Connect with us

ALL MEDIA

Discovery România şi AKTA anunţă un nou acord pentru distribuția Eurosport, Discovery Channel, TLC şi ID Xtra

Avatar

Published

on

Acordul extins va include distribuția brandurilor Eurosport 1, Eurosport 2, Discovery Channel, TLC și ID Xtra în grila TV de cablu analogic şi digital, în pachetul de bază pe care AKTA îl oferă clienților

Astfel, portofoliul de televiziuni Discovery capătă acoperire națională completă, fiind prezent pe toate platformele operatorilor majori de cablu  – Telekom România, Orange, UPC, RCS&RDS, AKTA

 

Discovery România și AKTA anunţă semnarea unui parteneriat extins, menit să ofere telespectatorilor acces la conţinutul premium disponibil pe canalele Eurosport 1, Eurosport 2, Discovery Channel, TLC şi ID Xtra. Astfel, începând cu 1 septembrie, clienții AKTA vor putea urmări unele dintre cele mai importante competiţii sportive la nivel mondial, precum Premier League, Moto GP, US Open și următoarea ediție a Jocurilor Olimpice. De asemenea, începând cu aceeași dată, clienții AKTA vor avea treptat acces la cele mai bune programe documentare, printre care se numără Goana după aur, Insula lui Bear Grylls, Ed Stafford: La limita supravieţuirii, Averea ascunsă a lui Escobar pe Discovery Channel, dar şi Regele cofetarilor, Familia cu multe fiice, Rochia perfectă, Imperiul extensiilor de păr pe TLC sau Prezumţia de nevinovăţie, Vocea răului, Dreptate în Oraşul Păcatelor pe ID Xtra.  

 

Dinu Malacopol, CEO AKTA, a comentat: “În efortul permanent pe care îl facem pentru a asigura clienților noștri servicii noi și valoroase, AKTA a încheiat acest contract comercial care va completa oferta noastră actuală de programe TV din cele mai diverse domenii de interes:  aventură și supraviețuire, natură, cultură, modă sau sport. Astfel, iubitorii sporturilor vor avea posibilitatea de a urmări în direct mai multe competiții majore – precum US Open, La Vuelta, Premier League etc. – în timp ce pasionații de documentare vor fi în măsură să vadă o serie întreagă de programe noi și fascinante. Vom continua și în viitor să aducem clienților noștri cele mai bune programe si tehnologii disponibile, precum și să le oferim cele mai bune servicii.”

 

Victoria Davies, SVP, Country Manager Discovery Networks Europa Centrală și de Est, a declarat: “Eforturile depuse de ambele părți au dat roade, așadar suntem bucuroși să anunțăm acest nou parteneriat, care le va readuce telespectatorilor noştri accesul la câteva dintre cele mai îndrăgite canale Discovery disponibile în România. Portfoliul nostru se bucură acum de o distribuţie completă pe piaţa din România, ceea ce confirmă încă o dată angajamentul şi obiectivele noastre pe termen lung: să creăm şi să punem la dispoziţia partenerilor și a fanilor noștri conţinut premium relevant, dintr-o gamă largă de genuri”.

 

Competiţii sportive importante pe Eurosport

 

Premier League (august 2017 – mai 2018)

Este una dintre cele mai urmărite competiţii de fotbal din Europa şi din întreaga lume, iar Eurosport a achiziționat drepturile pentru această competiție exclusiv pentru piața din România, până în 2019. Competiţia a început pe 11 august 2017 şi se încheie pe 13 mai 2018.

MotoGP (martie – noiembrie) 

FIM Road Racing World Championship Grand Prix este cea mai urmărită cursă de motociclete, care a debutat în 1949. Campionatul este împărţit la ora actuală în trei clase: MotoGP, Moto 2 şi Moto 3, capacitatea motorului pentru MotoGP fiind de 1000 cc. Sezonul 2017 al Grand Prix-ului este sezonul 69 din FIM Road Racing World Championship. Drepturile pentru această competiție sunt deținute în exclusivitate de Eurosport în România.

US Open (august – septembrie)

Al patrulea şi ultimul turneu de tenis de Grand Slam din 2017, organizat în fiecare an după Australian Open, French Open şi Campionatul de la Wimbledon. Se joacă pe un teren cu suprafaţă dură, în USTA Billie Jean King National Tennis Center. Ediţia din acest an va fi cea cu numărul 137 de la înfiinţarea turneului, în 1881, şi se va derula în perioada 28 august-10 septembrie.

Vuelta (august – septembrie) 

Al treilea şi ultimul Grand Tour de ciclism din 2017, o cursă de ciclism cu mai multe etape, derulată în fiecare an după Giro d’Italia şi Turul Franţei. Prima ediţie a avut loc în 1935. Cea din acest an va fi ediţia cu numărul 72 şi se va derula în perioada 19 august-10 septembrie.

 

Sporturi de iarnă (noiembrie 2017 – februarie 2018)

Eurosport relatează în direct de la cele mai importante evenimente din cadrul a 12 discipline, incluzând 14 Campionate Mondiale şi 8 Cupe Mondiale. Programul Chasing History („Pentru un loc în istorie”) intră în culise într-o discuţie cu Lindsey Vonn, cea mai de succes schioare de coborâre din toate timpurile, care îşi urmează visul, dorindu-şi să stabilească un nou record de victorii în Cupa Mondială şi să devină de patru ori campioană olimpică.

Campionatul de Snooker al Regatului Unit (decembrie)

Al doilea turneu de snooker ca importanţă, după Campionatul Mondial transmis în direct pe Eurosport şi Eurosport Player. Anul trecut, Mark Selby a câştigat titlul pentru a doua oară consecutiv, învingându-l în finală pe Ronnie O’Sullivan. Selby a devenit al şaselea jucător care a câştigat atât titlul mondial, cât şi pe cel din Regatul Unit în acelaşi an, şi al şaselea jucător care a câştigat de două ori o „Triplă Coroană” – care include şi competiţia Masters. John Higgins, Ronnie O’Sullivan şi Ding Junhui sunt acum gata să lupte pentru supremaţie în Regatul Unit!

 

Programe care urmează să fie difuzate pe Discovery Channel, TLC şi ID Xtra

 

Ed Stafford: La limita supravieţuirii – premiera în octombrie, pe Discovery Channel

În această nouă serie, Stafford înfruntă tot felul de zone extreme din toată lumea – păduri subtropicale, deşerturi aride şi munţi pe unde nu calcă picior de om. Stafford este lăsat în sălbăticie doar cu o cameră de filmat, lipsit de cele mai elementare lucruri care l-ar putea ajuta să supravieţuiască, şi are la dispoziţie doar 10 zile ca să se întoarcă în lumea civilizată.

Averea pierdută a lui Escobar – premiera în noiembrie, pe Discovery Channel

Pablo Escobar, cel mai celebru lord al drogurilor din Columbia, iniţial traficant de cocaină, a ajuns în final capul Cartelului Medellin – o forţă de mai multe miliarde de dolari pe piaţa narcoticelor. Legendele urbane i-au făcut pe mulţi să creadă că o mare parte din averea lui Escobar încă ar fi rămas ascunsă, îngropată prin Columbia şi America Centrală. Având acces fără precedent, Discovery a pornit în căutarea acestei presupuse comori ascunse.

Familia cu multe fiice – premiera pe 2 septembrie, de la ora 21.00, pe TLC

Danielle şi Adam Busby, foarte mândri că au devenit părinţii primului set de cinci fetiţe gemene din SUA, sunt ocupaţi până peste cap. Nu le este deloc uşor să-şi crească cele cinci nou-născute, Ava, Olivia, Riley, Parker şi Hazel, alături de sora lor mai mare, Blake, care are deja cinci ani.

 

Imperiul extensiilor de păr – premiera pe 14 octombrie, de la ora 21:00, pe TLC

Christina Oliva din Staten Island a ajuns să se bucure de succes prin eforturi proprii. Deşi mică de statură, şi-a creat o afacere impresionantă, pe măsura personalităţii ei, căci a clădit din temelii un adevărat imperiu al extensiilor de păr. Fără diplomă de colegiu sau studii în domeniul afacerilor, ea a reuşit să aibă această afacere înfloritoare combinând îndrăzneala cultivată la şcoala vieţii cu o tenacitate vecină cu încăpăţânarea şi o bază de clienţi fideli.

Când dragostea ucide (S2) – premiera pe 1 septembrie, de la ora 22.00, pe ID Xtra

Această serie fascinantă despre cazuri de crimă reale se întoarce cu noi poveşti uluitoare despre iubiri interzise: relaţii care spulberă tabu-uri, depăşesc limite, şochează comunităţi şi duc la acte criminale neobişnuite, adesea violente.

Keith Morrison investighează: Cine a ucis-o pe Angie Dodge – premiera pe 12 septembrie, de la ora 22.00, pe ID Xtra

Keith Morrison investighează povestea sfâşietoare a lui Angie Dodge, o adolescentă de 18 ani ucisă în locuinţa ei din Idaho Falls, dar şi controversata confesiune şi condamnare în acest caz a lui Chris.

 

Foto Credit: Discovery Channel

START VOT FINALA PREMIILOR RADAR DE MEDIA 2017

Comentarii

ALL MEDIA

Vedete internaționale Eurovision Song Contest pe scena Finalei Naționale din 1 martie

Avatar

Published

on

Loreen, Ulrikke şi Sandro, pe scena show-ului de la Sala Sporturilor din Buzău

Duminică, 1 martie, Televiziunea Română a pregătit fanilor Eurovision un mărţişor special: prezenţa în spectacol a uneia dintre cele mai iubite câştigătoare ale concursului Eurovision Song Contest, Loreen, precum şi a doi dintre concurenţii ediţiei din acest an – Ulrikke Brandstorp, reprezentanta Norvegiei şi Sandro, din partea Ciprului.

LOREEN, vedetă de talie internaţională, este cea mai cunoscută câştigătoare a concursului Eurovision din ultimii 10 ani. Artista a lansat pe scena concursului cea mai descărcată melodie din istoria acestui prestigios concurs, “Euphoria”.

Având origini suedeze şi marocane, interpreta şi compozitoarea Loreen a devenit star internaţional în 2012, atunci când a câştigat Eurovision Song Contest cu hit-ul „Euphoria”, ajuns în fruntea clasamentelor din 21 de ţări. Albumul său de debut, „Heal” (2012),  a ajuns în topurile din multe state europene. În 2017, Loreen a lansat cel de-al doilea album, „Ride”, prin care artista îşi dezvăluie o altă latură muzicală, invitând publicul să o însoţească în călătoria sa către libertatea creativă. Loreen a continuat cu o muzică de tip soul nomad, graţie înclinației sale către pop-ul alternativ. Construind punţi între diferite culturi, credinţe, cauze şi tradiţii, fiecare capitol al muzicii sale de până acum a ţintit punerea în valoare a cauzelor în care artista crede cu tărie.

În 2020, interpreta din Stockholm se întoarce la inspiraţia pe care i-o oferă originile sale berbere. În traducere literală, Imazighen, cum îşi spun locuitorii Africii de Nord, înseamnă „oameni liberi”. Având moştenirea bogatei culturi berbere și, totodată, crescută fiind în Suedia şi recunoscută la nivel mondial prin muzica sa, Loreen promovează cu succes valorile de suflet ale poporului său.

Sunt atât de fericită să revin în frumoasa Românie! Îmi face mare plăcere să ştiu că reprezentanta din acest an a României se numără printre fanii mei. Îi doresc succes în urmatoarele etape ale concursului! Ne vedem la Buzău pe 1 martie!” declară Loreen

Duminică seara, în premieră, Roxen se va întâlni la Buzău si cu doi dintre artiştii cu care va concura pe 12 mai, în prima semifinală de la Rotterdam.  Este voba despre Ulrikke Brandstorp şi Sandro.

Ulrikke Brandstorp, în vârstă de 24 ani, vine din Sarpsborg, Norvegia și este câştigătoarea din acest an a Melodi Grand Prix  – Selecţia Naţională Eurovision din ţara sa, cu balada “Attention”. Ea este şi autoarea acestei piese pe care a scris-o în colaborare cu Kjetil Morland (câştigătorul  MGP din 2015) şi Christian Ingebrigtsen (membru al formaţiei A1).

În 2018, Ulrikke a obţinut locul 2 în concursul TV “Stjernekamp”, ceea ce a dus la alegerea ei ulterioară în alte show-uri Tv . Ulrikke este un nume cunoscut în rândul fanilor Melodi Grand Prix şi Eurovision Song Contest încă din 2017, când a participat la Selecţia Naţională, ajungând până în finala acesteia cu piesa „Places”.

În plus, din toamna anului trecut până în luna martie a acestui an, Ulrikke poate fi urmărită în reprezentaţiile Teatrului Folketeateret din Oslo, unde joacă rolul lui Liesl, unul dintre rolurile principale din musicalul „Sunetul Muzicii”.

Despre prezenţa sa la Finala Națională pentru Eurovision 2020, Ulrikke mărturiseşte: “Sunt extrem de emoţionată şi onorată de invitaţia de a vizita România şi de a lua parte la spectacolul Televiziunii Române de duminică. Sunt îndrăgostită de fanii Eurovision din România, care m-au sprijinit atât de mult în ultimele luni. Va fi pentru prima dată când ajung în România, aşa că de-abia aştept să văd această ţară şi să mă întâlnesc cu fanii de aici!”

Sandro, reprezentantul Ciprului pe scena de la Rotterdam, s-a născut în urmă cu 24 de ani în Germania, ţară în care locuieşte și în prezent. Pe numele său Alessandro H. Ruetten, artistul are descendenţă americană şi greacă. Aceasta este si motivul pentru care,  în decembrie 2019, a fost selectat intern de televiziunea publică din Cipru pentru a reprezenta această ţară. În luna mai, la Rotterdam, Sandro va interpreta pentru Cipru piesa „Running”,  compusă de australianul Alfie Arcuri, interpretul australian care a castigat Premiul SRTv – SRR la editia din 2019 a Festivalului International Cerbul de Aur.

Încă de când avea 4 ani, Sandro a început să cânte (voce şi percutie). Bucurandu-se de sustinerea familiei sale , de la varsta de 8 ani a inceput sa cânte si la chitară, apoi, de la 19 ani, la pian. Când avea 15 ani, a înfiinţat prima sa trupă, apoi a început să scrie şi să îşi producă singur piesele muzicale, de regulă rock şi pop. Dincolo de talentul său ca instrumentist, Sandro are atât o voce deosebită, cât şi abilitatea de a transmite publicului emoţiile şi mesajul piesei.

Din 2014, Sandro a ales să urmeze o carieră solo cu piese pop, R&B şi trap-soul şi a început să compună muzică „autentică, adevărată, care să atingă sufletul oamenilor”.

Debutul lui Sandro la televiziune a avut loc în 2018, când a participat la show-ul „Vocea Germaniei” reuşind, la audiţiile „în orb”, să întoarcă toate cele 4 fotolii ale juraţilor. Câteva luni mai târziu, în 2019, lui Sandro i s-a propus să reprezinte Statele Unite la festivalul “New Wave”, cel mai prestigios eveniment al cântecului internaţional  din Rusia, transmis în direct de principalul canal al Televiziunii Publice din această ţară.

Prezenţa sa ca finalist la acest mare eveniment a reprezentat lansarea carierei de artist pe plan  internaţional atât ca interpret, cât şi ca producător şi compozitor.  „Buna România, eu sunt Sandro şi mă bucur să fiu alături de voi în Finala Naţională din 1 martie. Cipru soseste la Buzău, de-abia aştept să ne întâlnim acolo. Mulţumesc şi ne revedem curând!”, declară artistul.

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

Cineplexx România își întărește echipa cu un nou     

Avatar

Published

on

Lanțul de cinematografe austriac Cineplexx care a pătruns pe piața din România în vara anului trecut odată cu preluarea cinematografului din Băneasa Shopping City, anunță că Raluca Moroianu se alătură echipei începând de luna aceasta din poziția de Head of Marketing, Communication and Sales.

Raluca Moroianu are o experiență de peste 20 de ani în marketing, industria cinematografică, media și advertising. Prin activitatea sa, aceasta a demonstrat în repetate rânduri că deține calități excepționale ca manager și strateg, cu o capacitate analitică și perspectivă de ansamblu. Colaborarea cu Cineplexx reprezintă pasul firesc în evoluția profesională a Ralucăi, unde va activa din postura exploatantului.

Harry Antonopoulos, Managing Director al Cineplexx România si Grecia declară: „Ca să susținem planurile de expansiune și să ne întărim poziția, am realizat împreună cu membrii Board-ului Cineplexx că avem nevoie de profesioniști cu experiență relevantă în domeniu care să cunoască specificul pieței locale, să înțeleagă principiul nostru de funcționare și să aibă o viziune integrată în găsirea celor mai bune soluții. Raluca Moroianu se potrivește perfect cu profilul nostru și suntem încântați că face parte din echipă.”

În cadrul Cineplexx, Raluca va coordona întreaga activitate de marketing și comunicare la nivel național, dar și departamentul de vânzări al companiei.

„Sunt onorată să mă alătur familiei Cineplexx, atât pentru că mă integrez într-o echipă de profesioniști, cât și pentru oportunitatea de a mă dezvolta odată cu extinderea lanțului de cinematografe în România. De asemenea, am fost impresionată de standardele tehnologice extrem de ridicate folosite în Austria și Regiunea S-E Europeană care justifică, desigur, poziția de lider a exploatantului în țara de proveniență.”, relatează Raluca Moroianu.

Lider de piață în Austria, Cineplexx este una dintre cele mai importante rețele de cinematografe din Europa Centrală și de Est, cu o experiență în domeniu de peste 50 de ani. Compania deține în prezent peste 60 de cinematografe în 12 țări: Austria, Slovenia, Croația, Bosnia și Herțegovina, Serbia, Muntenegru, Kosovo, Albania, Macedonia, Grecia, Italia și România, având planuri de expansiune și în alte tari.  În doar opt luni de la intrarea pe piața românească, Cineplexx deține deja trei cinematografe – în Băneasa Shopping City, Centrul Comercial Auchan Titan – respectiv IRIS Titan și Satu Mare, iar în următoarele șase săptamâni va deschide alte două noi locații la Sibiu și Târgu Mureș, dovadă a angajamentului de a investi masiv în industria locală de cinema.

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

AUDIENTE TV: Românii au talent, LOCUL 1. Lansarea sezonului 10, lider absolut de audiență!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Telespectatorii au trăit emoția primelor două golden buzz-uri din acest sezon

 Prima seară a noului sezon a adus pe scenă momente unice, iar jurații au fost cuceriți de talentul incredibil al participanților, care a stârnit reacții diverse: ”A fost ca un vis frumos”, i-a spus Andi Moisescu unei concurente. Cei patru jurați, alături de Smiley și Pavel Bartoș, au fost surprinși de talentul celor care au urcat pe scenă, au aplaudat și s-au implicat în momentele pregătite de concurenți.

 

Seara a fost întregită de 2 golden buzz-uri: Gennady Tkachenko-Papizh, imitator de sunete,  l-a făcut pe Smiley să spună: ”Ne-a uimit, vine din altă lume”, așa că el și Pavel Bartoș au decis să-l trimită direct în semifinale. Cu o poveste emoționantă de viață, Erno Varga, tânărul de 31 ani din Oradea care lucrează ca spălător de vase, l-a făcut pe Andi Moisescu să-și ofere primul golden buzz pentru vocea sa. ”Muzica m-a salvat, m-a făcut să stau drept”, a spus concurentul care a început să cânte în corul bisericii, iar acum a făcut pasul spre a fi cunoscut de întreaga lume.

 

Prima ediție a fost de #un10perfect! Românii au talent a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public, obținând cifre de aproape 3 ori mai mari decât televiziunea de pe locul secund! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 13.3 puncte de rating și 41.7% share, în timp ce postul de televiziune clasat pe locul doi a obţinut numai 4.6 puncte de rating și 14.5% share.

 

Peste 2.6 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:10, peste 3.4 milioane de români au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment.

Concurenții care au impresionat juriul și au primit din partea acestora 3 sau 4 DA sunt: Patrizio Ratto, Nadia și Cătălin Rădulescu, The Gummi Guru – George Faining, Mihaela Spinache, Hell Riders, Vlad Ciobanu, Horia Bucur, Wes P, Anamaria Bozga, Kiriku Brothers, Silviu Carabă, Kseniya Simonova și Ștefan Nistor.

Spectacolul continuă vinerea viitoare, de la 20:30, cu noi momente pline de suspans, emoție și bucurie.

 

Românii au talent – #un10perfect

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Publicitate

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0