Connect with us
 

Comitetul Olimpic Internațional a anunțat astăzi acordarea drepturilor de difuzare TV și pe toate platformele, în Europa, pentru cele patru ediții ale Jocurilor Olimpice din perioada 2018 – 2024 companiei Discovery Communications, care deține Eurosport. 

Anunțul marchează începutul unui parteneriat pe termen lung între Jocurile Olimpice, cel mai important eveniment sportiv la nivel global, și Discovery Communications, una dintre cele mai mari companii media din lume. Cu o medie de 10 canale în fiecare piață și cea mai bună ofertă de sport pe platforme online și OTT din Europa, Discovery și Eurosport aduc cea mai amplă acoperire de până acum, ajungând la peste 700 de milioane de telespectatori din Europa.

Acoperirea asigurată de Discovery și Eurosport va fi extinsă prin  acces la canale libere la retransmisie și prin intermediul unor parteneriate inovatoare cu furnizori de conținut și distribuitori, care vor aduce Jocurile Olimpice mai aproape de telespectatori. Într-o perioadă în care conținutul este disponibil oriunde și oricând, Jocurile Olimpice sunt un eveniment unic cu o audiență enormă, captând atenția întregii lumi într-o manieră ce oferă valoare partenerilor de afaceri, distribuitorilor și telespectatorilor.

Thomas Bach, Președintele Comitetului Olimpic Internațional, a declarat: “Parteneriatul dintre Discovery și Comitet este extrem de important și suntem bucuroși să avem Eurosport alăturide noi, ca gazdă a Jocurilor Olimpice la nivel European. Acest acord va asigura o acoperire completă a Jocurilor Olimpice în Europa, incluzând garanția accesului extins, prin intermediul canalelor TV libere la retransmisie disponibile în toate teritoriile. Discovery și Eurosport au demonstrat un angajament puternic față de Jocurile Olimpice, față de sporturile olimpice și față de viitorul Mișcării Olimpice. Veniturile generate de acest parteneriat pe termen lung vor fi redistribuite de către Comitetul Olimpic Internațional Mișcării Olimpice, ce are ca obiectiv promovarea sportului în întreaga lume. De asemenea, Discovery și Eurosport au încheiat un parteneriat cu Comitetul Olimpic Internațional în vederea dezvoltării canalului Olympic Channel în Europa. În plus, acest parteneriat oferă garanția că toți fanii sportului din Europa se vor putea bucura de o acoperire excelentă a Jocurilor Olimpice și a sporturilor olimpice, pe întreaga perioadă de desfășurare a competiției, pe orice platformă doresc.”

David Zaslav, Președinte și CEO Discovery Communications, a adăugat:“Marcăm astăzi un moment istoric, prin adăugarea inelelor Olimpice la portofoliul Discovery Communications. Angajamentul pe termen lung încheiat cu domnul Președinte Thomas Bach și cu Comitetul Olimpic Internațional consolidează poziția Eurosport drept cel mai important grup media de sport din Europa, extinzând prezența Eurosport pe toate platformele. Eurosport are deja experiența difuzării sporturilor de vară sau de iarnă prezente în cadrul Jocurilor, însă difuzarea Jocurilor Olimpice, cel mai important eveniment din lume transmis în direct, este o oportunitate editorială și strategică unică. Mai mult, acest nou parteneriat este un câștig imens pentru fanii sportului din Europa, care vor avea la dispoziție multiple programe disponibile pe orice platformă, ceea ce ne va asigura că flacăra olimpică va arde pe tot parcursul anului”.

Discovery a achiziționat drepturile exclusive în valoare de 1,3 miliarde de euro, pentru toate platformele, inclusiv pentru canale TV libere la retransmisie, canale TV cu plată, online și pe mobil, disponibile în toate cele 50 de țări și teritorii din Europa.

În linie cu cererile Comitetului Olimpic Internațional și ale fiecărei piețe în parte, Discovery și-a luat angajamentul ca, pe durata competiției, să transmită un minim de 200 de ore din cadrul Jocurilor Olimpice și 100 de ore din cadrul Jocurilor Olimpice de Iarnă pe canale TV libere la retransmisie. Discovery va sublicenția o parte din drepturi în mai multe piețe din Europa.

