Connect with us

ALL MEDIA

#DorDeRomania a devenit o galerie impresionantă cu cele mai frumoase fotografii din România

Published

on

 

Peste 2.700 de fotografii cu imagini inedite din România au fost înscrise în campania #DorDeRomania, realizată de Samsung Electronics România, alături de endorserul Brad Florescu (www.tedoo.ro). Campania s-a desfăşurat pe Instagram și Facebook, iar la finalul acesteia, fotografia cea mai apreciată de public şi juriu a fost premiată cu un dispozitiv Samsung Galaxy K Zoom.

Smartphone-ul Samsung Galaxy K Zoom este un dispozitiv creat pentru pasionații de fotografie, care se pot bucura, astfel, de mobilitatea şi avantajele pe care le oferă un smartphone, precum și de fotografii de calitate, cu ajutorul zoom-ului optic de 10x. Mai mult, ei pot posta în timp real fotografiile pe care le realizează pe rețelele de socializare.

Campania #DorDeRomania, lansată de Samsung Electronics România, s-a desfășurat în perioada 13 august – 9 septembrie, atât pe Instagram, cât și pe Facebook, printr-o aplicație pe pagina Samsung Mobile România. Samsung i-a provocat pe Instagramerii din România să posteze fotografii care să îi trezească dorul de ţară jurnalistului român stabilit în Thailanda, Brad Florescu (www.tedoo.ro).

Pentru a intra în concurs, utilizatorii au fost îndemnați să posteze imaginile pe conturile personale de Instagram cu hashtag-urile campaniei: #dorderomania și #tedooro.

Aplicația de Facebook a centralizat zilnic toate fotografiile postate pe Instagram care respectau regulamentul oficial al campaniei, pentru a le supune apoi votului publicului. Primele cele mai votate 300 de fotografii după încheierea perioadei de vot au fost jurizate de Brad Florescu, acordându-se note pe o scară de la 1 la 10, unde 1 a însemnat „nu îmi face dor deloc de România”, iar 10 a înseamnat „îmi face foarte dor de România”.

În primele 2 zile de la lansarea campaniei au fost postate pe Instagram 400 de fotografii cu #dorderomania, iar până la finalul campaniei, 2.775 de fotografii aveau hashtag-ul #dorderomania. Toate acestea au primit în total 23.614 voturi din partea publicului care a vizionat galeria de fotografii, pe Facebook sau pe Instagram.

„Fotografia câștigătoare are toate ingredientele pentru a deveni o imagine iconică a României: câmpie, pădure, o fată frumoasă, o ie, un pas de Ciuleandră și un strop de mister,” a declarat Brad Florescu. „Am privit cele 2.700 de imagini înscrise și ca pe o etapă a exercițiului de branding de țară, ca pe un moodboard al brandului România așa cum este el văzut și simțit de proprietarii lui, românii. Hashtag-ul va rămâne acolo atâta timp cât va exista Instagram, la fel și imaginile.” a continuat acesta.

Fotografia câștigătoare desemnată în urma votului publicului și a jurizării lui Brad Florescu i-a aparținut Mădălinei Drăgoi. Aceasta a fost premiată cu un dispozitiv Samsung Galaxy K Zoom, pentru a continua să surprindă imagini care să spună o poveste, oriunde s-ar afla.

samsung dorderomania

„Instagram este o platformă din ce în ce mai populară în România, iar calitatea fotografiilor postate aici depășește de multe ori nivelul amatorilor. Era, așadar, o alegere firească pentru o campanie vizuală ce are la bază fotografii realizate de utilizatori. Astfel, sub hashtag-ul campaniei și cu ajutorul lui Brad Florescu, am reușit să adunăm o impresionantă galerie de imagini care să fie o sursă de inspiraţie şi pentru alţii. Ne dorim să creştem în continuare această platformă şi să descoperim împreună locuri şi imagini reprezentative din România”, a declarat Radu Acsinia, Social Media Specialist în cadrul Samsung Electronics România.

Campania #DorDeRomania s-a bucurat și de suportul paginilor de Facebook Samsung Electronics din alte țări europene, mesajul ajungând astfel la comunitățile de români din țări precum Grecia și Elveția.

Echipa care a contribuit la dezvoltarea proiectului:

  • Din partea Samsung Electronics: Mihaela Stănoiu (Marketing Manager), Roxana Grigorean (PR Coordinator), Radu Acsinia (Social Media Specialist).

  • Din partea Starcom MediaVest: Antonia Marcu (Account Executive), Daniela Eustafievici (Communications Manager), Ilinca Nițu (Digital Account Director), Alina Ionescu (Media Performance Specialist)

  • Din partea MSLGROUP The Practice: Adina Militaru (Social Media Executive), Raluca Isipciuc (Sr. Social Media Manager), Monica Jitariuc (Co-Managing Director), Oana Bulexa (Co-Managing Director).

Lasa un comentariu aici!

1 Comment

1 Comment

  1. D

    22 septembrie 2014 at 23:07

    Poza din cate am vazut este facuta de fapt de un fotogtaf pe nume Cornel Lazia…

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Presa online

DECIZIE RADICALĂ ÎN PRESĂ / Băsescu – INTERZIS pe site-urile de știri ecopolitic.ro și newsbucuresti.ro

Published

on

 

Agenția de știri Ecopolitic Media, prin platformele online – ecopolitic.ro  și newsbucuresti.ro , a anunțat public că a luat o decizie radicală și unică în presă – ca orice anunț, articol sau comunicat ce are legătură cu Basescu Traian să nu mai fie publicat pe cele două site-uri de știri pe care le deține.

 

Conform unui comunicat transmis pe cele două site-uri de știri, decizia vine după ce Curtea de Apel București a constatat – ”calitatea de colaborator al Securităţii” – a fostului președinte și actual europarlamentar Băsescu Traian, cunoscut și sub numele conspirativ de ”PETROV”.

Conducerea agentiei de știri mai sus menționate a mai transmis că vor reveni asupra decizie numai în cazul în care Băsescu Traian va obține o altă decizie decât cea de – ”colaborator al Securității”.

 

”Ne rezervăm dreptul de a nu promova personaje ce au avut sau au în continuare legătură cu fosta Securitate, mai ales când aceste legături sunt anunțate de către o Instanță de Judecată – în cazul Băsescu Traian, Curtea de Apel București.”, s-a mai precizat în comunicatul agenției de știri Ecopolitic Media publicat pe cele două site-uri de știri pe care le deține.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Ursitoarele și rolul lor în cadrul unei petreceri pentru copii

Published

on

 

Organizarea unei petreceri pentru copii nu este un lucru tocmai simplu. Aceștia au nevoie de surse de divertisment variate pentru că se plictisesc extrem de rapid. Plus că, petrecerea trebuie să aibă o tematică inedită, care să îi atragă în mod direct.

În acest sens, bucureștenii au un aliat pe măsură și anume Paradisul Personajelor. Întreaga echipă este formată din oameni dedicați, dinamici, veseli, ce pot anima chiar și petrecerea celor mai zglobii copii. În aceeași ordine de idei, vor crea o atmosferă de basm în care se vor împleti realul cu fantasticul.

Despre ursitoarele magice

În ultimul timp, tot mai multe persoane își doresc ca zânele ursitoare să le calce pragul. Ele sunt o atracție atât pentru cei mici, cât și pentru cei mari. Povestea lor s-a creat de mult, din vechi timpuri, la granița dintre vis și realitate.

Cum se prezintă mai exact un astfel de moment? În primul rând, trebuie menționat că zânele ursitoare au un scop precis – încununarea drumului vieții celui mic cu cele mai mari reușite și realizări. Totodată, sănătatea, bunăstarea, perseverența, bunele maniere și așa mai departe îl vor însoți pe copilaș la orice pas.

Momentul se desfășoară ca o luptă dintre bine și rău (zânele bune cu zâna cea rea), cu victoria binelui în final. În aceeași ordine de idei, întreg momentul este încărcat de emoții, completat de o notă de umor. De la mic la mare, invitații prezenți la petrecere se vor bucura de un spectacol de poveste, în care actorii principali sunt:

  • Îngerașul: e cel ce îl va veghea pe cel mic pe tot parcursul momentului. Magia ursitoarelor va pluti în jur, iar îngerașul îl va integra pe copil în tărâmul de basm.
  • Zâna iubirii: este ursitoarea ce aduce zâmbete pe fețele tuturor celor prezenți. Îi va ursi celui mic o viață plină de iubire, dragoste și gingășie.
  • Zâna norocului: menirea ei este să îi asigure celui mic doar reușite, cu un strop de noroc. Copilașul nu va duce lipsă de șanse ce îi vor deschide numeroase uși pe parcursul vieții.
  • Zâna înțelepciunii: o bună conduită îi va aduce noului născut doar reușite în viitor. Menirea sa este de a se asigura că micuțul va face doar alegeri guvernate de filtrul gândirii, al rațiunii.
  • Ursitoarea cea rea: rolul ei este reprezentat de firul subțire dintre bunătate și umor. Va aduce zâmbetul pe buzele tuturor invitaților prin felul său amuzant și imprevizibil de a fi. În cele din urmă, vor observa cu toții că nu este atât de rea pe cât pare.

Descopera ofertele noastre pentru o petrecere plasată la limita dintre real și fantastic” este felul unic prin care echipa de ursitoare se recomandă. Lunga experiență, dar și dragostea infinită pentru copii, le-au făcut să fie atât de apreciate de publicul bucureștean.

Pentru mai multe detalii, site-ul https://paradisulpersonajelor.ro/ stă la dispoziția tuturor celor interesați. O petrecere pe cinste este cea care se desfășoară sub vraja ursitoarelor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Spune STOP pariurilor amatoare! O informare corectă = un câștig cât mai sigur

Published

on

 

De multe ori, la pariuri sportive se merge pe ideea de noroc și atât. Acest lucru nu este greșit în totalitate, deoarece această activitate ține de noroc, în primul rând, dar și de intuiție. Un pariu, doar de dragul de a fi făcut, nu garantează deloc și un viitor câștig.

Casele de pariuri s-au extins și în mediul online iar, având în vedere acest lucru, documentarea înainte de a face biletul nu va lua prea mult timp. Înainte, când acestea activau doar în format fizic, informarea cu privire la diferite aspecte putea fi un lucru destul de dificil – accesul la internet era limitat și se mergea doar pe ponturi de la tipsteri, nu pe argumente proprii.

În ce constau mai exact pariurile sportive

Trebuie menționat că acest profil a atras o mulțime de persoane, mai ales tineri. Totul se datorează faptului că oricine e nou în acest cerc al pariorilor dispune de un bonus de bun venit. Bonusul este reprezentat printr-o sumă de bani și are următoarele avantaje – indiferent de rezultatul primului pariu, acesta nu va fi pierdut.

De exemplu, în cadrul site-ului Cota 2, cei interesați vor regăsi numeroase case de pariuri consacrate precum SuperBet, Betano etc. Fiecare are un bonus de bun venit diferit – o persoană nouă în acest domeniu poate lua în calcul şi acest lucru pentru a decide cărei case îi va fi fidelă de acum înainte.

Cum pui un bilet cât mai sigur

Este cunoscut deja faptul că nu există pariu sigur 100% niciodată. Însă, prin diferite tactici și ponturi de biletul zilei de la redactia Cota2.ro, pariorul se poate situa cât mai aproape de câștig. Totodată, microbiștii înrăiți nu vor câștiga constant dacă pariază doar pe echipa favorită și nu iau în calcul factorii definitorii ai meciului. De aceea, înainte de toate, trebuie să se aibă în vedere câteva criterii și apoi gradul de favorizare al echipelor.

Pentru un bilet cât mai sigur, cei ce fac parte din cercul jucătorilor, trebuie să aibă în vedere următoarele aspecte:

  1. Starea echipelor

De exemplu, dacă una dintre echipe vine din deplasare sau de după un meci greu, poate fi în dezavantaj. Bineînteles, acest lucru este valabil doar în cazul în care jucătorii nu au apucat să se odihnească corespunzător.

  1. Ultimele rezultate ale meciurilor dintre cele 2 echipe

Este imposibil ca cele două echipe să nu mai fi jucat împreună măcar o dată. Atunci când pariezi, ai în vedere și cum s-au desfașurat meciurile anterioare dintre cele două. Lucrurile nu se pot schimba drastic așa că există o mare posibilitate ca rezultatul să fie asemănător cu cele precedente.

  1. Ce jucători vor lua parte la meci

Orice echipă are câțiva jucători cheie, cei mai buni, cei care susțin performanța echipei. Din motive diverse, se poate ca aceștia să nu ia parte la meci – trebuie luat în vedere acest lucru neapărat.

O echipă ce nu are în componență, măcar pe post de rezerve jucătorii cheie poate fi într-un mare dezavantaj.

  1. Prognoza meteo din ziua cea mare

O vreme capricioasă poate crea numeroase probleme. De exemplu, dacă meciul se va desfășura pe un stadion neacoperit, o ploaie zdravănă poate fi cea care pune în dificultate ambele echipe. În aceeași ordine de idei, o zi cu temperaturi prea ridicate poate fi un factor perturbator pentru o echipă ce nu este obișnuită cu o astfel de vreme.

Stafuri extra pentru un câștig cât mai aprope de sigur

  • Biletul zilei. Scopul acestuia este de a le antrena pariorilor atât intuiția, cât și norocul. Biletul zilei pariuri sportive trebuie făcut cu atenție – prea multe meciuri pe un astfel de bilet pot garanta eșecul.
  • Numărul meciurilor de pe un bilet. Ca o completare pentru biletul zilei de care s-a menționat mai sus, numărul meciurilor de pe un bilet este extrem de important. Având în vedere că niciodată nu există pariu 100% sigur, un număr mare de meciuri aduce, de cele mai multe ori, nereușita. De aceea, indicat este ca pe un bilet să se pună doar meciurile ce prezintă o mai mare siguranță din punct de vedere al câștigului.

Având toate aceste lucruri în vedere, un parior nu poate decât să se bucure de cât mai multe câștiguri. Documentarea este cheia succesului – lucru ce se aplică în totalitate și la pariuri sportive.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: