Divizia TV Intact Media Group, lider de audienţă în 2021 - RADAR DE MEDIA
Connect with us

AUDIENȚE TV

Divizia TV Intact Media Group, lider de audienţă în 2021

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Divizia TV Intact Media Group a fost preferata românilor în 2021. Lider de audienţă detaşat, atât pe urban, cât şi la nivel naţional, IMG a câştigat întreaga zi cu o medie de 24% (Urban all) şi, respectiv, 23.2% (Naţional). De asemenea, IMG s-a impus puternic în zona Prime Time-ului, dar şi în Day Time, Access şi Late Fringe.

             La finalul anului 2021, televiziunile grupului au un bilanţ pozitiv şi pe targetul comercial. La nivelul întregii zile, posturile IMG au înregistrat o creştere de +8%, deţinând 22.4% din piaţă pe acest target. La nivelul publicului comercial 18-49 urban, televiziunile grupului Intact Media Group deţin 22.4% din piaţă (Whole Day), înregistrând o crestere de +8% raportat la anul 2020. Şi în Prime Time, cota de piaţă s-a apreciat cu +4%, canalele IMG ajungând să deţină 22.9% din piaţă. Cea mai mare creştere de audienţă a fost înregistrată în Day Time, interval în care IMG conduce detaşat clasamentul audienţelor, la o diferenţă semnificativă faţă de principalul competitor, CME, de +3.5 puncte de share în favoarea IMG.

                Antena 1 a încheiat anul 2021 cu o creştere a cotei de piaţă de +6% la nivelul întregii zile, în timp ce principalul competitor, Pro TV, a înregistrat o depreciere de -2% pe publicul comercial. Cea mai mare contribuţie au avut-o principalele producţii din Prime Time (Chefi la cuţite, Asia Express – Drumul Împăraților, Adela – Adevăr şi eliberare, Observator 19 sau iUmor).  Day Time-ul Antenei 1 a înregistrat o creştere spectaculoasă (+31%), pe targetul comercial, ajungând la o medie de 16.2% din cota de piaţă, în vreme ce Morning-ul s-a apreciat şi el la nivelul cotei de piaţă cu +8%.

                Antena Stars a înregistrat în 2021 creşteri semnificative ale indicatorilor de audienţă, faţă de anul 2020, pe toate intervalele orare. La nivelul prime time-ului, staţia şi-a dublat audienţa. Emisiunea Mireasa: Capriciile iubirii, a obţinut o poziționare foarte bună la nivelul pieței, ocupând locul 4 în top all channels (18-49 Urban),  o apreciere semnificativă faţă de sezonul anterior.

                 Happy Channel a înregistrat creşteri spectaculoase ale indicatorilor de audienţă faţă de anul 2020, pe toate intervalele orare (public feminin 18-49 urban). Postul TV s-a impus ca lider de audienţă la nivelul categoriei din care face parte, pe Whole Day, Prime Time, Morning, Day time şi Access. Mai mult, acesta reuşeste o poziţionare foarte bună la nivelul pieţei, în Prime Time, Happy clasându-se pe locul 4 în top all channels.

                   Şi ZU TV a înregistrat în anul 2021 o consolidare a cotei de piață faţă de anul anterior. În 2021, ZU TV și-a dublat audiența în intervalele Whole Day şi in Prime Time. La nivelul categoriei, ZU TV este liderul muzical al diminetilor și al noptilor târzii. 

Performanțe a înregistrat și divizia online a Grupului, Digital Antena Group, care a încheiat anul de pe prima poziţie în top, cu 16.657.605 vizitatori unici, în luna decembrie, potrivit SATI.

Advertisement
Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

motocultor

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement

IN Trending