Connect with us

Campanie TV

Discovery Communications semneaza un parteneriat cu Olympic Channel in Europa

Published

on

 

Discovery Communications si Olympic Channel anunta semnarea unui parteneriat care isi propune sa aduca publicul tanar mai aproape de Miscarea Olimpica in Europa, prin povesti pline de inspiratie despre marii sportivi ai lumii, disponibile pe mai multe ecrane ca oricand.

 

Acordul acopera 50 de tari din Europa si completeaza transmisiunile in direct ale Jocurilor Olimpice de pe Eurosport, prin programe care rezoneaza cu un numar mare de fani, disponibile pe durata intregului an.

Incepand din 2 august, fanii vor putea urmari programe dedicate pe Eurosport si Eurosport Player, marcate cu logo-ul Olympic Channel. De asemenea, acestia vor regasi Eurosport pe Olympic Channel, vor putea urmari campaniile de promovare pe retelele de socializare si vor putea accesa un website dedicat Olympic Channel integrat in Eurosport.com.

 

Eurosport va realiza continut sportiv, original, exclusiv pentru fanii sportului ce va fi disponibil pe toate platformele sale, asigurand totodata si acces la continut local sau programe de stiri. In acelasi timp, Olympic Channel va promova platformele Eurosport care vor gazdui transmisiunile in direct ale Jocurilor Olimpice.

Programele dedicate vor fi difuzate pe Eurosport incepand cu data de 2 august si vor cuprinde, printre altele:

 

Programe speciale de 60 de minute:

  • Seria “Hall of Fame”: rememoreaza cele mai importante povesti de la editiile de referinta ale Jocurilor Olimpice – incepand cu Rio 2016 pana la Lillehammer 1994.

 

Programe in format scurt, pentru toate ecranele:

  • “On the Line”: o fascinanta intrare in culisele celor mai importante momente ale Jocurilor Olimpice, prezentata prin imagini de arhiva sustinute de interviuri in exclusivitate.

 

  • “Against All Odds prezentat de Bridgestone”: povestile unor sportivi care au trecut peste obstacole personale si profesionale incredibile, inainte de a obtine succesul la cel mai inalt nivel.

 

  • “The Olympics: On The Record”: recorduri olimpice prezentate intr-un format atractiv prin intermediul animatiei si al altor procedee grafice.

 

 

Saptamana tematica:

 

  • O data pe an Eurosport va crea o saptamana tematica pe parcursul careia vor fi difuzate programe despre sporturile olimpice 24 din 24 de ore.

 

Acest parteneriat consolideaza statutul Eurosport de „Gazda a Jocurilor Olimpice” in Europa, oferind fanilor sport de calitate in direct si la cerere astfel incat sa nu rateze niciun moment din „calatoria” sportivilor catre Jocurile Olimpice, fie ca urmaresc transmisiunile pe TV sau pe Eurosport Player, pe mobil sau tableta. Aceasta oferta este complementara platformei digitale globale a Olympic Channel, lansate de Comitetul International Olimpic (CIO) imediat dupa Ceremonia de Inchidere a Jocurilor Olimpice Rio 2016, platforma ce continua sa se dezvolte prin crearea unor versiuni locale care ofera o experienta personalizata fanilor sportului olimpic din intreaga lume.

 

Jean-Briac Perrette, Presedinte si CEO Discovery Networks International, a declarat: „Acest parteneriat pe termen lung cu Olympic Channel duce la un alt nivel difuzarea celor mai importante povesti ale sportului olimpic catre un public mai variat, prin cele mai accesibile metode. La Eurosport, Jocurile Olimpice au insemnat intotdeauna mult mai mult decat doua saptamani de transmisiuni de sport. Semnarea parteneriatului pe termen lung cu Olympic Channel pentru productia, distributia si promovarea celui mai bun continut sportiv olimpic va da si mai multa greutate grilei noastre de programe si va mentine vie Flacara Olimpica de-a lungul intregului an.”

 

Mark Parkman, General Manager CIO Olympic Channel, a declarat: „Suntem incantati de parteneriatul cu Eurosport prin care vom aduce publicul mai aproape de Miscarea Olimpica cu ajutorul unei oferte personalizate a Olympic Channel.

Aproape de serbarea primului nostru an de existenta, acest nou parteneriat este un pas important in dezvoltarea continua a platformei noastre, prin intermediul versiunilor locale ce vor permite fanilor sa descopere, sa se conecteze si sa impartaseasca valorile sportului si emotia Jocurilor Olimpice.

 

Peter Hutton, CEO Eurosport, a declarat:CIO a fost un partener esential pe parcursul pregatirii primei noastre editii a Jocurilor Olimpice pe care o vom transmite in calitate de ‘Gazda a Jocurilor Olimpice’, PyeongChang 2018. Aceasta noua colaborare va intari relatia noastra si va ridica la un nou nivel expunerea pe care o asiguram sportului olimpic. Cand prezentam povestile olimpice cred ca este important sa aducem ceva nou. De aceea nu ne limitam doar la redifuzarea imaginilor din arhiva olimpica, ci incercam sa le aratam fanilor ceva nou, asa cum i-am adus impreuna la start pe ecran, pentru prima data, pe Usain Bolt, Carl Lewis si Jessie Owens, in Race of Legends (Cursa Legendelor).”

 

Acordul este in vigoare pana in 2024, perioada in care Discovery Communications detine drepturile multimedia exclusive pentru Jocurile Olimpice in Europa*, in calitate de „Gazda a Jocurilor Olimpice”.

 

Foto Credit: DISCOVERY CHANNEL

START VOT FINALA PREMIILOR RADAR DE MEDIA 2017

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Campanie TV

“România NEbunului simț”, o campanie Digi24, în numele civilizației

Published

on

 

„România NEbunului simț”, o campanie Digi24, în numele civilizației

Fostul campion mondial la box Leonard Doroftei, actrița Medeea Marinescu, vloggerul Mircea Bravo, co-fondatoarea Asociației Dăruiește Viață, Carmen Uscatu, părintele Constantin Necula și artista Cristina Bălan sunt câteva dintre celebritățile și personalitățile publice care au spus ”da” campaniei derulate, din 15 iulie, de Digi24, „România NEbunului simț”. Această inițiativă, care are drept scop lupta împotriva zicalei „Lasă, că merge și așa!”, își propune să îi arate pe cei care sunt certați cu bunul simț și comportamentul civilizat. Promotorul campaniei, Teodora Iacob, ne va prezenta în cadrul jurnalelor Digi24 materiale care surprind, pe de-o parte, situații în care oamenii au uitat de bunul simț, dar și efectele pe care acțiunile lor le au asupra celor din jur.  Pe lângă imaginile surprinse de echipa Digi24, și telespectatorii au fost invitați să se alăture campaniei cu filmări sau poze, în demersul împotriva nebunului simț.


”Nu de puține ori ne trezim duminică dimineața în zgomote de bormașină, ne plimbăm pe plajă printre mucuri de țigară și PET-uri de bere sau suntem nevoiți să mergem pe stradă, pentru că unii șoferi confundă trotuarul cu locul de parcare. Acestea sunt câteva exemple pe care le întâlnim în viața noastră de zi cu zi. De multe ori, ajungem să ne obișnuim cu ele sau așteptăm mereu de la ceilalți schimbarea, în loc să luăm chiar noi inițiativa”, spune Teodora Iacob. 

 

”Bunul simț e un set de reguli. Mulți spun că nu sunt prevăzute legal, dar ține mai mult de obraz, de fapt. Reguli personale de viață, după care te ghidezi și ideal este să faci din ele niște principii de care să te ții pe tot parcursul vieții. (…) În România exista o lipsă acută de bun simț și cred că instituția rușinii este un mecanism ideal prin care putem să reintroducem bunul simț în viața noastră”, declară vlogger-ul Mircea Bravo. 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

Caravana Digi24, pe drumuri de munte, în a doua săptămână de ”Turist acasă”

Published

on

Foto Credit: DIGI
 

Cel de-al doilea sfârșit de săptămână din luna lui cuptor va găsi Caravana Digi24 pe drumuri de munte.

Echipa Digi24 va vizita cele mai spectaculoase şosele din ţară, aşa că publicul va avea şansa de a-i întâlni pe Transfăgărășan, Transalpina, Trans-Rarău și Transluncani, dar nu doar acolo. Dacă vremea va ţine cu ei, vor fi şi în înaltul cerului, în parapantă, se vor lansa de la Crucea Caraiman spre Buşteni şi în telecabină, pentru a filma Transfăgărașanul de sus. De pe crestele munților vor coborî în adâncurile pământului, în peştera Româneşti, peştera cu cea mai bună acustică din ţara noastră.

Cătălin Nunu și Alexandra Albu, alături de întreaga echipă de cameramani și tehnicieni din caravana Digi24, vor transmite în direct, încă de vineri, imagini din cele mai frumoase locuri de pe traseu, iar corespondenţii Digi24 îi vor ajuta pe telespectatori să își contureze un intinerar de vacanţă complet prin munţii României. Vor admira Carpaţii şi vor descoperi împreună şi locurile lor mai puţin ştiute. Călătorului îi şade bine cu drumul, aşa că şi sâmbătă, şi duminică, din zori şi până în seară, ”Turist Acasă” va căuta cele mai spectaculoase destinaţii pe care le ascund munţii noştri, din Ceahlău până în munţii Poiana Ruscă, din Făgăraş până în Apuseni.

”Pentru turiștii îndrăgostiți de munte, România carpatină înseamnă Bucegii cu Sfinxul, Babele și Crucea de pe Caraiman, Făgărașul cu Transfăgărașanul și Lacul Bâlea, mai nou, Transalpina, cea mai înaltă șosea montană din țară. Dar munții noștri sunt, încă, una dintre cele mai apreciate destinații pentru cei care preferă să facă drumeții la pas sau să specii de floră și faună aflate pe cale de dispariție în alte părți ale Europei. Din fericire, încă ne mai putem bucura de bogăția munților noștri și ar fi păcat să nu ne apropiem de ea mai des și noi, românii. Parafrazând titlul unui documentar care a încercat să facă celebre culmile împădurite ale Carpaților din România, dincolo de granițele țării, aș spune că, în acest week-end, vom aduce în casele telespectatorilor sălbăticia peisajelor montane de la noi”, a declarat Cătălin Nunu.

”Ceea ce facem noi este un tur tele-vizual al României. Din afară, poate părea solicitant, obositor. În realitate, întâlnind atâția oameni surprinzători și poveștile lor despre succes, perseverență, muncă, șansă, ne încărcăm de o energie pozitivă, care ne face să dorim să mergem și mai departe. Nu este un simplu tur al României. Este un itinerariu de redescoperire a României și a resurselor nebănuite pe care țara noastră ni le oferă, dar pe care nu știm, întotdeauna, să le punem în valoare așa cum ar merita”, spune Alexandra Albu.

Nu poţi face cu adevărat turism în lipsa infrastructurii. Degeaba avem o ţară superbă dacă nu avem drumuri bune care să ne ducă până în locurile ei de poveste. Aşa că prezentatorii vor discuta cu cei responsabili de starea infrastructurii. Cu oamenii locurilor pe care Digi24 le va vizita, cu antreprenorii din zonă. Cu turiştii care vor spune ce sperau să descopere în vacanţă şi ce au găsit, de fapt. În compania autorităţilor locale şi centrale, vor căuta soluţii pentru toate problemele de care ne izbim toți, ca simpli turişti, în periplul nostru pe cărări de munte.

Caravana matinalului de weekend va continua să străbată România de la est la vest și de la nord la sud, în fiecare weekend al verii. Dacă la finalul săptămânii trecute caravana a ajuns în Delta Dunării și a pus sub reflector Dobrogea, în a doua ediție a emisiunii ni se vor prezenta cele mai spectaculoase șosele ale țării, pentru ca, mai apoi, să coboare înapoi către sud, pe litoralul Mării Negre. Finalul de iulie îl vor petrece pe Valea Vaserului, iar în august vor cutreiera pe la Castelul Corvinilor și la Salina Praid. Ultimele două destinații ale ghidului de călătorie vor fi hergheliile de cai din Moldova și Cascada Bigăr – Lacul trei ape.

“Turist acasă” îi provoacă pe telespectatori să redescopere România, pitorească, modernă, dar și conservatoare, cu tradiții care atrag turiști din toate colțurile Europei și ale lumii, dar și cu investiții moderne, inițiative ale unei generații de antreprenori care pune preț pe specificul local. În fiecare sâmbătă și duminică, începând de la 07:00 și pe tot parcursul zilei, Digi24 despică firul în patru cu autorități, investitori, călători, personaje inedite care dau valoare experienței de turist în propria țară. Telespectatorii fideli și atenți la detaliile din emisiune vor avea ocazia de a câștiga unul dintre cele 16 premii puse în joc, 8 weekend-uri la Brașov și 8 telefoane mobile Digi K1.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

DIGI 24: Prigoana Bisericii la declanșarea luptei de clasă, în campania “1989. Anul care a schimbat lumea”

Published

on

Foto Credit: DIGI
 

Seria din luna iunie a campaniei “1989. Anul care a schimbat lumea”, dedicată relaţiilor dintre Biserică şi Stat în comunism, poate fi urmărită în jurnalele de știri Digi24. Noile episoade prezintă urmările sociale ale naționalizării și colectivizării, dar tratează în mod deosebit politicile de ateism militant aplicate de regimul instaurat la sfârşitul anilor ’40, de la desființarea Bisericii Greco-Catolice la camuflarea mănăstirilor ortodoxe în obiective turistice.                                                                                               

<<Chestiunea tratamentului diferit aplicat Bisericii Ortodoxe şi Bisericii Greco-Catolice de emisarii Moscovei, ajunşi la putere la Bucureşti, a fost foarte puţin discutată pe scena publică românească după Revoluţia din 1989. Poate că este momentul, după primirea atât de caldă pe care Patriarhul a făcut-o Papei Francisc acum nici două săptămâni, să readucem sub ochii publicului aceste probleme dureroase, în speranţa unei contribuţii, fie şi mărunte, la rezolvarea lor. Din cauza propagandei, românii, fie ortodocşi, greco-catolici sau de orice altă confesiune sau religie, nu îşi cunosc istoria recentă. Dar nenumăratele acte de curaj sau suferinţe îndurate cu demnitate în acele decenii crunte pot deveni o foarte eficientă sursă de inspiraţie pentru fiecare dintre noi, astăzi>>, spune realizatoarea campaniei, Elena Tănase.

De ce? Pentru că în urmă cu 70 de ani, societatea românească se confrunta cu cea mai puternică undă de şoc din întreaga sa existenţă. România era ocupată de Armata Roşie, iar Stalin decisese că Republica Populară Română va urma exact reţeta din Uniunea Sovietică: comunismul de război. Naţionalizarea din iunie 1948 a mers până la ultimul atelier, colectivizarea declanşată în 1949 până la ultimul petec de pământ. Bisericile au fost excluse din spitale, cantine sociale, orfelinate, şcoli. Statul, dominat de consilierii sovietici, stăpânea toate resursele şi devenise singurul angajator. Controlul conştiinţelor se voia total. Rădăcinile falimentului din anii ’80 şi foarte multe dezechilibre şi atitudini agresive sau ineficiente se găsesc în acest radicalism fără milă al anilor ’50.

Elena Tănase, realizatoarea campaniilor Digi24 “1990 – Anul 0, era noastră”, “Coroana de Oţel”, “100 de ani de comunism” și “O sută de ani de viitor”, va încheia acest proiect în luna decembrie, când se împlinesc 30 de ani de la căderea comunismului, cu un documentar de lung metraj despre Revoluţia Română din 1989.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: