Connect with us

Emisiuni

Discovery Networks International anunţa noi programe în cadrul Festivalului Internaţional de Televiziune de la Edinburgh

Avatar

Published

on

Foto Credit: Discovery

Pentru a marca începutul Festivalului Internațional de Televiziune de la Edinburgh, ediția 2015, Phil Craig, Executive Vice President și Chief Creative Officer, Discovery Networks International, a prezentat mai multe programe noi, ce vor fi difuzate pe canalele Discovery în 2015 și 2016, în peste 220 de țări.

”Discovery Networks International pregătește o grilă de programe nouă și dinamică, motiv pentru care am decis să străbatem întreaga lume în căutarea unor povești și personaje care să rezoneze cu publicul nostru internațional. Știința populară, care îi provoacă pe telespectatori să își pună întrebări neobișnuite, aventurile în aer liber, frumusețea și dinamismul portului Sydney, cele mai incitante sub-culturi turbo și miracolul concepției sunt câteva dintre subiectele ce confirmă din nou promisiunea Discovery de a satisface curiozitatea telespectatorilor față de lumea înconjurătoare. Aceste programe sunt pline de energie, inovatoare și foarte captivante,a spus Phil Craig.   

 

Noua grilă coordonată de Phil Craig include programe precum:

 

  • Driving Wild (primăvară 2016)

Timp de 10 ani, Marc ‘Elvis’ Priestley a călătorit prin toată lumea ca mecanic de Formula 1 pentru McLaren Racing. Și-a folosit experiența și talentul pentru a lucra la cele mai puternice, mai scumpe și mai bine realizate mașini de pe planetă și a fost numărul 1 în echipa de la boxe când McLaren a obținut victoria în Campionatul Mondial din 2008. Acum, el își propune să înfrunte o altă provocare de talie mondială, dar complet diferită. Driving Wild este o combinație de aventură și tehnologie, în care Elvis se întoarce la origini și face o incursiune extraordinară în diverse culturi auto din toată lumea. Rolul lui nu va fi însă cel de simplu spectator. Bazându-se pe experiența personală din F1, dar și pe priceperea și ingeniozitatea lui, Priestley va lucra cu diverse companii auto, în încercarea de a aduce modificări uimitoare unor vehicule pe care le va pregăti pentru o probă de viteză în condiții extrem de dure. Colindând peste tot, din colțuri izolate ale lumii până în metropole aglomerate, seria Driving Wild îl urmărește pe Elvis muncind cot la cot cu diverși fani auto, în atelierele și garajele lor, pentru a-i ajuta să realizeze mașini pregătite să facă față unor provocări unice pe patru roți. Driving Wild, o serie turbo în 6 părți a câte 60 de minute, produsă pentru Discovery Networks International de către Dragonfly, este comandată de Elizabeth McIntyre; Liz Brach este producător executiv, iar Marion Haberman, producător. Clare Mottershead este producătorul executiv pentru Dragonfly.

 

  • Question Everything (primăvară 2016)

Pregătiți-vă să puneți la îndoială tot ce știați până acum! În domeniul științei, răspunsurile unor întrebări foarte simple pot avea implicații profunde și fiecare nou răspuns ne duce mai departe spre o lume plină de informații fascinante. În această serie, fizicianul Dr. Derek Muller este în căutarea răspunsurilor pentru anumite întrebări care aparent nu au soluție. Question Everything apelează la experimente explozive, cascadorii bizare în stradă și infografice uluitoare, care traduc numerele în concepte vizuale pentru a crea lumi pe care doar am visat că le vom vedea vreodată. Ca să răspundă la aceste întrebări ”fără răspuns”, Muller va dezvălui informații concrete, relevante pentru viața noastră de zi cu zi, de la felul în care funcționează planeta, până la mecanismele prin care luăm decizii. În final, vom vedea că până și cele mai dificile întrebări științifice își pot găsi răspunsuri. Question Everything, o serie pop-science în 6 părți a câte 60 de minute, produsă pentru Discovery Networks International de Essential Media and Entertainment, este comandată de Elizabeth McIntyre; Liz Brach este producător executiv, iar Marion Haberman producător. Alan Erson și Chris Hilton sunt producătorii executivi pentru Essential Media and Entertainment.

 

  • Free Ride (primăvară 2016)

Poți să străbați lumea bazându-te doar pe ingeniozitatea ta și pe bunătatea unor necunoscuți? Rob Greenfield este de părere că da. Aventurier, expert în tehnici de supraviețuire și pasionat de ecologie, el este pe cale să pornească într-o călătorie impresionantă, cu un plan foarte îndrăzneț: să traverseze America de Sud fără niciun ban. Împreună cu el va călători regizorul James Levelle care va imortaliza fiecare pas. Rob este hotărât să-și ducă proiectul la bun sfârșit, indiferent dacă asta presupune să facă un troc pentru a obține un pat într-o favelă din Brazilia, să petreacă o noapte sub cerul liber în Amazon, să își plătească mâncarea spălând vasele într-un local pierdut sau să facă autostopul. Confruntându-se cu bariera de limbă, conflicte culturale, furtuni violente, arșițe cumplite sau reliefuri dificile, va putea Rob să-i convingă pe diverși necunoscuți să-i dea o mână de ajutor, ca să izbândească în ceea ce și-a propus? Free Ride este o călătorie în necunoscut, o experiență dură, dar plină de forță. Free Ride, o serie de aventuri în 6 părți a câte 60 de minute, este produsă pentru Discovery Networks International de Raw TV și comandată de Elizabeth McIntyre; Liz Brach este producător executiv, iar Marion Haberman producător. Sam Maynard și Rebecca North sunt producătorii executivi pentru Raw TV.

 

  • Sydney Harbour Uncovered (toamnă 2016)

Cel mai mare port natural de pe glob este impresionant nu doar prin mărime, ci și ca simbol, aflându-se pe primele locuri în listele cu destinații de vacanță. Sydney Harbour Uncovered este o serie-documentar fără precedent, care invită telespectatorii să descopere culisele celui mai mare port natural din lume, alternând povești ale unor personaje remarcabile cu imagini spectaculoase și tehnici de filmare excepționale. Portul Sydney atrage peste 40 de milioane de vizitatori în fiecare an, fiind un adevărat mamut logistic pentru cei care se ocupă de buna lui funcționare. Programul prezintă momente de tensiune și triumf trăite zilnic de cei care numesc acest port ”biroul” lor și se confruntă cu de toate, de la evenimente importante, care aduc milioane de oameni pe chei, până la fenomene meteo dramatice, care amenință să închidă complet portul. Însă nimic din toate acestea nu ar fi cu putință fără forța și responsabilitatea care apasă pe umerii unuia dintre personajele cele mai importante din program, Phil Holliday, căpitanul portului. Prezentând unul dintre cele mai frumoase orașe din lume, seria este o combinație de imagini spectaculoase și povești dinamice, cu personaje reale. Sydney Harbour Uncovered, un documentar de observație în 6 părți a câte 60 de minute, produs pentru Discovery Networks International de WTFN, este comandat de Helen Hawken, producătorul executiv fiind Tom Gorham. Shaun Gilmartin este producătorul executiv pentru WTFN.

 

  • First Heartbeat (toamnă 2015)

Acest documentar urmărește povestea emoționanță a unui cuplu britanic care s-a străduit să treacă peste câteva sarcini pierdute, ca să poată aduce pe lume un bebeluș sănătos. În această emisiune plină de emoții, Lisa și David nu se tem să abordeze subiectul tabu al pierderilor de sarcină, împărtășind publicului povestea despre cum au depășit trauma a cinci sarcini pierdute și despre tratamentul controversat care i-a ajutat să aibă o familie completă. Documentarul începe când Lisa, producătoare și prezentatoare TV, este în spital, ținându-și în brațe băiețelul abia născut, al doilea copil al cuplului. Derulăm apoi timpul înapoi, urmărind povestea celor doi părinți până în acel moment – cu teste de sarcină, lacrimi, diverse tratamente și succesul din final. First Hearbeat, un documentar special de 60 de minute produs pentru Discovery Networks International de October Films, este comandat de Sarah Thornton, cu Mark Procter ca producător executiv. Pentru October Films, producători executivi sunt Matt Robins, Adam Bullmore și Ruth Pitt. Anunțat inițial ca un program comandat pentru Marea Britanie, First Heartbeat a devenit un proiect internațional.

 

  • Sarcini bizare 2 (primăvară 2016)

Această serie de mare succes revine, urmărind sarcini complet neobișnuite, ce au avut loc în condiții extreme. Emisiunea urmărește mai multe viitoare mămici curajoase care, pe lângă faptul că își așteaptă copiii având parte de toate bucuriile și surprizele firești pentru orice sarcină, se confruntă și cu diverse obstacole mai puțin obișnuite, cum ar fi dizabilități personale, probleme medicale sau stiluri de viață extreme. Programul Sarcini bizare le înmânează camera de filmat chiar viitoarelor mame, care prezintă personal realitățile de zi cu zi ale acestor sarcini neobișnuite, din primele zile de sarcină până la naștere și apoi la primele zile alături de bebeluși, conturând povești extraordinare despre evenimente dramatice și pregătiri febrile pentru sosirea pe lume a unor noi vieți. Al doilea sezon din Sarcini bizare, o serie în 6 părți a câte 60 de minute produsă pentru Discovery Networks International de Curve Media, este comandat de Sarah Thornton, avându-i pe Charlotte Reid și Mark Procter ca producători executivi. Rob Carey este producătorul executiv, iar Rachael Barnes este producătorul seriei pentru Curve Media.

Comentarii

Emisiuni

FOTO: Cine sunt primii concurenți care intră în Ferma?

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

16 concurenți au acceptat una dintre cele mai dificile experiențe prin care o persoană poate trece! Direct de pe scenă, podiumurile de modă sau pista de raliuri au acceptat provocarea. Cine va reuși să ajungă până la final, vom vedea, însă până la acel moment, este vremea să îi cunoaștem pe competitori.

 

Anna Lesko, Octavian Ciovică, Alina Pușcău și Cezar Ouatu sunt pregătiți să își demonstreze puterea!  

 

Anna Lesko: ”Este o foarte mare provocare din extrem de multe puncte de vedere. Știu deja că cel mai mult îmi va lipsi fiul meu, Adam, nici nu este nevoie să mă mai gândesc, dar voi face tot posibilul să nu arăt acest lucru în fermă!”

 

În general își dorește ca melodiile ei să fie cât mai sus în topuri, dar acum își va folosi experiența pentru a ajunge cât mai sus în clasamentul din Ferma. Anna își amintește vacanțele petrecute în curtea bunicilor, la țară, unde a învățat să gătească și să coasă, și își exprimă creativitatea prin picturi extraordinare. Deși multă lume ar fi văzut-o în fruntea echipei urbane, este decisă să fie cea mai puternică săteancă din echipa ei.

 

Direct de pe podiumurile internaționale, Alina Pușcău, prima orășeancă anunțată, a impresionat pe toată lumea cu o carieră în care a dovedit că poate îmbina moda cu muzica și actoria. La doar 16 ani câștiga unul dintre cele mai importante concursuri de modă existente și primea din partea lui Jean Paul Gaultier un compliment pe care nu-l va uita niciodată: că este atât de frumoasă, că nu ar putea pierde. În Fermă, vrea să le arate tuturor că nu o recomandă doar frumusețea, ci toate aptitudinile pe care le-a dezvoltat de-a lungul anilor.

 

Alina Pușcău: ”Pentru mine provocarea Ferma înseamnă ‘back to basics’, reîntregirea cu natura și reaprecierea lucrurilor simple. Abia aștept să îi cunosc pe cei alături de care mă voi îmbarca în această aventură.”

Mânat de adrenalină, Octavian Ciovică, cunoscutul pilot de raliuri a fost mereu în fruntea clasamentelor. Ambițios și muncitor, își dorește mereu să ducă lucrurile la următorul nivel. Planurile lui pentru acest an sunt clare: să câștige Ferma, ca sătean, și să își obțină certificatul de pilot de linie.

 

Octavian Ciovică: ”Toată viața mea am umblat după provocări și nu după unele minuscule. Așa că iată motivul pentru care am venit la acest reality show. Totul depinde de tine, nu există alt factor care să-ți influențeze plecarea din Ferma.”

 

 

Cezar Ouatu: ”Provocarea a fost acceptată din start, încă de când am primit telefonul. Este o ocazie senzațională să redevin cum eram odată, la începuturile mele, mai spartan, detașat de tot ce înseamnă tehnologie și să revin la origini.”

Bine cunoscutul contratenor local și internațional și-a început cariera la 19 ani, după ce a studiat toată copilăria pentru a fi un celebru pianist. Cel de-al doilea orășean prezentat a aflat despre cât de dure sunt provocările fermei de la prietenii lui și este decis să fie cel mai puternic competitor pentru a ajunge cât mai departe.

Dacă se vor descurca în competiție, așa cum speră, sau dacă primele provocări vor fi mai intense decât se așteaptă, vom afla în următorul sezon Ferma.

 

Ferma. Orășeni versus săteni

 

Comentarii

Continue Reading

Emisiuni

Primul sezon „Facem Level” a strâns 1.3 milioane de vizulizări pe platforma protvplus.ro

Avatar

Published

on

            În plină pandemie, protvplus.ro a lansat Facem Level, o emisiune online cu și despre gaming ! Jucători amatori (și nu numai) au avut ocazia să afle diverse tips and tricks de la unii dintre cei mai cunoscuți gameri de pe piața românească, iar Alex Kollo a fost cel care le-a aflat diversele secrete din domeniu.

 

Primul sezon al emisiunii online Facem Level a adunat aproximativ 1.3 milioane de vizualizări ! În cele 13 episoade, Alex Kollo și invitații săi au trecut prin jocuri deja consacrate, dar și proaspăt lansate, printre care se numără Fortnite, Grand Theft Auto, Call Of Duty Mobile, Mortal Combat, Valorant și multe altele.

 

Cine a urmărit primul sezon Facem Level ? Chiar dacă pentru unii poate fi o surpriză, gaming-ul este un domeniu interesant atât pentru bărbați, cât și pentru femei: la Facem Level s-au uitat 49.7% femei și 50.3% bărbați, cu vârste cuprinse între 18 și 64 de ani, iar categoria de vârstă care a fost cea mai interesată de emisiune, a fost cuprinsă între 25 și 34 de ani.

„Având în vedere pasul alert în care evoluează această industrie, eu consider că „Gaming Content” este un trend care nu va muri niciodată, iar creatorii de video tind să se asocieze din ce în ce mai mult cu jocuri video pentru a atrage un public tânăr. Întotdeauna m-au incitat numele mari din afară care începeau să abordeze idei de genul și mă întrebam oare când nume mari din mainstream-ul românesc vor începe să experimenteze astfel de tipuri de conținut, pe canalele lor video. Ideea de „Gaming Show” a fost primită cu mare căldură de la primele strigări, totul era să ne dăm seama: „Cum, când?”. Fiind un tip de conținut care se poate realiza de acasă, perioada carantinei a prezentat un moment oportun de a începe acest proiect, invitând cei mai renumiți gameri de pe YouTube-ul românesc pentru un interviu și o demonstrație a jocurilor lor preferate. Vă invit să urmăriți primul sezon din Facem Level integral pe PRO TV PLUS, să descoperiți ce se mai joacă tinerii în ziua de azi și să aflați cum mulți dintre acești creatori de conținut au reușit să obţină succesul în acest departament pe YouTube.”, spune Alex Kollo (@AKollo), prezentatorul emisiunii online.

 

Toate episoadele emisiunii Facem Level sunt disponibile integral pe protvplus.ro

 

Comentarii

Continue Reading

Emisiuni

Duminică la „Asta-i România !” vizităm Mamaia – polul consacrat al României cu bani

Avatar

Published

on

            Duminică, de la ora 14:30, emisiunea „Asta-i România!” face o incursiune pe litoralul românesc, mai exact în staţiunea Mamaia. Vom afla cum se prezintă aceasta în plin sezon estival şi în plină pandemie.

 

Fără Maldive sau Bali, fără avioane personale, dar cu dorinţa de distracţie, tinerii milionari ai României au ales să îşi petreacă vara pe litoralul românesc, în Mamaia, din cauza pandemiei care a cuprins întreaga lume. Aşa a ajuns staţiunea de pe litoralul românesc, locul care rivalizează oricând cu Riviera franceză sau spaniolă, şi în care sumele cheltuite de lumea înstărită, într-un sejur, rivalizează cu PIB-ul unei ţări africane.

 

 

Mulţi dintre turiştii români aflaţi acum pe litoralul românesc, ar fi fost, cu siguranţă, în alt colţ de lume, dar forţaţi de pandemie, s-au văzut nevoiţi să vină la Mamaia, staţiunea extremelor, unde au parte de tot răsfăţul. După modelul petrecerilor din Ibiza, turiştii puşi pe distracţie, aleg party-urile organizate în larg, pe un iaht special închiriat, doar pentru ei. Astfel de petreceri nu sunt pentru toată lumea, clienţii sunt cu pretenţii şi bani, iar o astfel de aventură în larg, costă în jur de 300 de lei, costuri în care nu este inclusă băutura, iar atmosfera petrecăreţilor este asigurată de un DJ.

Când distracţia e maximă, nimeni numai ţine cont de bani. În club, doar bacşişul la nota de plată este cât salariul minim pe economie. Tinerii milionari ai României par însă că au de unde să scoată banii. Consumaţia minimă într-unul dintre cele mai căutate localuri de gen este de 1500 de lei. Unii s-ar speria şi la o simplă răsfoire a meniului, cea mai ieftină sticlă de şampanie costă 11.000 de lei, iar cea mai scumpă depăşeşte 120.000 de lei.

 

 

Ce spun patronii teraselor, plajelor şi cluburilor de la malul Mării Negre, despre cum decurge acest sezon estival, aflaţi duminică, de la ora 14:30, într-o nouă ediţie „Asta-i România !”, prezentată de Mihai Ghiţă, la Kanal D.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0