Connect with us

ALL MEDIA

Discovery reorganizeaza operatiunile din Europa, Orientul Mijlociu si Africa si numeste o noua echipa de conducere

Published

on

 

Discovery Communications reorganizează operaţiunile din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa (EMEA), pentru a-şi consolida poziţia de lider global în domeniul divertismentului factual, prin intermediul tuturor tipurilor de platforme. Ca urmare a acestei decizii, Kasia Kieli a fost numită President & Managing Director, EMEA. 

 

Discovery a făcut investiţii substanţiale în această regiune în ultimii ani, de la achiziţionarea Eurosport şi a drepturilor de difuzare pentru evenimente sportive premium, printre care şi Jocurile Olimpice 2018-2024, până la noile sale produse digitale care ajung direct la consumator, cum ar fi Dplay, care oferă programe de divertisment şi sportive în Italia, Norvegia, Suedia şi Danemarca sau parteneriatul cu ProSiebenSat1 din Germania în vederea creării unui serviciu de streaming care pune la dispoziţia publicului cel mai bun conţinut oferit de ambele companii. De asemenea, Discovery a înregistrat progrese semnificative în Europa în ceea ce privește serviciile oferite prin intermediul Eurosport Player.

 

Kasia Kieli va coordona Europa, Orientul Mijlociu și Africa

În noua sa funcţie, Kieli va coordona implementarea unui nou model de operare, axat pe consumator şi produs. Consolidând structura operațiunilor care anterior erau împărțite pe piețe precum Marea Britanie, Ţările Nordice, Europa de Sud şi CEEMEA, noua echipă de conducere se va concentra pe optimizarea afacerilor.

 

Cu peste 17 ani de experiență în cadrul echipei Discovery, Kieli a coordonat anterior operaţiuni în 112 pieţe ale Discovery din regiunea CEEMEA, transformând simpla distribuţie a unor televizuni, în compania internațională de astăzi, care oferă servicii prin intermediul televiziunilor de tip pay-TV, a celor libere la retransmisie şi al platformelor digitale disponibile pe două continente.

 

Jean-Briac Perrette, CEO & PRESIDENT, Discovery Networks International, a declarat: “Kasia a demonstrat că are o viziune excelentă şi o voinţă pe măsură, dublate de o experienţă bogată în managementul uneia dintre cele mai complexe şi mai diverse regiuni din lume. EMEA reprezintă cea mai importantă regiune din punct de vedere al veniturilor. În acelaşi timp, regiunea atrage investiţii considerabile. Nu mă îndoiesc că sub conducerea sa compania va continua să crească.”

 

Kasia Kieli, President & Managing Director, Discovery EMEA, a declarat: “M-am alăturat echipei Discovery în 2000 pentru că iubeam acest brand, credeam în valorile sale şi vedeam ce oportunităţi crea. Acum sunt la fel de entuziasmată precum milioane de telespectatori care urmăresc zi de zi programele noastre, ca să se distreze și să se distreze. După 17 ani, cred în Discovery mai mult ca oricând. Este un moment extraordinar, căci acum le putem oferi fanilor noştri atât de multe modalităţi prin care să interacţioneze cu conţinutul pe care îl îndrăgesc, având la dispoziţie mai multe parteneriate și platforme.”

 

Noua strategia de dezvoltare a companiei se concentrează pe consumator

Ca parte a reorganizării, Kieli a anunţat o nouă echipă de conducere pentru operaţiunile din EMEA. Anunţul include responsabilităţi extinse pentru Marinella Soldi, Victoria Davies şi James Gibbons, care îi vor raporta direct în această nouă structură.

  • Marinella Soldi va prelua funcția de Chief Strategy Officer EMEA & Managing Director Europa de Sud, raportând direct Kasiei Kieli. Soldi va colabora cu echipele locale din Italia, Spania, Franţa şi Portugalia. În plus, Soldi va îndeplini responsabilitățile corespunzătoare funcțiilor Consumer Insights & Product Development și Content Organization for EMEA and Discovery Networks International. În acest rol extins, gândirea sa strategică și stilul de management bazat pe creativitate vor asigura dezvoltarea companiei.
  • Soldi a contribuit la transformarea Discovery Italia dintr-o afacere care oferea numai servicii de televiziune de tip pay-TV într-un jucător ce operează multiple platforme. Având în vedere portofoliul actual, Discovery are o cotă de piață de 7% în Italia, fiind al treilea nume pe lista marilor companii de media la nivel naţional. În acelaşi timp, plănuiește lansarea unui serviciu de streaming digital, prin intermediul Dplay.

 

James Gibbons devine General Manager al operațiunilor din Marea Britanie/ Irlanda, Australia și Noua Zeelandă și Head of Commercial Development EMEA

  • În acest nou rol, Gibbons coordonează operațiunile din Marea Britanie, un centru important pentru Discovery, având un portofoliu alcătuit din 14 branduri care ajung la 26 de milioane de persoane. Gibbons va identifica noi oportunităţi de creştere pentru această piaţă-cheie, adăugând pe lista responsabilităţilor sale şi operaţiunile din Australia şi Noua Zeelandă. Similiarităţile acestor pieţe în materie de cultură, consum, limbă şi strategii de programare au influenţat aceste schimbări. De asemenea, Gibbons devine responsabil pentru dezvoltarea relaţiilor comerciale existente şi pentru cele viitoare, pentru întreaga regiune EMEA.
  • Gibbons s-a alăturat echipei Discovery în urmă cu mai bine de 18 ani, ocupând posturi de management în diverse zone de pe tot globul. Cel mai recent a fost General Manager for Emerging Business şi Head of Product & Business Development pentru regiunea CEEMEA. El a contribuit la realizarea unor parteneriate importante în zone precum Turcia, Africa, Orientul Mijlociu şi Germania, crescând semnificativ prezenţa Discovery în aceste regiuni. De asemenea, a consolidate operaţiunile Discovery în Japonia, în calitate de Președinte Discovery Japonia.
  • Gibbons este succesorul lui Susanna Dinnage care a fost promovată ca Global President, Animal Planet, la începutul acestei luni.

 

Regiunea coordonată de Victoria Davies se va extinde, incluzând Turcia, Europa de Nord-Est și piețele din regiunea mediterană

  • Până în prezent, Victoria a fost responsabilă de managementul operaţiunilor pentru întreaga regiune Europa Centrală și de Est ce include birourile din Bucureşti, Sofia, Budapesta, Belgrad şi Praga. Ea a supervizat activitatea companiei în 13 ţări, inclusiv România, Ungaria, Slovenia, Cehia, Croaţia, Serbia şi Bulgaria.

 

Foto Credit: Discovery

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Producţii TVR, premiate internaţional la Prix CIRCOM

Published

on

 

Televiziunea Română a urcat pe podium la Prix CIRCOM 2019, obţinând locul I şi o menţiune în cadrul Galei Asociaţiei Televiziunilor Regionale din Europa (CIRCOM Regional)organizaţie care reuneşte 376 de staţii TV din 38 de ţări şi care premiază cele mai bune producţii ale acestora.

La Categoria „Europa”, juriul internaţional a acordat locul I reportajului Faraoani, comuna cu sate în cinci ţări, realizat de Alina Amza la studioul central al TVR din Bucureşti în timp ce la Categoria „Muzică şi arte”, filmul Tatăl meu, Imre al Andreei Ştiliuc (TVR Iaşi) a fost recompensat cu menţiune.

 

„Este un premiu care mă onorează pentru că am avut competitori de la cele mai importante televiziuni publice din Europa”, a declarat jurnalista Alina Amza. „Mă bucur mult că povestea mea despre locuitorii care au mai rămas în Faraoani a impresionat în aşa măsură. Este printre puţinele ocazii când publicul poate vedea vârstnici care au lăsat de-o parte sapa şi au învăţat să folosească reţelele de socializare pentru a-şi aduce aproape copiii şi nepoţii. O poveste despre oameni puternici şi adaptarea lor la provocările secolului 21”, a adăugat Alina Amza.

 

„Pentru mine este mai mult decât un premiu. Are o valoare simbolică foarte mare, deoarece am descoperit acest subiect fabulos în anul 2014, în timpul unui workshop organizat de CIRCOM la Budapesta”, povesteşte Andreea Ştiliuc, care semnează regia, montajul și o parte a imaginii filmului Tatăl meu, Imre. „Atunci am început să visez că, într-o zi, povestea va deveni film’, mai spune Andreea.

Ca în fiecare an, la Prix CIRCOM 2019, TVR a acordat Premiul de debut în jurnalism, respectiv Young Onscreen Talent – o distincţie în memoria Vandei Condurache, realizator şi redactor-şef al Redacţiei Programe TVR Iaşi. În acest an, premiul a fost oferit unei jurnaliste de la televiziunea naţională spaniolă din Galicia.

 

La Prix CIRCOM Regional 2019 au fost înscrise peste 200 de producţii, marele câştigător fiind televiziunea publică norvegiană – NRK – care a primit trei dintre cele 11 premii aflate în competiţie, în timp ce alte premii au fost acordate televiziunilor din: Irlanda – RTÉ, Suedia – SVT, Olanda – RTV Oost, Polonia – TVP3 Katowice, Spania – Telemadrid, Marea Britanie – BBC South şi Spania – CRTVG.

Câştigătorii au fost desemnaţi de un juriu de specialitate format din profesionişti de televiziune din 14 ţări europene, printre care şi reprezentanta TVR – Dite Dinesz, realizator TVR Timişoara.

 

Despre producţiile premiate

Difuzat în cadrul emisiunii Dosar România de la TVR 1, Faraoani – comuna cu sate în cinci ţări este un reportaj emoţionant, despre transformarea satelor şi a societăţii româneşti. Alina Amza i-a adus în faţa telespectatorilor pe bătrânii rămaşi singuri în satele româneşti,  în aşteptarea întâlnirii de pe Skype cu copiii lor. Oamenii din comuna Faraoani, polul emigraţiei din România, au luat calea Europei de frica salariilor mizere. Pentru a rămâne totuşi lângă copiii lor, cei care până mai ieri ştiau doar să mânuiască hârleţul şi să hrănească animalele, s-au familiarizat cu reţelele de socializare şi au acceptat ca tehnologia să pătrundă în vieţile lor.

Cea de-a doua producţie TVR premiată, filmul Tatăl meu, Imre, realizat de Andreea Ştiliuc, prezintă povestea fotografului Imre Kinszki, victimă a Holocaustului, şi a fiicei sale, Judit, care a supravieţuit tragediei. Creaţiile lui Imre Kinszki sunt tratate de cunoscători asemenea celor ale lui Brassaï, Kertész sau Moholy-Nagy. Cu toate acestea, fotografiile sale sunt încă necunoscute, astfel că, Andreea Ştiliuc s-a gândit să-l readucă în atenţia publicului larg.

 

Despre CIRCOM:

CIRCOM Regional – European Association of Regional Television – este o organizaţie care reuneşte 376 de staţii de televiziune regionale din 38 de ţări şi are misiunea de a coordona reţeaua de televiziuni regionale, de a dezvolta relaţiile cu instituţiile europene (Comisia Europeană, Consiliul Europei şi Parlamentul European), de a creşte numărul programelor destinate schimbului şi de a înlesni realizarea coproducţiilor. Televiziunea Română este membru activ în organizaţia CIRCOM Regional din anul 1993, iar în prezent avem un reprezentat, respectiv coordonatorul naţional pentru CIRCON Regional, membru în Consiliul de Administraţie.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Publicatia PRwave împlinește 14 ani

Published

on

 

PRwave, site de știri online din afaceri, marketing, financiar, media și lifestyle, împlinește 14 ani. Site-ul a fost primul din România dedicat imaginii, comunicării şi relaţiilor publice pentru afaceri şi continuă să ofere conţinut relevant oamenilor de afaceri, persoanelor care doresc să fie la curent cu cele mai noi ştiri, specialiştilor în relaţii publice şi marketing şi studenţilor de la facultăţile de marketing şi comunicare. Mai mult, prin intermediul blogului de călătorii Travel – Moments in Time, lansat în urmă cu 10 ani, vizitatorii au ocazia de a găsi articole care să îi inspire în alegerea următoarei destinaţii de vacanţă.

 

„PRwave este un proiect incredibil. A pornit din dorinţa de a le oferi studenţilor la comunicare şi relaţii publice un site de unde să se poată informa, unde să găsească articole de la specialişti în domeniu şi studii de caz despre campanii de succes. Nici nu ştiam atunci, în urmă cu 14 ani, ce evoluţie minunată va avea PRwave! Am ajuns să publicăm zilnic zeci de ştiri şi articole din domenii variate – economie, afaceri, marketing, media, stil de viaţă, auto, IT, velo, evenimente etc. Avem, de asemenea, prezentări de carte în rubrica Books Wave şi materiale şi case studii în exclusivitate în cadrul rubricii Exclusive.

PRwave înseamnă evoluţie constantă și adaptare permanentă pentru a rămâne în top şi a oferi conţinut de calitate vizitatorilor noştri. Mă bucur că am reuşit să ajungem la 14 ani de PRwave!” a declarat Violeta-Loredana Pascal, fondator PRwave.

 

Peste 86.500 de materiale au fost publicate în acest timp pe site – iar numărul creşte zilnic cu noi ştiri şi articole. Site-ul oferă şi o poveste poliţistă care poate fi downloadată gratuit aici: https://mailchi.mp/6798c54c152c/inocentul. Iar dacă vă întrebaţi cum arăta PRwave în urmă cu 14 ani, iată un preview.

Unul dintre proiectele de succes ale PRwave este blogul de călătorii în limba engleză Travel – Moments in Time. Lansat în urmă cu 10 ani şi început ca un loc în care să fie împărtăşite impresii de călătorie, blogul a ajuns la peste 1400 de articole cu sfaturi de călătorie, itinerarii, ghiduri şi recomandări pentru oraşe din întreaga lume.

„Istoria PRwave continuă. Vă aştept în fiecare zi pe site cu ştiri proaspete şi interesante şi pe blogul de călătorii cu articole care să vă inspire”, a mai adăugat Violeta-Loredana Pascal.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Aniversare: De la “Star Station” la “Dimineața Blană”, 26 de ani de ProFM

Published

on

Foto Credit: DIGI
 

ProFM împlinește luni, 15 aprilie 2019, 26 ani de ani de muzică bună și jurnalism de primă mână. Smiley și Pavel Bartoș sunt printre artiștii care vor sărbători aniversarea din studio, pe aceeași frecvență cu ascultătorii ProFM. De-a lungul anilor, ProFM a lansat unele dintre cele mai cunoscute nume din jurnalismul românesc și a creat experiențe muzicale care au traversat generații.   

“Păstrează pasiunea, aceasta e secretul prin care ProFM a reușit să rămână în topul radiourilor și în inimile ascultătorilor pentru nu mai puțin de 26 de ani. Dincolo de cel mai experimentat radio comercial, ProFM este o stare de spirit care trece de microfoane și un nume care a crescut vedete, a surprins prin curaj și a dat muzicii românești un loc în care să se afirme. Le mulțumim celor care ne ascultă, fie că sunt din generația Star Station, fie care sunt din generația Dimineața Blană. Și noi ca și ei, suntem bolnavi de ProFM și promitem să nu ne treacă”, a declarat Marius Dobre, managerul ProFM.

Pentru fiecare an de emisie, echipa ProFM a pregătit 26 de cadouri care așteaptă să fie revendicate de fanii care vor petrece ziua de 15 aprilie pe frecvența 102.8. Happy Giveaway Day vine cu trotinete electrice, hoverboard-uri, ceasuri smart, boxe, căști și cu un maraton de muzică și voie bună care aduce la microfoanele din studio actori și vedete.

Pavel Bartoș & Smiley fac ziua bună să se cunoască de “Dimineață Blană” cu Țibulcă și Coțofană. După matinal, intră în “concurs” cu un show de stand up comedy on air Maria Popovici și Micu. CRBL și Oase vor petrece după – amiază la microfonul ProFM, iar la schimbul doi de râsete, sunt invitați actorii alături de care își petrec serile sute de mii de români – Natanticu și Neamțu.

Pro FM emite din 15 aprilie 1993 și, de patru ani, face parte din portofoliul grupului Digi | RCS & RDS. Andrei Gheorghe, Teo Trandafir și Andi Moisescu și-au început cariera la ProFM. Concertele ProFM on Top și Pro FM SuperGirl aduc în fiecare an ascultătorilor cei mai apreciați artiști români.   

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending