Connect with us

ALL MEDIA

Discovery Media își diversifică portofoliul și deschide vânzarea publicității locale pentru Travel Channel

Avatar

Published

on

Discovery Media își diversifică portofoliul și deschide vânzarea publicității locale pentru Travel Channel

 

  • Începând cu luna mai, clienții din România vor putea cumpăra spațiu publicitar și pe stația Travel Channel
  • În topul celor mai cunoscute emisiuni din grila Travel Channel se numără  „Mâncăruri bizare cu Andrew Zimmern”, „Mistere la muzeu”, „Legendele pierdute, cu Megan Fox”, „Vânătorii internaționali de case” sau „Cele mai tari curse de motociclete din lume”

 

Discovery Media, regia de publicitate a Discovery în România, anunță lansarea vânzărilor de publicitate locală pentru stația TV Travel Channel. Stația a intrat în portofoliul Discovery anul trecut, odată cu integrarea altor branduri ale fostei companii Scripps Networks Interactive (Food Network, Fine Living). Lansarea oficială a fost anunțată aseară, în cadrul unui eveniment dedicat, în spațiul Aria de la Teatrul Național București, unde peste 150 de persoane – reprezentanți ai agențiilor de publicitate, clienți și jurnaliști – au avut ocazia să afle detalii despre noutățile din portofoliul Discovery România.

 

Astfel, începând cu luna mai, Travel Channel se adaugă listei de stații existente în portofoliul Discovery Media din România: Discovery Channel, Eurosport 1, Eurosport 2, TLC, Animal Planet și Bollywood HD. Lansarea marchează oportunitatea de diversificare a pieței autohtone de publicitate, întrucât Discovery Media vine acum în întâmpinarea clienților săi cu un nou conținut premium care se adresează unui public tânăr, activ, cu studii superioare și statut social ridicat.

 

Travel Channel este destinația preferată a pasionaților de călătorii și experiențe noi, care pot evada din rutina zilnică urmărind gama variată de conținut TV. Printre principalele categorii de emisiuni se numără cele istorice („Legendele pierdute, cu Megan Fox”), mistere și comori („Mistere la muzeu”), mâncare și cultură („Mâncăruri bizare cu Andrew Zimmern”), aventură („Cele mai tari curse de motociclete din lume” și „Vânătorii internaționali de case”).

 

Travel Channel promite să răspundă pasiunii pentru aventură a publicului din România, cu un conținut potrivit pentru toate gusturile. Cererea ridicată de pe piață pentru programele axate pe călătorii și nevoia de diversificare a pieței autohtone de publicitate ne-au convins că este momentul potrivit să extindem portofoliul Discovery Media. Astfel, prin atingerea unui public premium, ne dorim să aducem valoare adăugată clienților care își propun să construiască legături autentice și creative cu telespectatorii pasionați de călătorii”, a declarat Iulia Popa – Senior Sales Manager Discovery România.

 

Prin adăugarea Travel Channel în portofoliul său, Discovery Media deține astăzi o cotă de piață medie de 3.13%, pe segmentul publicului cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu un total de șapte stații TV deschise pentru publicitate în România. În luna mai 2019, Travel Channel a înregistrat o audiență medie de 0.14 pe toată durata zilei și 0.17 în prime time, cu o cotă de piață de 0.8% și un reach mediu de 114.000 urmăritori. Timpul mediu de vizionare înregistrat este de 57.8 minute, pentru publicul de la orașe, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani (Kantar Media, mai, 2019).

Comentarii

Radio

PRO FM se relansează sub sloganul OPEN RADIO

Avatar

Published

on

            PRO FM se relansează sub sloganul OPEN RADIO ! Atitudinea OPEN, pe care echipa radioului a tradus-o mereu în distracție, curaj și prietenie autentică, are acum o nouă imagine. Procesul de rebranding reprezintă cel mai mare upgrade al radioului din ultimii 23 de ani.

 

Timp de 27 de ani, PROFM a marcat generații, a deschis inimi și poftă de libertate și a luat mereu distracția în serios. Iar azi, PROFM a decis să pună în lumină valorile care l-au consacrat, pentru a le putea integra într-o imagine nouă. Acum, când viitorul trebuie pregătit cu optimism, PROFM e mai deschis ca niciodată să ia în piept orice provocare. E creativ și plin de energie. E OPEN RADIO.

 

Totodată, acest rebranding este și o etapă esențială în angajamentul radioului de a fi alături de oameni deschişi, cu distracție și muzică bună, de toate tipurile. De a avea un impact pozitiv în fiecare zi. Noul radio are un nume îndrăzneț, scris dintr-o bucată: PROFM, așa cum vrea să fie, deschis la idei, provocări și trăiri noi, deschis să asculte, să încerce, să-și depășească limitele. PROFM înseamnă curaj și acceptare, nebunie și schimbare, evoluție și asumare, distracție și noutate, cele mai fresh hituri din zori până în noapte și o prietenie de durată cu oamenii.

 

Ca orice lucru care are curajul să fie upgradat, noul logo a luat naștere din vechia imagine. Păstrează esența și culorile deja consacrate, dar merge într-o zonă modernă, orientată spre viitor. Grafica lasă loc jocului și vine să susțină perfecțiunea prin imperfecțiune, ca un reminder că este necesar să fii OPEN, pentru a realiza că imperfecțiunea înseamnă, de fapt, oportunitate.

 

            „Acest rebranding e un nou capitol al dezvoltării radioului. Păstrează esența a ce suntem, a ce a fost PROFM dintotdeauna, dar e mai modern, mai OPEN la ce e nou, orientat către viitor. Noua arhitectură de brand traduce personalitatea radioului și sensul în care vrem să evoluăm. Suntem OPEN la tot ce e nou și provocator alături de ascultători. E vorba de dialog și puterea de a fi deschis.

 Învățăm zilnic unii de alții, ne distrăm împreună și ne binedispune aceeași muzică bună. Ne-am dat seama că relația pe care o avem cu aceștia și spiritul nostru, al întregii echipe, nu se mai regăseau în identitatea de brand veche. Iar 2020 a fost și este cel mai puternic imbold pentru schimbare și, totodată, cel mai bun exemplu că trebuie să fim OPEN cu toții”, anunță PROFM.

 

Campania de lansare a acestui rebranding este la fel de îndrăzneață și invită oamenii să aibă curaj să transforme un „nu” în „DE CE NU?”. E un reminder să nu-ți mai amâni planurile, să nu mai pui pe hold visurile, să nu lași îndoiala altora să stea în calea curajului.

 

Manifestul dă voce acestui îndemn prin intermediul unor vedete OPEN, care au pornit pe drum alături de PROFM. Sunt oameni care traduc filosofia PROFM prin tot ce fac. Oameni curajoși și pasionați, care au avut un vis pe care l-au transformat într-o mare realizare. Care nu s-au oprit la primul „de ce ?”, nici la al doilea sau la cel de-al 23-lea, ci au rămas deschiși în fața fiecărei noi provocări.

 

NOUL PROFM e aici:

Echipa PROFM OPEN RADIO mulțumește artiștilor și oamenilor care i-au fost alături în acest prim capitol: The Motans, Irina Rimes, Emil Rengle, Inna, Feli, Marius Manole, Cristiana Oprea, Delia, Andra și Eva Măruță, Smiley, Ana Maria Brânză Popescu și vocii care a dat glas și extra-emoție: Bruja.

Mulțumiri prietenilor de la Global Records, Hahaha Production, Cat Music, Mediapro Music, Andra Music, Delia, Seek Music, Roton Music și echipei care a zis „DE CE NU ?” din prima: agenția de creație ontheroof, casa de producție – POINTS Media și regizorul & DOP: Khaled Mokhtar.

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

Radio

Cosmin Cernat, în grila de toamnă Radio Impuls, cu un talk-show de duminică

Avatar

Published

on

            Grila de toamna Radio Impuls vine cu o surpriza uriasa pentru ascultatorii postului. Din 20 septembrie,  in fiecare duminica, de la ora 12:00, Cosmin Cernat va fi gazda emisiunii „Invitatul de 12”, un talk-show relaxat, dar si provocator, presarat cu umor si picanterii din lumea mereu surprinzatoare a showbiz-ului.

 

Cu o experienta uriasa in televiziune, unul dintre cei mai buni comentatori sportivi, intervievator redutabil si foarte apreciat de un public divers, Cosmin Cernat va pune o serie de intrebari invitatilor sai, menite sa dezvaluie personalitatea acestora,  sa scoata la lumina lucruri nespunse pana acum, dar si sa faca amiezile de duminica mai frumoase. Invitatii lui Cosmin Cernat vor fi personalitati marcante, voci cunoscute din playlist-ul Radio Impuls, celebritati din lumea muzicala si nu numai. Umor, inteligenta, povesti, toate acestea vor fi pe undele radio odata cu emisiunea „Invitatul de 12”, din 20 septembrie, in fiecare duminica, de la ora 12:00.

Toamna si-a intrat oficial in drepturi la Radio Impuls, emisiunile consacrate urmand sa faca deliciul ascultatorilor. Totul incepe cu o explozie de glume, informatii si muzica, dimineata, de la 7:00, ora de la care matinalii Radu Tibulca si Orlando Ivan dau „Scularea!” tuturor romanilor, in fiecare zi a saptamanii, de luni pana vineri. Dupa o vacanta bine-meritata, cei doi simpatici matinali sunt gata sa le ofere celor care ii asculta, doza uriasa de energie si buna dispozitie, astfel incat ziua sa inceapa in forta.

           Alexandra Enasoaie isi asteapta ascultatorii, de la ora 10:00, cu Morning Latte”, apoi Uzina de Dume” continua, de la 13:00,  cu doza de glume pe banda rulanta, oferite cu generozitate de Stefan Coroian si Mihai Nicoara.

 

De la ora 16:00, Mihai Hinda este „Bara la bara”, asa cum i-a obisnuit de atata timp pe fanii Radio Impuls. In fiecare seara, de la 19:00, DJ Even Steven da drumul distractiei la maximum, pregatind totul cum se cuvine pentru ceea ce urmeaza de la 22:00, emisiunea „Hit dupa Hit”, cu cea mai tare muzica.

 

In weekenduri, sambata si duminica, de la ora 8:00, Cosmin Dimancescu da tonul relaxarii cu „Hit Break”. In fiecare sambata, de la 12:00, la HOT40, Alin Scrob le ofera ascultatorilor Radio Impuls, un top al celor mai difuzate piese ale momentului, urmand ca emisiunea „Hit dupa Hit” sa tina mai departe ritmul muzicii bune, de la 15:00.

 

In fiecare duminica, de la ora 12:00, Cosmin Cernat se afla in dialog surprinzator cu „Invitatul de 12”, timp de o ora, urmand ca „Hit dupa Hit” sa isi tina fanii aproape de radio, cu cele mai bune piese ale momentului.

Radio Impuls ofera ascultatorilor un program de infotainment, adresandu-se unui public urban, dinamic, dornic de continut fresh.  Statia s-a alaturat programului Kanal D in martie 2019, odata cu intrarea in Portofoliul Dogan Media International, si reprezinta o retea cu acoperire in cele mai importante orase ale tarii, precum Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Sibiu, Timisoara, Brasov, Tulcea, Bacau, Rasnov, Bistrita si Craiova.

 

Radio Impuls atrage tot mai multi ascultatori de la o zi la alta, semnificativa este cresterea cotei de piata inregistrate in Bucuresti. Reamintim ca studiul de audienta radio al valului al doilea 2020, desfasurat in perioada 27 aprilie – 16 august, a reconfirmat trendul ascendent Radio Impuls. Conform IMAS – Marketing si sondaje SA si Mercury Research S.R.L,  statia a inregistrat o crestere a cotei de piata de 167% in Bucuresti, fata de acelasi val din anul anterior. De asemenea, Radio Impuls a avut o crestere semnificativa de 67% in ceea ce priveste indicatorul Daily Reach %.

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

Marile premiere ale toamnei se văd gratuit pe AntenaPlay

Avatar

Published

on

            Marile premiere ale toamnei, lansate de Antena 1 în săptămâna 7 13 septembrie, pot fi urmărite gratuit, toată luna septembrie, pe platforma AntenaPlay, de oriunde, oricând şi de pe orice dispozitiv.

 

Primele trei ediţii Chefi la Cuţite, primul episod din ultimul sezon al serialului Sacrificiul, premiera celui de-al nouălea sezon iUmor, primele transformări din cel de-al 15-lea sezon Te cunosc de undeva!, dar şi premiera X Factor, cu noul juriu: Delia, Loredana, Ştefan Bănică Jr. şi Florin Ristei, toate pot fi vizionate gratuit pe AntenaPlay în luna septembrie.

În plus, telespectatorii iUmor au parte de şi mai mult umor, cu I (mai mult) Umor, un serial ce va însoţi săptămânal fiecare ediţie a emisiunii şi va putea fi vizionat online în fiecare luni, pe AntenaPlay. Tot în această toamnă, abonaţii AntenaPlay vor mai avea parte de o surpriză: Ilona Brezoianu îi va duce pe telespectatori în culisele X Factor cu eXtra Factor, un serial ce poate fi urmărit online, în fiecare duminică.

AntenaPlay oferă 10 canale LIVE, extra conținut nedifuzat la TV, emisiuni preferate în ediții integrale și știri de ultimă oră. Este disponibilă pe toate device-urile: smartphone, smart TV, PC, tabletă sau laptop. Este singurul loc în care se pot urmãri emisiunile produse de Antena TV Group în ediții integrale, din orice colţ al lumii şi de pe orice dispozitiv.

 

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0