Istoria de 30 de ani a Discovery ca lider la nivel global pe segmentul programelor de non-ficțiune oferă companiei poziția unică de a surprinde și difuza poveștile remarcabile ale celor implicați în Jocurile Olimpice nu doar o dată la doi ani, ci în fiecare an, pe tot parcursul anului. Având în vedere că mai mult de jumătate dintre programele disponibile deja pe Eurosport sunt despre sporturi olimpice, combinația dintre sporturile de iarnă, ciclism, tenis și atletism și Jocurile Olimpice permite Discovery și Eurosport să capteze atenția fanilor acestor sporturi de-a lungul întregului an.

Discovery și Eurosport vor avea acces la emblemele olimpice și o arhivă video bogată ce vor consolida poziția Eurosport de gazdă a Jocurilor Olimpice la nivel European. De asemenea, cei doi parteneri au agreat să coopereze în vederea dezvoltării canalului Olympic Channel, profitând de prezența online a Eurosport prin intermediul Eurosport.com – cea mai importantă destinație online de sport – și al Eurosport Player – cel mai important serviciu OTT.

Juan Antonio Samaranch, membru al Comitetului Executiv și membru delegat al Comitetului Olimpic Internațional pentru drepturile de difuzare la nivel european, a spus: “Suntem încântați că am semnat acest parteneriat care va asigura o acoperire extraordinară a Jocurilor Olimpice și va face cunoscute valorile olimpice unei audiențe numeroase din Europa, prin intermediul tuturor platformelor media. Discovery și Eurosport vor asigura expunerea Jocurilor Olimpice prin intermediul propriilor canale TV și al platformelor media și, unde va fi necesar, vor sublicenția o parte din drepturi altor televiziuni. Fanii sporturilor olimpice se vor putea bucura de o acoperire digitală completă prin intermediul platformelor digitale pan-regionale ale Eurosport”.

JB Perrette, Președinte Discovery Networks International, a adăugat: “Am preluat Eurosport în urmă cu un an, asumându-ne pe termen lung misiunea de a revigora și de a consolida rețeaua și brandul. Anunțul de astăzi este un pas înainte în atingerea acestui obiectiv. Expertiza unică a Eurosport și posibilitatea de a difuza Jocurile Olimpice în 50 de piețe în 20 de versiuni lingvistice, prin intermediul unor platforme multiple, reprezintă un câștig imens pentru iubitorii sportului. Suntem încântați și onorați să semnăm acest parteneriat cu unul dintre cele mai cunoscute și cele mai puternice branduri la nivel global, care nu doar că aduce cel mai important eveniment mondial, ci și împărtășește valorile noastre fundamentale, legate de a implica și inspira oamenii, pe lângă a le oferi divertisment”.

Parteneriatul include ediția a XXIII-a a Jocurilor Olimpice de Iarnă de la PyeongChang din 2018 și ediția a XXXII-a a Olimpiadei de la Tokyo din 2020, precum și Jocurile Olimpice din 2022 și 2024 ale căror orașe-gazdă încă nu au fost anunțate.

Discovery și Eurosport au capacitatea de a oferi Jocurile Olimpice cât mai multor fani, pe cât mai multe ecrane. Cu o medie de 10 televiziuni în fiecare țară, infrastructură locală și echipe regionale, o expertiză de 30 de ani în descoperirea și împărtășirea poveștilor, Discovery și Eurosport vor aduce cel mai important eveniment sportiv mai aproape de telespectatori. În plus față de televiziunile libere la retransmisie și cele cu plată, Eurosport Player, DPlay, Eurosport.com și Eurosport 360 vor oferi fanilor o acoperire și experiențe fără precedent pe toate tipurile de ecrane.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Jurnalistul Costi Mocanu paraseste PRO TV dupa mai bine de 25 de ani de activitate

Published

on

 

Jurnalistul Costi Mocanu părăseşte Pro TV după mai bine de 25 de ani, timp în care a fost, printre altele, reporter sportiv, dar şi şef al postului de televiziune. Informaţia a fost făcută publică de Cătălin Tolontan, scrie Ziarul Adevarul

Costi Mocanu, prezentator Ninja Warrior România, explică de ce nu a ex… Unul dintre cei mai vechi oameni din Pro TV, alintat „Moşu’“, Costi Mocanu (49 de ani) părăseşte televiziunea la care s-a angajat încă de pe vremea în care se numea Canal 31, potrivit tolo.ro.    Din 1 aprilie 2019, Costi Mocanu părăseşte postul de televiziune unde s-a consacrat ca reporter sportiv, comentator de meciuri, şef al departamentului Sport şi, în ultimii ani ai lui Adrian Sârbu în CME, şef al canalului Pro TV.

De asemenea, anul trecut, Costi Mocanu a prezentat, alături de actriţa Raluca Aprodu şi jurnalistul Daniel Niţoiu, emisiunea „Ninja Warrior România“.   Potrivit sursei citate, în ultimii ani, Costi Mocanu a fost în discuţii cu mai multe televiziunii, însă nu este cunoscut dacă se va îndrepta tot către televiziune.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Andi, uluit de un concurent de la Românii au talent: ”E deasupra competiției. Este de neoprit!”

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Cea de-a șasea ediție Românii au talent va fi presărată cu surprize pentru Andi Moisescu. Juratul și-a sărbătorit ziua de naștere la filmări, alături de colegi iar aceștia l-au surprins pe durata întregii zile cu diverse cadouri care i-au adus zâmbetul pe buze și l-au uimit. Cea mai mare bucurie însă i-a adus-o lui Andi un concurent a cărui reprezentație l-a fascinat. ”E deasupra competiției. Este de neoprit.”, spune Andi, iar Pavel continuă: ”Acestea sunt nișe momente istorice, nu ai cum să nu le filmezi.”.

Tot mâine, Pavel și Smiley au propriul lor moment pe scena talentului, iar Florin, încântat de prestația unui concurent și inspirat de bucuria acestuia, o invită pe Andra la dans. Publicul va fi în picioare și va trăi alături de ei energia dată de participant.

Un număr de o dificultate greu de imaginat și extrem de spectaculos îi fascinează pe jurați, care rămân uluiți de complexitatea momentului și de expresivitatea celor care îl prezintă.”Pentru că și noi suntem în lumea circului, cum a spus mai tânărul meu coleg, eu fiind leul bătrân… După micul nostru căluț, poneiul nostru din această seară, să vorbească îmblânzitoarea de Măruți. Este singura titulară din lume care are un număr foarte bine pus la punct și încărcat de suspans… de Măruți.”, spune cu zâmbetul pe buze Florin Călinescu.

Vinerea aceasta, de la 20:30, concurenți cu aptitudini uimitoare vin să cucerească juriul și publicul în cea de-a șasea ediție a sezonului #9suprem Românii au talent.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

De Martisor, Kanal D implineste 12 ani! Vedetele statiei celebreaza aniversarea!

Published

on

 

Astazi, 1 martie, Kanal D sarbatoreste 12 ani de existenta pe piata media din Romania, mai mult de un deceniu in care statia a inregistrat o crestere spectaculoasa si s-a impus ca un adevarat trendsetter in peisajul mediatic din Romania.

Formate fenomen revolutionare precum „Exatlon”, „Bravo, ai stil!”,  serialele turcesti, abordarea inovativa a Stirilor au facut din Kanal D un model pentru competitorii sai si au creat alternative interesante si relevante de consum pentru categorii diverse de telespectatori.  Kanal D a generat continut remarcabil de-a lungul anilor, consolidandu-si pozitia de jucator important in top trei televiziuni generaliste din Romania.

Toate acestea sunt rezultatele unei strategii sustinute si inspirate, clasand statia, in 2018,  pe locul doi la nivelul publicului National, cu 14,9% cota de piata, si All Urban, cu 12,6% cota de piata, in Prime Time (20:00 – 24:00), conform datelor furnizate de Kantar Media Romania.  Cresterea Kanal D in 2018 a fost una semnificativa, in raport cu statiile din top trei televiziuni din Romania. La nivelul publicului Comercial, in Prime Time (20:00 – 24:00), statia a inregistrat o crestere de 20% a cotei de piata, raportat la 2017.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending