

ALL MEDIA
Discovery Communications, tranzacţie de miliarde de dolari pentru achiziţionarea reţelei Scripps Networks Interactive
Discovery Communications cumpara reteaua Scripps Networks Interactive pentru 14,6 miliarde de dolari printr-un acord menit sa ii ofere parghii mai puternice in negocierile cu distribuitorii, informeaza Reuters, citat de Hotnews.ro.
Achizitia, care a fost finalizata duminica noapte, aduce audienta predominant feminina a Scripps – care detine canale de lifestyle precum Travel Channel sau Food Network – impreuna cu audienta in principal masculina a Discovery, detinatorul Animal Planet si Discovery Channel.
Prin aceasta achizitie Discovery isi poate reduce costurile si poate folosi Scripps pentru o si mai mare prezenta internationala.
Compania rezultata ca avea 20% din totalul clientilor de cablu, ceea ce inseamna ca va avea o pozitie de negociere mai puternica cu distribuitorii canalelor.
Comentarii
-
Program TV5 zile ago
Program TV pentru Antena 1 în perioada 22 – 28 ianuarie 2021
-
ADVERTORIALE4 zile ago
OFERTA ADVERTORIALE PREMIUM PE RADAR DE MEDIA
-
Program TV4 zile ago
Programul pentru KANAL D în săptămâna 25 – 31 ianuarie 2021
-
Program TV4 zile ago
Programul pentru PRO TV din săptămâna 25 – 31 ianuarie 2021
-
Program TV5 zile ago
Program TV pentru Happy Channel în perioada 22 – 28 ianuarie 2021
-
Program TV5 zile ago
Program TV pentru Antena Stars în perioada 23 – 31 ianuarie 2021
-
Seriale5 zile ago
“La răscruce”, cel mai nou serial turcesc vine la Kanal D!
-
Grila de programe3 zile ago
TVR a pregătit programe speciale pentru duminică, 24 ianuarie, de Ziua Unirii