Connect with us

AUDIENȚE TV

Digi24 și digi24.ro continuă să fie lideri de audiență și trafic

Avatar

Published

on

             Platforma media digi24.ro continuă să fie lider de trafic a șasea lună consecutiv, în categoria site-urilor de media din România, conform Biroului Român de Audit Transmedia (BRAT). De asemenea, postul de știri Digi24 este în continuare pe primul loc în topul audiențelor, pe segmentul publicului comercial. Astfel, canalul TV continuă şi în iulie să fie pentru a treia lună consecutiv, lider de audiență, conform datelor Kantar Media.

 

În ultimele șase luni, Digi24.ro a reprezentat, lună de lună, principala platformă media de informare online din România, conform măsurătorilor BRAT. Astfel, în perioada februarie-iulie 2020, peste 11 milioane de vizitatori unici în medie, au accesat lunar atât site-ul, cât și aplicația Digi24.

Digi24 continuă pentru a treia lună consecutiv să fie lider de audiență pe nișa televiziunilor de știri (public comercial) și pe locul patru în clasamentul general. În medie, peste 19.000 de telespectatori au urmărit emisiunile postului, ceea ce s-a tradus într-un rating mediu de 0,46% și o cotă de piață de 3,4%. În perioada mai-iulie, românii au ales Digi24 pentru a se informa corect. În data de 4 mai, la Știrile Zilei de la ora 15:00, 82.000 de telespectatori se uitau la Digi24. Astfel a fost înregistrat un rating mediu de 1,96% și o cotă de piață de 11,5% (segmentul comercial, urban, 18-49 ani).

 

Echipele Digi24 și digi24.ro îi asigură pe telespectatori și cititori că vor respecta în continuare misiunea deontologică de informare corectă și riguroasă și le mulțumeşte pentru fidelitatea și încrederea arătate !

 

Comentarii

AUDIENȚE TV

Chefi la cuțite a fost aseară lider de audiență pe toate segmentele de public

Avatar

Published

on

            Chefi la cuțite a dominat seara de luni. Show-ul difuzat de Antena 1 s-a impus ca lider de audiență la nivelul tuturor segmentelor de public.

 

Conform Kantar Media, Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu o medie de 8 puncte de rating și o cotă de piață de 25.1%, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 6.9 puncte de rating și 21.7% cotă de piață. Show-ul de cooking de la Antena 1 a fost pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban, cu o medie de 7.3 puncte de rating şi 18.3 procente cotă de piață, în timp ce următorul program a obținut 5.5 puncte de rating și 13.7 procente cotă de piață.

Chefi la cuțite a fost pe primul loc și în rândul telespectatorilor la nivelul întregului public din România cu o medie de 7.7 puncte de rating și o cotă de piață de 18.7, în timp ce PRO TV a obținut 5.8 puncte de rating și 13.9 cotă de piaţă. În minutul de aur al emisiunii, 21.14, peste 1.8 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din România urmăreau momentele din cadrul audițiilor Chefi la cuțite.

Marea surpriză a serii de luni a fost cuplul format din Adda și soțul ei, Cătălin. Cei doi nu au venit doar să îi facă o surpriză lui Chef Bontea, ci au venit hotărâţi să ia minimum două cuțite. Cătălin este foarte pasionat de gătit, iar preparatul lui i-a lăsat fără cuvinte pe cei trei jurați. „N-am știut nicio clipă despre Cătălin că gătește atât de bine!”, a exclamat la final Sorin Bontea. Cu trei cuțite obținute, soțul Addei merge direct în bootcamp, hotărât să impresioneze și în continuare pentru a obține un loc în echipe.

Seara de marți va aduce un iz asiatic la Chefi la cuțite. Hiroko Ogawa, o doamnă de 60 de ani din Japonia, vine să le gătească chefilor sushi și să dea un exemplu de voință și pasiune. Femeia este maratonist de performanță, a alergat în peste 20 de țări din întreaga lume, inclusiv în Hawaii (Honolulu) și Noua Zeelandă, iar România a străbătut-o de la un capăt la altul, alergând maratoane în 20 de orașe.

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este facută pe target-urile 18-49 Urban, All urban şi Naţional
Perioada 21 septembrie 2020

 

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Marți seara, show-ul culinar „Chefi la cuțite” a fost lider de audiență

Avatar

Published

on

            Seara de marți a fost seara Chefilor la cuțite. Show-ul difuzat de Antena 1 s-a impus ca lider de audiență la nivelul publicului comercial și cel din mediul urban.

 

Conform Kantar Media, cea de-a doua ediție „Chefi la cuțite” a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu o medie de 7.7 puncte de rating și o cotă de piață de 26.3%, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 6.3 puncte de rating și 21.5% cotă de piață. Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban, cu o medie de 6.7 puncte de rating şi 17.3 procente cotă de piață, în timp ce al doilea program, PRO TV, a obținut 5.8 puncte de rating și 15.1 procente cotă de piață. În minutul de aur al emisiunii, 21.16, aproape 1.5 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din România, erau cu ochii pe audițiile savuroase „Chefi la cuțite”.

O seară plină de surprize pentru chef Bontea, chef Dumitrescu și chef Scărlătescu. În platoul de la „Chefi la cuțite” și-au făcut apariția doi foști concurenți din Asia Express, Alex Abagiu și Radu. Deși au venit cu intenția de a-i face o surpriză lui Sorin Bontea, preparatul lor a reușit să obțină 3 cuțite. La fel de apreciat a fost și ginul pe care Radu l-a pregătit special pentru cei trei jurați.

Un moment delicios a oferit și Radu Moldovan, un puști de numai 8 ani. Dinamovist convins, acesta le-a mărturisit chefilor că își dorește să fie în echipa lui chef Dumitrescu, chiar dacă el este stelist. Replicile, dar și tiramisul pe care l-a pregătit pentru concurs, au fost în mod clar pe placul celor trei chefi.

Seara de miercuri aduce noi momente speciale în platoul „Chefi la Cuțite”. Mario Fresh vine și el în vizită la chef Bontea, cu două scopuri precise: de a demonstra că se pricepe și la bucătărie și de a-l convinge pe Sorin că poate, la un moment dat, vor face echipă într-un viitor sezon Asia Express. Surpriza serii vine din partea doamnei Rita, doamna care se ocupă de chef Scărlătescu de peste 15 ani. Ce va da din casă, care va fi reacția chef-ului când se vor deschide ușile, telespectatorii vor vedea în această seară de la ora 20.30, pe Antena 1.

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 15 septembrie 2020

 

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Kanal D, lider absolut de audienţă cu emisiunile „În căutarea adevărului” şi „Teo show”

Avatar

Published

on

            Marti, 15 septembrie, Kanal D a fost lider de piata, in Day time, cu emisiunile „In cautarea adevarului” si „Teo Show”. Conform datelor furnizate de Kantar Media Romania, in intervalul de difuzare a celor doua emisiuni, orele 13:00 – 17:00, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor din tara, pe toate categoriile de public.

 

In intervalul 13:00 – 15:00, emisiunea „In cautarea adevarului” a plasat Kanal D pe primul loc, cu 3,6% rating si 20,1% cota de piata, pe targetul National, 2,3% rating si 14,6% cota de piata, pe targetul All Urban, iar 1,8% rating si 19,2% cota de piata, pe targetul Comercial. Editia de ieri a emisiunii prezentate de Ernest a fost urmarita, in medie, in fiecare minut al difuzarii de peste 630.000 de romani din intreaga tara. Minutul de aur, atins la 14:52, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, 882.000 de telespectatori.

 

Kanal D si-a mentinut pozitia de lider absolut de audienta si in intervalul 15:00 – 17:00, pe pacursul difuzarii emisiunii „Teo Show”. Postul TV a fost pe primul loc in audiente, cu 3,0% rating si 15,9% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 13,4% cota de piata, pe targetul All Urban, 1,3% rating si 12,8% cota de piata, pe targetul Comercial. Emisiunea prezentata de Teo Trandafir si Bursucu a fost urmarita, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste o jumatate de milion (532.000) de fani din intreaga tara. In minutul de maxima audienta, atins la 16:17, peste 705.000 de romani urmareau show-ul.

 

Audiente „In cautarea adevarului”, 15 septembrie 2020

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D1,819,275
 Pro TV1,111,846
 Antena 11,111,344
IN CAUTAREA ADEVARULUI Romania TV0,44,518
13:00-15:00Boomerang0,44,517
Source: Kantar Media Romania    
Date: 15.09.2020    
All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,314,6222
 Antena 11,811,1168
 Pro TV1,610,2154
IN CAUTAREA ADEVARULUI Romania TV1,37,9120
13:00-15:00Antena 31,27,4113
Source: Kantar Media Romania    
Date: 15.09.2020    
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,620,1630
 Pro TV2,413,3417
 Antena 11,810,1318
IN CAUTAREA ADEVARULUI Romania TV1,37,2227
13:00-15:00Antena 30,84,8149
Source: Kantar Media Romania    
Date: 15.09.2020    

 

 

Audiente „Teo Show”, 15 septembrie 2020

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D1,312,855
 Pro TV1,211,750
 Antena 11,211,348
TEO SHOWDigi 240,88,034
15:00-17:00Antena 30,44,118
Source: Kantar Media Romania    
Date: 15.09.2020    
All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,413,4233
 Antena 12,111,7204
 Pro TV1,58,5147
TEO SHOWRomania TV1,47,8136
15:00-17:00Antena 31,05,799
Source: Kantar Media Romania    
Date: 15.09.2020    
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,015,9532
 Antena 12,312,3411
 Pro TV2,010,6355
TEO SHOWRomania TV1,37,0234
15:00-17:00Antena 30,94,7157
Source: Kantar Media Romania    
Date: 15.09.2020    

 

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0