Derby-ul Steaua – Dinamo, lider de audienta pe toate segmentele de public, depasind „Suleyman Magnificul” si „Next Star”

Data:

radardemedia.ro
radardemedia.ro

Derby-ul Cupei Romaniei dintre Steaua si Dinamo de la Pro TV a fost lider de audienta ieri seara, depasind pe „Suleyman Magnificul” de la Kanal D si „Next Star” de la Antena 1.

Derby-ul Steaua – Dinamo din semifinalele Cupei României, difuzat ieri seară de ProTV, a fost lider incontestabil de audienţă pe toate segmentele de public.

Astfel, în intervalul orar 20:33 – 22:25, ProTV a condus detaşat în topul audienţelor pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani cu o medie de 21.7 puncte de rating şi 43,6% cotă de piaţă. Kanal D, clasat pe locul al II-lea, a înregistrat de trei ori mai puţin, respectiv 6,6 puncte de rating şi 13,4 procente din cota de piaţă.

Şi publicul din mediul urban a fost cu ochii pe ProTV, care a fost lider detaşat de audienţă cu 20,1 puncte de rating şi 35,1% cotă de piaţă, urmat fiind de Kanal D, care a avut 9,3 puncte de rating şi 16,2% cotă de piaţă.

Clasamentul rămâne în favoarea ProTV şi la nivelul întregii populaţii a României. ProTV a condus cu o medie de 19,4 puncte de rating şi 33,9 procente din cota de piaţă, iar locul al II-lea a fost ocupat de Kanal D, care a înregistrat 8,9 puncte de rating şi 15,6% cotă de piaţă.

În minutul de aur al competiţiei, 21:15, peste 4.000.000 de la nivelul întregii ţări urmăreau cu sufletul la gură evoluţia de pe teren a celor mai iubite echipe de fotbal din România.

In continuare RADAR DE MEDIA va prezinta audienta posturilor TV, joi 27 martie 2014  pe intervalul meciului Steaua – Dinamo, la nivel national

[table id=106 /] Sursa cifre: Kantar Media

 

In continuare RADAR DE MEDIA va prezinta audienta posturilor TV, joi 27 martie 2014  pe intervalul meciului Steaua – Dinamo, la nivel urban

[table id=107 /] Sursa cifre: Kantar Media

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Fii la curent cu cele mai noi stiri din media pe pagina de Facebook RADAR DE MEDIA

Redactia Radar de Media
Redactia Radar de Mediahttps://www.radardemedia.ro
Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

Share

itexclusiv.ro
retetedesanatate
creditrapid

Articole Aseamantoare
Fresh

Reostat. Jaful secolului – premiat la Festivalul Internațional de Film de la Tokyo

Anamaria Vartolomei a câștigat Premiul pentru Cea mai bună...

Corul Madrigal susține Turneul „Visul European” la Chișinău

În perioada 12 - 15 noiembrie 2024, Corul...

„Maria, Maria” – vinovată de lacrimile LIDIEI BUBLE

Lidia Buble a luat prin surprindere publicul prin noul...

Românii fac mai mult sport în 2024, conform studiului CIPRA.

Mersul pe jos, exercițiile acasă și alergarea sunt top...