Connect with us

Campanie TV

Discovery Communications semneaza un parteneriat cu Olympic Channel in Europa

Published

on

 

Discovery Communications si Olympic Channel anunta semnarea unui parteneriat care isi propune sa aduca publicul tanar mai aproape de Miscarea Olimpica in Europa, prin povesti pline de inspiratie despre marii sportivi ai lumii, disponibile pe mai multe ecrane ca oricand.

 

Acordul acopera 50 de tari din Europa si completeaza transmisiunile in direct ale Jocurilor Olimpice de pe Eurosport, prin programe care rezoneaza cu un numar mare de fani, disponibile pe durata intregului an.

Incepand din 2 august, fanii vor putea urmari programe dedicate pe Eurosport si Eurosport Player, marcate cu logo-ul Olympic Channel. De asemenea, acestia vor regasi Eurosport pe Olympic Channel, vor putea urmari campaniile de promovare pe retelele de socializare si vor putea accesa un website dedicat Olympic Channel integrat in Eurosport.com.

 

Eurosport va realiza continut sportiv, original, exclusiv pentru fanii sportului ce va fi disponibil pe toate platformele sale, asigurand totodata si acces la continut local sau programe de stiri. In acelasi timp, Olympic Channel va promova platformele Eurosport care vor gazdui transmisiunile in direct ale Jocurilor Olimpice.

Programele dedicate vor fi difuzate pe Eurosport incepand cu data de 2 august si vor cuprinde, printre altele:

 

Programe speciale de 60 de minute:

  • Seria “Hall of Fame”: rememoreaza cele mai importante povesti de la editiile de referinta ale Jocurilor Olimpice – incepand cu Rio 2016 pana la Lillehammer 1994.

 

Programe in format scurt, pentru toate ecranele:

  • “On the Line”: o fascinanta intrare in culisele celor mai importante momente ale Jocurilor Olimpice, prezentata prin imagini de arhiva sustinute de interviuri in exclusivitate.

 

  • “Against All Odds prezentat de Bridgestone”: povestile unor sportivi care au trecut peste obstacole personale si profesionale incredibile, inainte de a obtine succesul la cel mai inalt nivel.

 

  • “The Olympics: On The Record”: recorduri olimpice prezentate intr-un format atractiv prin intermediul animatiei si al altor procedee grafice.

 

 

Saptamana tematica:

 

  • O data pe an Eurosport va crea o saptamana tematica pe parcursul careia vor fi difuzate programe despre sporturile olimpice 24 din 24 de ore.

 

Acest parteneriat consolideaza statutul Eurosport de „Gazda a Jocurilor Olimpice” in Europa, oferind fanilor sport de calitate in direct si la cerere astfel incat sa nu rateze niciun moment din „calatoria” sportivilor catre Jocurile Olimpice, fie ca urmaresc transmisiunile pe TV sau pe Eurosport Player, pe mobil sau tableta. Aceasta oferta este complementara platformei digitale globale a Olympic Channel, lansate de Comitetul International Olimpic (CIO) imediat dupa Ceremonia de Inchidere a Jocurilor Olimpice Rio 2016, platforma ce continua sa se dezvolte prin crearea unor versiuni locale care ofera o experienta personalizata fanilor sportului olimpic din intreaga lume.

 

Jean-Briac Perrette, Presedinte si CEO Discovery Networks International, a declarat: „Acest parteneriat pe termen lung cu Olympic Channel duce la un alt nivel difuzarea celor mai importante povesti ale sportului olimpic catre un public mai variat, prin cele mai accesibile metode. La Eurosport, Jocurile Olimpice au insemnat intotdeauna mult mai mult decat doua saptamani de transmisiuni de sport. Semnarea parteneriatului pe termen lung cu Olympic Channel pentru productia, distributia si promovarea celui mai bun continut sportiv olimpic va da si mai multa greutate grilei noastre de programe si va mentine vie Flacara Olimpica de-a lungul intregului an.”

 

Mark Parkman, General Manager CIO Olympic Channel, a declarat: „Suntem incantati de parteneriatul cu Eurosport prin care vom aduce publicul mai aproape de Miscarea Olimpica cu ajutorul unei oferte personalizate a Olympic Channel.

Aproape de serbarea primului nostru an de existenta, acest nou parteneriat este un pas important in dezvoltarea continua a platformei noastre, prin intermediul versiunilor locale ce vor permite fanilor sa descopere, sa se conecteze si sa impartaseasca valorile sportului si emotia Jocurilor Olimpice.

 

Peter Hutton, CEO Eurosport, a declarat:CIO a fost un partener esential pe parcursul pregatirii primei noastre editii a Jocurilor Olimpice pe care o vom transmite in calitate de ‘Gazda a Jocurilor Olimpice’, PyeongChang 2018. Aceasta noua colaborare va intari relatia noastra si va ridica la un nou nivel expunerea pe care o asiguram sportului olimpic. Cand prezentam povestile olimpice cred ca este important sa aducem ceva nou. De aceea nu ne limitam doar la redifuzarea imaginilor din arhiva olimpica, ci incercam sa le aratam fanilor ceva nou, asa cum i-am adus impreuna la start pe ecran, pentru prima data, pe Usain Bolt, Carl Lewis si Jessie Owens, in Race of Legends (Cursa Legendelor).”

 

Acordul este in vigoare pana in 2024, perioada in care Discovery Communications detine drepturile multimedia exclusive pentru Jocurile Olimpice in Europa*, in calitate de „Gazda a Jocurilor Olimpice”.

 

Foto Credit: DISCOVERY CHANNEL

START VOT FINALA PREMIILOR RADAR DE MEDIA 2017

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Campanie TV

Digi 24 dedică un proiect editorial special venirii Papei Francisc, în România

Published

on

Foto Credit: DIGI
 

Digi 24 dedică venirii în România a Sfântului Părinte Papa Francisc o serie de emisiuni, dezbateri și transmisiuni speciale, în cadrul unui proiect editorial derulat în parteneriat cu Arhiepiscopia Romano-Catolică de București, prin Asociația Signis România.

Sâmbătă, 4 mai 2019, între orele 12:00 – 13:30, jurnalista Sanda Nicola va găzdui, din orașul Blaj, o transmisiune în direct a proiectului Digi24 dedicat vizitei Sanctității Sale Papa Francisc în România. Ediția specială este prima din seria transmisiunilor care prefațează, din localitățile anunțate și nu numai, pregătirile pentru cel mai important eveniment al creștinilor catolici români, în ultimele decenii.

În fiecare sâmbătă a lunii mai (4 mai, 11 mai, 18 mai și 25 mai), de la 12:00 la 13:30, programul Digi24 va include transmisiuni în direct din localitățile aflate pe traseul anunțat de Vatican și din locuri cu valoare simbolică pentru comunitățile romano-catolică și greco-catolică din țara noastră. După ediția specială de la Blaj, prima din această suită, va urma, la data de 11 mai, o ediție specială de la Mânăstirea Sf. Agnes din Popești-Leordeni, lângă București. Emisiunea va beneficia și de intervenții live din locurile pe unde va trece Suveranul Pontif în timpul primei sale zile de vizită, în Capitala României. Vor urma edițiile speciale de la Iași și Șumuleu Ciuc, localități care figurează în itinerariul Sfântului Părinte Papa Francisc. Sanda Nicola și invitații săi, reprezentanți ai bisericii, ai comunității locale sau personalități ale vieții publice vor analiza manifestările care pregătesc venirea Papei Francisc și vor trece în revistă istoria locurilor și semnificația lor pentru catolicismul românesc și nu numai.

“Călătoria apostolică pe care Papa Francisc o face în țara noastră e un prilej nemaipomenit să ne cunoaștem mai bine istoria și să privim mai atent compoziția societății noastre. Națiunea română, așa cum am primit-o de la cei care au înfăptuit Marea Unire din 1918, este alcătuită din români și etnici maghiari, germani, rromi și alte minorități. Suntem majoritar ortodocși, dar trăim alături de romano-catolici, greco-catolici, reformați, penticostali, agnostici, fiecare comunitate având partea sa de contribuție la ceea ce înseamnă astăzi identitatea poporului român. Eu văd România drept un exemplu de conviețuire interetnică și dialog interconfesional și îmi place să cred că și Papa Francisc știe toate astea despre noi. Sunt jurnalist creștin ortodox român, dar acopăr de foarte mulți ani subiecte care țin de Biserica Catolică și pot spune că rezonez în foarte mare măsură cu mesajele Papei Francisc, pentru că este atât de preocupat de ce se întâmplă la periferia societății, acolo unde cei vulnerabili riscă să fie striviți de corupție și degradare morală. Mă bucur că vine printre noi, aștept cu nerăbdare să văd ce mesaje va transmite și mă voi strădui ca în programele pe care le pregătesc pentru telespectatorii Digi24 să mă ridic la înălțimea evenimentului. Preț de trei zile, câtă vreme Episcopul Romei va fi pe pământ românesc, vom fi sub lupa presei din toată lumea, iar asta este o șansă să ne afirmăm exact așa cum suntem: un popor de oameni veseli, autentici și recunoscători pentru că trăim vremuri de pace”, a declarat Sanda Nicola.

Ediția specială din 31 mai, ziua sosirii Suveranului Pontif, va fi moderată de jurnaliștii Digi24 Sanda Nicola și Cosmin Prelipceanu și va include intervenții în direct ale reporterilor care vor însoți coloana oficială la Palatul Patriarhiei, Catedrala Mântuirii Neamului și Catedrala Romano – Catolică Sfântul Iosif. Cei doi jurnaliști vor continua transmisiunile în direct și în zilele următoare, de la Iași și din Blaj, iar Cătălin Nunu va fi gazda ediției speciale de la Șumuleu Ciuc, alături de reporterii care se vor afla în mijlocul credincioșilor.

Digi24 va difuza, în perioada care precedă vizita Papei Francisc și în primele zile ale lunii iunie, documentare și reportaje care analizează temele și subiectele principale ale marelui eveniment.

Importanța vizitei pentru creștinii români, biografia Suveranului Pontif și reformele inițiate de acesta, declarațiile și gesturile de smerenie publice care au înflăcărat comunitatea creștină, istorii ale catolicilor români și ale episcopilor martiri, sanctuarul de la Șumuleu Ciuc și pregătirile de securitate necesare unei eveniment de asemenea anvergură sunt câteva dintre subiectele programelor pe care telespectatorii le vor putea urmări la Digi24.

Acest proiect editorial unic în România este realizat de Digi 24 în colaborare cu Arhiepiscopia Romano-Catolică de București, prin Asociația Signis România, și a fost anunțat, în premieră, marți, 30 aprilie 2019, în cadrul unei conferințe organizate de Arhiepiscopie.

 

Programul transmisiunilor în direct Digi24 în perioada 4 mai – 2 iunie 2019

 

DataLocalitateaModeratori transmisiune
4 mai 2019BlajSanda Nicola
11 mai 2019Popești – LeordeniSanda Nicola
18 mai 2019IașiSanda Nicola
25 mai 2019Șumuleu CiucSanda Nicola
31 mai 2019BucureștiSanda Nicola și Cosmin Prelipceanu
1 iunie 2019Șumuleu CiucCătălin Nunu
1 iunie 2019IașiSanda Nicola și Cosmin Prelipceanu
2 iunie 2019BlajSanda Nicola și Cosmin Prelipceanu

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

Știrile PRO TV lansează campania E.U. YES LA VOT!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Pe 26 mai, românii îi aleg prin vot democratic pe cei care îi vor reprezenta în Parlamentul European pentru următorii 5 ani. Pe 26 mai, fiecare român își poate manifesta dreptul constituțional de a alege valorile, ideile și obiectivele pe care și le dorește pentru viitor și pentru România. 26 mai este un moment important pentru români, iar Știrile PRO TV oferă o mulțime de motive și argumente pentru ca fiecare telespectator să spună E.U. YES LA VOT.

 

Începând din această săptămână, Știrile PRO TV lansează campania E.U. YES LA VOT. În fiecare zi la ora 19:00, vor fi prezentate reportaje despre importanța participării la procesul de alegere al europarlamentarilor și impactul pe care îl poate avea fiecare vot exprimat. Echipa Știrile PRO TV a pregătit povești de succes ale românilor care au reușit în țară sau în străinătate datorită unei reprezentări corecte în Parlamentul European.

 

În fiecare zi, vom descoperi poveștile românilor care vor să schimbe România în bine, care au investit fonduri europene în proiecte cu un impact uriaș asupra comunității lor, vom vedea locuri a căror fața s-a schimbat prin insistența și curajul unor primari care au înțeles că Uniunea Europeană e un sprijin de nerefuzat, vom descoperi sate care au realizat mai multe proiecte decât autoritățile din orașe mari, dar vor vedea și ce înseamnă dublul standard, cum este recunoscut oficial și sancționat.

 

Pe 26 mai, România iese la vot pentru o țară liberă, sănătoasă, în care există comunități curate și moderne, în care mediul e protejat, o Românie cu multe oportunități de afaceri, de studiu, de cercetare, cu acces facil în toate domeniile. O Românie în care democrația, dreptatea și justiția prevalează și nu sunt îngrădite, iar statul de drept e respectat. O țară în care drepturile cetățenilor sunt respectate, în care abuzul autorităților să fie sancționat.

 

Rareș Năstase și Camelia Donțu au străbătut țara dintr-un capăt în celălalt pentru a realiza reportajele pe care telespectatorii le vor vedea până în ziua alegerilor. Camelia Donțu, corespondent Știrile PRO TV, crede că votul e o responsabilitate importantă pentru români: ”Aud deseori în jur întrebarea: <<Ce face Europa pentru noi?>>, și cred că e momentul potrivit ca românii să știe ce face Europa pentru ei, dincolo de fonduri europene și călătorii cu buletinul. Și cât de important este să fim reprezentați corect în cel mai important for european. Alegerile din mai înseamnă responsabilitate și exercitarea unui vot important pentru individ și țară. Am încercat, prin reportajele pe care le-am filmat, să arăt beneficiile aduse de Europa României. Pentru ca da, și E.U. YES la vot! Voi?”.

 

Pe 26 mai sunt alegeri la care toți trebuie să participăm, e dreptul și datoria noastră să ieșim la vot pentru că sunt alegeri care vor determina directia pe care o vom urma, cu toții. Sunt alegeri ce vor avea un impact direct în viața noastră, să înțelegem că aceste alegeri vor influența în mare măsură ce ni se va întâmpla pe stradă, in orașul, în comunitatea in care locuim, fie că trăim în țară sau în diaspora. Pentru că Uniunea Europeană vine cu măsuri, cu norme, cu finanțare și cu ghiduri de aliniere la… normalitate. Trebuie să votăm și să ne asumăm pe cine trimitem în Parlamentul European să ne reprezinte cât mai bine interesele. Am aderat la Uniune și încă sunt multe capitole la care batem pasul pe loc, decalajul fiind uriaș. Trebuie să fim conștienți de unde am plecat, câte lucruri s-au schimbat prin prezența în UE, cum suntem mai protejați ca cetățeni și consumatori, în cadrul Uniunii, dar trebuie să înțelegem și unde ar trebui deja să fim. Incă o dată avem ocazia să nu mai privim cu jind în curtea altor popoare și să spunem că la noi nu se poate. Pentru că e clar că se poate, și în cadrul campaniei avem multe astfel de exemple. Ieșim la vot ca să nu votăm prin absență, pentru că doar așa vom beneficia, pe deplin, de tot ce ne conferă statutul de cetățeni ai unui stat membru”, spune Rareș Năstase despre campania E.U. YES LA VOT.

 

Europa a schimbat în bine fața României acolo unde oamenii au știut și au vrut să o schimbe. Acum miza e mult mai mare. Pe cine trimitem la Bruxelles? E.U. YES la vot, o campanie Știrile PRO TV.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

Digi24 lansează proiectul special “Transplant, misiune posibilă”

Published

on

Foto Credit: DIGI
 

Pentru cei care pierd oameni dragi și trebuie să ia imediat decizia donării organelor. Pentru cei care așteaptă decizia lor în fața listelor încremenite. Pentru cei care donează de dincolo de viață și pentru cei care nu vor putea să le mulțumească vreodată, Digi24 lansează proiectul special “Transplant, misiune posibilă”.


65
este numărul donatorilor de organe din România, anul trecut. 5645 este numărul bolnavilor care așteaptă acum transplantul de rinichi, plămâni sau celule stem care le poate salva viața. Între donator și primitor e drumul lung de la teamă la speranță. Digi24 reconstituie etapele acestui drum alături de aparținători și supraviețuitori, cu speranța că o mai bună conștientizare poate transforma cifrele în vieți salvate.


În România, transplantul a devenit o problemă de viață și de moarte din cauza lipsei de transparență a procedurii, din pricina comunicării improprii cu familiile posibililor donatori și, nu în ultimul rând, din cauza prejudecăților.

Luni, 15 aprilie 2019, Digi24 difuzează în avanpremieră, în cadrul campaniei “Pacient în România” prima parte a proiectului “Transplant, misiune posibilă”. Realizatoarea Carla Tănasie prezintă povestea unui tată care, în pofida suferinței, a găsit forța să înțeleagă că pierderea fiului său, Mădălin, poate însemna viața pentru cei aflați în așteptarea unui organ vital.

Eram conştient că el nu mă poate auzi. Doctorii miau explicat că e ca și mort. L-am întrebat dacă e bine sau nu e bine ce fac. Cum îl știam eu, că doar era copilul meu, sunt sigur că ar fi fost de acord. Dacă ai suflet și gândești cu sufletul și cu inima, poți să ajungi să iei decizii de asemenea fel. Medicii au o contribuție imensă la hotărârea pe care o iei, modul în care vorbesc, în care te abordează, în primul rând. La mine, de exemplu, nu au venit în halate, ceea ce a fost un lucru mare. În prima zi iam văzut în halate pe lângă copil, a doua zi au venit la mine îmbrăcați civil. S-au pus pe pat lângă mine, au purtat o discuție cu mine. La început nau atacat subiectul. Molcol, calm, metodic. În primul nd au fost de acord că suferința unui părinte nu va înceta până moare, dar probabil această suferință poate va fi ușurată de hotărârea pe care o va lua”, povestește tatăl lui Mădălin despre momentul în care a decis să permită prelevarea organelor fiului său.

Radu Zamfir, directorul Agenției Naționale pentru Transplant, va fi luni invitat în direct la jurnalul Digi24 de la ora 13:00. Dezbaterea dedicată campaniei de conștientizare își propune să mobilizeze autoritățile și să popularizeze informațiile care i-ar putea ajuta pe oameni să-și întregească perspectiva asupra subiectului.

Campaniile Digi24 “Pacient în România”, “Raport de țară”, “Romania Fast Forward”, “Old school / New school” și “Plan detaliu” sunt difuzate în jurnalele de știri, de luni până vineri, însoțite, la ora 13:00, de dezbaterea dedicată subiectului zilei.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending