Connect with us

Televiziune

Diana Dumitrescu, Nicoleta Luciu si Ioana Ginghina au intrat in rolurile din “Regina”, in acest weekend la targul Cloud No. 9

Avatar

Published

on

Diana Dumitrescu, Nicoleta Luciu si Ioana Ginghina au probat in acest weekend la targul Cloud No. 9 salbele si tinutele din colectia Dilo’s a colegei lor, Doinita Oancea si si-au amintit cu drag de personajele din telenovela “Regina”.

Telenovela revine cu sezonul doi, din 6 ianuarie, de luni pana joi, de la 21.30, la Acasa TV.

Diana a lansat la targ cutiile D’Box de Craciun, Doinita a fost prezenta cu gentile si accesoriile Dilo’s, iar Ioana Ginghina cu atelierele de teatru pentru copii MiniArtShow.

Vizitate de Nicoleta Luciu, cele patru si-au amintit de perioada in care au fost colege pe platourile de filmare de la “Regina” si s-au probat cu salbele si vestele din colectia Dilo’s ca sa semene cu personajele lor: Regina, Roza, Zambila sau Minodora.

“Ne-am amuzat pozand in lucruri care ne aduc aminte de momentele petrecute impreuna la filmarile pentru Regina si spre surprinderea noastra si cei prezenti la targul Cloud No.9 au intrat in jocul nostru si ne-au spus ca de-abia asteapta continuarea telenovelei”, marturiseste Diana Dumitrescu.

“Regina este unul dintre proiectele mele de suflet. Cele mai frumoase amintiri, o echipa minunata! Nu voi rata niciun episod din 6 ianuarie, ACASA, stiu ce se ascunde in spatele fiecarei secvente pe care o revad si in care apar si eu, ce greseli faceam, cat radeam sau plangeam.

Asa ca, atunci cand Nicoleta ne-a vizitat la targ si am vazut ca suntem chiar o gasca mare din telenovela, mie si Dianei ne-a venit ideea sa facem cateva poze de grup. Cum vestele si salbele create de mine au elemente gipsy, ne-am gandit sa le folosim la aceasta mica sedinta foto”, adauga Doinita Oancea.

Comentarii

Emisiuni

Cea de-a doua editie Romanii au talent a imbinat suspansul cu bucuria unui nou golden buzz!

Avatar

Published

on

Telespectatorii s-au bucurat vineri de încă o seară plină de talent autentic și de un spectacol formidabil marca Românii au talent. Diversitatea momentelor prezentate de concurenți i-a impresionat pe jurați, care le-au oferit celor de pe scenă sfaturi neașteptate, precum cel dat de Florin Călinescu unor copii aflați la începutul carierei rock: ”napolitane, lăptic, somn, griș cu lapte, clătite. Sunt sfaturi de rocker retras”.

 

Theodor Marcu, puștiul de 6 ani care a reușit să ducă la capăt calcule matematice complexe în timp ce spunea și prenumele unor compozitori europeni de muzică clasică, l-a convins pe Andi Moisescu să-și ofere și cel de-al doilea golden buzz: ”E de pe altă planetă. E ceva ce doar el înțelege”.

 

Românii au talent a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public. La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat  12.6 puncte de rating și  37.8% share, în timp ce postul de televiziune clasat pe locul doi a obţinut numai  4.7 puncte de rating și 14.1% share.

 

Peste 2.7 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:03, aproximativ 3.4 milioane de români au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment.

 

Concurenții care au impresionat juriul și au primit din partea acestora 3 sau 4 DA sunt: Sebi și Dani (School of rock), Verba Shadow Theatre, Larisa Magda, Cătălin Advahov, Venom, Eva Cristina Mihali, Viviana Rossi, Nea Dudu de la Mârșa, Sarah Llewellyn, Denisa Negoiță și Cristian Baican, Cornel Hrișcă – Munn și Nishan E Khalsa Gatka Group.

 

Vinerea viitoare, de la 20:30, concurenții pregătesc noi momente pline de suspans, emoție și bucurie pe scena Românii au talent.

 

Românii au talent – #un10perfect

Comentarii

Continue Reading

Eurovision

Roxen, reprezentanta României la Eurovision – hot topic în ţară şi străinătate

Avatar

Published

on

Foto Credit: TVR

Încă de marţi seară, imediat după difuzarea, pe TVR1, a ediţiei Destinaţia Eurovision în care a fost dezvăluit artistul ales pentru a reprezenta România la Eurovision, reacţiile au început să apară atât pe social media, cât şi în presa română şi internaţională.

Ştirea că România merge cu Roxen la Rotterdam a “explodat” în următoarele două zile, mai precis în 12 şi 13 februarie, când sute de articole au apărut pe toate mediile de comunicare, din ţară şi din străinătate. Acestora li se adaugă numeroasele postări, reacţii şi vizualizări pe Facebook, Instagram şi YouTube, care demonstrează că şi în mediul virtual, Roxen este subiectul momentului. Un exemplu în acest sens este site-ul oficial EBU, www.eurovision.tv unde prezentarea lui Roxen a ajuns pe locul doi în topul celor mai vizionate materiale.  

Pe parcursul celor două zile, peste 200 de ştiri despre Roxen au apărut în presă, în cele mai diverse limbi (română, engleză, germană, franceză, rusă, spaniolă, ebraică, greacă, portugheză, azeră, italiană, poloneză, cehă, croată, daneză, norvegiană, suedeză, lituaniană şi altele), informaţia fiind preluată pe site-uri specializate în concursul Eurovision, pe radiouri de cele mai diverse genuri – naţionale, regionale sau internaţionale, cu emisie tradiţională sau doar pe net, de muzică sau cu profil general, pe posturile de televiziune generaliste sau de nişă, din ţară şi străinătate. Precum șşi pe site-urile comunităţilor de fani Eurovision (OGAE) sau pe diversele lor conturi de social media.

Publicul din ţară şi din străinătate a preluat ştirea în limba română de la presa centrală sau din cea care acoperă diverse zone sau oraşe ale ţării (Maramureş, Moldova, Oltenia, Prahova, respectiv  Botoşani, Suceava, Cluj, Dej, Iaşi, Constanţa, Sighet, Turda, Arad,  Deva, Hunedoara, etc), de  la presa din Republica Moldova, dar şi de pe site-urile de ştiri în limba română din afara ţării.

Presa în alte limbi decât româna a acoperit Europa aproane în totalitate, dar şi o bună parte din Asia şi Orientul Mijlociu, cele mai multe ştiri despre alegerea României la Eurovision fiind publicate în Spania, Franţa, Portugalia, Italia, Belgia, Olanda, Suedia şi Marea Britanie.

În aceste ţări “a plouat” cu ştiri din România: despre artista aleasă (http://www.eurovision-austria.com/roxen-singt-fuer-rumaenien-in-rotterdam/, https://www.schlagerpinglan.se/blog/2020/02/11/roxen-for-rumanien-2020/, http://vertele.eldiario.es/noticias/Rumania-Roxen-Representante-Eurovision-2020_0_2203879630.html), despre melodiile care au făcut-o cunoscută în lume ( https://escbubble.com/2020/02/roxen-will-represent-romania-at-eurovision-2020/ ““Ce-ti Canta Dragostea” is also a big hit from her in Romania, with over 8 millions views so far.”

https://eurovoix.com/2020/02/11/romania-roxen-selected-for-eurovision-2020/“Roxen released her first single in November last year “Ce-ti Canta Dragostea” which has gone on to be viewed on YouTube over 8 milion times.”), până la întrebarea pe care acum o pune toată lumea: “Ce melodie va fi cântată?”„¿Qué canción cantará Roxen en ‘Eurovisión 2020’? (https://okdiario.com/happyfm/roxen-representara-rumania-eurovision-2020-5159562) “Which song will she sing? (https://eurovision.tv/story/new-selection-process-for-romania-eurovision-2020)

Iar răspunsul îl vom afla parţial la Destinaţia Eurovision de pe TVR 1 imediat după Telejurnal şi parţial pe 21 februarie, când vor fi făcute publice cele 5 melodii candidate în Selecţia Naţională.  Însă, pe 1 martie, TVR şi Roxen vor oferi fanilor din întreaga lume cel mai frumos mărţişor muzical, la finalul spectacolului de la Buzău, în momentul în care va fi anunţat rezultatul votului publicului şi al Juriului Naţional.

Comentarii

Continue Reading

Vedete

Anamaria Prodan, despre cadoul pe care îl primeşte în fiecare an de la soţul sãu

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA STARS

Cel mai nou reality show ce îi are ca protagonişti pe Anamaria Prodan şi Laurenţiu Reghecampf revine duminicã, de la 19:45, la Antena Stars cu un nou episod în care telespectatorii vor putea urmãri imagini în exclusivitate de la petrecerea organizatã în Dubai de ziua de naştere a Anamariei.

„De ziua mea, Laur întotdeauna îmi aduce flori. Când era tânãr fotbalist, în fiecare searã se oprea la florãrie şi lua toate florile pe care le gãsea. Toatã lumea credea cã tocmai avusesem nunta şi adusesem acasã toate florile. La noi ajunsese sã fie ziua mea în fiecare zi, pânã i-am spus stop, cã nu mai am unde sã pun atâtea flori!”, va povesti amuzatã Ana, în cadrul celui mai nou episod al reality show-ului Prodanca şi Reghe. Preţul succesului, de la Antena Stars.

Tot legat de cadouri, Anamaria va mai face o dezvãluire: „Ai mei mã ştiu: am o problemã cu genţile. Ia sã vedem câte probleme am: genţi, ceasuri, pantofi, haine…cred cã sunt plinã de probleme!”, a mai glumit aceasta, vorbind totodatã şi despre cadoul fãcut de Laurenţiu în acest an, o geantã bleu, care sã îi completeze colecţia impresioanantã de accesorii.

Deşi tocmai a împlinit 47 de ani, Anamaria spune cã nu a avut niciodatã o problemã cu înaintarea în vârstã: „Nici nu îi simt. La mine e invers efectul: cum trece un an, întineresc! Sã mã vedeţi pe la 50 de ani! Cred cã de la 40 de ani femeile încep sã descopere adevãrata viaţã!”, a mai completat vedeta.

Cel de-al doilea episod al seriei le va aduce telespectatorilor imagini în exclusivitate de la ziua de naştere a Anamariei Prodan, sãrbãtoritã alãturi de foarte mulţi prieteni în Dubai, dar şi de la întâlniri de business, antrenamente, ieşiri cu prietenii sau alte evenimente din viaţa familiei. Deși locuiesc în țãri diferite, pe continente diferite și au preocupãri diferite, cuplul Anamaria și Laurențiu și copiii acestora sunt foarte conectați la viața de familie, întrerupându-și cât de des pot angajamentele pentru a petrece câteva zile împreunã.

În fiecare duminicã, de la 19:45, telespectatorii Antena Stars le vor putea fi alãturi Anei şi lui Laurenţiu la reşedinţa lor din Dubai, în vizitele de lucru pe care le fac în România şi în Florenţa, dar şi în casele lor din Milano sau America, având ocazia sã afle cum aratã o zi din viaţa fiecãruia.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Publicitate

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0