Connect with us

AUDIENȚE TV

Divertis mai tare la Antena 1 decat la Pro TV (vezi cifre)

Published

on

 

Grupul Divertis  avea mai mult succes  in formula consacrata la Antena 1, cu Monica Anghel si Daniel Buzdugan. Cifrele de audienta inregistrate la postul PRO TV sunt mai mici decat cele de la Antena 1.

In acest sezon, programul difuzat de Antena 1 s-a plasat mai bine in preferintele telespectatorilor decat Divertis Land of Jokes.

In sezonul de toamna 2010, din cele trei editii de Divertis Land of Jokes difuzate  pana in prezent, doua  au fost  devansate de Antena 1 care a difuzat in ambele cazuri filme – Justitie urbana si Yacuza. Acest lucru demonstreaza ca emisiunea grupului Divertis nu mai reprezinta un competitor puternic pentru Antena 1, putand fi usor surclasata prin contraprogramarea unor filme.

Mai mult decat atat, Divertis Mall si Divertis Mall si prietenii, cele doua emisiuni pe care grupul condus de Toni Grecu le avea la Antena 1 se bucurau de un mai mare succes decat cel pe care il au in prezent showurile Divertis de la PRO TV – Land of Jokes si Serviciul roman de comedie.  O arata datele de audienta inregistrate la nivelul targetului 15-54 urban, in perioada martie-mai 2009 si martie-mai 2010, adica in ultimul sezon de la Antena 1 si, respectiv, cel de-al doilea sezon de la PRO TV. In aceasta perioada, atat Antena 1 cat si PRO TV au difuzat emisiunile Divertis in prime time, ceea ce permite o analiza comparativa a datelor inregistrate la nivelul tagetului amintit.

Astfel, in perioada mentionata, succesul avut de Divertis la Antena 1 se reflecta intr-o cota de piata medie de 19.3% si un numar de 554.000 de telespectatori din mediul urban, cu varsta cuprinsa intre 15 si 54 de ani. La PRO TV numarul telespectatorilor a scazut la 391.000, cu 163.000 mai putin, iar diferenta dintre cota de piata inregistrata la Antena 1 si cea la PRO TV fiind de 29% in favoarea Antenei 1.

Trendul descendent se mentine si la nivelul fiecarei emisiuni in parte, nu doar la media de audienta a celor doua programe difuzate duminica seara. Divertis Mall difuzat de Antena 1 a inregistrat o audienta medie de 8.3%, in vreme ce  Divertis Land of Jokes, de la PRO TV, a inregistrat o medie de 6.6 procente, ceea ce implica o diferenta de 136.000 de telespectatori. In ceea ce priveste cota de piata, diferenta dintre Divertis Mall si Divertis Land of Jokes este de 21%.

O situatie similara este si in cazul emisiunilor Divertis Mall si prietenii si Serviciul roman de comedie. In vreme ce programul difuzat de Antena 1 a inregistrat un rating de 7.9% si o cota de piata de 18.4%, PRO TV a obtinut 5.5 procente de rating si un share de 13.8%. La nivelul numarului de telespectatori, scaderea audientei a insemnat o pierdere in medie de 183.000 de telespectatori.

Sursa: GFK România

Copyright:ARMADATA S.R.L.

Perioada analizată: Antena 1- martie-mai 2009

PRO TV- martie –mai 2010

Target: 15-54 urban

Date prelucrate de departamentul Research Antena 1

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Silviu Țolu a fost eliminat de Kamara la duel! Ferma – Un nou început! a fost lider de audiență joi seara

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Silviu Țolu a rezistat 12 săptămâni în fermă, iar aseară, după confruntarea cu Kamara, a părăsit Ferma – Un nou început! cu lacrimi în ochi, dar și cu un regret mare: nu mai poate fi lângă bunul său prieten, Moroșanu. Este primul duel cu totul diferit și pentru cei din gradenă. Duelul lui Silviu a fost, de fapt, o luptă pentru supremația fermei. Cu ajutorul lui Zmărandescu, bandiții au reușit o victorie mare de când au ajuns în fermă: au preluat conducerea numeric, dar au reușit să-l elimine și pe omul care a stat în spatele tuturor strategiilor vechilor fermieri. „ Am pierdut doar o luptă, dar nu războiul”, și-a motivat Silviu colegii.   

Eliminarea lui Silviu Țolu l-a făcut pe Moroșanu să jure răzbunare. Cu lacrimi în ochi după această pierdere, Moroșanu își cheamă rând pe rând rivalii în arenă. Kamara și Zmărandescu, provocați de Moro fără ocolișuri. “Inima mea este rănită, e dureros.”, a spus Moroșanu în lacrimi la final.

 

Ferma – Un nou început!, lider absolut de audiență joi seară!

Ediția Ferma – Un nou început! de joi a fost lider de audiență pe toate segmentele de public: comercial, urban și național. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18-49 de ani, PRO TV a condus topul 9.3 puncte de rating și 25.4% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, ANTENA 1, care obținut numai 5.1 puncte de rating și 13.8% share. Peste 1.6 milioane de români au privit minut de minut ediția de aseară.

Edițiile Ferma – Un nou început! de săptămâna aceasta sunt disponibile integral pe protvplus.ro. Conținutul disponibil pe platforma PRO TV Plus poate fi embed-uit folosind linkul de iframe din platformă.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

CRBL și Oase au câștigat Asia Express, show-ul a fost lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Cea mai dură cursă și-a declarat câștigătorii, iar tensiunea finalei Asia Express – Drumul Elefantului a ocupat primul loc în preferințele românilor. Ultima ediție, spectaculoasă și plină de adrenalină, a adus un verdict cum nu se poate mai bun pentru perechea formată din CRBL și Oase, care a adjudecat amuleta de aur în valoare de 30.000 de Euro și titlul mult râvnit al celui de-al doilea sezon.

 

Finala celui mai dur reality-show a fost lider de piață pe toate categoriile de public și a strâns în fața micilor ecrane peste două milioane de oameni la nivelul întregii țări: în minutul de maximă audiență de la 21:48, 2.182.000 de telespectatori urmăreau cu sufletul la gură ediția decisivă.

Așadar, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, și a obținut, pe perioada difuzării emisiunii (19.59-23.42), o audiență medie de 9.1 puncte de rating și o cotă de piață de 26,7%, în timp ce următorul clasat, Pro TV, înregistra doar 7.4 puncte de rating și o cotă de piață de 21.7 %. Și în mediul urban Asia Express a surclasat concurența cu 8.8 puncte de rating și 20,3% cotă de piață, spre deosebire de următorul clasat, Pro TV, care a înregistrat 7,5 puncte de rating și 17,3 % cotă de piață. La nivelul întregii populații a țării clasamentul s-a păstrat, iar show-ul a fost lider cu o audiență medie de 8.7 puncte de rating și 19,9% cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 8,3 puncte de rating și 18,8 % cota de piață.

 

După mai bine de 5.000 de kilometri parcurși prin Sri Lanka și India, marți seară, CRBL și Oase, alături de Ruby și Robert, cele două echipe finaliste, au pornit pentru ultima oară pe Drumul Elefantului în Mumbai, punctul final al aventurii.

Presiunea a fost extrem de mare, stresul i-a măcinat, imprevizibilul le-a dat planurile peste cap, iar testul suprem a celui mai dur reality show a presupus multă atenție, coordonare și rapiditate. Așa se face că, marți seară, echipele au plecat în cursă cu o provocare dublă, într-un maraton codificat: “Trebuie să veniți la mine cu un prieten, veți primi diverse indicii și cheițe pe parcursul jocului”, le-a spus Gina Pistol la începutul zilei. Pe lângă misiuni, aceștia au avut la dispoziție și o tabletă cu întrebări cheie din partea foștilor concurenți, însă pentru a o deschide vedetele au fost nevoite să obțină coduri, descifrând expresii codificate. Finaliștii au avut de învățat câteva cuvinte în limba Marathi, de împodobit ghirlande, de învățat un dans Bollywoodian pe care l-au predat localnicilor, sau de livrat mâncare spre două adrese exacte, doar pentru a primi rând pe rând indiciile către punctul final al aventurii. ”Psihologia jocurilor în Asia Express este foarte bună, pentru că mintea umană are tendința de a se complica”, a fost de părere Robert, în vreme ce Oase și CRBL au mărturisit că jocul i-a adus în pragul disperării: Nu am crezut  că o să ajungem într-o stare de genul acesta. Este o adrenalină dusă la extrem!”.

 

Cele două echipe finaliste s-au aventurat aseară într-o luptă extrem de strânsă, pe parcursul căreia au oscilat între agonie și extaz: ”Ne-am demoralizat, dar ca o echipă de finală am zis că putem să o luăm de la capăt. Asta a fost un moment în care, dacă nu era această miză mare, am fi cedat”, au spus CRBL și Oase după ce au fost nevoiți să reînceapă una dintre misiuni. Cu ultimele resurse de energie, finaliștii au apăsat accelerația competiției și au luptat umăr la umăr, căci diferența dintre cele două echipe a fost foarte mică, iar clasamentul ar fi putut să se schimbe în orice minut.

 

Cursa nebună pe străzile Mumbaiului a avut un final fericit pentru Oase și CRBL, prima echipă ajunsă la ultimul punct de oprire, acolo unde Gina, Cocuța, Bogdan Boantă și întreaga echipă Asia Express au așteptat cu sufletul la gură. Tensiunea a fost maximă, iar la aflarea verdictului, Oase s-a prăbușit în fața tuturor, vizibil emoționat: ”14 ani de prietenie pentru momentul asta. A meritat tot ca să simțim ceea ce simțim acum. Am trecut prin atâtea locuri, am văzut atâția oameni, Asia Express a fost o experiență incredibilă!, a spus acesta. Cei doi prieteni au reușit să depășească toate provocările de pe Drumul Elefantului și au câștigat amuleta de aur, în valoare de 30.000 de Euro, dar și titlul mult râvnit: “Mie nu mi-a venit să cred că este real ce se întâmplă şi abia atunci când Gina s-a apropiat foarte bucuroasă, cu lacrimi în ochi, abia în momentul ăla am realizat că într-adevăr cei mai buni prieteni, cea mai tare echipă, câştigă acest sezon”, a adăugat CRBL.

 

Ruby și Robert au ajuns alături de colegii lor la doar trei minute distanță, demonstrând că lupta finală a fost una extraordinar de strânsă: ”Ar fi fost frumos să terminăm aventura pe primul loc, dar faptul că am ajuns pe locul al doilea nu schimbă nimic din ceea ce am trăit aici. Câte s-au întâmplat în Asia Express nu li se întâmplă altora într-o viață de om, au mărturisit aceștia cu lacrimi în ochi.

Poveştile despre Asia Express au continuat aseară la Xtra Night Show, emisiunea prezentată de Dan Capatos, impunându-se luni seara ca lider incontestabil de audiență pe toate categoriile de public. Emisiunea care a avut ca invitați cele două echipe finaliste, Ruby și Robert, alături de câștigătorii CRBL și OASE, a adunat în fața micilor ecrane 1.134.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la 23:44.

Așadar, la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 s-a aflat pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (23:42 – 01:02) o audiență medie de 4.2 puncte de rating și o cotă de piață de 22%, urmată de Pro TV, cu 3.6 puncte de rating și 19.2% cota de piață. Clasamentul se păstrează și la nivelul publicului de la orașe, unde Antena 1 rămâne lider cu o audiență medie de 3.6 puncte de rating și o cotă de piață de 16,9%, urmată de Pro TV, cu 3 puncte de rating și 13.9% cota de piață și de Pro TV. La nivelul întregii populații a țării Xtra Night Show a fost lider cu o audiență medie de 3.2 puncte de rating și 16,8% cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 2,6 puncte de rating și 13,6 % cota de piață.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 16 aprilie 2019

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Serialul VLAD difuzat aseara, lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Răzvan e decis să-i facă dreptate fratelui său, Ștefan și Leo sunt alături de el, iar VLAD urmărește toată investigația!

Dezamăgită de comportamentul lui VLAD, Roxana a decis să plece de acasă și să stea o perioadă singură la munte. Ea a fost ajutată de Leo, care ar face orice pentru ea, însă încearcă în continuare să primească orice informație despre cel de care este îndrăgostită. În tot acest timp, VLAD urmărește de aproape ancheta pe care fratele său, Răzvan, o face pentru a descoperi cine se află în spatele jafului de la cazinoul Rainbow Star, mai ales că băiatul le-a cerut ajutorul lui Ștefan și lui Leo. Aseară, am aflat detaliile referitoare la investigație, dar și cum vor să-l ajute pe Răzvan cei doi prieteni din copilărie ai lui Adrian.

Al optulea episod VLAD a fost lider de audiență pe toate segmentele de public. Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, VLAD a înregistrat 8.8 puncte de rating și 23.3% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 8.3 puncte de rating și 22.1% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.5 milioane de telespectatori au urmărit povestea VLAD, iar în minutul de maximă audiență de la 21:28, 1.9 milioane de români au trăit suspansul și emoția din serial.

Ștefan și Leo au încercat prin toate mijloacele să-l convingă pe Răzvan să renunțe la articolul despre fratele său, însă fără succes. Băiatul este hotărât să afle adevărul și să demonstreze că Adrian era nevinovat, așa că a mers pe orice pistă care-i putea aduce răspunsuri. Împreună cu Leo, a ajuns la orfelinat și a stat de vorbă cu fiul paznicului ucis în timpul jafului, dar discuția cu el i-a bulversat pe amandoi. Titi se apropie din ce în ce mai mult de Matei, îl urmărește și se întâlnesc pe ascuns, iar aseară am aflat și de când au început aceste întâlniri între cei doi.

Hotărât să-l elimine pe VLAD, Leo a decis să facă acest lucru împreună cu Tibi, dar lucrurile nu au ieșit cum își plănuise. Au mers la Poarta fericirii, unde Ștefan se afla împreună cu noul lui partener de afaceri, dar au ajuns în mijlocul unei bătăi dintre cei doi și câțiva agresori. Au luptat unul alături de celălalt, iar în final au ajuns la casa Dragomir plini de răni, dar cu zâmbetul pe buze, la fel ca în tinerețe. La plecare, Vlad i-a dat un indiciu lui Leo, spunându-i așa cum Adrian obișnuia să o facă, șefule Clește. Ce măsuri ia și ce planuri își face, vedem lunea viitoare, de la 20:30, într-un nou episod VLAD, cand vom afla și cum evoluează relația dintre Vlad și Roxana, dar și parteneriatul dintre acesta, Ștefan și Eliza.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending