBB oferă consumatorilor produse de cea mai înaltă calitate, printr-un portofoliu format din mărci premium și superpremium, internaționale și românești, care include și o selecție variată de beri speciale. În prezent, portofoliul include: Tuborg, Tuborg Christmas Brew, Carlsberg, Carlsberg Elephant, Carlsberg 0,0%, Holsten, SKOL, SKOL Nepasteurizat, Guinness, Kilkenny, Weihenstephaner Hefe Weissbier, Weihenstephaner Vitus, Grimbergen Ambrée, Grimbergen Blanche, Kronenbourg 1664 Blanc, Angelo Poretti, Bucur – bere de bulevard, cidrul premium Somersby şi Granini pe piaţa băuturilor răcoritoare.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: