Connect with us

Campanie TV

Discovery sărbătoreşte 25 de ani de la zborul lui Prunariu

Discovery Channel anunţă lansarea unei campanii dedicate spaţiului cosmic, marcând împlinirea a 35 de ani de la zborul lui Dumitru-Dorin Prunariu, din data de 14 mai 1981. Campania va include o serie de evenimente publice, vizite în şcoli şi licee, la care vor lua parte astronauţi şi experţi de prestigiu, o grilă specială de programe şi un website dedicat.
Având ca obiectiv încurajarea publicului să descopere beneficiile ştiinţei în viaţa de zi cu zi, campania face parte dintr-o serie de proiecte care se vor desfăşura pe tot parcursul anului.

Published

on

Foto Credit: Discovery
 

Discovery Channel anunţă lansarea unei campanii dedicate spaţiului cosmic, marcând împlinirea a 35 de ani de la zborul lui Dumitru-Dorin Prunariu, din data de 14 mai 1981. Campania va include o serie de evenimente publice, vizite în şcoli şi licee, la care vor lua parte astronauţi şi experţi de prestigiu, o grilă specială de programe şi un website dedicat. 

Având ca obiectiv încurajarea publicului să descopere beneficiile ştiinţei în viaţa de zi cu zi, campania face parte dintr-o serie de proiecte care se vor desfăşura pe tot parcursul anului. 

„Suntem foarte mândri că putem fi alături de Dumitru Prunariu la aceasta sărbătoare. Campania care marchea 35 de ani de la zborul său în spațiul cosmic este o componentă importantă a eforturilor noastre de a încuraja interesul tinerilor pentru ştiinţă. Evenimentul din 14 mai este primul dintr-o serie care va continua tot anul, în diferite orașe din țară. În același timp, pe Discovery Channel şi Discovery Science, vom difuza programe despre spațiul cosmic, iar la finalul lunii iunie, vom marca Asteroid Day, parte a unei inițiative lansate anul trecut de Discovery Science si Discovery Channel“, a spus Ada Roseti, Director de Programe Discovery Europa Centrală şi de Est.
„La 35 de ani de la zborul meu cosmic, lumea este mult schimbată faţă de momentul startului meu spre înălţimi. Important este însă faptul că noi, cei care am fost la înălţimi cosmice, indiferent de apartenenţa statală, avem o viziune comună asupra planetei noastre şi a nevoii de protecţie şi păstrare a ei în condiţii de curăţenie, pace şi colaborare, pentru a putea găzdui în viitor cât mai multe generaţii de oameni. Discovery Networks împărtăşeşte aceleaşi idealuri cu noi şi ne este alături în multe proiecte. Colegii mei astronauţi şi cosmonauţi care vor participa la aniversarea zborului meu cosmic vor accentua colaborarea în domeniul cosmic şi vor promova acest exemplu pentru a inspira politicieni şi lideri care pot decide în final soarta lumii”, a declarat Dumitru-Dorin Prunariu, primul român care a zburat în spaţiul cosmic.

În perioada 14-18 mai, 12 astronauţi din 9 ţări vor vizita România şi vor participa la o serie de evenimente printre care Astro Fest, festivalul care va avea loc pe 14 şi 15 mai la Biblioteca Naţională a României din Bucureşti, respectiv la Therme Bucureşti.
Pe 14 mai, publicul iubitor de astronomie şi explorare spaţială va avea şansa să îi întâlnească pe Dumitru-Dorin Prunariu şi invitaţii săi. Festivalul va avea accesul liber şi se va desfăşura între orele 16:00-23:00 în Aula bibliotecii şi în parcarea sa exterioară. Evenimentul va include observaţii astronomice, cursuri, prezentări, ateliere şi expoziţii de astro fotografie. De asemenea, redacţia Ştiinţă&Tehnică, partenerul acestui eveniment, va organiza o amplă dezbatere pe tema prezenţei României în industria aerospaţială internaţională, iar Fun Science va susţine un program special dedicat copiilor, „Aventurierii Spaţiului”. Silent Strike şi Dan Basu vor încheia evenimentul cu un performance live, audio-video.

Pe 15 mai, Astro Fest continuă la Therme Bucureşti. Începând cu ora 11.00, grupul de astronauţi va lua parte la lansarea proiectului „Galaxy Explorers”.

În data de 17 mai, elevi şi liceeni din şcolile bucureştene vor avea şansa să îi cunoască pe cei 12 astronauţi, prin programul de conferinţe de popularizare a ştiinţelor Academia S&T, susţinut de revista Ştiinţă&Tehnică în parteneriat cu Discovery Channel.

Activităţile dedicate sărbătoririi celor 35 de ani de la zbor vor continuă pe tot parcursul anului şi vor include evenimente şi în alte oraşe ale ţării, precum Cluj-Napoca şi Timişoara.

 

Grilă specială de programe în cadrul SPACE WEEK

Pentru a susţine campania, Discovery Channel va difuza o serie de programe speciale, în perioada 23 – 29 mai (de luni până vineri): Cum funcţionează Universul, Morgan Freeman în spaţiu, Un pas uriaş: În amintirea lui Neil Armstrong, Explorăm Cosmosul. Săptămâna se va încheia cu două premiere: Asteroizii: Misiune periculoasă şi Telescopul, un film unic, care va parcurge istoria telescopului, de la Galileo şi Newton, până la Hubble şi Telescopul Spaţial James Webb (JWST).

Seria se încheie cu documentarul Ultimul zbor al navetei spaţiale Atlantis. Campania va continua în luna iunie pe canalul Discovery Science cu conţinut dedicat spaţiului cosmic.


Asteroid Day (30 iunie) – o iniţiativa susţinută de Discovery Science

Printre cei prezenţi în România pentru aniversarea lui Dumitru-Dorin Prunariu se numără şi Grigorij Richters, co-fondatorul Asteroid Day,  împreună cu astrofizicianul şi chitaristul formaţiei Queen, Dr. Brian May, astronautul american Rusty Schweickart şi directorul executiv al fundaţiei B612, Danica Remy. Dumitru-Dorin Prunariu s-a alăturat lor, în eforturile de a atrage atenţia tuturor celor responsabili de importantă studierii şi prevenirii impactului asteroizilor asupra Pământului.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Campanie TV

Focus prezintă o campanie despre agricultura deșteaptă

Published

on

Foto Credit: PRIMA TV
 

Știrile Focus prezintă, începând de miercuri, 10 octombrie, ora 18.00, o nouă campanie pornind de la situația dificilă din agricultura românească.

Reporterii știrilor Focus au găsit culturi ciudate pe terenurile din România și au descoperit mulți români care au abandonat cultura tradițională de grâu, mere, cartofi sau porumb. Reporterii Focus au străbătut țara în lung și lat pentru a aduce povești despre cum se face în țara noastră agricultura profitabilă. Telespectatorii vor urmări aceste reportaje la Prima TV, timp de o săptămână, până pe 17 octombrie. De la Constanța până în Bistrița și din Oradea până în Vrancea, Focus a descoperit cât costă și cât poți câștiga daca vei cultiva goji, lavandă, aronia, trufe sau dacă vei crește păuni, cerbi, căprioare și vaci angus.

De miercuri în cadrul știrilor Focus 18 telespectatorii pot urmări români care au înțeles cum se face agricultura deșteaptă și care au avut rezultate uimitoare și pot fi un exemplu pentru alți producători.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

Paramount Channel lansează noua campanie de marketing „Filme. Magie”

Published

on

 

Detaliile contează enorm – e ceva ce auzim frecvent în ziua de astăzi și se aplică, fără excepție, și în industria cinematografică. Detaliile creează magia filmului; ceea ce noi vedem pe marele sau micul ecran este rezultatul muncii unei întregi echipe.

Pe 1 octombrie 2018, Paramount Channel dă startul unei noi campanii de marketing, care va sublinia detaliile ce compun magia filmului, de la decorațiuni, efecte speciale până la recuzită, sunet și cel mai important, cum acestea influențează percepția telespectatorului asupra unei pelicule. Cum spunea și celebrul Martin Scorsese: Cinemaul se definește prin ceea ce e în interiorul cadrului și prin ce rămâne în afara lui”. Efectele speciale pot oferi o imagine distorsionată a realității, astfel încât aceste detalii sunt luate prea în serios de public, creându-se un contrast între procesul de producție a filmului și rezultatul final.

„Am vrut să continuăm tradiția în care ne concentrăm asupra procesului creativ, permițându-le telespectatorilor accesul în culise. O scenă spectaculoasă nu este doar o scenă spectaculoasă, ci reprezintă mai mult de atât, nu se termină unde se termină ecranul televizorului, ci are propria ei poveste. Am încercat prin această campanie să arătăm într-un mod amuzant cum se întâlnesc cele două lumi: a realității și a ficțiunii. Sperăm ca și această campanie să aibă un succes similar cu cel de anul trecut, «Filme care ne plac așa cum sunt», premiată cu Promax la nivel european și mondial”, a spus András Martsa, Senior Promo Producer, Paramount Channel.

Campania, producție maghiară a Viacom, în colaborare cu casa de producție Malvin, este una dintre cele mai importante ale canalului de până acum și se va desfășura în trei țări din Europa: România, Ungaria și Polonia. Prin intermediul a trei spoturi care arată imagini din making-of-ul lungmetrajelor romantice, western și de acțiune, Paramount Channel dorește să ilustreze cum arată în realitate o filmare și ce se vede pe ecran în urma adăugării efectelor speciale.

„Este ceva foarte bizar, dar și amuzant, dacă ne gândim că cele mai emoționante, intime sau înfricoșătoare scene, pe care le privim cu deplină empatie la televizor, s-au născut în cele mai nefirești moduri. În această campanie, elementul asupra căruia ne-am concentrat a fost conexiunea ciudată dintre film și realitate”, a spus Daniel Kabai, Creative Director, Paramount Channel.

Campania poate fi văzută în luna octombrie pe panourile publicitare din mediul urban, în cel online și pe micile ecrane, în spoturi dedicate pe Paramount Channel, dar și difuzate de posturile Digi 24, TLC, National Geographic, Animal Planet și National Geographic Wild.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

Stirile Kanal D, transmisiuni live de la Strasbourg, intr-un moment cheie pentru Romania

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Nicoleta Dragusin, corespondentul special Stirile Kanal D la Strasbourg va prezenta, la cald, ultimele informatii cu privire la situatia Romaniei in fata oficialilor Uniunii Europene.

Incepand din aceasta seara, la Stirile Kanal D, de la ora 18:45, telespectatorii vor putea urmari timp de trei zile, informatii actualizate despre explicatiile date de Premierul Romaniei, Viorica Dancila, in fata oficialilor europeni, dar si  despre directia in care se indreapta tara noastra si ce se intampla cu legile Justitiei. De asemenea, violentele de la protestul din 10 august vor fi si ele supuse dezbaterii.

„Stirile Kanal D sunt la Strasbourg pentru ca avem datoria de a le prezenta telespectatorilor noștri tot ceea ce se întâmplă si se discută în acest moment crucial pentru viitorul european al României! Dezbaterea in plenul de la Strasbourg al Parlamentului European are ca temă respectarea statului de drept de către țara noastră, un element constitutiv vital pentru o democrație, iar România riscă sancțiuni foarte dure! Cele mai grave ar fi activarea Art. 7 din Tratatul U.E., care presupune si suspendarea dreptului de vot, si sistarea fondurilor europene! Premierul Viorica Dăncilă si ministrul de Justiție, Tudorel Toader, sunt aici, la Strasbourg, ca sa raspunda nelamuririlor existente la nivel european! Sunt foarte multe intrebari la care liderii familiilor politice europene asteapta raspuns, intrebari legate, printre altele, de independenta justitiei – dupa modificarea codurilor penale, continuarea luptei anticoruptie – dupa demiterea fostei sefe a DNA, Laura Codruta Kovesi, si legate de violentele inregistrate la protestul din 10 august, din Piata Victoriei”, spune Nicoleta Dragusin, corespondentul Stirilor Kanal D la Strasbourg.

Nu pierdeti in aceasta saptamana, in principalul grupaj informativ al zilei, interventiile live al corespondentului Kanal D, Nicoleta Dragusin, referitoare la un subiect extrem de sensibil ce poate afecta o tara intreaga.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending