Marţi, 28 iulie, Kanal D s-a clasat pe locul doi în topul televiziunilor din România, în intervalul difuzării serialului “Dila”, conform datelor furnizate de Kantar Media, în timp ce Antena 1, care a difuzat serialul turcesc „Prizoniera dragostei” s-a clasat pe locul 3, cu cifre mai mari faţă de ziua de luni, atunci când a debutat producţia.
RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiza detaliată cu cifre referitoare la toate segmentele de public.
În intervalul 20:00 – 21:50, Kanal D s-a poziţionat pe locul doi pe toate cele 3 segmente de piaţa cu producţia turcească “Dila”, înregistrând 5.1 puncte de rating şi 15,6% cota de piaţă, pe targetul Naţional, 5.3 puncte de rating şi 14,3% cota de piaţă, pe targetul All Urban, şi 3.0 puncte de rating şi 10,2% share, pe targetul Comercial.
În intervalul menţionat mai sus, aproape un milion (932.000) de romani urmăreau aseară Kanal D. În minutul de aur, atins la 21:34, 1.204.000 de telespectatori erau în fata micilor ecrane, la Kanal D.
Antena 1 s-a clasat pe locul 3 pe toate segmentele de public în creştere faţă de ziua de luni (vezi cifre în tabel).
PRO TV a fost lider de audienţă pe acest interval orar cu serialul Las Fierbinţi.
[table id=158 /]
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingulpoate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Tabel: RADAR DE MEDIA