Connect with us

Business

Divortul si custodia…

Avatar

Published

on

Acum un an, am hotarat sa divortez. A fost un soc pentru toata lumea. Aveam o casnicie care dura de 7 ani si un copil cu varsta de 5 ani. Fusese o poveste de dragoste foarte frumoasa. Trecuseram prin foarte multe, si bune, si rele. Pana la urma, cu mari sacrificii, parintii mei reusisera sa ne cumpere un apartament pe care il utilasem foarte frumos. Puteam spune ca aveam tot ceea ce ne doream: casa, o masina si un copil frumos si sanatos. In plus, amandoi aveam servicii foarte bune. Dar viata, uneori, te mai si loveste.

Acum un an si jumatate cel care, pe atunci, era inca sotul meu, a intampinat o situatie mai dificila la munca. Lucra la o companie de stat si fusese pus pe lista de disponibilizari. Dar, fiind cap de familie, a reusit cumva sa nu fie dat afara si a acceptat, pentru o perioada de 3 luni, un concediu fara salariu. De fapt, toti cei de la companie au fost de acord sa faca acest lucru, prin rotatie, astfel reducand din cheltuieli si evitand disponiblizarile. Fiind foarte suparati si gandindu-ne din ce vom trai, chiar daca mai era si salariul meu, unul destul de bun as zice, sotul s-a hotarat sa plece in Anglia. Mi-a spus ca acolo are un prieten, care i-a promis sa il ajute cu un loc de munca si cazare. Dupa lungi discutii, ne-am hotarat ca este cel mai bine si ca, oricum, dupa cele trei luni se va intoarce. Mai mult, am discutat impreuna ca, daca lucrurile merg foarte bine, sa ne aduca si pe noi acolo.

Cu ultimele economii, si-a cumparat biletul si si-a luat bani de buzunar. Asadar, sotul a plecat in Anglia. A fost un moment foarte greu, mai ales pentru fetita noastra. Timp de o luna de zile, cea mica plangea incontinuu. Desi credeam ca el este acolo pentru a munci pentru noi, realitatea era cu totul alta. Intr-o zi, am primit un mesaj de la un necunoscut, care mi-a spus ca il cunoaste pe sotul meu. Initial, am crezut ca este vreo cunostinta de-a lui si i-am raspuns. Dar, era cu totul altceva. Acea persoana era sotul unei femei care se afla, si ea, in Anglia. Femeia era impreuna cu sotul meu. Acel barbat mi-a trimis dovezi de necontestat.

In momentul acela m-am simtit tradata si trista. Nu stiam ce sa fac. Initial, am dorit sa il las sa se intoarca in tara si sa discut cu el. Insa, nu am avut rabdare si, la una din convorbirile telefonice, i-am spus tot. In prima faza a negat, insa, dupa aceea, a recunoscut totul. Mai mult, mi-a spus ca el nu se mai intoarce in tara si ca doreste sa divorteze. Am crezut ca totul se va termina in clipa aceea. Apoi, m-am gandit la faptul ca trebuie sa fiu puternica pentru fiica mea.

Asa am hotart sa fiu eu cea care va introduce cererea de divort. Am stiut exact la cine sa apelez, deoarece si o verisoara de-a mea trecuse printr-o situatie asemanatoare si rezolvase totul cum nu se poate mai bine. Am apelat, asadar, la doamna avocat Nora Drulea. Cu o vasta experienta in astfel de cazuri, doamna avocat, nu numai ca este specializata in litera legii dar are si competente in psihologie.                 Astfel, cu acest profesionist vei discuta, la obiect, lucruri esentiale legate de divortul in sine dar va fi si un bun ascultator pentru un suflet ranit. Unul din aspectele care ma interesa cel mai tare era copilul si la cine ramane. Insa, m-am linistit atunci cand am vazut ca doamna este specializata si in custodie copii dupa divort.

Tinand cont de situatia complicata si urata, am cerut exercitarea autoritatii parintesti in exclusivitate. Am considerat ca este cel mai bun lucru pe care il pot face, cu atat mai mult cu cat nu stiam cat de des o sa-l mai vada fetita mea pe tatal ei. Acesta imi daduse de inteles ca va ramane acolo cu acea femeie si nu avea sa mai vina prea curand sa isi vada copilul.

Procesul de divort s-a judecat in lipsa lui si totul a fost in favoarea mea. S-a terminat cat se poate de repede. Desi a fost un moment foarte greu si foarte dureros, cu ajutorul doamnei avocat Nora Drulea am trecut, cu bine, peste tot. Experienta si profesionalismul acesteia o recomanda in astfel de cazuri si nu numai. Oricine o poate contacta pentru absolut orice speta legata de divort, inclusiv divortul din strainatate prin care ii ajuta pe cei plecati si care nu pot sa se prezinte la un proces, sa divorteze in cele mai avantajoase conditii.

Comentarii

Studiu

Digi24 este în topul celor mai de încredere branduri conform Institutului Reuters

Avatar

Published

on

            Digi24 se menține pentru al patrulea an consecutiv, în topul celor mai de încredere branduri, conform Digital News Report realizat de Institutul Reuters. În plus, Digi24.ro se situează printre cele mai urmărite și credibile surse de informare din online.

 

Conform raportului Digital News Report, lansat de Institutul Reuters şi Universitatea Oxford, 71% dintre respondenți consideră că Digi24 reprezintă un brand media de încredere și rămâne, pentru al patrulea an consecutiv, în topul celor mai urmărite instituții de presă din țară.

Postul de știri Digi24 se menține în topul realizat de Institutul Reuters, al doilea cel mai de încredere și urmărit post de televiziune din România, dar și primul post de știri din acest clasament. Astfel, 44% dintre telespectatori aleg săptămânal platforma TV a Digi24.

Platforma Online este de asemenea, în topul celor mai urmărite surse de informaţie, ocupând poziția a treia, cu 30% dintre utilizatori care se informează de pe site-ul sau aplicația digi24.ro.

Raportul se bazează pe o cercetare realizată în 40 de ţări şi la care au participat peste 80.000 de consumatori de ştiri. În România, sondajul a fost făcut în perioada ianuarie-februarie 2020, pe un eșantion de 2.017 persoane, cu o distribuție mai mult urbană, având o marjă de eroare +/-2,18%.

            „Digital News Report de la Reuters Institute, din acest an confirmă un trend general către o lume a știrilor mai digitalizată, dominată de platforme, având în centru dispozitivele mobile; în plus, există dovezi că unii editori de materiale deosebite, premium, se bucură de o creștere a abonamentelor. (…)

Încrederea în mass-media crește timid în 2020, față de 2019, România fiind pe locul 19, din 40 de piețe de media, cu 38 la sută din audiențele digitale care declară că au încredere în presă, în general. Digital News Report demonstrează că încrederea în presă este influențată de evoluțiile sociale și de gradul de divizare al unei societăți, iar în România, anul 2019, în comparație cu alte țări, a fost un an fără evenimente politice, economice sau sociale deosebite…, se mai arată în secţiunea pentru România a raportului.

Comentarii

Continue Reading

Business

Comerțul nu este afectat de coronavirus – magazinele de bricolaj online au un avantaj

Avatar

Published

on

Într-o perioadă de criză unii nu se pot gândi decât la necesitățile de întreținere. Totuși cine stă la casă, are gospodărie în întreținere mai ales în perioada în care primește recomandare de a sta cât mai mult timp acasă, își caută preocupare. Așa se face că, pe lângă magazinele alimentare sau farmacii, magazinele de bricolaj sunt în continuare în atenția publicului.

Desigur, în această perioadă în mod special au întâietate variantele online. Bricolaj Market este un exemplu în acest sens.

Activitatea restrânsă îndreaptă atenția către întreținerea spațiului personal

Pe măsură ce se impun reguli mai stricte în decursul perioadei de pandemie, oamenii își îndreaptă mai mult atenția spre timpul petrecut acasă. Aici sunt încă multe de făcut și suprapunându-se cu perioada de primăvară, întreținerea spațiilor verzi sau mici reparații ii vor ține ocupați pe mulți.

Sunt căutate în mod special echipamentele pentru grădină, pentru tăiat iarbă, tuns gazon, dar și tipuri diverse de aparat de sudura, printre altele. Sunt preferate variantele de echipamente de performanță, însă din clasa celor hobby. Prețurile sunt mai rentabile și se disting printr-o capacitate suficient de mare pentru a face față cerințelor gospodărești. Au, din fericire, varietatea necesară dintre care cei interesați pot alege.

Atenție la acest capitol! Bugetul clienților se va îndrepta strict către produsele necesare numaidecât în gospodărie. Pentru a fi o investiție rentabilă este recomandată consilierea. Spre exemplu un inverter de sudură ales poate fi mai scump ca achiziție, însă pe termen lung, la folosire, are capacitate mare cu un consum redus de energie electrică. Pentru utilizatorul casnic va conta de asemenea să fie un echipament compact, ușor de manevrat și de mutat.

Mulți trec munca în online și au de câștigat

Pentru un magazin precum Bricolaj Market activitatea extinsă și în mediul online nu este ceva nou. Acum însă mai mult ca oricând publicul adoptă această variantă ca fiind mai sigură. Ce trebuie să știe publicul este că eshop-urile sunt pregătite să facă față cerințelor. Astfel, ca și până acum, poate fi solicitată asistența tehnică, la preluarea comenzii, consiliere profesională în cazul în care clientul nu distinge opțiunea perfectă pentru nevoile sale.

Produsele cumpărate din magazinele online beneficiază desigur de garanție, așa cum o  oferă producătorul.  La unele tipuri de produse variază, la altele este aceeași pentru toată gama – aparatele de sudură au garanții de până la 2 ani spre exemplu.

De asemenea, comanda poate fi făcută simplu și rapid, fără a fi neapărat necesară înregistrarea unui cont. Și din acest punct de vedere clienții sunt îndrumați astfel încât să bifeze toți pașii în timp scurt.

Stocuri există, curieratul însă funcționează foarte bine, iar pentru grija publicului trebuie menționat că această metodă de cumpărare implică mai puțin contact față în față, limitând așadar riscurile, în contextul pandemiei actuale.

Notă!

Produsele care vin din țări europene unde sunt înregistrate cazuri de coronavirus nu reprezintă un pericol. Multe dintre acestea sunt stocuri pe care retailerii le dețineau și înainte de declanșarea epidemiei. Nu prezintă risc, iar comercianții își asumă toate normele de igienă și dezinfectare.

Comentarii

Continue Reading

Business

Pentru transport profesional chemaţi un specialist – cum sunt onorate astfel de cereri

Avatar

Published

on

transport marfa si mobila

Pentru orice serviciu există un nivel al amatorului și unul al profesionistului. Înțelegem pe deplin că așa cum mergem la specialist pentru orice problemă, atunci când vine vorba de nevoia ce ține de relocare, transport marfă sau alte bunuri vorbim despre recomandarea de a apela la firme specializate.

Serviciile pe această nișă s-au dezvoltat simțitor de mult în ultima vreme, ca drept dovadă a dezvoltării pe sectoare diverse. Deschiderea unui nou sediu, mutarea unei firme sau chiar mutarea în casă nouă sunt cazuri care impun necesitatea unui transport special.

Firmă cu experiență, care poate asigura transportul

Dacă vă întrebați ce poate merge rău atunci când alegeți pe oricine deține o mașină mai încăpătoare, să transporte anumite bunuri să ne gândim la scenarii: marfă sau bunuri deteriorate atunci când ajung la destinație, costuri mai mari, întrucât vor fi necesare mai multe rute, repetate tur-retur. Așadar, dacă punem în balanță practic nu merită.

Există firme de transport marfa ce pot onora comenzi în ceea ce privește necesitatea de a muta mobilă, bunuri de mare volum sau de a ajuta la relocarea unei societăți, cu tot ce înseamnă mutarea echipamentelor. O astfel de colaborare are la bază un contract, astfel că timpul în care se va desfășura întreaga operațiune este cel stabilit conform termenilor din contract.

Avantajele de a lucra cu o firma serioasă de transport marfă

Siguranță – o firmă de transport marfă și mobilă în București precum sunt serviciile pe care le regăsim la www.transport-marfa-mobila.ro poate asigura transportul. Astfel, la destinație nu există surprize, deteriorări.

Eficienţă și promptitudine – practic publicul își asigură un timp optimizat în care realizează mutările necesare.

Costuri rentabile – dacă ne gândim la soluții alternative, sunt necesare autovehicule încăpătoare și șoferi, există și factorul de efort fizic, așadar per total costurile sunt mai avantajoase atunci când alegerea este cea a unei firme care să realizeze transportul necesar. Vorbim spre exemplu inclusiv de șoferi cu experiență care vor contribui la efectuarea unui transport eficient.

Când apelăm la astfel de servicii

În principiu tot ce înseamnă o mutare complexă, cu bunuri de mare volum va impune nevoia de autovehicule mari pentru a fi transportate. Există însă tot felul de cazuri. Cei de la transport-marfă-mobilă.ro spre exemplu se adresează publicului bucureștean, indiferent de sector. Echipa este mereu pregătită pentru a răspunde solicitărilor privind transportul intern sau internațional. Pot fi soluția ideală pentru a transporta marfă, mobilă, electrocasnice și nu numai.

Serviciile profesionale de transport vor include și încărcarea, descărcarea, manipularea bunurilor. În plus, pentru rutele mai lungi, la transport internațional spre exemplu, sunt doi șoferi ce se vor asigura că transportul este efectuat în timp util, fără a compromite condițiile optime, inclusiv timpul de odihnă.

În ceea ce privește costurile lucrurile sunt relative și variază de la caz la caz. În mod cert însă, avantajele primează astfel pentru că sunt servicii rentabile. Detalii în acest sens pot fi solicitate și din cadrul paginii online mai sus menționată.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0