Connect with us

ALL MEDIA

Discovery îşi creşte participaţia la Eurosport la 51%

Published

on

Discovery Communications a anunţat că a ajuns la o înţelegere cu compania media franceză TF1 şi îşi va creşte participaţia la Eurosport de la 20% la 51%, preluând astfel controlul în grupul paneuropean de media sportiv.

Tranzacţia prin care Discovery preia controlul în grupul Eurosport (care include Eurosport International şi Eurosport France) ridică valoarea acestei reţele internaţionale de media sportivă la aproximativ 1,2 miliarde de dolari (902 milioane de euro), după scăderea sumei de 115 milioane de dolari (85 milioane de euro) pentru Eurosport France, o sumă uşor mai ridicată decât cea estimată în decembrie 2012. Atunci, Discovery a anunţat preluarea a 20% din acţiunile grupului Eurosport, pentru aproximativ 222 de milioane de dolari (170 de milioane de euro), dupa cum anunta hollywoodreporter.com.

La momentul respectiv, Discovery a anunţat că are posibilitatea să îşi crească participaţia în grupul Eurosport până la sfârşitul anului 2014, însă compania a decis să îşi exercite această opţiune mai devreme. Noua înţelegere ridică costul acţiunilor Discovery în Eurosport la aproximativ 345 de milioane de dolari, mai scrie hollywoodreporter.com.

Conform noii înţelegeri, compania media franceză TF1 îşi va menţine participaţia de 80% în Eurosport France, cel puţin până la data de 1 ianuarie 2015.

Eurosport tocmai a cumparat drepturile de televizare Premier League pentru urmatorii 3 ani.

Votaţi AICI în semifinala premiilor Radar de Media, ediţia Primăvară 2014

Fii la curent cu cele mai noi stiri din media pe pagina de Facebook RADAR DE MEDIA

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

PREMIILE RADAR DE MEDIA

MENIU

pentru sufletul tau

IN Trending