Connect with us

Emisiuni

Doina Teodoru, cea de-a șasea finalistă aleasă de telespectatorii Antena 1 prin aplicația „iUmor”. Show-ul, lider de audienţă pe publicul comercial!

Published

on

Cel de-al șasea concurent care merge în finală în urma voturilor telespectatorilor prin aplicația iUmor este Doina Teodoru. Ea s-a întors la„iUmor” cu un arsenal de roast mult mai …picant! „Ați crezut că ați scăpat de mine? Nu, m-am întors”, va spune Doina Teodoru, care în sezonul trecut a făcut glume pe seama celor trei jurați „iUmor” și a reușit să îl cucerească pe Mihai Bendeac.

 

De această dată, Cheloo va fi cel mai vizat. „Ce îmi place mie la tine, Cheloo?”, a întrebat Doina chiar din momentul în care a urcat pe scenă. „Nimic”, îi va replica acesta și ea îl va completa „Exact”. Acest dialog a fost doar începutul unui roast în forță la adresa juratului „iUmor”, însă Cheloo a rămas imperturbabil, spunând că nu i s-a părut că numărul a fost dur.

Delia a scăpat ușor, Doina pregătindu-se doar cu „o răutate” despre ea. „Dar o sa mă abțin. Nu de alta, dar nu o să o înțelegi și nu are niciun farmec așa, lucru care a făcut-o pe jurată să se amuze foarte mult și să considere că tot numărul ei a fost mult mai plin de îndrăzneală ca precedentul și ea mult mai curajoasă.

 

Cât despre Mihai Bendeac, actorul s-a bucurat să își revadă feblețea pe scenă. Mai mult, Delia a constat că acesta ”s-a îndrăgostit a treia oară”, mai ales că după prima apariție la „iUmor” Mihai a și lucrat cu Doina. „Ești o actriță excelentă, după părerea mea. De câte ori apari aici pe scenă am același sentiment. E o chestie care se întâmplă cu tine atunci când intri aici”, i-a spus acesta concurentei care a fost și pe placul telespectatorilor Antena 1.

 

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps] Cea de-a șasea ediție a emisiunii „iUmor” a fost lider de audiență pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, înregistrând în intervalul de difuzare, 20-28-23.13, o audiență medie de 8,9 puncte de rating și 21% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat ProTV cu o medie de 7,7 puncte de rating și 18,3% cotă de piață.

 

Foto Credit: ANTENA 1

Advertisement

 

Cifrele prezentate in acest articol sunt furnizate de Antena 1 si au caracter pur informativ.

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-ul 18-49 Urban (Publicul Comercial)

Perioada 9 aprilie 2017                   

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Advertisement

 

Comentarii

comments

Powered by Facebook Comments

Reclame
Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

motocultor

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement

IN Trending