Connect with us

AUDIENȚE TV

Divertis mai tare la Antena 1 decat la Pro TV (vezi cifre)

Published

on

 

Grupul Divertis  avea mai mult succes  in formula consacrata la Antena 1, cu Monica Anghel si Daniel Buzdugan. Cifrele de audienta inregistrate la postul PRO TV sunt mai mici decat cele de la Antena 1.

In acest sezon, programul difuzat de Antena 1 s-a plasat mai bine in preferintele telespectatorilor decat Divertis Land of Jokes.

In sezonul de toamna 2010, din cele trei editii de Divertis Land of Jokes difuzate  pana in prezent, doua  au fost  devansate de Antena 1 care a difuzat in ambele cazuri filme – Justitie urbana si Yacuza. Acest lucru demonstreaza ca emisiunea grupului Divertis nu mai reprezinta un competitor puternic pentru Antena 1, putand fi usor surclasata prin contraprogramarea unor filme.

Mai mult decat atat, Divertis Mall si Divertis Mall si prietenii, cele doua emisiuni pe care grupul condus de Toni Grecu le avea la Antena 1 se bucurau de un mai mare succes decat cel pe care il au in prezent showurile Divertis de la PRO TV – Land of Jokes si Serviciul roman de comedie.  O arata datele de audienta inregistrate la nivelul targetului 15-54 urban, in perioada martie-mai 2009 si martie-mai 2010, adica in ultimul sezon de la Antena 1 si, respectiv, cel de-al doilea sezon de la PRO TV. In aceasta perioada, atat Antena 1 cat si PRO TV au difuzat emisiunile Divertis in prime time, ceea ce permite o analiza comparativa a datelor inregistrate la nivelul tagetului amintit.

Astfel, in perioada mentionata, succesul avut de Divertis la Antena 1 se reflecta intr-o cota de piata medie de 19.3% si un numar de 554.000 de telespectatori din mediul urban, cu varsta cuprinsa intre 15 si 54 de ani. La PRO TV numarul telespectatorilor a scazut la 391.000, cu 163.000 mai putin, iar diferenta dintre cota de piata inregistrata la Antena 1 si cea la PRO TV fiind de 29% in favoarea Antenei 1.

Trendul descendent se mentine si la nivelul fiecarei emisiuni in parte, nu doar la media de audienta a celor doua programe difuzate duminica seara. Divertis Mall difuzat de Antena 1 a inregistrat o audienta medie de 8.3%, in vreme ce  Divertis Land of Jokes, de la PRO TV, a inregistrat o medie de 6.6 procente, ceea ce implica o diferenta de 136.000 de telespectatori. In ceea ce priveste cota de piata, diferenta dintre Divertis Mall si Divertis Land of Jokes este de 21%.

O situatie similara este si in cazul emisiunilor Divertis Mall si prietenii si Serviciul roman de comedie. In vreme ce programul difuzat de Antena 1 a inregistrat un rating de 7.9% si o cota de piata de 18.4%, PRO TV a obtinut 5.5 procente de rating si un share de 13.8%. La nivelul numarului de telespectatori, scaderea audientei a insemnat o pierdere in medie de 183.000 de telespectatori.

Sursa: GFK România

Copyright:ARMADATA S.R.L.

Perioada analizată: Antena 1- martie-mai 2009

PRO TV- martie –mai 2010

Target: 15-54 urban

Date prelucrate de departamentul Research Antena 1

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Aproape 2,3 milioane de români s-au uitat luni seară la „Chefi la cuțite”

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Luni, 19 noiembrie, „Chefi la cuțite” a fost lider de piață cu aproape 2,3 milioane de români care priveau emisiunea în minutul de maximă audiență de la 20.49. Telespectatorii Antena 1 au avut parte de încă o ediție savuroasă, în care mâncarea spectaculoasă s-a împletit de minune cu poveștile unice ale concurenților ce au venit în fața celor trei jurați, iar cel mai iubit show culinar s-a clasat ca lider detașat de audiență atât la nivelul publicului comercial, cât și la orașe.

„Chefi la cuțite” a fost lider de piață în intervalul orar 20.00-23.08, cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 9 puncte de rating și 24 % cota de piață, în timp ce pe locul secund se clasa Pro Tv cu 7.8 puncte de rating și 20,8 % cota de piață. La orașe emisiunea de la Antena 1 a condus cu 8,6 puncte de rating și 18,6 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 7,5 puncte de rating și 16,3 procente din cota de piață.

              Cea de-a șaptea amuletă a iscat o luptă culinară pe cinste între Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu. Nivelul pretențiilor s-a ridicat gradual, iar valoarea avantajului a fost pe măsură, căci bonusul pus în joc va oferi posibilitatea de a anula o cartolină a unui chef rival. După ce au gătit găluște, reunind în farfurii rețete internaționale asiatice, franțuzești, sau românești, maeștrii ”Chefi la cuțite” au fost jurizați de invitatul special al serii, un bucătar din noua generație – Alexandru Iacob. Rețeta de găluște chinezești l-a convins pe acesta că chef Bontea merită să obțină, poate cea mai valoroasă amuletă existentă în joc în acest moment : ”Suntem puși într-o situație în care cele mai dure avantaje, ce au legătură cu echipele adverse, sunt toate la Sorin. Deja începe să îmi fie frică.”, a afirmat chef Dumitrescu.

În cea de-a șaptea ediție a audițiilor pe nevăzute, chefii au avut parte de farfurii spectaculoase, plating-uri ieșite din comun și rețete inspirate din gastronomia internațională. Luni seară, un bucătar cu experiență a convins cu o plăcintă de pește specific englezească, o casnică din București a obținut trei cuțite cu o rețetă tradițional românească de pască cu brânză, în timp ce o bloggeriță de modă i-a surprins pe chefi cu un desert raw vegan, dar și cu stilul său de viață. După ce a primit votul de încredere al chefilor cu o rețetă simplă și gustoasă, Carmen le-a vorbit acestora despre ”flexitarianism”. Intrigați și ușor amuzați, Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu au aflat mai multe despre un nou regim alimentar ce are la bază un echilibru între alegerile sănătoase și micile delicii culinare: Cătălin, tu ai frunte de flexitarian!”, s-au tachinat aceștia.

Gustul competiției l-a determinat pe Cătălin Badici, fost finalist ”Hell’s Kitchen- Iadul Bucătarilor”, să se întoarcă în fața celor trei chefi. Pentru că a fost la un singur pas de a obține premiul într-un concurs culinar, Cătălin a dorit să demonstreze că și în acest show poate face spectacol:  ”Emoțiile de atunci nu se compară cu cele de acum. Am mai crescut, am avansat. ”Chefi la cuțite îmi poate oferi șutul de care am eu nevoie. Am multă încredere în mine, în momentul în care intru în bucătărie mă transform. Vreau în finală, iar dacă o câștig…e și mai bine! Totul sau nimic.” , afirma acesta înainte de jurizare. Cu trei cuțite meritate pe deplin și cu dorința de a ajunge în echipa lui chef Scărlătescu, Cătălin a trecut încrezător în etapa următoare.

O parte dintre bucătari au surprins prin apariție, iar alții au surprins prin creativitatea de care au dat dovadă. Fost concurent al sezonului 2, Felician Stuparu le-a pregătit aseară juraților un preparat special, în ingredientele căruia s-au regăsit cele mai importante personaje din emisiunea ”Chefi la cuțite”. În viziunea concurentului, cei trei chefi, Gina și Măciucă au luat ”forma” unor ingrediente delicioase, în funcție de personalitatea fiecăruia. Dacă sosul de brânză dulce a fost special pregătit pentru frumoasa prezentatoare a show-ului, sosul verde, cel mai înțepător, i-a fost destinat lui chef Dumitrescu, iar sosul de roșii lui chef Scărlătescu, ce și-a consolidat imaginea pantofilor roșii, încălțările sale preferate. Două cuțite au fost îndeajuns pentru a-l califica mai departe în show pe Felician, concurent ce s-a apucat de gătit datorită emisiunii ”Chefi la cuțite”.

                Diseară, de la 20:00, alți candidați talentați vor intra în focurile show-ului culinar, cu speranța de a obține votul de încredere al chefilor. Poveștile acestora, preparatele inedite pregătite special pentru Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu, dar și alte momente speciale, toate acestea marți seară, într-o nouă ediție a celui mai iubit show culinar.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 19 noiembrie 2018

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDINTE TV: Ultima confruntare de la Vocea Romaniei – lider de audienta

Published

on

 

Vineri seară, la Vocea României, ultimele șapte cupluri au luptat în ring, folosindu-și toate armele vocale pentru un loc în etapa knock-out-urilor, care va avea loc vineri, 23 noiembrie, de la ora 20:30, și sâmbătă, 24 noiembrie, de la ora 20:00.

Tudor, Irina, Andra și Smiley au pus foarte mult patos în fiecare moment pe care l-au creat împreună cu concurenții din echipele lor, pentru ca aceștia să aducă pe scenă reprezentații memorabile. Confruntările s-au încheiat cu un show fabulos, în care muzica s-a îmbinat cu emoțiile și cu reacțiile și comentariile antrenorilor.

Ultima rundă de Confruntări a sezonului 8 Vocea României a fost lider de audiență și a înregistrat, pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, 7.4 puncte de rating și 22.6% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 5.0 puncte de rating și 15.1% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.4 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României.

Performanțe vocale remarcabile, tensiune și emoții

Confruntările de la Vocea României s-au încheiat cu o rundă plină de duete, în care concurenții au demonstrat că au calități vocale extraordinare, că pot face spectacol și că scena este locul în care e simt cel mai bine. Emoțiile au fost mari și deciziile extrem de grele, însă în cele din urmă antrenorii au fost nevoiți să-i aleagă pe cei alături de care merg cu un pas mai aproape de marele trofeu. Tudor, Irina, Andra și Smiley s-au bucurat de show, dar au avut și reacții neașteptate și păreri diferite în ceea ce privește unele dintre momentele prezentate în ring.

Echipa Tudor a trimis pe scenă un trio exploziv format din trei concurente cu timbre vocale puternice: Alexandra Cuza, Teodora Stoica și Romanița Fricosu. Fetele au cântat impecabil, vocile li s-au completat perfect, iar Tudor a fost mândru de evoluția lor și i-a fost foarte greu să aleagă una singură, însă în final a luat decizia să meargă mai departe cu Romanița.

Echipa Irina a fost reprezentată aseară de patru concurente care au ridicat publicul în picioare cu două momente incredibile: Antinia Simion vs Oana Tabultoc și Eva Timuș vs Maria Andrici. Ele au încântat cu vocile lor și cu atitudinea, Irina a ascultat cu atenție recomandările colegilor ei, a analizat foarte bine reprezentațiile fetelor și a decis să le păstreze în echipa ei pe Antinia și pe Eva.

Echipa Andra a generat reacții neașteptate în rândul antrenorilor, care au avut păreri diferite în ceea ce privește performanțele concurentelor din echipa ei. Claudia Popină vs Izabela Barbu și Mădălina Coca vs Diana Strat au fost cele două dueluri create de Andra pentru ultima rundă de Confruntări. Chiar dacă toate cele patru fete au demonstrat că vocile lor sunt uriașe, deciziile antrenoarei, extrem de dificile și luate cu lacrimi în ochi, au fost că va continua competiția cu Izabela și cu Mădălina.

Echipa Smiley a adus aseară în ring două dueluri originale, pline de energie și entuziasm: Dalina Nemeș vs Lina Sanden și Andrei Voicu vs Claudiu Fălămaș. Concurenții au primit ropote de aplauze și felicitări din partea antrenorilor, însă partea dificilă i-a revenit lui Smiley, care a fost nevoit să aleagă dintre patru voci foarte bune. Antrenorul a hotărât să meargă mai departe cu Lina și cu Andrei. Tot aseară, Smiley a adus-o în echipa lui pe Diana Strat, concurenta care era inițial în echipa Andra.

Vinerea viitoare, de la 20:30, și sâmbăta viitoare, de la 20:00, 32 de concurenți intră în knock-out-uri! În această etapă tensiunea va crește semnificativ, iar deciziile antrenorilor vor fi unele extrem de grele!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Ce se întâmplă, doctore? – lider absolut de audiență sezonul acesta!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

În acest sezon, emisiunea Ce se întâmplă, doctore? prezentată de Oana Cuzino s-a impus categoric pe toate segmentele de public (comercial, urban și național).

În perioada 16 septembrie – 14 noiembrie, PRO TV a fost lider absolut de audiență pe intervalul emisiunii Ce se întâmplă, doctore?. Pe targetul comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, PRO TV a condus topul cu o medie de 3.7 puncte de rating și 22.0% share, dublu față de televiziunea de pe locul secund, ANTENA 1 cu 1.7 puncte de rating și numai 10% share. La nivel național, aproximativ 600.000 de români au aflat sfaturile și recomandările specialiștilor de la Ce se întâmplă, doctore?.

Duminica aceasta de la ora 10:00, Oana Cuzino va vorbi la Ce se întamplă, doctore? despre efectele devastatoare ale fumatului, mecanismul respirației gâfâite la fumători, dar și despre efectele fumatului pasiv asupra copiilor. Oana Cuzino a pregătit și un material special cu Adelina Pestrițu: cum a reușit vedeta să-și revină după sarcină, cum se simte în rolul de mamă și dieta pe care o urmează.

În fiecare duminică de la ora 10:00, emisiunea Ce se întâmplă, doctore? le aduce tuturor românilor cele mai proaspete și relevante informații despre sănătate.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending