Connect with us

Campanie TV

Discovery Channel sărbătorește Ora Pământului prin întreruperea emisiei timp de o oră!

Avatar

Published

on

Discovery Channel România se alătură celei mai mari mișcări de mediu din istorie, Earth Hour (Ora Pământului), inițiată de World Wild Fund for Nature (WWF) și sărbătorită la nivel global în ultima sâmbătă din luna martie. Ora Pâmântului pică anul acesta pe 25 martie, ocazie cu care Discovery Channel își va întrerupe programul obișnuit, în intervalul 20:30-21:30, când pe ecran va rula un mesaj special care va încuraja telespectatorii să stingă lumina. În plus, înainte și după eveniment, vor fi difuzate două documentare care dezbat problema resurselor planetei Pământ și a impactului omului asupra biodiversității.

 

“Pentru că se încadrează foarte bine în campania #ÎncepeCuCeva, pe care am pornit-o anul trecut, am ales să susținem inițiativa WWF încurajându-ne telespectatorii să stingă lumina și, deci, televizorul, de Ora Pământului. Ca să fie cât se poate de clar mesajul nostru, în ora respectivă, nu vom difuza niciun program pe Discovery Channel în România. Mai mult decât atât, ca să și explicăm contextul în care transmitem acest mesaj, înainte de Ora Pământului, am programat documentarul Seceta ucigașă, iar după Ora Pământului – Racing Extinction”, a spus Ada Roseti, Director de Programe Discovery Networks Europa Centrală și de Est.

 

 

Iată mai jos câteva informații despre cele două documentare de pe Discovery Channel:

 

  • Seceta ucigașă – difuzare pe Discovery Channel, între 18:30 – 20:30

Apa, pe care cândva o găseam din abundenţă, a devenit o problemă complicată şi o resursă tot mai greu de găsit. S-au făcut multe eforturi pentru a diminua consumul de apă din vestul SUA, dar oare ca să schimbăm cu adevărat ceva e suficient să facem duşuri mai scurte şi să renunţăm la peluzele înverzite? Seceta din ultima vreme a diminuat debitul cândva impresionant al fluviului Colorado, principala sursă pentru cei mai mulţi consumatori de apă din vestul SUA. Experţii se întreabă însă dacă nu cumva – mai mult decât alegerile consumatorilor şi capriciile vremii – de vină pentru cele mai grave crize ale apei sunt anumite politici lipsite de o viziune pe termen lung şi o planificare superficială.

 

Realizatorii de documentare premiaţi cu Oscar, Rob Epstein, Jeffrey Friedman, Barbara Kopple, Alan şi Susan Raymond, alături de regizorul premiat la Sundance Jesse Moss semnează acest program care dezvăluie o realitate sumbră: în curând, e posibil ca 40 de milioane de americani să rămână fără apă suficientă. Programul propune însă şi soluţii inovatoare pentru ca această resursă atât de preţioasă pentru generaţiile viitoare să fie conservată. Astfel, Seceta ucigașă aduce laolaltă cercetători cu experienţă, experţi în domeniul apelor, reprezentanţi ai Guvernului Federal al SUA, fermieri, dar şi oficiali aflaţi în prima linie a frontului în criza apei.

 

 

  • Racing Extinction – difuzare pe Discovery Channel, între 21.30 – 23.30

Regizorul Louie Psihoyos, alături de echipa care a realizat filmul premiat cu Oscar “The Cove” (Golful), adună un grup de artiști și activiști pentru protecția mediului într-o operațiune derulată sub acoperire, având ca obiectiv să dezvăluie lumea ascunsă a speciilor în pericol de dispariție și lupta pentru protejarea lor. Străbătând tot globul pentru a se infiltra pe cele mai periculoase piețe negre și apelând la tehnologii performante pentru a urmări legătura dintre emisiile de carbon și dispariția anumitor specii, documentarul surprinde imagini uluitoare, care vor schimba cu adevărat modul în care privim lumea.

Campania care marchează Ora Pământului va fi comunicată on-air prin promo-uri și bumpere pe Discovery Channel și în mediul digital, pe pagina de Facebook Discovery România și pe website, la adresa http://www.discovery.ro/noutati/ora-pamantului/.

 

De asemenea, Discovery se alătură și activităților derulate de WWF în București. Din 2011, Ora Pământului a intrat în etapa Mai mult decât o oră pentru planetă (Beyond the Hour), în care oamenii de pretutindeni sunt îndemnați nu numai să stingă lumina pentru o oră, ci și să-și schimbe comportamentul, pentru a diminua impactul negativ asupra naturii.

Astfel, sub îndemnul “Dăruiește naturii energia ta”, oricine consideră că mediul este un subiect important este invitat să își investească propria energie pentru a-l proteja. Bucureștenii sunt așteptați sâmbătă în Parcul Izvor, unde pot participa la activități educative pentru toată familia și la o tură cu bicicletele, organizată de Adevărații VeloPrieteni. Mai multe informații sunt disponibile pe www.ora-pamantului.ro.

 

  • Promo Earth Hour

  • Promo Seceta uriașă

 

  • Promo Racing Extinction

 

 

Foto Credit: Discovery Channel

 

REZULTATE PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017 – Etapa preliminară

Comentarii

Campanie TV

1 Iunie: Peste 30 de vedete TVR participă la campania în care Ziua Copiilor

Avatar

Published

on

Foto Credit: TVR

Peste 30 de vedete TVR participă la campania în care Ziua Copiilor durează o lună
Din 30 mai până în 30 iunie, TVR „DĂ RESTART COPILĂRIEI”

Anul acesta, Ziua Internaţională a Copilului are o semnificaţie aparte la TVR. Dacă până acum, de 1 iunie, TVR şi-a deschis larg porţile pentru copiii de toate vârstele cărora le-a oferit petreceri, jocuri, spectacole şi surprize minunate, de această dată, în contextul pandemiei care ne-a schimbat viaţa, Televiziunea publică le reaminteşte adulţilor că acum, după luni de carantină, trebuie să revenim la normal învăţând de la cei mici cum să trecem peste greutăţi cu încredere şi cu speranţă.

Iuliana Tudor, Liana Stanciu, Adelin Petrişor, Marina Almăşan, Iuliana Marciuc, Virgil Ianţu, Irina Păcurariu, Corina Dănilă, Raluca Arvat, Nadine, Ruxandra Gheorghe, Daniel Coman, Costin De;liu, Marius Constantinescu, sunt numai câteva dintre cele peste 30 de vedete care dau startul campaniei TVR „3,2,1…Iunie. Restart copilărie !!!”.

De 1 iunie, TVR le reaminteşte adulţilor că putem reveni la normal învăţând de la cei mici cum să trecem peste greutăţi cu candoare, naturaleţe şi eficienţă. De la ei trebuie să învăţăm lucrurile simple, cu adevărat importante: să zâmbim, să visăm, să sperăm, să prindem încredere şi curaj, să nu ne pierdem speranţa.

Din 30 mai până în 30 iunie, Campania TVR „3,2,1…Iunie. Restart copilărie !!!” ne provoacă pe toţi să redevenim copii şi să arătăm lumii întregi acest lucru. Fiecare poate posta pe pagina de Facebook a TVR scurte înregistrări filmate cu telefonul care să demonstreze că şi adulţii au ce învăţa de la copii, iar la sfârşitul campaniei, cele mai bune/apreciate filmuleţe vor fi premiate  (vezi aici regulamentul de participare).

Primii care au acceptat provocarea de a realiza astfel de înregistrări sunt vedetele TVR care, alături de cei mici sau singuri, au „dat examenul copilăriei”. Filmările lor sunt numai câteva exemple că cei mari pot învăţa lucruri simple de la copiii lor. Înregistrările lor vor fi făcute publice online sau la tv în primele zile ale campaniei, fiecare dintre noi fiind invitat pe parcursul lunii iunie să le urmeze exemplul.

Când se termină copilăria? Niciodată – pentru că ea este o stare care ţine de minte şi de suflet, nu de vârsta biologică. Şi pentru că nu este simplu să redevenim copii şi să găsim acea resursă internă a lor de a trece peste greutăţi cu zâmbetul pe buze – în acest an, la TVR, avem nu doar o zi, ci exact o lună în care putem să învăţăm acest lucru.

Comentarii

Continue Reading

Campanie TV

Desenul copilului tău poate apărea pe 1 iunie la PRO TV!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

În această perioadă, copiii sunt cei mai fericiți pentru că își petrec zilele în familie, studiază acasă, se joacă și recuperează tot timpul pe care nu și l-au petrecut alături de părinți. Copiii sunt o sursă inepuizabilă de motivare și voie bună pentru cei din jur și nu numai, iar acum inocența și modul lor simplu de a gândi ne poate aduce tuturor speranța că #NeFacemBine. De aceea, pe 1 iunie, PRO TV spune Copiii ne fac mari.

 

În inima unui copil încape întregul univers. Iar în ochii lui, oameni mari sunt super eroi! Cine este eroul copilului tău? PRO TV provoacă toți copiii la creativitate, iar desenele lor vor putea fi difuzate la televizor!

 

Tot ce trebuie este ca fiecare copil să facă un desen cu tema “Eroul meu preferat”, iar părinții, bunicii sau prietenii să trimită creațiile până pe 28 mai pe adresa de email copiiinefacmari@protv.ro sau să le posteze pe Instagram cu hashtag #copiiinefacmari și cu tag către pagina @protv_romania.

 

Cele mai creative desene vor fi difuzate la PRO TV luni, 1 iunie, în clipuri speciale și în edițiile speciale ale emisiunilor Vorbește lumea și La Măruță!

 

Copiii ne fac mari!

Comentarii

Continue Reading

Campanie TV

TVR continuă să spună „Mulţumesc” în campania #RespectCelorDinLiniaIntai

Avatar

Published

on

            Criza prin care trecem acum cu toţii a produs schimbări pe care poate nici nu ni le imaginam în urmă cu ceva timp. Lumea a stat în loc pentru o vreme sau cel puţin are o altă dinamică. Dar sunt acei oameni care prin profesia lor, luptă ca să menţină totul în mişcare, pentru ca noi să fim în siguranţă şi sănătoşi, iar bătălia nu este deloc uşoară. Cadrelor medicale, pompierilor şi forţelor de ordine, TVR le spune #Mulţumesc în campania dedicată lor, #RespectCelorDinLiniaIntai.

            De peste o lună de zile, Televiziunea Română derulează o campanie specială dedicată eroilor care luptă direct şi activ cu pandemia. Doctori, asistenţi, infirmiere, poliţişti sau militari, cu toţii fac parte din prima linie a acestei bătălii. În cadrul Telejurnalului de seară, de la ora 20:00, putem asculta poveştile impresionante ale celor care pun datoria mai presus de orice. La finalul ştirilor TVR ne sunt prezentate reportaje din viaţa unor oameni speciali, pentru care fiecare zi de muncă reprezintă un risc, dar care nu se clintesc din misiunea lor.

Urmând exemplul altor oraşe din lume, turnul TVR este prima clădire din ţară care îşi aprinde în fiecare seară luminile în semn de omagiu. Lumini albe şi roşii ca simbol al solidarităţii, proiectarea tricolorului sau animaţii reprezentative vor putea fi urmărite de către toţi românii. O idee frumoasă menită să încurajeze şi alte instituţii în susţinerea celor care dau dovadă de spirit de sacrificiu şi devotament. Şi dacă tot am vorbit despre culori şi grafică, trebuie menţionat că proiectul este realizat în colaborare cu artistul Sergiu Doroftei, absolvent al Universității de Arte din București, cu o experiență de 15 ani în domeniul video. Logo-ul este unul sugestiv, reprezentând două aripi în tonuri roşiatice, asemenea sângelui atât de preţios pentru viaţă, pe un fond albastru deschis, alături de mesajul campaniei.

Campania „Respect celor din linia intâi” este a noastră a tuturor prin mesajele pe care fiecare le poate transmite eroilor acestor zile. Ne puteţi spune povestea eroilor pe care îi cunoaşteţi şi sunt acum la datorie. Scrieţi-ne pe numărul de WhatsApp 0733 508 076 sau pe pagina de Facebook Știrile TVR. Fiecare mesaj, fiecare încurajare, fiecare mulţumesc contează pentru a le arăta respect celor din linia intâi.” scrie Televiziunea Română pe reţeaua de socializare. Mesajele de mulţumire nu au întârziat să vină şi merită să urmăriţi în continuare adevărate poveşti de viaţă ale celor care luptă în fiecare zi pentru o lume mai bună şi mai sănătoasă.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0