Connect with us

Campanie TV

“Donează roşu pentru România” – o nouă campanie socială marcă Observator la Antena 1

Redactia Radar de Media

Published

on

OBSERVATOR, lansează astăzi, de la ora 19.00, o nouă campanie socială “Donează roşu pentru România”, o campania de mobilizare socială în aşa fel încât românii să doneze sânge,  într-un cuvânt, viaţă. Sub 10% dintre români sunt  donatori de sânge , iar şi mai puţini dintre ei o fac constant.

Ca urmare, în ţara noastră încă se moare şi pentru că sângele nu ajunge la timp sau nu ajunge deloc la cei care au atâta nevoie de el. Medicii şi familiile bolnavilor sunt într-o negociere cinică pentru viaţă, pentru acel strop care asigură supravieţuirea. OBSERVATORUL Antenei 1 arată telespectatorilor săi prin campania “Donează roşu” cât de simplu e să fii donator şi mai ales cât de important este acest fapt.

“Medaliile pe care le-am primit la New York Festivals ne arată că Observatorul nu este privit şi apreciat doar de români. Ci de o lume întreagă şi un juriu internaţional. Reporterii Observator au idei, suflet şi experienţă  şi vor să mişte munţii din loc. Am reuşit asta deja şi ne-am propus să recuperăm cei peste 20 de ani în care autorităţile au întârziat… să simtă, să vadă, să rezolve! Campania “Donează roşu pentru Romania ” încearcă să mobilizeze românii să doneze sânge, într-o ţară care se află  pe ultimele locuri la acest capitol. Grupa mea sangvină, O rh negativ, o grupa rară, care doneaza tuturor dar nu primeşte decât de la aceeaşi formulă, mă  face să  înţeleg şi mai mult ce înseamnă generozitatea şi grija pentru cel care are nevoie. Nu vreau să lăsam pe mâine ce putem salva azi!”, declară Andreea Berecleanu, prezentatoarea principalului jurnal de ştiri al Antenei 1.

Şi pentru Anca Lungu, amfitrioana Observatorului de week-end, de la ora 19.00, donatorii de sânge sunt parte din familia ei: “Deşi până acum nu am avut greutatea necesară pentru a dona sânge, îl încurajez pe Ştefan, soţul meu, care donează  în mod regulat. Sângele înseamnă viaţă, iar  să donezi viaţă e cel mai nobil lucru pe care poţi să îl faci pentru semennii tăi. Din păcate doar cei care au trecut prin astfel de situaţii ştiu cât de mult înseamnă acest gest. Tatăl meu nu ar fi fost astăzi în viaţă fără sângele donat de români responsabili, aşa că nu pot decât să le mulţumesc şi să încurajez acest fenomen atât de normal în ţările civilizate  şi atât de rar în România noastră”.

Daniel Osmanovici, prezentatorului Observatorului de week-end, este  de aproape un an, donator frecvent.  “Odată  cu accidentul teribil din vara trecută petrecut în  Muntenegru şi cu campania initiată atunci de Observator,  < Donează pentru victimele din Muntenegru>,  am devenit un donator constant, sau cum îmi spun asistentele  un client fidel. Donez o dată  la şase  luni câte 450 de ml de sânge. O fac pentru oricine are nevoie de A2 pozitiv. De atunci am reuşit să mai conving un coleg şi un amic să  devină  şi ei donatori cu acte în regula. De altfel colegul, care are 0 negativ, este considerat şi tratat ca o adevărată vedetă  atunci când donează, pentru că are o grupă rară de sânge. Zilele astea voi merge din nou sa donez”.  Colega  lui de pupitru, Geanina Ilieş, adaugă” întotdeauna am fost deschisă când a venit vorba de donat sânge. Poate că este un gest mic, dar devine imens atunci când salvează o viaţă. Nu există efecte adverse şi am  citit că pentru un om este chiar benefic să doneze sânge periodic”.

Alexandra Bădoi, gazda rubricii Meteo din cadrul Observatorului, se va afla mâine la Centrul de Transfuzii Bucureşti: “prima dată am donat sânge în Ajun de Crăciun, alături de Iulia Zgribcea, colega mea de la Antena 3. Amândouă am donat pentru o tânără de 23 de ani, bolnavă de leucemie. Vestea bună e că analizele ei au ieşit bine, ea e pe drumul cel bun. Mă bucur că  picătura mea de viaţă a contat. Cu această ocazie am aflat că am rh negativ, iar doamna doctor de la centrul de transfuzii mi-a spus că data viitoare pot dona pentru trei bebeluşi”.

“N-aş vrea să vorbesc folosind clişee. Sunt sigură că fiecare dintre noi conştientizează importanţa existenţei unui stoc de sânge în spitalele din România. Ori acesta nu poate fi decât cu ajutorul fiecăruia dintre noi. Să ne-amintim, de altfel, ca nu ştim ce ne rezervă ziua de mâine”, adaugă Octavia Geamănu, prezentatoarea Observatorului special, difuzat de Antena 1, de la ora 20.00.

Valentin Butnaru, prezentatorul Observatorului matinal, adaugă: “Am fost în situaţia de a  avea nevoie nu o dată, ci de două ori de transfuzii de sânge. Voi fi recunoscător toată viaţa donatorilor care, chiar dacă nu o realizează, m-au ajutat enorm, într-o cumpănă a vieţii mele! Haideţi să donam, pentru că orice miligram contează pentru o persoană la nevoie şi putem face mai mult decât să imaginaţi”.

Fiecare telespectator poate fi parte a acestei campanii  pentru viaţă, accesând aplicaţia de pe pagina  de facebook Observator Antena 1- https://apps.facebook.com/doneaza-rosu/.

Astfel, aceştia pot susţine  şi populariza  campania Observator “Donează roşu pentru România”.

andreea berecleanu antena 1

Comentarii

Campanie TV

Digi lansează campania „Fă-ți curaj! Donează și tu!”

Avatar

Published

on

            Deja nu mai este o necunoscută cifra mică a donatorilor de sânge din România. În plus, în această perioadă, mulți oameni au evitat să mai doneze. Grupul Digi, alături de asociația HEM, cu susținerea Digi24, Digi FM și PRO FM, lansează campania „Fă-ți curaj! Donează și tu”. Scopul proiectului este acela de a oferi o picătură de curaj tuturor celor care încă nu s-au decis să facă acest gest nobil și să salveze vieți.

 

Cu doar 50.000 de donatori în plus s-ar putea rezolva problema sângelui în București, orașul către care se îndreaptă majoritatea pacienților din țară pentru intervenții și operații care le-ar putea salva viața. Pandemia a îndepărtat însă oamenii, nu doar unul de celălalt, ci și de Centrele de Transfuzii Sangvine, unde în lunile aprilie și mai 2020 numărul donatorilor s-a înjumătățit față de lunile corespondente din anul 2019.

 

            „Fă-ți curaj! Donează și tu” este apelul pe care Grupul Digi și Asociația HEM îl adresează potențialilor donatori de sânge, în cadrul unei campanii media care debutează la Digi24, Digi FM și Pro FM.                                                                                                                                                                         

            „Campania Digi donează viață, pe care am derulat-o în cadrul grupului nostru anul trecut, ne-a arătat că printre colegii noștri se numără mulți donatori constanți. Rata mare de donatori viabili din rândurile celor înscriși este o dovadă că angajații noștri au grijă de starea lor de sănătate și înțeleg importanța actului donării de sânge. Sperăm ca aceste acțiuni de educare și sensibilizare să îi determine pe cei care nu au avut până acum curajul să doneze să facă acest pas. Este un act de voluntariat prin care ne oferim nouă șansa unei vieți sănătoase, dar și celor aflați la nevoie le insuflăm speranță și încredere că vor învinge suferința fizică”, a declarat Luiza Domnișoru, director Comunicare și CSR.

 

 

Președintele Asociației HEM și #bloodfluencer co-fondator „N-avem SÂNGE?!”, Marian Costache, a explicat care este obiectivul campaniei: „Programul național „N-avem SÂNGE?!”, derulat de Asociatia HEM, și-a propus întotdeauna să adreseze în mod direct frica, principala piedică în calea donării de sânge. Sigur că această frică poate fi rafinată. Poate fi vorba de teama de ac, de halat alb, de miros de spital sau de pierderea de sânge, pur și simplu. De fiecare dată însă, ea funcționează la fel și produce un blocaj. Prin urmare, misiunea noastră ca agregator de comunitate este ca pe de-o parte să-i ajutăm pe cei sănătoși, dar încă temători, să se întâlnească cu acea parte din ei care s-a temut de ac, în copilărie, iar pe de altă parte să-i ajutăm pe adulții din prezent cu un scop mai înalt, pentru care merită să-și depașească și chiar să-și vindece teama ce vine din trecut. Acest scop înalt numit VIAȚA! În acest context, este absolut minunat parteneriatul cu Grupul Digi, ale cărui produse media au comunicat întotdeauna relevanța și echidistanța și ai cărui oameni au stat curajoși în linia întâi, chiar și în această pandemie pe care o traversăm”.

 

Campania invită potențialii donatori să conștientizeze momentele de curaj din cotidian și simultan, să-și lanseze o nouă provocare, salvarea unei vieți. Spoturile radio și TV vor fi difuzate pe posturile Digi în perioada 1 iulie – 15 septembrie 2020. Printre susținătorii campaniei se numără jurnaliștii Digi24, Carla Tănasie, realizatoarea campaniei despre sănătate Pacient în România, Andreea Brașovean, donatoare „de cursă lungă”, Teodora Tompea, Cosmin Prelipceanu, Marius Pancu și Ioana Ciurlea.

 

În FM, vocile care vor spune Fă-ți curaj! Donează și tu” vor fi Sebastian Coțofană și Mădălina Petre (Pro FM), gazdele Dimineții Blană, iar de la Digi FM, Matinalul, format din Bogdan Miu, Beatrice Ghiciov și Bogdan Ciuclaru.

 

            „Fă-ți curaj! Donează și tu” este a doua campanie de stimulare a donării de sânge organizată de Grupul Digi. Anul trecut, 677 de angajați Digi au donat sânge pentru aproximativ 1.800 de pacienți în cadrul campaniei „Digi donează viață”, proiect distins cu mențiune la Romanian CSR Awards 2020.

 

Despre Asociaţia HEM

Asociaţia HEM este un ONG ce are ca singur obiectiv derularea Programului Naţional „N-avem SÂNGE?!” www.n-avemsange.ro . Acest lucru se întâmplă inclusiv prin intermediul unei comunităţi de #bloodfluenceri, de ambasadori ai donării voluntare, la nivel naţional, ce numără în prezent peste 550 de membri

(https://www.facebook.com/groups/151237075453912/).

 

Comentarii

Continue Reading

Campanie TV

1 Iunie: Peste 30 de vedete TVR participă la campania în care Ziua Copiilor

Avatar

Published

on

Foto Credit: TVR

Peste 30 de vedete TVR participă la campania în care Ziua Copiilor durează o lună
Din 30 mai până în 30 iunie, TVR „DĂ RESTART COPILĂRIEI”

Anul acesta, Ziua Internaţională a Copilului are o semnificaţie aparte la TVR. Dacă până acum, de 1 iunie, TVR şi-a deschis larg porţile pentru copiii de toate vârstele cărora le-a oferit petreceri, jocuri, spectacole şi surprize minunate, de această dată, în contextul pandemiei care ne-a schimbat viaţa, Televiziunea publică le reaminteşte adulţilor că acum, după luni de carantină, trebuie să revenim la normal învăţând de la cei mici cum să trecem peste greutăţi cu încredere şi cu speranţă.

Iuliana Tudor, Liana Stanciu, Adelin Petrişor, Marina Almăşan, Iuliana Marciuc, Virgil Ianţu, Irina Păcurariu, Corina Dănilă, Raluca Arvat, Nadine, Ruxandra Gheorghe, Daniel Coman, Costin De;liu, Marius Constantinescu, sunt numai câteva dintre cele peste 30 de vedete care dau startul campaniei TVR „3,2,1…Iunie. Restart copilărie !!!”.

De 1 iunie, TVR le reaminteşte adulţilor că putem reveni la normal învăţând de la cei mici cum să trecem peste greutăţi cu candoare, naturaleţe şi eficienţă. De la ei trebuie să învăţăm lucrurile simple, cu adevărat importante: să zâmbim, să visăm, să sperăm, să prindem încredere şi curaj, să nu ne pierdem speranţa.

Din 30 mai până în 30 iunie, Campania TVR „3,2,1…Iunie. Restart copilărie !!!” ne provoacă pe toţi să redevenim copii şi să arătăm lumii întregi acest lucru. Fiecare poate posta pe pagina de Facebook a TVR scurte înregistrări filmate cu telefonul care să demonstreze că şi adulţii au ce învăţa de la copii, iar la sfârşitul campaniei, cele mai bune/apreciate filmuleţe vor fi premiate  (vezi aici regulamentul de participare).

Primii care au acceptat provocarea de a realiza astfel de înregistrări sunt vedetele TVR care, alături de cei mici sau singuri, au „dat examenul copilăriei”. Filmările lor sunt numai câteva exemple că cei mari pot învăţa lucruri simple de la copiii lor. Înregistrările lor vor fi făcute publice online sau la tv în primele zile ale campaniei, fiecare dintre noi fiind invitat pe parcursul lunii iunie să le urmeze exemplul.

Când se termină copilăria? Niciodată – pentru că ea este o stare care ţine de minte şi de suflet, nu de vârsta biologică. Şi pentru că nu este simplu să redevenim copii şi să găsim acea resursă internă a lor de a trece peste greutăţi cu zâmbetul pe buze – în acest an, la TVR, avem nu doar o zi, ci exact o lună în care putem să învăţăm acest lucru.

Comentarii

Continue Reading

Campanie TV

Desenul copilului tău poate apărea pe 1 iunie la PRO TV!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

În această perioadă, copiii sunt cei mai fericiți pentru că își petrec zilele în familie, studiază acasă, se joacă și recuperează tot timpul pe care nu și l-au petrecut alături de părinți. Copiii sunt o sursă inepuizabilă de motivare și voie bună pentru cei din jur și nu numai, iar acum inocența și modul lor simplu de a gândi ne poate aduce tuturor speranța că #NeFacemBine. De aceea, pe 1 iunie, PRO TV spune Copiii ne fac mari.

 

În inima unui copil încape întregul univers. Iar în ochii lui, oameni mari sunt super eroi! Cine este eroul copilului tău? PRO TV provoacă toți copiii la creativitate, iar desenele lor vor putea fi difuzate la televizor!

 

Tot ce trebuie este ca fiecare copil să facă un desen cu tema “Eroul meu preferat”, iar părinții, bunicii sau prietenii să trimită creațiile până pe 28 mai pe adresa de email copiiinefacmari@protv.ro sau să le posteze pe Instagram cu hashtag #copiiinefacmari și cu tag către pagina @protv_romania.

 

Cele mai creative desene vor fi difuzate la PRO TV luni, 1 iunie, în clipuri speciale și în edițiile speciale ale emisiunilor Vorbește lumea și La Măruță!

 

Copiii ne fac mari!

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0