Connect with us

Campanie TV

Digi 24 dedică un proiect editorial special venirii Papei Francisc, în România

Avatar

Published

on

Foto Credit: DIGI

Digi 24 dedică venirii în România a Sfântului Părinte Papa Francisc o serie de emisiuni, dezbateri și transmisiuni speciale, în cadrul unui proiect editorial derulat în parteneriat cu Arhiepiscopia Romano-Catolică de București, prin Asociația Signis România.

Sâmbătă, 4 mai 2019, între orele 12:00 – 13:30, jurnalista Sanda Nicola va găzdui, din orașul Blaj, o transmisiune în direct a proiectului Digi24 dedicat vizitei Sanctității Sale Papa Francisc în România. Ediția specială este prima din seria transmisiunilor care prefațează, din localitățile anunțate și nu numai, pregătirile pentru cel mai important eveniment al creștinilor catolici români, în ultimele decenii.

În fiecare sâmbătă a lunii mai (4 mai, 11 mai, 18 mai și 25 mai), de la 12:00 la 13:30, programul Digi24 va include transmisiuni în direct din localitățile aflate pe traseul anunțat de Vatican și din locuri cu valoare simbolică pentru comunitățile romano-catolică și greco-catolică din țara noastră. După ediția specială de la Blaj, prima din această suită, va urma, la data de 11 mai, o ediție specială de la Mânăstirea Sf. Agnes din Popești-Leordeni, lângă București. Emisiunea va beneficia și de intervenții live din locurile pe unde va trece Suveranul Pontif în timpul primei sale zile de vizită, în Capitala României. Vor urma edițiile speciale de la Iași și Șumuleu Ciuc, localități care figurează în itinerariul Sfântului Părinte Papa Francisc. Sanda Nicola și invitații săi, reprezentanți ai bisericii, ai comunității locale sau personalități ale vieții publice vor analiza manifestările care pregătesc venirea Papei Francisc și vor trece în revistă istoria locurilor și semnificația lor pentru catolicismul românesc și nu numai.

“Călătoria apostolică pe care Papa Francisc o face în țara noastră e un prilej nemaipomenit să ne cunoaștem mai bine istoria și să privim mai atent compoziția societății noastre. Națiunea română, așa cum am primit-o de la cei care au înfăptuit Marea Unire din 1918, este alcătuită din români și etnici maghiari, germani, rromi și alte minorități. Suntem majoritar ortodocși, dar trăim alături de romano-catolici, greco-catolici, reformați, penticostali, agnostici, fiecare comunitate având partea sa de contribuție la ceea ce înseamnă astăzi identitatea poporului român. Eu văd România drept un exemplu de conviețuire interetnică și dialog interconfesional și îmi place să cred că și Papa Francisc știe toate astea despre noi. Sunt jurnalist creștin ortodox român, dar acopăr de foarte mulți ani subiecte care țin de Biserica Catolică și pot spune că rezonez în foarte mare măsură cu mesajele Papei Francisc, pentru că este atât de preocupat de ce se întâmplă la periferia societății, acolo unde cei vulnerabili riscă să fie striviți de corupție și degradare morală. Mă bucur că vine printre noi, aștept cu nerăbdare să văd ce mesaje va transmite și mă voi strădui ca în programele pe care le pregătesc pentru telespectatorii Digi24 să mă ridic la înălțimea evenimentului. Preț de trei zile, câtă vreme Episcopul Romei va fi pe pământ românesc, vom fi sub lupa presei din toată lumea, iar asta este o șansă să ne afirmăm exact așa cum suntem: un popor de oameni veseli, autentici și recunoscători pentru că trăim vremuri de pace”, a declarat Sanda Nicola.

Ediția specială din 31 mai, ziua sosirii Suveranului Pontif, va fi moderată de jurnaliștii Digi24 Sanda Nicola și Cosmin Prelipceanu și va include intervenții în direct ale reporterilor care vor însoți coloana oficială la Palatul Patriarhiei, Catedrala Mântuirii Neamului și Catedrala Romano – Catolică Sfântul Iosif. Cei doi jurnaliști vor continua transmisiunile în direct și în zilele următoare, de la Iași și din Blaj, iar Cătălin Nunu va fi gazda ediției speciale de la Șumuleu Ciuc, alături de reporterii care se vor afla în mijlocul credincioșilor.

Digi24 va difuza, în perioada care precedă vizita Papei Francisc și în primele zile ale lunii iunie, documentare și reportaje care analizează temele și subiectele principale ale marelui eveniment.

Importanța vizitei pentru creștinii români, biografia Suveranului Pontif și reformele inițiate de acesta, declarațiile și gesturile de smerenie publice care au înflăcărat comunitatea creștină, istorii ale catolicilor români și ale episcopilor martiri, sanctuarul de la Șumuleu Ciuc și pregătirile de securitate necesare unei eveniment de asemenea anvergură sunt câteva dintre subiectele programelor pe care telespectatorii le vor putea urmări la Digi24.

Acest proiect editorial unic în România este realizat de Digi 24 în colaborare cu Arhiepiscopia Romano-Catolică de București, prin Asociația Signis România, și a fost anunțat, în premieră, marți, 30 aprilie 2019, în cadrul unei conferințe organizate de Arhiepiscopie.

 

Programul transmisiunilor în direct Digi24 în perioada 4 mai – 2 iunie 2019

 

Data Localitatea Moderatori transmisiune
4 mai 2019 Blaj Sanda Nicola
11 mai 2019 Popești – Leordeni Sanda Nicola
18 mai 2019 Iași Sanda Nicola
25 mai 2019 Șumuleu Ciuc Sanda Nicola
31 mai 2019 București Sanda Nicola și Cosmin Prelipceanu
1 iunie 2019 Șumuleu Ciuc Cătălin Nunu
1 iunie 2019 Iași Sanda Nicola și Cosmin Prelipceanu
2 iunie 2019 Blaj Sanda Nicola și Cosmin Prelipceanu

 

Comentarii

Campanie TV

ZU TV a lansat campania „Wheels! Streets! Go!”

Avatar

Published

on

            Începând din această săptămână, ZU TV scoate la rampă sporturile urbane în cadrul campaniei „Wheels! Streets! Go!” şi lansează un concurs cu premii foarte atractive. Campania se adresează practicanţilor de sporturi urbane, de la iubitorii de role, la skateboard, trotinetă sau BMX, iar vârsta minimă de participare este de 10 ani.

 

Pentru a se înscrie, participanţii trebuie să încarce pe pagina de concurs https://wheels-streets-go.myzutv.ro/ un video în care îşi prezintă trick-urile  şi să acumuleze cât mai multe voturi. Cei care votează, intră şi ei în cursa pentru un premiu special. Perioada de desfăşurare, premiile oferite, dar şi întregul regulament al campaniei pot fi consultate aici: https://wheels-streets-go.myzutv.ro/

 

În faza de start a campaniei, pe pagina de concurs pot fi urmărite videoclipuri model cu trick-uri si interviuri realizate cu practicanţi pasionaţi de sporturi urbane cunoscuţi: Marius Constantin – skateboard, Pavel Trifan – role,  Mihalcea Alexandru “AYU” – role, Stanciu David – BMX, Cojocariu Florinel “FLO” – BMX.

Încã de când s-a lansat, ZU TV a adus o nouã dimensiune platformei ZU care cuprinde radio, online, evenimente, oferindu-le românilor o experienţă completă, trăită pe o platformă multimedia 360.

Brandul ZU s-a impus în ultimii ani ca principalul motor de promovare al artiştilor tineri şi a muzicii bune, reuşind să strângă un număr record de public la evenimentele sale şi milioane de fani pe platformele sociale.

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

Campanie TV

Digi lansează campania „Fă-ți curaj! Donează și tu!”

Avatar

Published

on

            Deja nu mai este o necunoscută cifra mică a donatorilor de sânge din România. În plus, în această perioadă, mulți oameni au evitat să mai doneze. Grupul Digi, alături de asociația HEM, cu susținerea Digi24, Digi FM și PRO FM, lansează campania „Fă-ți curaj! Donează și tu”. Scopul proiectului este acela de a oferi o picătură de curaj tuturor celor care încă nu s-au decis să facă acest gest nobil și să salveze vieți.

 

Cu doar 50.000 de donatori în plus s-ar putea rezolva problema sângelui în București, orașul către care se îndreaptă majoritatea pacienților din țară pentru intervenții și operații care le-ar putea salva viața. Pandemia a îndepărtat însă oamenii, nu doar unul de celălalt, ci și de Centrele de Transfuzii Sangvine, unde în lunile aprilie și mai 2020 numărul donatorilor s-a înjumătățit față de lunile corespondente din anul 2019.

 

            „Fă-ți curaj! Donează și tu” este apelul pe care Grupul Digi și Asociația HEM îl adresează potențialilor donatori de sânge, în cadrul unei campanii media care debutează la Digi24, Digi FM și Pro FM.                                                                                                                                                                         

            „Campania Digi donează viață, pe care am derulat-o în cadrul grupului nostru anul trecut, ne-a arătat că printre colegii noștri se numără mulți donatori constanți. Rata mare de donatori viabili din rândurile celor înscriși este o dovadă că angajații noștri au grijă de starea lor de sănătate și înțeleg importanța actului donării de sânge. Sperăm ca aceste acțiuni de educare și sensibilizare să îi determine pe cei care nu au avut până acum curajul să doneze să facă acest pas. Este un act de voluntariat prin care ne oferim nouă șansa unei vieți sănătoase, dar și celor aflați la nevoie le insuflăm speranță și încredere că vor învinge suferința fizică”, a declarat Luiza Domnișoru, director Comunicare și CSR.

 

 

Președintele Asociației HEM și #bloodfluencer co-fondator „N-avem SÂNGE?!”, Marian Costache, a explicat care este obiectivul campaniei: „Programul național „N-avem SÂNGE?!”, derulat de Asociatia HEM, și-a propus întotdeauna să adreseze în mod direct frica, principala piedică în calea donării de sânge. Sigur că această frică poate fi rafinată. Poate fi vorba de teama de ac, de halat alb, de miros de spital sau de pierderea de sânge, pur și simplu. De fiecare dată însă, ea funcționează la fel și produce un blocaj. Prin urmare, misiunea noastră ca agregator de comunitate este ca pe de-o parte să-i ajutăm pe cei sănătoși, dar încă temători, să se întâlnească cu acea parte din ei care s-a temut de ac, în copilărie, iar pe de altă parte să-i ajutăm pe adulții din prezent cu un scop mai înalt, pentru care merită să-și depașească și chiar să-și vindece teama ce vine din trecut. Acest scop înalt numit VIAȚA! În acest context, este absolut minunat parteneriatul cu Grupul Digi, ale cărui produse media au comunicat întotdeauna relevanța și echidistanța și ai cărui oameni au stat curajoși în linia întâi, chiar și în această pandemie pe care o traversăm”.

 

Campania invită potențialii donatori să conștientizeze momentele de curaj din cotidian și simultan, să-și lanseze o nouă provocare, salvarea unei vieți. Spoturile radio și TV vor fi difuzate pe posturile Digi în perioada 1 iulie – 15 septembrie 2020. Printre susținătorii campaniei se numără jurnaliștii Digi24, Carla Tănasie, realizatoarea campaniei despre sănătate Pacient în România, Andreea Brașovean, donatoare „de cursă lungă”, Teodora Tompea, Cosmin Prelipceanu, Marius Pancu și Ioana Ciurlea.

 

În FM, vocile care vor spune Fă-ți curaj! Donează și tu” vor fi Sebastian Coțofană și Mădălina Petre (Pro FM), gazdele Dimineții Blană, iar de la Digi FM, Matinalul, format din Bogdan Miu, Beatrice Ghiciov și Bogdan Ciuclaru.

 

            „Fă-ți curaj! Donează și tu” este a doua campanie de stimulare a donării de sânge organizată de Grupul Digi. Anul trecut, 677 de angajați Digi au donat sânge pentru aproximativ 1.800 de pacienți în cadrul campaniei „Digi donează viață”, proiect distins cu mențiune la Romanian CSR Awards 2020.

 

Despre Asociaţia HEM

Asociaţia HEM este un ONG ce are ca singur obiectiv derularea Programului Naţional „N-avem SÂNGE?!” www.n-avemsange.ro . Acest lucru se întâmplă inclusiv prin intermediul unei comunităţi de #bloodfluenceri, de ambasadori ai donării voluntare, la nivel naţional, ce numără în prezent peste 550 de membri

(https://www.facebook.com/groups/151237075453912/).

 

Comentarii

Continue Reading

Campanie TV

1 Iunie: Peste 30 de vedete TVR participă la campania în care Ziua Copiilor

Avatar

Published

on

Foto Credit: TVR

Peste 30 de vedete TVR participă la campania în care Ziua Copiilor durează o lună
Din 30 mai până în 30 iunie, TVR „DĂ RESTART COPILĂRIEI”

Anul acesta, Ziua Internaţională a Copilului are o semnificaţie aparte la TVR. Dacă până acum, de 1 iunie, TVR şi-a deschis larg porţile pentru copiii de toate vârstele cărora le-a oferit petreceri, jocuri, spectacole şi surprize minunate, de această dată, în contextul pandemiei care ne-a schimbat viaţa, Televiziunea publică le reaminteşte adulţilor că acum, după luni de carantină, trebuie să revenim la normal învăţând de la cei mici cum să trecem peste greutăţi cu încredere şi cu speranţă.

Iuliana Tudor, Liana Stanciu, Adelin Petrişor, Marina Almăşan, Iuliana Marciuc, Virgil Ianţu, Irina Păcurariu, Corina Dănilă, Raluca Arvat, Nadine, Ruxandra Gheorghe, Daniel Coman, Costin De;liu, Marius Constantinescu, sunt numai câteva dintre cele peste 30 de vedete care dau startul campaniei TVR „3,2,1…Iunie. Restart copilărie !!!”.

De 1 iunie, TVR le reaminteşte adulţilor că putem reveni la normal învăţând de la cei mici cum să trecem peste greutăţi cu candoare, naturaleţe şi eficienţă. De la ei trebuie să învăţăm lucrurile simple, cu adevărat importante: să zâmbim, să visăm, să sperăm, să prindem încredere şi curaj, să nu ne pierdem speranţa.

Din 30 mai până în 30 iunie, Campania TVR „3,2,1…Iunie. Restart copilărie !!!” ne provoacă pe toţi să redevenim copii şi să arătăm lumii întregi acest lucru. Fiecare poate posta pe pagina de Facebook a TVR scurte înregistrări filmate cu telefonul care să demonstreze că şi adulţii au ce învăţa de la copii, iar la sfârşitul campaniei, cele mai bune/apreciate filmuleţe vor fi premiate  (vezi aici regulamentul de participare).

Primii care au acceptat provocarea de a realiza astfel de înregistrări sunt vedetele TVR care, alături de cei mici sau singuri, au „dat examenul copilăriei”. Filmările lor sunt numai câteva exemple că cei mari pot învăţa lucruri simple de la copiii lor. Înregistrările lor vor fi făcute publice online sau la tv în primele zile ale campaniei, fiecare dintre noi fiind invitat pe parcursul lunii iunie să le urmeze exemplul.

Când se termină copilăria? Niciodată – pentru că ea este o stare care ţine de minte şi de suflet, nu de vârsta biologică. Şi pentru că nu este simplu să redevenim copii şi să găsim acea resursă internă a lor de a trece peste greutăţi cu zâmbetul pe buze – în acest an, la TVR, avem nu doar o zi, ci exact o lună în care putem să învăţăm acest lucru.

Comentarii

Continue Reading

Facebook

Trending