Connect with us
 

 

Discovery Communications a anunțat lansarea celei mai recente campanii sociale la nivel global, o inițiativă amplă derulată în întreaga lume ce are ca obiectiv conservarea speciilor.

Din această campanie face parte documentarul Discovery Channel Racing Extinction ce va avea premiera pe 2 decembrie, de la ora 21.00 (ora României).

Programul va putea fi vizionat în 220 de țări din toată lumea, într-un interval de 24 de ore, începând din Noua Zeelandă și încheind cu Statele Unite.

Racing Extinction DISCOVERY (2)

Realizată în parteneriat cu Vulcan Production, compania lui Paul G. Allen, co-producător executiv al documentarului, și Oceanic Preservation Society, campania globală Racing Extinction presupune conținut nou, o platformă digitală dedicată şi o serie de materiale educaţionale, încurajând telespectatorii să facă ”1 lucru” pentru a salva planeta.

De asemenea, iniţiativa include un parteneriat și o campanie media derulată împreună cu U.S. Wildlife Trafficking Alliance (USWTA.ORG), pentru a susține supraviețuirea speciilor. Campania include o serie de șase experiențe originale, disponibile pe DISCOVERY VR, aplicația de realitate virtuală a companiei, care prezintă specii în pericol de dispariție și informează publicul cu privire la eforturile de protejare și conservare a acestora.

“Discovery Communications este o companie cu obiective foarte clare. Explorarea şi salvarea planetei sunt prioritare pentru noi. Difuzarea documentarului Racing Extinction ne ajută să continuăm această tradiţie, insuflându-le telespectatorilor dorinţa de a avea un impact pozitiv asupra lumii. Salvarea planetei face parte din ADN-ul nostru şi, de vreme ce jumătate dintre speciile lumii sunt pe cale de dispariţie, credem că este responsabilitatea noastră să răspândim mesajul acestei campanii şi să trecem la fapte. Începem cu “1 lucru” şi sperăm ca telespectatorii noştri să urmeze exemplul,” a spus David Zaslav, Preşedinte şi CEO Discovery Communications.

Cameraman Tom Fitz documents the assault on Florida’s coral reef system – the 5th largest in the world.

Cameraman Tom Fitz documents the assault on Florida’s coral reef system – the 5th largest in the world.

#StartWith1Thing: împreună putem transforma planeta într-un loc mai bun

Racing Extinction va fi catalizatorul unei campanii mai ample, care se va derula sub hashtagul #StartWith1Thing – apelul Discovery la acțiune, pentru a crea o mișcare globală pornind de la acest eveniment de televiziune.

#StartWith1Thing are menirea de a uni oamenii propunându-le să schimbe lucruri mărunte, care cumulate pot produce schimbări majore în vederea salvării speciilor în pericol de dispariție, pentru mediul înconjurător și pentru omenire. Discovery va promova premiera globală a documentarului şi conţinutul pe platformele adiționale, prin intermediul rețelelor de socializare și elementele digitale și de realitate virtuală, pentru ca alături de partenerii săi să incite curiozitatea publicului și dorinţa de a acţiona într-una din cele patru direcţii ale campaniei, precum: lupta contra traficului cu specii sălbatice sau reducerea emisiilor de carbon prin folosirea energiei regenerabile şi a mijloacelor de transport ecologice.

În plus, campania va scoate în evidenţă acțiuni individuale, pentru a demonstra impactul pe care îl pot avea oamenii când se unesc, într-o comunitate globală. Consumatorii sunt încurajați să-și găsească inspirația pentru acel “1 lucru” pe care îl vor face, vizitând secțiunea “#StartWith1Thing” pe www.racingextinction.com. Fiecare poate alege din mai multe opțiuni acel ”1 lucru” pe care să-l facă în fiecare zi, săptămână sau lună, urmărindu-și progresul alături de întreaga lume prin intermediul rețelelor de socializare. În România, oricine este interesat poate afla de pe site-ul Discovery.ro ce poate schimba în viaţa sa, lucruri mici care la nivel macro pot ajuta la prevenirea extincţiei unor specii, contribuind astfel la salvarea planetei.

 

Experiențe fascinante de realitate virtuală dezvăluie care sunt speciile în pericol de dispariție

Discovery VR, produsul de realitate virtuală al companiei, va iniția șase experiențe originale, axate pe câteva dintre cele mai maiestuoase animale din lume, printre care: specii de elefanți vulnerabile sau aflate în pericol de dispariție, rinoceri, lei, rechini-balenă, pisici-de-mare și girafe. Acest conținut cu elemente de realitate virtuală va fi prezentat în cadrul Conferinței ONU privind schimbările climatice, care va avea loc la Paris, în perioada 30 noiembrie – 11 decembrie 2015.

Discovery VR include și experiențe originale în format de scurt-metraj, cu subiecte și conținut din portofoliul Discovery Communications. Noile experiențe referitoare la speciile în pericol de dispariție sunt disponibile pentru iOS și Android, dar și accesând DiscoveryVR.com. Publicul poate să se bucure de conținut suplimentar VR de la Discovery și pe canalele YouTube ale companiei sau pe Facebook.

 

O lecție pentru elevi: cum pot schimba lucrurile

Campania va fi amplificată și prin intermediul diviziei Discovery Education, cel mai important furnizor de conținut digital și resurse de dezvoltare profesională pentru învățământul public, de la nivel preșcolar până la clasa a 12-a.

În plus, elevii și profesorii din întreaga lume pot accesa o serie de materiale didactice disponibile pe platforma DiscoveryEducation.com/RacingExtinction pentru a afla mai multe despre eforturile de a produce o schimbare în abordarea acestor probleme importante.

[nextpage]

Despre Racing Extinction 

Semnat de regizorul premiat cu Oscar® Louie Psihoyos, documentarul Racing Extinction urmărește problemele dificile cu care se confruntă speciile cele mai periclitate de pe Pământ. În următorii 100 de ani, lumea riscă să piardă 50% dintre speciile actuale. În ultimii 100 de ani, 90% din populația de gheparzi și 97% din populația de tigri a lumii au dispărut. În deceniile următoare, ţestoasele marine, leoparzii, rinocerii și urangutanii sunt doar câteva dintre speciile aflate în pericol de dispariție.

Psihoyos a adunat o echipă de artiști și activiști într-o operațiune sub acoperire, propunându-și să aducă în prim-plan lumea ascunsă a speciilor în pericol de dispariție și lupta pentru protejarea lor și împotriva unei extincții în masă. Cutreierând planeta pentru a se infiltra pe cele mai pericolase piețe negre și folosind tehnologii performante pentru a studia legătura dintre emisiile de carbon și extincția speciilor, Racing Extinction dezvăluie în premieră absolută imagini uluitoare, care vor schimba cu adevărat modul în care vedem lumea.

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Campanie TV

Femei exceptionale, care au marcat istoria, celebrate de vedetele Kanal D

Published

on

 

Kanal D sarbatoreste Centenarul Marii Uniri onorand femeile exceptionale ale Romaniei, care au marcat atat istoria tarii noastre, cat si pe cea internationala. Campania „Femei pe bancnote”, initiata de Janina Nectara si sustinuta de vedetele Kanal D, isi propune sa aseze figuri feminine importante pe bancnote. 

Si-au sacrificat viata pentru semenii lor, au inspirat prin curaj, munca, dedicare si inteligenta milioane de oameni si au contribuit decisiv la cladirea unei natiuni; este momentul acum ca meritele lor sa fie recunoscute, sa le purtam cu noi pretutindeni, sa le vedem chipurile. Impreuna cu cei care cred in aceasta misiune ne dorim sa cream un moment istoric pentru Romania, acela de a ilustra o bancnota de circulatie nationala cu chipul unei femei. Tocmai pentru ca, pe langa barbatii cu merite incontestabile in istorie, Romania se poate mandri cu o suita de personalitati feminine ce au marcat veacul prin realizarile lor. Va invitam sa fiti alaturi de vedetele Kanal D in campania nationala #FemeiPeBancnote!  Semnati petitia si alegeti-va figurile feminine preferate accesand www.FemeiPeBancnote.ro! multe despre

Regina Maria, Ecaterina Teodoriu, Maria Tanase, Eugenia de Reuss Ianculescu, Haricleea Darclee, Iulia Hasdeu, Smaranda Braescu se afla printre figurile de seama ale Romaniei, sustinute de vedetele Kanal D in cadrul campaniei „Vrem femei pe bancnote”.

Simona Patruleasa, Teo Trandafir, Ilinca Vandici, Silvia Ionita, Vladimir Draghia, Mihai Ghita, Ernest vor spune povestile impresionante ale acestor femei exceptionale, prin intermediul unor testimoniale emotionante, atat pe micul ecran, cat si pe proprietatile online ale Kanal D.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

Vedetele Antena Stars, reunite într-o locație exclusivistă pentru lansarea noii colecții: “Toamna asta se poartã Stars!”

