AUDIENȚE TV
Divizia TV Intact Media Group, lider de audienţă în 2021

Divizia TV Intact Media Group a fost preferata românilor în 2021. Lider de audienţă detaşat, atât pe urban, cât şi la nivel naţional, IMG a câştigat întreaga zi cu o medie de 24% (Urban all) şi, respectiv, 23.2% (Naţional). De asemenea, IMG s-a impus puternic în zona Prime Time-ului, dar şi în Day Time, Access şi Late Fringe.
La finalul anului 2021, televiziunile grupului au un bilanţ pozitiv şi pe targetul comercial. La nivelul întregii zile, posturile IMG au înregistrat o creştere de +8%, deţinând 22.4% din piaţă pe acest target. La nivelul publicului comercial 18-49 urban, televiziunile grupului Intact Media Group deţin 22.4% din piaţă (Whole Day), înregistrând o crestere de +8% raportat la anul 2020. Şi în Prime Time, cota de piaţă s-a apreciat cu +4%, canalele IMG ajungând să deţină 22.9% din piaţă. Cea mai mare creştere de audienţă a fost înregistrată în Day Time, interval în care IMG conduce detaşat clasamentul audienţelor, la o diferenţă semnificativă faţă de principalul competitor, CME, de +3.5 puncte de share în favoarea IMG.
Antena 1 a încheiat anul 2021 cu o creştere a cotei de piaţă de +6% la nivelul întregii zile, în timp ce principalul competitor, Pro TV, a înregistrat o depreciere de -2% pe publicul comercial. Cea mai mare contribuţie au avut-o principalele producţii din Prime Time (Chefi la cuţite, Asia Express – Drumul Împăraților, Adela – Adevăr şi eliberare, Observator 19 sau iUmor). Day Time-ul Antenei 1 a înregistrat o creştere spectaculoasă (+31%), pe targetul comercial, ajungând la o medie de 16.2% din cota de piaţă, în vreme ce Morning-ul s-a apreciat şi el la nivelul cotei de piaţă cu +8%.
Antena Stars a înregistrat în 2021 creşteri semnificative ale indicatorilor de audienţă, faţă de anul 2020, pe toate intervalele orare. La nivelul prime time-ului, staţia şi-a dublat audienţa. Emisiunea Mireasa: Capriciile iubirii, a obţinut o poziționare foarte bună la nivelul pieței, ocupând locul 4 în top all channels (18-49 Urban), o apreciere semnificativă faţă de sezonul anterior.
Happy Channel a înregistrat creşteri spectaculoase ale indicatorilor de audienţă faţă de anul 2020, pe toate intervalele orare (public feminin 18-49 urban). Postul TV s-a impus ca lider de audienţă la nivelul categoriei din care face parte, pe Whole Day, Prime Time, Morning, Day time şi Access. Mai mult, acesta reuşeste o poziţionare foarte bună la nivelul pieţei, în Prime Time, Happy clasându-se pe locul 4 în top all channels.
Şi ZU TV a înregistrat în anul 2021 o consolidare a cotei de piață faţă de anul anterior. În 2021, ZU TV și-a dublat audiența în intervalele Whole Day şi in Prime Time. La nivelul categoriei, ZU TV este liderul muzical al diminetilor și al noptilor târzii.
Performanțe a înregistrat și divizia online a Grupului, Digital Antena Group, care a încheiat anul de pe prima poziţie în top, cu 16.657.605 vizitatori unici, în luna decembrie, potrivit SATI.
-
Grila de programeo săptămână ago
Antena 1 modifică grila de programe în day time, din cauza emisiuni Bate Palma de la PRO TV
-
Program TVo săptămână ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 23-29 ianuarie 2023
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul ANTENA 1 pentru perioada 20-26 ianuarie 2023
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 16-22 ianuarie 2023
-
RECOMANDARI TVo săptămână ago
Program TV azi 22 ianuarie 2023
-
ADVERTORIALE3 zile ago
LA MUȚI ANI 2023! De ANUL NOU primești Cadou Advertoriale Seo la dublu!
-
AUDIENȚE TVo săptămână ago
Cele mai noi episoade Lia – Soţia soţului meu, lider de piaţă la nivelul întregii ţări
-
RECOMANDARI TV2 săptămâni ago
Program TV azi 14 ianuarie 2023
-
Seriale3 săptămâni ago
Premiera Lia – Soţia soţului meu, lider de piaţă la nivelul publicului comercial feminin
-
RECOMANDARI TVo săptămână ago
Program TV azi 21 ianuarie 2023
-
RECOMANDARI TV3 săptămâni ago
Program TV azi 13 ianuarie 2023
-
Program TVo săptămână ago
Programul TVR 1 pentru săptămâna 23-29 ianuarie 2023
-
Reality Show2 săptămâni ago
Duelul reality-show-urilor: „Survivor România“ vs „America Express“ . Pro TV face o mutare-surpriză pentru Antena 1
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul KANAL D pentru săptămâna 16-22 ianuarie 2023
-
RECOMANDARI TV2 săptămâni ago
Program TV azi 15 ianuarie 2023
-
RECOMANDARI TV3 zile ago
Program TV azi 28 ianuarie 2023