Connect with us

A-Z NEWS

#DorDeRomania a devenit o galerie impresionantă cu cele mai frumoase fotografii din România

Published

on

Reclame

Peste 2.700 de fotografii cu imagini inedite din România au fost înscrise în campania #DorDeRomania, realizată de Samsung Electronics România, alături de endorserul Brad Florescu (www.tedoo.ro). Campania s-a desfăşurat pe Instagram și Facebook, iar la finalul acesteia, fotografia cea mai apreciată de public şi juriu a fost premiată cu un dispozitiv Samsung Galaxy K Zoom.

Smartphone-ul Samsung Galaxy K Zoom este un dispozitiv creat pentru pasionații de fotografie, care se pot bucura, astfel, de mobilitatea şi avantajele pe care le oferă un smartphone, precum și de fotografii de calitate, cu ajutorul zoom-ului optic de 10x. Mai mult, ei pot posta în timp real fotografiile pe care le realizează pe rețelele de socializare.

Campania #DorDeRomania, lansată de Samsung Electronics România, s-a desfășurat în perioada 13 august – 9 septembrie, atât pe Instagram, cât și pe Facebook, printr-o aplicație pe pagina Samsung Mobile România. Samsung i-a provocat pe Instagramerii din România să posteze fotografii care să îi trezească dorul de ţară jurnalistului român stabilit în Thailanda, Brad Florescu (www.tedoo.ro).

Pentru a intra în concurs, utilizatorii au fost îndemnați să posteze imaginile pe conturile personale de Instagram cu hashtag-urile campaniei: #dorderomania și #tedooro.

Aplicația de Facebook a centralizat zilnic toate fotografiile postate pe Instagram care respectau regulamentul oficial al campaniei, pentru a le supune apoi votului publicului. Primele cele mai votate 300 de fotografii după încheierea perioadei de vot au fost jurizate de Brad Florescu, acordându-se note pe o scară de la 1 la 10, unde 1 a însemnat „nu îmi face dor deloc de România”, iar 10 a înseamnat „îmi face foarte dor de România”.

În primele 2 zile de la lansarea campaniei au fost postate pe Instagram 400 de fotografii cu #dorderomania, iar până la finalul campaniei, 2.775 de fotografii aveau hashtag-ul #dorderomania. Toate acestea au primit în total 23.614 voturi din partea publicului care a vizionat galeria de fotografii, pe Facebook sau pe Instagram.

„Fotografia câștigătoare are toate ingredientele pentru a deveni o imagine iconică a României: câmpie, pădure, o fată frumoasă, o ie, un pas de Ciuleandră și un strop de mister,” a declarat Brad Florescu. „Am privit cele 2.700 de imagini înscrise și ca pe o etapă a exercițiului de branding de țară, ca pe un moodboard al brandului România așa cum este el văzut și simțit de proprietarii lui, românii. Hashtag-ul va rămâne acolo atâta timp cât va exista Instagram, la fel și imaginile.” a continuat acesta.

Fotografia câștigătoare desemnată în urma votului publicului și a jurizării lui Brad Florescu i-a aparținut Mădălinei Drăgoi. Aceasta a fost premiată cu un dispozitiv Samsung Galaxy K Zoom, pentru a continua să surprindă imagini care să spună o poveste, oriunde s-ar afla.

samsung dorderomania

„Instagram este o platformă din ce în ce mai populară în România, iar calitatea fotografiilor postate aici depășește de multe ori nivelul amatorilor. Era, așadar, o alegere firească pentru o campanie vizuală ce are la bază fotografii realizate de utilizatori. Astfel, sub hashtag-ul campaniei și cu ajutorul lui Brad Florescu, am reușit să adunăm o impresionantă galerie de imagini care să fie o sursă de inspiraţie şi pentru alţii. Ne dorim să creştem în continuare această platformă şi să descoperim împreună locuri şi imagini reprezentative din România”, a declarat Radu Acsinia, Social Media Specialist în cadrul Samsung Electronics România.

Campania #DorDeRomania s-a bucurat și de suportul paginilor de Facebook Samsung Electronics din alte țări europene, mesajul ajungând astfel la comunitățile de români din țări precum Grecia și Elveția.

Echipa care a contribuit la dezvoltarea proiectului:

  • Din partea Samsung Electronics: Mihaela Stănoiu (Marketing Manager), Roxana Grigorean (PR Coordinator), Radu Acsinia (Social Media Specialist).

  • Din partea Starcom MediaVest: Antonia Marcu (Account Executive), Daniela Eustafievici (Communications Manager), Ilinca Nițu (Digital Account Director), Alina Ionescu (Media Performance Specialist)

  • Din partea MSLGROUP The Practice: Adina Militaru (Social Media Executive), Raluca Isipciuc (Sr. Social Media Manager), Monica Jitariuc (Co-Managing Director), Oana Bulexa (Co-Managing Director).

Advertisement
1 Comment

1 Comment

  1. D

    22 septembrie 2014 at 23:07

    Poza din cate am vazut este facuta de fapt de un fotogtaf pe nume Cornel Lazia…

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Rochii




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
Documentar2 zile ago

James Cameron revine cu un serial premiat cu Emmy: „Secretele Caracatiței” va fi difuzat pe National Geographic Wild pe 22 Aprilie

Special TV3 zile ago

Când visăm împreună, ne adunăm împreună! PRO TV și FRF lansează Imnul echipei naționale pentru EURO 2024

Reality Show3 zile ago

Diseară, la Chefi la cuțite începe bootcampul sezonul 13: concurenții se confruntă cu presiunea celei dintâi probe eliminatorii

Emisiuni3 zile ago

Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la PRO TV!

Monden3 zile ago

Întâlnire amoroasă între doi concurenți Survivor, înainte de show-ul de la Pro TV: „A venit la mine acasă și era băută”

Reality Show4 zile ago

Filmările Survivor All Stars s-au încheiat, iar concurenții sunt în țară! Finala va fi LIVE!

Documentar7 zile ago

National Geographic anunță premierea serialului „NASA: Culisele Inovațiilor” la 43 de ani de la trimiterea primei nave în spațiu

AUDIENȚE TVo săptămână ago

Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență

ȘTIAI CĂ...?o săptămână ago

RIHANNA, cântăreață care explodează pe scenă. Care a fost ascensiunea sa în industria muzicală mondială

Reality Showo săptămână ago

Faimoșii caută o victorie mult așteptată în jocul vital, la Survivor All Stars: ”mergem spre imunitatea asta, cu gândul să câștigăm”

FOTBALo săptămână ago

PRO TV și FRF pregătesc o surpriză suporterilor, înainte de EURO 2024! Doar 67 de zile rămase până la meciul de debut!

Facebook

Advertisement

IN Trending