Published

on

Foto Credit: ANTENA STARS
 

În această toamnã, vedetele Antena Stars au lãsat deoparte gândurile de vacanţă şi s-au reunit pe platourile de filmare, de data aceasta o locaţie exclusivistã – un club extravagant din nordul Capitalei, unde au înregistrat noul promo al staţiei. Odatã cu sloganul “Toamna asta se poartã Stars”, noua grilă de toamnă a staţiei a fost marcată şi de schimbãri importante la nivelul graficii, ce au fost integrate şi în noul promo, dar şi de modificãri importante de decor.

Pe durata unei nopţi întregi, pentru cã pe timpul zilei transmit live în casele telespectatorilor, vedetele staţiei au rãspuns prezent în faţa camerelor de filmare şi au defilat pe podium, în lumina reflectoarelor, prezentându-şi cele mai noi “colecţii”. “Rãi da’ buni”, “Agenţia VIP”, “Te iubesc de nu te vezi”, “Star Chef”, “Refresh by Oana Turcu”, “Stãpânii vedetelor” şi “Dosarele VIP” au lansat sezoane noi în aceastã toamnã, în vreme ce “Star Matinal”, “Star News” si “Star Magazine” şi-au continuat promisiunea de a le aduce telespectatorilor zi de zi, mixul perfect de ştiri şi divertisment.

Cum programul foarte încărcat din timpul anului abia le permite să se vadă câteva minute pe holurile studiourilor, vedetele au profitat de ocazie şi s-au distrat pe cinste la aceste filmări. “Noroc cu filmãrile de promo, cã reuşim şi noi sã mai bem o cafea împreunã, chiar şi în creierii nopţi, cum s-a întâmplat de data asta!”, a glumit Mihai Morar, amfitrionul emisiunii “Rãi da’ buni”, de la Antena Stars. Din aceastã toamnã, Mihai îşi învitã telespectatorii sã-i treacã pragul noii sale “case” : “E mult loc mai cald, mai aproape de intimitatea unei sufragerii, un loc în care invitaţii se simt mult mai confortabil. Îl simt ca pe un spatiu de conversaţii între prieteni, nu de interviuri!”, mãrturiseşte vedeta Antena Stars.

Cristi Brancu, moderatorul emisiunii ”Agenția VIP”, și noua sa colegă Majda Aboulumosha, cei care fac și desfac în mondenul autohton, promit să aducă cea mai completă perspectivă asupra celor mai importante știri din lumea vedetelor: ”Agenția VIP are haine noi pentru această toamnă, de la studio, imagine, personaje și până la gazde, dar rămânem aceeași oameni care trăiesc prin și pentru telespectatori. Stelele aleg Antena Stars, pentru că suntem fresh și suntem glamour, chiar și atunci când spunem cele mai mici indiscreții! Dragi prieteni, alegeți să trăiți toamna în stil stars, ca să fiți la înălțime!”, este îndemnul lui Cristi Brancu.

Antena Stars a pornit în forță în toamna asta cu achiziții noi de vedete, cu un refresh general, iar pentru noul promo a fost lansată o linie originală de bijuterii pornind chiar de la logo-ul stației, pe care vedetele le-au purtat, pe podium,  în timpul filmărilor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

Focus prezintă o campanie despre agricultura deșteaptă

Published

on

Foto Credit: PRIMA TV
 

Știrile Focus prezintă, începând de miercuri, 10 octombrie, ora 18.00, o nouă campanie pornind de la situația dificilă din agricultura românească.

Reporterii știrilor Focus au găsit culturi ciudate pe terenurile din România și au descoperit mulți români care au abandonat cultura tradițională de grâu, mere, cartofi sau porumb. Reporterii Focus au străbătut țara în lung și lat pentru a aduce povești despre cum se face în țara noastră agricultura profitabilă. Telespectatorii vor urmări aceste reportaje la Prima TV, timp de o săptămână, până pe 17 octombrie. De la Constanța până în Bistrița și din Oradea până în Vrancea, Focus a descoperit cât costă și cât poți câștiga daca vei cultiva goji, lavandă, aronia, trufe sau dacă vei crește păuni, cerbi, căprioare și vaci angus.

De miercuri în cadrul știrilor Focus 18 telespectatorii pot urmări români care au înțeles cum se face agricultura deșteaptă și care au avut rezultate uimitoare și pot fi un exemplu pentru alți producători.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending