Connect with us

Campanie TV

Despre România, cu bune și cu rele, în campaniile anului 2019 la Digi24

Published

on

Foto Credit: DIGI
 

De luni până vineri, regăsiţi în Jurnalele de Ştiri Digi24 o radiografie a tot ceea ce se întâmplă în societatea românească. Teme importante pentru toată lumea precum sănătatea, educaţia, problemele mediului de afaceri, interacţiunea dintre cetăţean şi autorităţi au propriile lor rubrici.

În fiecare luni, campania Pacient în România ia pulsul sistemului de sănătate. Te duci la spital să te faci bine sau rişti să pleci de-acolo mai bolnav decât erai la internare? Dacă sistemul de sănătate e pacientul, are el şanse de vindecare? Carla Tănasie caută răspunsurile. Ştiri echilibrate. Adevăruri dure, livrate fără anestezie.  Arătăm, fără menajamente, bolile sănătăţii româneşti. Pentru asta, însă, e nevoie de curaj și din partea pacienţilor, şi din partea celor care lucrează în sistem.

Dacă nu recunoaştem problemele şi nu vorbim despre neajunsuri, înseamnă că ele nu există şi atunci nimeni nu le va rezolva. Discutăm despre drame, obstacole şi acuzaţii. Dar nu uităm nici reuşitele oamenilor în halate albe.
Marţi scoatem România la raport, cu bune şi cu rele. Întâlnim primari gospodari, dar și localităţi lăsate să moară. Trecem prin orăşele cochete şi sate-odinioară mândre, de care s-a ales praful. Reportajele campaniei Raport de Ţară ne poartă în cele mai îndepărtate colţuri ale ţării. Cătălin Firoiu spune povestea oamenilor și locurilor pe care le vizitează. Aflăm care sunt soluţiile posibile la problemele comunităţii şi le reamintim autorităţilor de ce au primit votul și încrederea românilor.

Miercuri, aflăm că se poate. România Fast Forward e despre oamenii care au ştiut să transforme fiecare greşeală într-o învăţătură. Şi după ce şi-au făcut foarte bine temele, au reuşit să guste succesul. Poveştile unora dintre cei mai curajoși antreprenori români, oameni care au îndrăznit să iasă din tipare şi acum culeg roadele perseverenței lor, sunt aduse în Jurnalele Digi 24 de Sergiu Voicu.

“Fără educaţie moare orice naţie!” strigă profesorii când ies în stradă să îşi ceară drepturile. Digi 24 vorbește despre sistemul de învăţământ în fiecare joi, în campania Old school – New School. Reuşeşte şcoala românească să treacă clasa? Avem programe învechite, toalete în curte, manuale cu greşeli, ”fondul clasei”, subfinanțare, abandon şcolar, analfabetism funcţional. Dar avem şi copii geniali, care cuceresc laurii olimpiadelor internaţionale. Cum ne dorim să arate şcoala, ştiind că elevii sunt viitorul acestei ţări, ne spune Andreea Braşovean.

Cum se poziționează România față de ”suratele” din Uniunea Europeană o știm cu toții. Deși statisticile arată că avem un nivel de trai sub media celorlalte state europene, fondurile comunitare rămân nefolosite. De-acasă, vedem iarba mai verde de dincolo de graniţă. De cele mai multe ori, însă, schimbarea ar trebui să înceapă cu noi. Iar implicarea ar putea rezolva multe dintre problemele societăţii. În fiecare vineri, la emisiunea Plan Detaliu, Teodora Ghenciu încearcă să afle ce nu funcţionează în societatea românească și îndeamnă românii să se implice, să nu mai aștepte ca alții să acționeze, în locul lor.

Jurnalele de Ştiri Digi24 vă aduc şi transmisiuni în direct de la Bruxelles sau Strasbourg. Proiectul “Președinția României la Consiliul Uniunii Europene” vorbeşte despre responsabilităţile României la cârma blocului comunitar și vă familiarizează cu instituțiile europene și rolul lor.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Campanie TV

Natura Umană, din 15 august, la Digi24

Published

on

 

Din 15 august, Digi24 invită telespectatorii la un exercițiu de conștientizare a impactului pe care activitățile noastre îl au asupra mediului, prin intermediul unei noi campanii, “Natura umană”.

Încălzirea globală, distrugerea păturii de ozon, defrișările și emisiile de noxe în creștere, epuizarea resurselor naturale, poluarea oceanului și a mărilor sunt doar câteva dintre temele pe care le vedem zilnic în jurnalele de știri.

Ce se va întâmpla dacă pierdem locurile pe care le numim acasă, aerul pe care-l respirăm, apa pe care o bem, natura pe care astăzi o admirăm mai mult decât o respectăm? Unde vor mai pleca în vacanțe copiii noștri dacă nu avem grijă de natură şi de planeta care ne găzduiește? Acestea sunt câteva dintre întrebările ridicate de realizatorii campaniei.

           Proiectul editorial ”Natura umană” debutează joi, 15 august 2019, în jurnalele de știri Digi24, cu povestea ecologiștilor de la Greenpeace care pleacă să cerceteze păduri pe care vor să le protejeze de hoții de lemne și descoperă un transport suspect cu arbori tăiați. Următoarele episoade din campanie vin cu alte imagini spectaculoase și exemple despre lupta celor care iubesc natura cu cei care iubesc doar profitul, indiferent dacă îl obțin cu prețul sănătății noastre și al distrugerii mediului înconjurător.

Descoperim pui de urși curioși și inofensivi, aflăm cine îi apără și, mai ales, cine și de ce ar intenționa să îi aducă în bătaia puștii. Ajungem la oameni care trăiesc lângă termocentrale într-un aer atât de otrăvitor încât, povestesc localnicii, nici pomii nu înfloresc acolo. Descoperim energia verde și agricultura fără chimicale ca alternative.
Proiectul “Natura umană” se va încheia la sfârșitul lunii august cu un film documentar care transmite mesajul că trebuie să avem mai multă grijă de natură. Filmul va fi difuzat în exclusivitate la Digi24.

Despre Digi24
Televiziunea Digi24 și platforma online digi24.ro, poziționate de publicul român, pentru al doilea an consecutiv, în top 3 cele mai credibile surse de informare* din România, fac parte din divizia de media a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține primul post TV Ultra HD din România, Digi 4K, televiziunile Digi Sport 1, 2, 3 și 4, postul de filme (pay-tv) Film Now, televiziunile Digi World, Digi Life și Digi Animal World, televiziunile de muzică UTV, Music Channel, Hit Music și posturile de radio Pro FM, Digi FM, Dance FM și Chill FM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

In aceasta vara, Editie Speciala, cu Christian Sabbagh, In fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16:15, la Kanal D

Published

on

 

Venind in intampinarea nevoii uriase de informare a publicului in legatura cu cazuri puternice, care cutremura opinia  publica si deschid  dezbateri la nivel national referitor la institutiile Statului si cei care le reprezinta, incepand de astazi, de la 16:15, va fi difuzat un program special marca Stirile Kanal D, prezentat de Christian Sabbagh –  Editie Speciala.

Informatii de ultima ora, invitati speciali, breaking news-uri, interviuri din teren si detalii exclusive despre anchete in desfasurare sau in legatura directa cu cele mai fierbinti subiecte ale momentului,  toate acestea  vor putea fi urmarite in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16:15, la Kanal D.

 

Suntem interesati, la fel ca toti cei de acasa, de aflarea adevarului. Ne dorim ca asemenea tragedii, cum e cea de la Caracal,  sa nu se mai intample, iar pentru a preveni trebuie sa fim informati, pentru a preveni, institutiile statului trebuie sa functioneze, iar noi, cu totii, sa nu ne pierdem umanitatea, sa fim atenti la cel de langa noi. Vom veni cu informatii detaliate, vom sta de vorba cu martori, cu oameni implicati in evenimente, vom cauta firul rosu care sa faca lumina in cazuri ce pun pe jar o tara intreaga”, a declarat Christian Sabbagh.

 

Nu pierdeti, in aceasta vara,  in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16:15, Editie Speciala, un program marca Stirile Kanal D, prezentat de Christian Sabbagh.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

Campania “Femei pe bancnote”, sustinuta de Kanal D, in colaborare cu Janina Nectara, succes urias!

Published

on

 

Campania “Femei pe bancnote”, sustinuta de Kanal D, in colaborare cu Janina Nectara, desfasurata la finele anului trecut, cu ocazia Centenarului, a inregistrat un succes urias. Dupa ecoul rasunator in spatiul public, oficialii BNR au decis punerea in circulatie a unei bancnote care va avea pe una dintre fete portretul Ecaterinei Teodoroiu, eroina cazuta in lupta in timpul Primului Razboi Mondial.

Bancnota, care va fi pusa in circulatie anul viitor si a avea valoarea nominala de 20 de lei, o va celebra pe Ecaterina Teodoroiu si va marca sustinerea egalitatii de gen si implinirea Centenarului Romaniei Mari.

Simona Patruleasa, Teo Trandafir, Silvia Ionita, Ilinca Obadescu, Vladimir Draghia, Mihai Ghita si Ernest sunt vedetele care s-au numarat printre sustinatorii activi ai acestui demers istoric, printr-o serie de testimoniale emotionate despre femei extraordinare care au contribuit decisiv la faurirea unui neam.

“Sunt foarte fericita ca aceasta campanie sustinuta de mii de oameni a avut un asemenea impact. Este foarte important pentru o natiune sa isi cunoasca si sa isi pretuiasca eroii, iar femeile au jucat si ele un rol extrem de important in istorie”, spune Silvia Ionita, vedeta Kanal D si prezentatoarea principalului grupaj informativ Kanal D.

Ecaterina Teodoroiu a fost o cercetașă și participantă la Primul Război Mondial. După intrarea României în Primul Război Mondial, Ecaterina Teodoroiu a activat ca asistentă medicală pe frontul din Oltenia. Decorata de Casa Regala si avansata la gradul de sublocotonent, aceasta a murit în data de 22 august 1917, la vârsta de 23 de ani, la sfârșitul bătăliei de la Mărășești, luptând în fruntea unui pluton de infanterie al Armatei Române.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: