Connect with us

Muzica

Delia lansează o piesă nouă chiar înainte de mult-aşteptatele concerte Acadelia de la Sala Palatului

Published

on

 

Consumul de zahăr este recomandat cu măsură. Însă toamna aceasta nu există restricţii în meniul Acadelia: cel mai aşteptat show al Deliei de la Sala Palatului, din 14, 15 şi 16 noiembrie, va conține suficiente urme de ironie, dulceață de zmeură și niște sâmburi de adevăr, astfel încât acadelele să devină o experienţă memorabilă. Chiar înainte de seria spectacolelor Acadelia, artista lansează şi o piesă nouă, compusă de ea, care se încadrează în acelaşi concept: „ACADELE”. 

 

Delia – ACADELE

Muzică și text: Delia Munteanu, Alex Cotoi

Producție muzicală: Alex Cotoi

Regie: Alex Ceaușu

(C) & (P) 2018 Global Records

Foto clip: Nick Stavre (Facebook, Instagram: @nickstavre)

 

La filmările clipului „ACADELE” s-a folosit o jumătate de tonă de zahăr din care s-a construit o piscină din zahăr, plină cu bile multicolore. Pe lângă cele 500 de kg de zahăr, s-au mai utilizat încă 10 kg de bomboane m&m, 15 kg marshmellows, 20 kg bomboane, 30 kg tort, 100 cupcakes, 150 acadele.  Clipul piesei „Acadele” este doar un scurt preview din ceea se va întâmpla la spectacolele din luna noiembrie de la Sala Palatului. Așadar, pentru cei care doresc să vadă un show dulce și colorat, Acadelia este cea mai potrivită alegere.

Spectacolul Acadelia din 16 noiembrie este deja sold out, astfel că cei care nu vor să rateze cel mai curajos show al toamnei mai pot achiziţiona bilete pentru concertele din 14 şi 15 noiembrie. De asemenea, cei care optează pentru categoria de bilete VIP vor beneficia de acces separat, special treatment food & drinks, activări speciale şi goodie bags. Totodată, există opțiunea achiziționării de bilete Meet and Greet Delia. Accesul la sesiunea de meet & greet cu Delia are un cost separat față de prețul de bilet pentru participare la concerte. Este obligatoriu pentru accesul la sesiunea de meet & greet ca participanții să aibă ahiziționat și un bilet la unul dintre concertele Acadelia. Pe lângă accesul la  meet & greet, cumpărătorii acestei categorii de preț primesc și piese din merch-ul Acadelia.

Acadelia, show pentru care Delia se pregăteşte deja intens ore întregi pe zi, se anunţă a fi o experienţă memorabilă pentru cei care vor face parte din acest scenariu curajos pus la cale de artistă împreună cu echipa sa. Din meniu nu vor lipsi, după cum mărturiseşte Adrian Tapciuc, regizorul spectacolelor Deliei, un decor multifuncţional impresionant, o trupă numeroasă de balet, ținute extravagante, 10 aparate laser de mare putere, 130 de metri pătrați de ecran led, peste 300 de aparate de lumină inteligentă, zeci de costume şi machiaje speciale, coregrafii sau elemente dulci, care vor da savoare poveştii Acadelia. Delia va cânta în premieră piesa „ACADELE”, pe care a compus-o încă de când a dat titlul acestui show, însă aceasta nu va fi singura premieră: interpretarea piesei „Cine m-a facut om mare”, la care Delia ține foarte mult și pe care a compus-o în întregime (muzică și versuri), va fi un moment cu totul și cu totul special, iar cei care vor fi în sală vor înțelege exact ce înseamnă acest lucru.

Acadelia va fi mai mult decât un regat al dulciurilor și al culorilor, ci și un show pentru întreaga familie, presărat cu surprize, emoții puternice, capabile să creeze momente memorabile.  Va fi un spectacol dulce atât la propriu, cât și la figurat, pentru că acadelele nu pot lipsi din programul pregătit de organizatori.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Muzica

Andra si What’s Up au lansat piesa „Tine-te Bine”

Published

on

 

Acum fix 7 ani avea sa se lanseze „K la Meteo”, atat piesa Andrei, cat si a lui What’s Up. Fix 7 ani mai tarziu vine continuarea ei. Este vorba despre cea mai recenta piesa a celor doi indragiti artisti, „Tine-te bine” pe care au lansat-o astazi.

Piesa „Tine-te bine” este compusa de Andra, What’s Up, Serban Cazan si Florin Boka, iar videoclipul este regizat de cunoscutul Alex Ceausu. Videoclipul intruchipeaza doua personaje aflate intr-o relatie de iubire, care, oricat de greu le-ar fi, raman impreuna si trec toate obstacolele, spune infomusic.ro.

Melodia “K la Meteo” a fost una dintre cele mai de succes piese ale anului 2012 si 2013, fiind desemnata una dintre cea mai difuzata melodie din 2013, iar videoclipul a fost declarat cel mai bun video, in cadrul unei festiviati muzicale ale momentului.

In momentul de fata, in doar 6 ore de la lansare, „Tine-te bine” a reusit sa stranga peste 140.000 de vizionari pe platforma YouTube. De asemenea, daca nu ai reusit sa asculti melodia, o poti face mai jos doar cu un singur click mai jos.

Voteaza-ti preferatii accesand „START VOT – PREMIILE RADAR DE MEDIA 2019”.

Foto si Video: Facebook.com/ YouTube.com

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Muzica

DJ Project la majorat: peste 2.500 de concerte și 6 piese pe locul 1

Published

on

 

DJ Project, duo-ul format din Gino Manzotti și DJ Maxx, împlinește 18 ani în industria muzicală. Ce înseamnă un majorat în lumea muzicii, a turneelor, a compozițiilor, a vizualizărilor și a producției? La întrebarea aceasta răspund chiar ei: „Dacă ar fi să rezumăm și să calculăm, ar ieși o listă frumoasă care ar include:
300 de milioane de vizualizări pe YouTube
20 de piese lansate, 18 dintre ele în top 10
6 piese pe locul 1
peste 2.500 concerte
3 milioane de kilometri parcurși în turnee
…și numerele sunt în continuă creștere pentru că pregătim ceva nou.”
Singurul aspect pe care cei de la DJ Project nu pot să-l estimeze este câte ore au stat în studio în ultimii 18 ani. Gino a povestit că uneori lucrează la tobele unei piese și două săptămani, până iese totul perfect. „La un moment dat, am stat trei săptămâni pentru că nu găseam finalul unui vers și nu puteam să mergem mai departe cu piesa. Nicio piesă de calitate nu se face într-o zi. Ca să termini o producție e nevoie de timp, trebuie să o reasculți, să fii tot timpul la curent cu ce se poartă, să fii în pas cu trendul. Lumea ne întreabă mereu – cum ați rezistat pe piață timp de 18 ani? Noi căutam mereu ceva nou. Schimbăm sound-ul, tobele, interpretarea. Totul e în continuă transformare.”

Despre DJ Project
Dj Project este un duo românesc format din Gino Manzotti (Handke Giuseppe) și DJ Maxx (Ovidiu Florea), ambii având rol de producători și DJ-i. Grupul s-a format în 2000 în orașul Timișoara, iar primul lor album, „Experience”, a fost lansat în 2001. În cei 18 ani de activitate cei de la DJ Project au produs 9 albume de studio și nu au încetat să își surprindă fanii pe parcurs. Având în spate mii de ore în studio, 20 de piese lansate dintre care 6 pe locul 1, 8 colaborări cu 4 artiști diferiți, concerte în 8 țări și milioane de kilometri traversați pentru concerte, trupa a devenit un simbol pentru muzica dance din România.
DJ Project s-a impus și în afara granițelor țării, iar piesa „Lumea ta” a fost relansată în limba engleză de către Ministry of Sound, după ce melodia a fost pe prima poziție timp de 40 de săptămâni consecutive. Melodia „4 camere” feat. AMI a fost imediat îndrăgită de fani și difuzată la toate radiourile din țară, ajungând la peste 14 milioane de vizualizări pe YouTube. Piesa a ajuns în top 10 la radio și TV încă din primele zile după lansare.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Muzica

SOS în cantități industriale în toată țara: 5GANG pleacă în turneu național

Published

on

 

Creează tendințe, surprind de la un proiect la altul și sunt idolii a milioane de fani: după succesul absolut al primului lor mare show de la Arenele Romane, din 1 iunie, când au reușit să adune 10.000 de spectatori în două concerte consecutive sold out, 5GANG ajung în această toamnă în toată țara. Pe harta turneului național se află principalele orașe, iar biletele au fost deja puse în vânzare: https://www.iabilet.ro/bilete-5GANG/ .

Piese precum „SOS”, „Story”, „Scuze” sau recent lansata „VIP” se vor auzi toamna aceasta live și în alte orașe în afară de București, iar fanii din Bacău, Iași, Brașov, Craiova, Oradea sau Galați vor fi parte dintr-un show de excepție, cu mult vibe și energie.

Orașele care se află până acum pe lista turneului 5GANG din toamna aceasta sunt:

„De când am făcut cele două show-uri de pe 1 iunie de la Arenele Romane, am fost bombardați cu mesaje de genul „când veniți și la noi în oraș?”, „vrem să vă vedem, nu am putut ajunge la București”. De asemenea, am fost foarte surprinși de numărul de oameni care au venit la show-ul de la Arene din mai multe colțuri ale țării, unii chiar de la mai mult de 400 de kilometri distanță, iar asta ni s-a părut impresionant. De aceea am decis să organizăm un turneu în toată țara, am vrut să luăm toată energia și toate lucrurile frumoase care s-au întâmplat la Arene și să le ducem cu noi prin toată țara, în turneul național. Atât prin meet and greet-urile care vor avea loc în fiecare oraș, cât și prin show-ul propriu-zis, noi dorim să ne cunoaștem mai bine cu fanii noștri. De fiecare dată când avem un concert sau un eveniment, pe noi ne surprinde că ei cunosc toate versurile, știu fiecare glumiță pe care noi o facem între noi. Se vede că e o chimie reală și tocmai de aceea ne place să facem cât mai multe evenimente și să avem cât mai multe ocazii de a ne cunoaște fanii și în offline”, a spus Selly.

Anul acesta, de 1 iunie, fenomenul 5GANG a creat un show unic pentru cei 10.000 de spectatori de toate vârstele, fani înfocați sau vedete precum Delia, Cătălin Măruță, Minelli, Codin Maticiuc, dar și BRomania. Un concert demn de un artist cu multă experiență, primul concert 5GANG i-a arătat pe cei mai iubiți vloggeri ai momentului într-o lumină diferită, aceștia reușind să ofere publicului o experiență, așa cum spun versurile lor, „SOS”. Totodată, 5GANG a stabilit, cu cele două concerte, un adevărat record pentru o trupă românească. După ce biletele la primul show „24/7” s-au epuizat rapid, la cererea fanilor, ei au organizat un al doilea eveniment, în aceeași zi, la care s-au vândut 50% dintre bilete în numai 7 zile de la punerea lor în vânzare.

Cum a fost la concertul 5GANG de la Arenele Romane, aici: https://www.youtube.com/watch?v=aSmW464bs-4

Cea mai recentă piesă 5GANG, „VIP”, lansată pe 10 august, are deja aproape 2 milioane de vizualizări pe YouTube. Piesa „VIP” a ajuns la peste 1 milion de vizualizări în doar 24 de ore și este în trending pe locul 1, iar teaser-ul se află pe locul 2 în trending. Liderul trupei, Selly, a regizat, produs și editat videoclipul.

5GANG – VIP

https://www.youtube.com/watch?v=NOEdokoduUs

La două zile după piesa „VIP”, Gami lansează piesa „Pe balans” împreună cu Medelin.

Gami x Medelin – Pe balans

https://youtu.be/fRskLhf1oCA

 

Despre 5GANG

5GANG este cu siguranță un fenomen care reușește să surprindă de la proiect la proiect, trezește curiozitate și creează tendințe cu fiecare melodie. Trupa alcătuită din cinci vloggeri talentați – Selly, Pain, Dia, Gami, Exploit – se bucură de realizări impresionante în acest domeniu. Toate piesele au fost numărul 1 în Trending YouTube și s-au clasat în topul magazinelor digitale. Sunt vocea unei generații, au o energie specială și sunt modelul de succes pornit în online, consacrat în offline.

Trupa 5GANG a reușit deja o performanță greu de egalat cu piesa „MOD AVION”, care a adunat 1 milion de vizualizări și a ajuns în trending pe poziția 1 în mai puțin de 24 de ore. La o lună de la lansare, piesa a ajuns la aproape 6,2 milioane de vizualizări. „SOS” a ajuns la peste 26 milioane de vizualizări. Energia pe care o transmite, dar și faptul că a fost o piesă foarte așteptată – au făcut din „SOS” o piesă extrem de cunoscută. Melodiile „Story”,  „Scuze” au în prezent peste 13 milioane de vizualizări, iar „Focuri” a ajuns la peste 30 de milioane de vizualizări.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: