Connect with us

Companii

Directorul General Vascar, Vlad Ciuburciu: “Ne-am îndeplinit toţi indicatorii pentru anul 2020”

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Vlad Ciuburciu, Directorul General Vascar, unul dintre principalii jucatori din industria carnii din Romania, a vorbit, in cadrul unui interviu, despre comportamentul de consum al romanilor in anul 2020. Acesta a fost influentat atat de situatia sanitara globala, cat si de criza economica aferenta, crede managerul business-ului cu sediul in Vaslui.

 

 

“Comportamentul consumatorilor s-a schimbat foarte mult in ultimele luni. Pe perioada starii de urgenta (n.r. lunile martie, aprilie si mai), foarte multi oameni, in special tinerii, au apelat la online, au folosit aplicatiile de curierat si de livrari pe partea de catering. Mai mult decat atat, observam o scadere a traficului in hypermarket-uri. Clientii se orienteaza catre comertul de proximitate, catre magazinele din jurul casei. Este mult mai riscant pentru cumparatori sa se deplaseze pana la hypermarket, sa stea la coada, sa stea in aglomeratie. De aceea, prefera sa faca rapid cumparaturi si cu o frecventa mult mai mare, la magazinul de langa casa”, explica Vlad Ciuburciu.

 

Directorul General Vascar a vorbit, in cadrul aceluiasi interviu, si despre principalele canale de vanzare ale companiei pe care o conduce.

“La nivelul anului 2019, retail-ul propriu (n.r. vanzarile in cele 21 de magazine proprii Vascar din regiunea Moldovei) a reprezentat in jur de 33-35% din totalul cifrei noastre de afaceri. Canalele principale de distributie raman aceleasi, standard pentru industria noastra. In primul rand, este vorba despre retail-ul modern, mai exact hypermarket-urile, si retail-ul propriu, comertul direct, prin forta proprie de vanzari. De asemenea, o pondere importanta o are si comertul indirect, care se aplica in special categoriei de conserve. Lucram cu distribuitori la nivel national, acoperim toata Romania. Exista si partea de export, insa aceasta reprezinta o pondere mica din totalul cifrei de afaceri. Si, nu in ultimul rand, de curand am dezvoltat un parteneriat cu Emag si o mare parte din conservele noastre sunt listate aici”, mai spune Ciuburciu (Vascar).

De altfel, pe langa calitatea incontestabila a produselor si notorietatea de care compania se bucura la nivel regional, aceasta versatilitate a canalelor de vanzari a facut ca Vascar sa traverseze cu bine anul 2020.

“In luna martie, am avut vanzari cu 300% mai mari decat in aceeasi perioada a anului trecut, pe fondul instaurarii panicii consumatorilor, din cauza stirilor alarmiste. A fost un “boom”, dar ulterior vanzarile s-au calmat. Din aprilie, acestea au ajuns la un nivel normal, trendul de vanzare a scazut fata de martie. Insa Vascar si-a indeplinit proiectiile si indicatorii pentru anul 2020, pana in prezent”, a explicat Vlad Ciuburciu.

 

Compania Vascar a fost infiintata in anul 1984, sub numele de Industria Carnii Vaslui, iar dupa Revolutie a primit denumirea actuala si a fost privatizata. Aceasta produce mezeluri, semipreparate, carne fresh si conserve din carne, pe care le comercializeaza atat la nivel regional, cat si national si international.

 

Compania detine o fabrica cu o capacitate extinsa de productie la Vaslui, 21 de magazine proprii in regiunea Moldovei si are aproximativ 400 de angajati. La finalul anului 2019, Vascar inregistra o cifra de afaceri de 20,5 milioane de euro, o crestere de 13% fata de anul precedent.

 

 

 

Comentarii

comments

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

IN Trending