Connect with us

Muzica

Delia lansează o piesă nouă chiar înainte de mult-aşteptatele concerte Acadelia de la Sala Palatului

Published

on

 

Consumul de zahăr este recomandat cu măsură. Însă toamna aceasta nu există restricţii în meniul Acadelia: cel mai aşteptat show al Deliei de la Sala Palatului, din 14, 15 şi 16 noiembrie, va conține suficiente urme de ironie, dulceață de zmeură și niște sâmburi de adevăr, astfel încât acadelele să devină o experienţă memorabilă. Chiar înainte de seria spectacolelor Acadelia, artista lansează şi o piesă nouă, compusă de ea, care se încadrează în acelaşi concept: „ACADELE”. 

 

Delia – ACADELE

Muzică și text: Delia Munteanu, Alex Cotoi

Producție muzicală: Alex Cotoi

Regie: Alex Ceaușu

(C) & (P) 2018 Global Records

Foto clip: Nick Stavre (Facebook, Instagram: @nickstavre)

 

La filmările clipului „ACADELE” s-a folosit o jumătate de tonă de zahăr din care s-a construit o piscină din zahăr, plină cu bile multicolore. Pe lângă cele 500 de kg de zahăr, s-au mai utilizat încă 10 kg de bomboane m&m, 15 kg marshmellows, 20 kg bomboane, 30 kg tort, 100 cupcakes, 150 acadele.  Clipul piesei „Acadele” este doar un scurt preview din ceea se va întâmpla la spectacolele din luna noiembrie de la Sala Palatului. Așadar, pentru cei care doresc să vadă un show dulce și colorat, Acadelia este cea mai potrivită alegere.

Spectacolul Acadelia din 16 noiembrie este deja sold out, astfel că cei care nu vor să rateze cel mai curajos show al toamnei mai pot achiziţiona bilete pentru concertele din 14 şi 15 noiembrie. De asemenea, cei care optează pentru categoria de bilete VIP vor beneficia de acces separat, special treatment food & drinks, activări speciale şi goodie bags. Totodată, există opțiunea achiziționării de bilete Meet and Greet Delia. Accesul la sesiunea de meet & greet cu Delia are un cost separat față de prețul de bilet pentru participare la concerte. Este obligatoriu pentru accesul la sesiunea de meet & greet ca participanții să aibă ahiziționat și un bilet la unul dintre concertele Acadelia. Pe lângă accesul la  meet & greet, cumpărătorii acestei categorii de preț primesc și piese din merch-ul Acadelia.

Acadelia, show pentru care Delia se pregăteşte deja intens ore întregi pe zi, se anunţă a fi o experienţă memorabilă pentru cei care vor face parte din acest scenariu curajos pus la cale de artistă împreună cu echipa sa. Din meniu nu vor lipsi, după cum mărturiseşte Adrian Tapciuc, regizorul spectacolelor Deliei, un decor multifuncţional impresionant, o trupă numeroasă de balet, ținute extravagante, 10 aparate laser de mare putere, 130 de metri pătrați de ecran led, peste 300 de aparate de lumină inteligentă, zeci de costume şi machiaje speciale, coregrafii sau elemente dulci, care vor da savoare poveştii Acadelia. Delia va cânta în premieră piesa „ACADELE”, pe care a compus-o încă de când a dat titlul acestui show, însă aceasta nu va fi singura premieră: interpretarea piesei „Cine m-a facut om mare”, la care Delia ține foarte mult și pe care a compus-o în întregime (muzică și versuri), va fi un moment cu totul și cu totul special, iar cei care vor fi în sală vor înțelege exact ce înseamnă acest lucru.

Acadelia va fi mai mult decât un regat al dulciurilor și al culorilor, ci și un show pentru întreaga familie, presărat cu surprize, emoții puternice, capabile să creeze momente memorabile.  Va fi un spectacol dulce atât la propriu, cât și la figurat, pentru că acadelele nu pot lipsi din programul pregătit de organizatori.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Muzica

INNA lansează “Tu Manera” de pe albumul “YO”, compus integral de artistă

Published

on

 

INNA revine cu cea de-a patra piesă de pe albumul „YO” care va fi lansat primăvara aceasta și care se numește „Tu Manera”.

Piesa a fost compusă de INNA și produsă de David Ciente, alături de care artista a lucrat pentru fiecare dintre cele unsprezece piese de pe album, dar și “Gimme Gimme”, “Ruleta”, “Nirvana”.

“Tu Manera” este o piesă extrem de energică, iar videoclipul filmat de Alexandru Mureșan și regizat de Bogdan Păun de la NGM Creative surprinde o INNA total diferită față de cea cu care fanii s-au obișnuit în clipurile și aparițiile ei: cu un outfit simplu, jucăușă, pusă pe șotii.

“M-am distrat foarte mult la filmările videoclipului “Tu Manera”! Practic, nu mă simțeam ca la o filmare propriu-zis. Am făcut tot ce mi-a trecut prin cap, fără limite, ca atunci când eram mică”, a spus INNA.

De imaginea INNEI s-au ocupat RDStyling pentru ținute, păr Sorin Stratulat (Beauty District) și make-up Andra Manea (Make-up and Beauty Studio).

Tot anul acesta, INNA a lansat “Sin Ti”, o piesă sinceră de dragoste, o declarație directă și emoționantă, care are peste 5 milioane de vizualizări.

Anul trecut, INNA a lansat “RA” (cu aproape 9 milioane de vizualizăi) și “Iguana” (peste 12 milioane de vizualizări), două piese cu un sound complet nou față de cel cu care erau obișnuiți fanii artistei, care vor fi incluse pe albumul “YO”.

INNA va susține două concerte în România: pe 13 martie la Hard Rock Café și pe 15 martie la FORM Space în Cluj.

Albumul “YO” va fi lansat primăvara aceasta cu ROC Nation, labelul lui Jay-Z, care reprezintă artiști de top precum Rihanna, Shakira, Mariah Carey, Damien Marley, Miguel, Willow Smith.

Pentru a promova albumul “YO”, INNA a cântat la evenimentul Telehit pe Estadio Azteca în fața a zeci de mii de fani, a participat la Latin Grammy Awards, a oferit un premiu la Premio Lo Nuestro. De asemenea, a făcut un promo tour la cele mai importante televiziuni și radiouri din Mexico și a dat interviuri pentru publicațiile cele mai importante precum Cosmopolitan Mexic, Vogue Mexic, Rolling Stones etc.

Anul acesta, INNA a cântat pentru prima dată în Australia, la Melbourne și Sidney.

“YO” include 11 piese, fiecare spune povestea unui alt personaj, unei alte stări pe care INNA simte că le-a trait în altă viață.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Muzica

6 piese lansate de Cat Music în top 10 Media Forest

Published

on

Foto Credit: CAT MUSIC
 

3 Sud Est, JO, Cabron, Lidia Buble si Smiley sunt doar câțiva dintre cei mai iubiți artiști ai label-ului Cat Music care au cucerit topurile muzicale de-a lungul timpului. Potrivit platformei Media Forest, 6 piese lansate de către casa de discuri sunt prezente în top 10 al celor mai difuzate single-uri.

Lansat în urmă cu o luna, cel mai recent single 3 Sud Est, „Focul” se clasează pe poziția 3 cu 109 difuzări, urmat de Juan Magan feat. Hyenas, Mohombi și Yasiris, cu piesa „Claro Que Si” pe locul 6, cu 93 de play-uri și 1.000.000 de stream-uri pe platformele de specialitate în prima lună. Pe locul 7, JO și Cabron au generat 91 de difuzări cu piesa „Cu inima” conform Media Forest și peste 16 milioane de vizualizări pe YouTube. Iova și Paul Damixie ocupă poziția a opta cu „Down On My Knees”, single ce a ajuns în mai puțin de o zi de la lansare pe locul 33 pe iTunes în Top 200 Tracks Romania all genres chart.

Pe locul 9 în topul celor mai difuzate piese se clasează Lidia Buble cu „Tu”, single ce a adunat peste 13 milioane de view-uri pe YouTube, iar Sore și Smiley se poziționează pe locul 10 cu cel mai recent feat al lor, „Jumătate”, lansat în urmă cu două săptămâni.

Cat Music este cea mai mare casă de discuri din România, ce are în portofoliu artiști precum Smiley, Feli, Ruby, What’s UP, Lidia Buble, Elena Gheorghe, Mandinga, DJ Sava, JO, Noaptea Târziu, Ilinca Băcilă, Bella Santiago, Kamelia, Monoir, Olga Verbitchi și Voltaj.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Muzica

Sonny Flame lanseaza cea de-a treia piesa de pe album, “Pe strada ta”

Published

on

 

Dupa “Da-le” si “Mai aproape”, Sonny Flame lanseaza si cea de-a treia piesa de pe albumul “Mozaic de ganduri”. Aceasta se numeste pe strada ta si este compusa in totalitate de Sonny Flame.

“M-am gandit sa scriu o piesa pentru cei care privesc lucrurile din exterior cu superficialitate in ceea ce priveste muzica. Majoritatea cred ca este o distractie si ca noi, artistii avem mereu o viata frumoasa, lipsita de griji,dar nu au cum sa vada toata munca din spate si momentele grele prin care treci de-a lungul timpului, pentru a-ti construi o cariera. Stiu ca pare simplu, la fel am crezut si eu, dar doar atunci cand simti pe propria piele, ajungi sa intelegi cu adevarat totul”, a declarat Sonny Flame.

“Este un mesaj pentru cei care vor sa se apuce de muzica, cei care vin din urma, si care au visuri mari;sa fie constienti ca nu este asa cum pare, si daca se hotarasc sa intre in acest business, trebuie sa se inarmeze cu rabdare si nervi de otel, pentru ca lucrurile care dureaza, nu se construiesc peste noapte”, a concluzionat artistul.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending