Connect with us
 

 

Discovery Communications a anunțat lansarea celei mai recente campanii sociale la nivel global, o inițiativă amplă derulată în întreaga lume ce are ca obiectiv conservarea speciilor.

Din această campanie face parte documentarul Discovery Channel Racing Extinction ce va avea premiera pe 2 decembrie, de la ora 21.00 (ora României).

Programul va putea fi vizionat în 220 de țări din toată lumea, într-un interval de 24 de ore, începând din Noua Zeelandă și încheind cu Statele Unite.

Racing Extinction DISCOVERY (2)

Realizată în parteneriat cu Vulcan Production, compania lui Paul G. Allen, co-producător executiv al documentarului, și Oceanic Preservation Society, campania globală Racing Extinction presupune conținut nou, o platformă digitală dedicată şi o serie de materiale educaţionale, încurajând telespectatorii să facă ”1 lucru” pentru a salva planeta.

De asemenea, iniţiativa include un parteneriat și o campanie media derulată împreună cu U.S. Wildlife Trafficking Alliance (USWTA.ORG), pentru a susține supraviețuirea speciilor. Campania include o serie de șase experiențe originale, disponibile pe DISCOVERY VR, aplicația de realitate virtuală a companiei, care prezintă specii în pericol de dispariție și informează publicul cu privire la eforturile de protejare și conservare a acestora.

“Discovery Communications este o companie cu obiective foarte clare. Explorarea şi salvarea planetei sunt prioritare pentru noi. Difuzarea documentarului Racing Extinction ne ajută să continuăm această tradiţie, insuflându-le telespectatorilor dorinţa de a avea un impact pozitiv asupra lumii. Salvarea planetei face parte din ADN-ul nostru şi, de vreme ce jumătate dintre speciile lumii sunt pe cale de dispariţie, credem că este responsabilitatea noastră să răspândim mesajul acestei campanii şi să trecem la fapte. Începem cu “1 lucru” şi sperăm ca telespectatorii noştri să urmeze exemplul,” a spus David Zaslav, Preşedinte şi CEO Discovery Communications.

Cameraman Tom Fitz documents the assault on Florida’s coral reef system – the 5th largest in the world.

Cameraman Tom Fitz documents the assault on Florida’s coral reef system – the 5th largest in the world.

#StartWith1Thing: împreună putem transforma planeta într-un loc mai bun

Racing Extinction va fi catalizatorul unei campanii mai ample, care se va derula sub hashtagul #StartWith1Thing – apelul Discovery la acțiune, pentru a crea o mișcare globală pornind de la acest eveniment de televiziune.

#StartWith1Thing are menirea de a uni oamenii propunându-le să schimbe lucruri mărunte, care cumulate pot produce schimbări majore în vederea salvării speciilor în pericol de dispariție, pentru mediul înconjurător și pentru omenire. Discovery va promova premiera globală a documentarului şi conţinutul pe platformele adiționale, prin intermediul rețelelor de socializare și elementele digitale și de realitate virtuală, pentru ca alături de partenerii săi să incite curiozitatea publicului și dorinţa de a acţiona într-una din cele patru direcţii ale campaniei, precum: lupta contra traficului cu specii sălbatice sau reducerea emisiilor de carbon prin folosirea energiei regenerabile şi a mijloacelor de transport ecologice.

În plus, campania va scoate în evidenţă acțiuni individuale, pentru a demonstra impactul pe care îl pot avea oamenii când se unesc, într-o comunitate globală. Consumatorii sunt încurajați să-și găsească inspirația pentru acel “1 lucru” pe care îl vor face, vizitând secțiunea “#StartWith1Thing” pe www.racingextinction.com. Fiecare poate alege din mai multe opțiuni acel ”1 lucru” pe care să-l facă în fiecare zi, săptămână sau lună, urmărindu-și progresul alături de întreaga lume prin intermediul rețelelor de socializare. În România, oricine este interesat poate afla de pe site-ul Discovery.ro ce poate schimba în viaţa sa, lucruri mici care la nivel macro pot ajuta la prevenirea extincţiei unor specii, contribuind astfel la salvarea planetei.

 

Experiențe fascinante de realitate virtuală dezvăluie care sunt speciile în pericol de dispariție

Discovery VR, produsul de realitate virtuală al companiei, va iniția șase experiențe originale, axate pe câteva dintre cele mai maiestuoase animale din lume, printre care: specii de elefanți vulnerabile sau aflate în pericol de dispariție, rinoceri, lei, rechini-balenă, pisici-de-mare și girafe. Acest conținut cu elemente de realitate virtuală va fi prezentat în cadrul Conferinței ONU privind schimbările climatice, care va avea loc la Paris, în perioada 30 noiembrie – 11 decembrie 2015.

Discovery VR include și experiențe originale în format de scurt-metraj, cu subiecte și conținut din portofoliul Discovery Communications. Noile experiențe referitoare la speciile în pericol de dispariție sunt disponibile pentru iOS și Android, dar și accesând DiscoveryVR.com. Publicul poate să se bucure de conținut suplimentar VR de la Discovery și pe canalele YouTube ale companiei sau pe Facebook.

 

O lecție pentru elevi: cum pot schimba lucrurile

Campania va fi amplificată și prin intermediul diviziei Discovery Education, cel mai important furnizor de conținut digital și resurse de dezvoltare profesională pentru învățământul public, de la nivel preșcolar până la clasa a 12-a.

În plus, elevii și profesorii din întreaga lume pot accesa o serie de materiale didactice disponibile pe platforma DiscoveryEducation.com/RacingExtinction pentru a afla mai multe despre eforturile de a produce o schimbare în abordarea acestor probleme importante.

[nextpage]

Despre Racing Extinction 

Semnat de regizorul premiat cu Oscar® Louie Psihoyos, documentarul Racing Extinction urmărește problemele dificile cu care se confruntă speciile cele mai periclitate de pe Pământ. În următorii 100 de ani, lumea riscă să piardă 50% dintre speciile actuale. În ultimii 100 de ani, 90% din populația de gheparzi și 97% din populația de tigri a lumii au dispărut. În deceniile următoare, ţestoasele marine, leoparzii, rinocerii și urangutanii sunt doar câteva dintre speciile aflate în pericol de dispariție.

Psihoyos a adunat o echipă de artiști și activiști într-o operațiune sub acoperire, propunându-și să aducă în prim-plan lumea ascunsă a speciilor în pericol de dispariție și lupta pentru protejarea lor și împotriva unei extincții în masă. Cutreierând planeta pentru a se infiltra pe cele mai pericolase piețe negre și folosind tehnologii performante pentru a studia legătura dintre emisiile de carbon și extincția speciilor, Racing Extinction dezvăluie în premieră absolută imagini uluitoare, care vor schimba cu adevărat modul în care vedem lumea.

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Campanie TV

Despre România, cu bune și cu rele, în campaniile anului 2019 la Digi24

Published

on

Foto Credit: DIGI
 

De luni până vineri, regăsiţi în Jurnalele de Ştiri Digi24 o radiografie a tot ceea ce se întâmplă în societatea românească. Teme importante pentru toată lumea precum sănătatea, educaţia, problemele mediului de afaceri, interacţiunea dintre cetăţean şi autorităţi au propriile lor rubrici.

În fiecare luni, campania Pacient în România ia pulsul sistemului de sănătate. Te duci la spital să te faci bine sau rişti să pleci de-acolo mai bolnav decât erai la internare? Dacă sistemul de sănătate e pacientul, are el şanse de vindecare? Carla Tănasie caută răspunsurile. Ştiri echilibrate. Adevăruri dure, livrate fără anestezie.  Arătăm, fără menajamente, bolile sănătăţii româneşti. Pentru asta, însă, e nevoie de curaj și din partea pacienţilor, şi din partea celor care lucrează în sistem.

Dacă nu recunoaştem problemele şi nu vorbim despre neajunsuri, înseamnă că ele nu există şi atunci nimeni nu le va rezolva. Discutăm despre drame, obstacole şi acuzaţii. Dar nu uităm nici reuşitele oamenilor în halate albe.
Marţi scoatem România la raport, cu bune şi cu rele. Întâlnim primari gospodari, dar și localităţi lăsate să moară. Trecem prin orăşele cochete şi sate-odinioară mândre, de care s-a ales praful. Reportajele campaniei Raport de Ţară ne poartă în cele mai îndepărtate colţuri ale ţării. Cătălin Firoiu spune povestea oamenilor și locurilor pe care le vizitează. Aflăm care sunt soluţiile posibile la problemele comunităţii şi le reamintim autorităţilor de ce au primit votul și încrederea românilor.

Miercuri, aflăm că se poate. România Fast Forward e despre oamenii care au ştiut să transforme fiecare greşeală într-o învăţătură. Şi după ce şi-au făcut foarte bine temele, au reuşit să guste succesul. Poveştile unora dintre cei mai curajoși antreprenori români, oameni care au îndrăznit să iasă din tipare şi acum culeg roadele perseverenței lor, sunt aduse în Jurnalele Digi 24 de Sergiu Voicu.

“Fără educaţie moare orice naţie!” strigă profesorii când ies în stradă să îşi ceară drepturile. Digi 24 vorbește despre sistemul de învăţământ în fiecare joi, în campania Old school – New School. Reuşeşte şcoala românească să treacă clasa? Avem programe învechite, toalete în curte, manuale cu greşeli, ”fondul clasei”, subfinanțare, abandon şcolar, analfabetism funcţional. Dar avem şi copii geniali, care cuceresc laurii olimpiadelor internaţionale. Cum ne dorim să arate şcoala, ştiind că elevii sunt viitorul acestei ţări, ne spune Andreea Braşovean.

Cum se poziționează România față de ”suratele” din Uniunea Europeană o știm cu toții. Deși statisticile arată că avem un nivel de trai sub media celorlalte state europene, fondurile comunitare rămân nefolosite. De-acasă, vedem iarba mai verde de dincolo de graniţă. De cele mai multe ori, însă, schimbarea ar trebui să înceapă cu noi. Iar implicarea ar putea rezolva multe dintre problemele societăţii. În fiecare vineri, la emisiunea Plan Detaliu, Teodora Ghenciu încearcă să afle ce nu funcţionează în societatea românească și îndeamnă românii să se implice, să nu mai aștepte ca alții să acționeze, în locul lor.

Jurnalele de Ştiri Digi24 vă aduc şi transmisiuni în direct de la Bruxelles sau Strasbourg. Proiectul “Președinția României la Consiliul Uniunii Europene” vorbeşte despre responsabilităţile României la cârma blocului comunitar și vă familiarizează cu instituțiile europene și rolul lor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

RCS & RDS și Salvați Copiii România au readus în atenția publică dificultățile copiilor cu părinții plecați la muncă în străinătate

Published

on

 

În cadrul campaniei „Mov Crăciun dăruiește un viitor”, Digi | RCS & RDS și Salvați Copiii au prezentat, în perioada 10-24 decembrie 2018, o serie de cazuri ale unor copii care se află în grija rudelor sau care cresc în familii mono-parentale, deoarece unul sau ambii părinți au fost nevoiți să își caute de muncă în străinătate.

Cei 12 copii, cu vârste cuprinse între 5 și 12 ani, sunt beneficiari ai proiectului „Copii singuri acasă” coordonat de Salvați Copiii România, iar astăzi ei se bucură de susținere și îndrumare spre îndeplinirea visurilor, grație implicării asociației și a comunității de proximitate.

Pentru că este necesar ca societatea în ansamblu să se implice tot mai mult în susținerea copiilor care cresc fără a avea alături părinții, câțiva angajați ai companiei s-au oferit să le fie mentori micuților pe care i-au întâlnit cu ocazia evenimentului de final de an.

Ana Maria Ionescu (Departament Comunicații), Antonia Nidelcu (Departament Financiar), Adriana Gioadă (Departament Juridic), Mihaela Alecsovici (Departament Instalări), Camelia Maria (Departament Resurse Umane), Alessandra Mustăreață (Departament Contabilitate), Florin Ion (Digi Sport), Beatrice Ghiciov (Digi FM), Adriana Biea (Departament Marketing), Alice Iacobescu (Digi24), Adriana Pescaru (Pro FM) și Valentin Popoviciu (Vicepreședinte Digi | RCS & RDS) au îmbrățișat campania și au vrut să îi cunoască mai bine pe micuți, arătându-le că pot găsi sprijin în jurul lor. Astfel, în premieră, în Ajunul Crăciunului, micuții prezentați în campanie au venit la evenimentul de final de an pentru copiii angajaților Digi | RCS & RDS unde au avut ocazia să primească de la Moș Crăciun ceea ce și-au dorit – jucării, cărți, echipamente sportive, articole de îmbrăcăminte și încălțăminte, dulciuri. Înainte de distracție, ei au vizitat platourile Digi24 și studiourile Digi FM și Pro FM unde au întâlnit o parte din prezentatorii și realizatorii emisiunilor difuzate de posturile de radio și televiziune ale grupului.

În cele câteva ore petrecute împreună, copiii au avut ocazia să socializeze cu angajații grupului, s-au întâlnit cu doi vloggerii cunoscuți – Andra Gogan și Bianca Adam (Tequila), și-au testat talentul de DJ alături de Marius Onuc (Dance FM) și Mircea Ivan (Digi24), au pătruns în culisele muncii de televiziune și de radio. Toate experiențele trăite pe parcursul acestei zile au fost surprinse în ediția finală a campaniei, difuzată la Digi24 pe 24 decembrie, în Ajunul Crăciunului.

 

Parteneriatul Digi – Salvați copiii

Digi | RCS & RDS este partener în cadrul proiectului Copii singuri acasă încă din 2015 și oferă organizației servicii de telefonie mobilă și fixă, printre care o linie telefonică de suport pentru copiii ai căror părinți sunt plecați la muncă în străinătate.

Serviciul de consiliere, Help Line-ul 0800.070.040 și platforma www.copiisinguriacasa.ro oferă consiliere psiho-socială și juridică, în mod gratuit, pentru părinți, persoanele în grija cărora rămân copiii și copii, dar și pentru alte persoane sau instituții interesate sau implicate direct în protecția acestei categorii vulnerabile de copii.

De la înființarea programului, peste 7.200 de copii și 5.000 de persoane în grija cărora au rămas (rude, părinți) au beneficiat de ajutor și îndrumare specializată. Mai mult, demersurile susținute de lobby și advocacy ale organizației au dus la modificarea Legii 272/2004 privind protecția și promovarea drepturilor copilului prin introducerea unei secțiuni separate pentru protecția copiilor cu părinții plecați la muncă în străinătate.

Potrivit ultimelor date colectate de Ministerul Educației de la Inspectoratele Școlare Județene, aproape 160.000 de copii cresc fără părinți, însă numărul lor este mai mare, deoarece la această cifră se adaugă și cei care nu au ajuns la vârsta integrării în sistemul de educație sau cei care au abandonat studiile ori nu au fost niciodată la școală sau grădiniță.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

Femei exceptionale, care au marcat istoria, celebrate de vedetele Kanal D

Published

on

 

Kanal D sarbatoreste Centenarul Marii Uniri onorand femeile exceptionale ale Romaniei, care au marcat atat istoria tarii noastre, cat si pe cea internationala. Campania „Femei pe bancnote”, initiata de Janina Nectara si sustinuta de vedetele Kanal D, isi propune sa aseze figuri feminine importante pe bancnote. 

Si-au sacrificat viata pentru semenii lor, au inspirat prin curaj, munca, dedicare si inteligenta milioane de oameni si au contribuit decisiv la cladirea unei natiuni; este momentul acum ca meritele lor sa fie recunoscute, sa le purtam cu noi pretutindeni, sa le vedem chipurile. Impreuna cu cei care cred in aceasta misiune ne dorim sa cream un moment istoric pentru Romania, acela de a ilustra o bancnota de circulatie nationala cu chipul unei femei. Tocmai pentru ca, pe langa barbatii cu merite incontestabile in istorie, Romania se poate mandri cu o suita de personalitati feminine ce au marcat veacul prin realizarile lor. Va invitam sa fiti alaturi de vedetele Kanal D in campania nationala #FemeiPeBancnote!  Semnati petitia si alegeti-va figurile feminine preferate accesand www.FemeiPeBancnote.ro! multe despre

Regina Maria, Ecaterina Teodoriu, Maria Tanase, Eugenia de Reuss Ianculescu, Haricleea Darclee, Iulia Hasdeu, Smaranda Braescu se afla printre figurile de seama ale Romaniei, sustinute de vedetele Kanal D in cadrul campaniei „Vrem femei pe bancnote”.

Simona Patruleasa, Teo Trandafir, Ilinca Vandici, Silvia Ionita, Vladimir Draghia, Mihai Ghita, Ernest vor spune povestile impresionante ale acestor femei exceptionale, prin intermediul unor testimoniale emotionante, atat pe micul ecran, cat si pe proprietatile online ale Kanal D.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending