Derby-ul Cupei Romaniei dintre Steaua si Dinamo de la Pro TV a fost lider de audienta ieri seara, depasind pe „Suleyman Magnificul” de la Kanal D si „Next Star” de la Antena 1.
Derby-ul Steaua – Dinamo din semifinalele Cupei României, difuzat ieri seară de ProTV, a fost lider incontestabil de audienţă pe toate segmentele de public.
Astfel, în intervalul orar 20:33 – 22:25, ProTV a condus detaşat în topul audienţelor pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani cu o medie de 21.7 puncte de rating şi 43,6% cotă de piaţă. Kanal D, clasat pe locul al II-lea, a înregistrat de trei ori mai puţin, respectiv 6,6 puncte de rating şi 13,4 procente din cota de piaţă.
Şi publicul din mediul urban a fost cu ochii pe ProTV, care a fost lider detaşat de audienţă cu 20,1 puncte de rating şi 35,1% cotă de piaţă, urmat fiind de Kanal D, care a avut 9,3 puncte de rating şi 16,2% cotă de piaţă.
Clasamentul rămâne în favoarea ProTV şi la nivelul întregii populaţii a României. ProTV a condus cu o medie de 19,4 puncte de rating şi 33,9 procente din cota de piaţă, iar locul al II-lea a fost ocupat de Kanal D, care a înregistrat 8,9 puncte de rating şi 15,6% cotă de piaţă.
În minutul de aur al competiţiei, 21:15, peste 4.000.000 de la nivelul întregii ţări urmăreau cu sufletul la gură evoluţia de pe teren a celor mai iubite echipe de fotbal din România.
In continuare RADAR DE MEDIA va prezinta audienta posturilor TV, joi 27 martie 2014 pe intervalul meciului Steaua – Dinamo, la nivel national
[table id=106 /] Sursa cifre: Kantar Media
In continuare RADAR DE MEDIA va prezinta audienta posturilor TV, joi 27 martie 2014 pe intervalul meciului Steaua – Dinamo, la nivel urban
[table id=107 /] Sursa cifre: Kantar Media
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).