Connect with us

Începând cu 1 noiembrie 2015, activistul civic Dragoș Bucurenci se alătură, în calitate de purtător de cuvânt, consultant de comunicare și de fundraising, Fundației Hope and Homes for Children România, cea mai mare organizație din România care urmărește înlocuirea sistemului instituțional de protecție a copilului cu un sistem bazat pe conceptul familial.

Bucurenci s-a întors în țară după încheierea unui master în administrarea afacerilor la Universitatea Stanford și după aproape un an petrecut la Comisia Europeană, unde a fost consilier de comunicare al comisarului european pentru politici regionale.

„În ultimii ani m-am implicat în susținerea multor organizații neguvernamentale și am hotărât că pot fi mai eficient dacă-mi canalizez o vreme eforturile înspre una singură. Am ales Hope and Homes for Children pentru că este una dintre cele mai serioase și mai eficiente organizații cu care am lucrat vreodată și pentru că instituționalizarea copiilor este o problemă care poate fi și trebuie rezolvată o dată pentru totdeauna în România.”, a spus Dragoș Bucurenci, care a adăugat că, în paralel cu acest proiect, își va continua activitățile de training și consultanță în mediul privat.

Hope and Homes for Children România (HHC România) activează în țara noastră din 1998, timp în care a contribuit direct la închiderea a peste 50 de orfelinate de tip vechi din întreaga ţară. Programele organizației au scos 5.700 de copii din instituţii și au salvat peste 21.000 de copii de la ruperea de familie.

„Am mare prețuire pentru calitățile lui Dragoș ca om de comunicare și ca fundraiser. Are o fină înțelegere a felului în care funcționează mass-media și companiile care doresc să investească în proiecte caritabile. Venirea lui în echipa Hope and Homes for Children este un mare câștig pentru organizație și pentru cauza copiilor instituționalizați din România.”, a declarat Prințesa Marina Sturdza, Patronul Hope and Homes for Children.

„Dragoș este unul dintre cei mai pricepuți oameni de comunicare din societatea civilă. Ne-a fost alături încă de pe vremea când conducea ‘Salvați Delta’ și apoi ‘MaiMultVerde’, două organizații unde a obținut rezultate remarcabile în comunicare și fundraising. Îmi doresc de mult să lucrăm împreună și sunt convins că va reuși să aducă programelor HHC România vizibilitatea și finanțările pe care le merită.”, a adăugat Ștefan Dărăbuș, Director Regional, Europa Centrală și de Sud al Fundației Hope and Homes for Children.

Sub conducerea lui Dragoș Bucurenci, „MaiMultVerde” a strâns sponsorizări de peste 2 milioane de euro, a lucrat cu peste 11.000 de voluntari și a ajuns a doua cea mai cunoscută organizație ecologistă din România, după Greenpeace. La HHC România, Bucurenci va coordona activitățile de comunicare și de fundraising, în strânsă colaborare cu Robert Ion, care s-a alăturat echipei în august în calitate de Director de Fundraising, după ce a condus departamentele de fundraising ale organizațiilor americane Publicolor și New Visions for Public Schools.

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Digital

PREMIERĂ: La ora 17:00 va avea loc lansarea secțiunii theXclusive pe YouTube Kanal D!

Published

on

Foto Credit: Kanal D

Doar câteva ore ne mai despart de premiera simultană a emisiunilor difuzate exclusiv în mediul virtual, pe pagina de YouTube a Kanal D România, în secțiune theXclusive. “CazaCU Muncă Grea”, “În oglindă”, “Duet cu Alexandra”, “Well done!”, “Detectorul de minciuni” și “Călătoreşte, trăiește, iubește!” alcătuiesc o ofertă generoasă și diversă de conținut, fie că vorbim de reality show, talk-show, divertisment, cooking sau emisiune de călătorie. Toate aceste producții vor fi accesibile de astăzi, ora 17:00, de pe orice dispozitiv mobil, tabletă sau computer, în orice moment al zilei.  

 

 

Așadar, de astăzi, ora 17:00, utilizatorii online vor avea posibilitatea să vizualizeze toate programele în aceeași zi. De săptămâna viitoare, începând de luni, 7 iunie, fiecare emisiune va fi difuzată săptămânal, conform programului de mai jos. Emisiunea “CazaCU Muncă Grea”, difuzată în fiecare luni, pe YouTube Kanal D România, în secțiunea theXclusive, își propune să vi-l prezinte pe Cătălin Cazacu ducând la bun sfârșit cele mai “murdare” și neobișnuite activități pentru el. În prima ediție a emisiunii “CazaCU Muncă Grea”, vedeta va experimenta o zi din viața unui lucrător pentru salubrizare. Acesta va da piept cu realitatea unei munci istovitoare.

 

În fiecare marți, Mihai Ghiță va aborda subiecte tabu, povești de viață ieșite din comun, cu sinceritate debordantă, alături de invitații săi, vedete sau oameni obişnuiţi, în cadrul emisiunii “În oglindă”. În prima ediție, difuzată astăzi, simultan cu celelalte producții, privitorii vor fi martorii unui interviu năucitor, despre povestea de viață a unei tinere.

 

În fiecare miercuri, Alexandra Ungureanu dă tonul zilei, alături de invitații săi, nume cunoscute din showbiz, în cadrul emisiunii “Duet cu Alexandra”. Muzică de calitate, duete impresionante, dar și povești de viață emoționante vor fi împărtășite publicului în fiecare ediție. Astăzi, Theo Rose va oferi, cu efervescență, cele mai impresionante povești de viață și, alături de Alexandra Ungureanu, un concert acustic, într-un duet de colecție.

 

În fiecare joi, publicul emisiunii “Well Done” va avea parte de un festin culinar impresionant, Chef Florian Lazăr va avea alături de el, în fiecare ediție, vedete care își vor dovedi priceperea în ale gastronomiei. Și pentru ca provocarea să fie și mai dificilă pentru celebritățile invitate, acestea vor găti la foc automat, fără a cunoaște rețeta și modul de preparare, fiecare pas fiind indicat de chef, care le va oferi instrucțiunile necesare. Oana Radu este prima vedetă care acceptă invitația lui Chef Florian Lazăr, iar momentele amuzante, adrenalina și surprizele culinare sunt doar câteva ingrediente ale primei ediții “Well Done!”.

 

Vineri este timpul pentru “Detectorul de minciuni”, Mihai Hinda fiind prezentatorul care va adresa invitaților săi cele mai inedite și amuzante întrebări, la care aceștia sunt nevoiți să răspundă. În prima ediție, difuzată astăzi, la ora 17:00, pe Youtube Kanal D România, în secțiunea theXclusive, Mario Fresh dă testul detectorului de minciuni. Acesta va răspunde celor mai incomode întrebări, iar publicul va fi martorul dezvăluirilor artistului.

 

Sâmbătă debutează cu emisiunea de călătorii, “Călătorește, trăiește, iubește” realizată de Mihaela și Marian Crăciun. Cei doi neobosiți călători vor colinda prin locuri extraordinare și vor oferi privitorilor sfaturi pentru o vacanță de neuitat, atât în țară, cât și în străinătate. Alături de aceștia vom descoperi amănunte impresionante despre cultura, religia, obiceiurile, tradițiile, gastronomia fiecărui colț de rai în care vor ajunge. În prima ediție, vom descoperi seducătorul Dubai cu distracție, relaxare, sesiuni de shopping, plimbări, experiențe unice, cultură, istorie și obiective turistice impresionante, acestea sunt doar câteva dintre activitățile care vă vor face să va îndrăgostiți iremediabil de cel mai luxos oraș al lumii.

 

Așadar, începând de astăzi, de la ora 17:00, va invităm să urmăriți toate aceste emisiuni pe pagina de YouTube a Kanal D România, în secțiunea theXclusive, urmând ca, din 7 iunie, să vă puteți delecta cu fiecare producție în parte, în conformitate cu programul anunțat mai sus.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Digital

Kanal D lansează theXclusive, o ofertă generoasă de conținut video exclusiv online

Published

on

Foto Credit: Kanal D

            Kanal D își dezvoltă Divizia de Digital prin crearea de conținut video exclusiv dedicat comunității din spațiul online, fidelă deja brandurilor consacrate ale stației. Acest boost de conținut digital al Kanal D vine ca un pas firesc în strategia de dezvoltare a operațiunilor stației și își propune să le ofere consumatorilor experiențe de neratat, adaptate nevoilor atât de diverse.  

 

 

Cu experiența unei televiziuni generaliste de succes, care și-a consolidat poziția în top trei stații TV din România, Kanal D propune o oferta diversificată de emisiuni exclusiv în mediul virtual, pe pagina de YouTube a Kanal D România, în secțiunea theXclusive. Acestea sunt producții în sine, beneficiind de decoruri speciale, în funcție de specificul fiecărei emisiuni, de echipa de producție dedicată și experiența unor prezentatori de succes. Fie că este vorba de bucuria de a călători, preocuparea pentru cooking, pasiunea pentru muzică, poveștile intense de viață sau divertisment la superlativ, emisiunile theXclusive vor constitui o opțiune adaptată unei palete vaste de preocupări, accesibilă de pe orice dispozitiv mobil, tabletă sau computer, în orice moment al zilei. Planurile de dezvoltare a diviziei de Digital Kanal D nu se vor opri aici. Urmează și alte producții exclusiv pentru online, formate proprii sau achiziții locale și internaționale.

 

Luni, 31 mai, ora 17:00, va avea loc lansarea secțiunii theXclusive pe YouTube Kanal D România

Premiera fiecărei producții în parte este programată luni, 31 mai, ora 17:00, utilizatorii online având posibilitatea să acceseze toate programele în aceeași zi pentru a descoperi diversitatea de conținut special creat pentru aceștia. De pe 7 iunie, fiecare emisiune va fi difuzată săptămânal.

 

Cătălin Cazacu în cadrul emisiunii „CazaCU Muncă Grea” își surprinde publicul cu o postura inedită, pentru că va avea de dus la bun sfârșit cele mai neobișnuite activități pentru el. Cum va reacționa vedeta, antrenată în cele mai grele sau „murdare” munci, rămâne de văzut, în fiecare luni.

 

Emisiunea „În oglindă” își propune să abordeze subiecte tabu, povești de viață marcante, cu sinceritate debordantă și umanitate, prin vocea prezentatorului și realizatorului emisiunii Mihai Ghiță, precum și a invitaților acestuia, vedete sau oameni obişnuiţi. Vor fi aduse în fața publicului subiecte sensibile și vor fi combătute prejudecăți care domină societatea românească și nu numai. Experiența personală a realizatorului emisiunii își va face simțită prezența în cadrul show-ului. Premiera va avea loc luni, iar din săptămâna următoare, în fiecare marți, Mihai Ghiță ne va prezenta o nouă poveste.

 

Miercuri e vremea pentru „Duet cu Alexandra”, emisiune care o are ca şi gazdă pe Alexandra Ungureanu. Invitații sunt nume puternice din showbiz-ul românesc, care le vor împărtăși celor care îi urmăresc povești de viață impresionante, dar și un duet muzical, alături de artistă.

 

Joi putem exclama „Well done!”, emisiunea care aduce în atenția privitorilor un adevărat carusel al savorilor culinare. Chef Florian Lazăr este cel care va avea alături de el, la „masa bunătăților”, celebrități gata să pregătească un adevărat festin. Vedetele invitate vor trece și printr-o provocare uriașă: nu vor vedea rețeta și modul de preparare, ci vor găti strict sub îndrumarea Chef-ului, care le va oferi instrucțiunile necesare.

 

Mihai Hînda este „Detectorul de minciuni”! Întrebările adresate de simpaticul prezentator vedetelor care îi vor călca pragul, acoperă o paletă largă de aspecte, unele mai sensibile ca altele. Invitații își vor expune cele mai bine păstrate secrete în cel mai amuzant mod posibil, în fiecare vineri.

 

Sâmbătă este ziua potrivită pentru călătorii. „Călătorește, trăiește, iubește”, emisiunea realizată de Mihaela și Marian Crăciun, te conduce în locuri extraordinare și îți oferă cele mai interesante idei de evadare din cotidian. Alături de cei doi călători vom descoperi locuri de o frumusețe răpitoare, dar și elemente de arhitectură, cultură şi bucătărie specifice fiecărei regiuni vizitate.

 

Așadar, începând luni, 31 mai, de la ora 17:00, vă invităm să urmăriți toate aceste emisiuni pe pagina de YouTube a Kanal D România, în secțiunea theXclusive, urmând ca din 7 iunie, să vă puteți delecta cu fiecare producție în parte, timp de șase zile pe săptămână, în conformitate cu programul anunțat mai sus.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Tehnologie

Importanța aplicațiilor software în imprimarea 3D

Published

on

Tehnologia aditivă (imprimarea 3D) este una dintre cele mai noi descoperiri care face furori în cadrul afacerilor mari, dar care în ultimii ani a început să fie adoptată și de către afacerile mici, locale sau chiar de persoanele pasionate.

Cu o asemenea răspândire nu este de mirare că imprimarea 3D a reușit să-și facă apariția și în domeniul dentar. Atât stomatologii, cât și producătorii de consumabile dentare au de câștigat de pe urma acestei tehnologii revoluționare.

Dar oricât de mult ar ajuta imprimarea 3D, adevărata evoluție vine odată cu programele 3D software folosite pentru proiectarea obiectelor necesare.

Sistem de finisare a designurilor

Pentru a produce un obiect de calitate trebuie mai întâi să ai un design 3D de calitate. Aici te poate ajuta un program numit Magics Essentials (este un soft special care face parte din gama largă de aplicații Materialise). Acest soft permite să rezolvi unele dintre cele mai comune probleme cu o funcție numită Autofix (denumirea vine de la  automatic fixing).

Oricine își dorește un print final de calitate, iar domeniul dentar nu este mai prejos. O astfel de aplicație permite noi posibilități de producere a protezelor dentare care beneficiază atât utilizatorul final dar și vânzătorul.

Aceste programe specializate pot face asta prin modul în care funcționează permițându-i utilizatorului să vizualizeze și să modifice designul în timp real înainte de a începe printarea inițială.

Sisteme de automatizare a suporților

Încă o arie care poate fi îmbunătățită sunt suporții care ajutători pentru obiectele 3D.

Acești suporți trebuie să fie cât mai simpli, ușori și “ieftini”, dar în același timp trebuie să reziste greutății părții pe care o susține.

Astfel de suporți sunt necesari pentru realizarea majorității obiectelor 3D.

Iar o aplicație software care ajută la optimizarea pe cât de mult posibil a acestor suporți este Materialise e-Stage. Un program ce promite că poate reduce cu 90% timpul de preparare a design-ului suport, cu 50% timpul înlăturării suportului de pe obiect și cu până la 20% timpul de finisare a obiectului final.

O astfel de aplicație poate ajuta la economisirea a sute de ore de muncă, mai ales atunci când utilizatorul produce într-o cantitate mare.

Așadar, acestea sunt doar câteva exemple de aplicații specializate pentru domeniul dental. În România, cei de la BlueLaserLines oferă consultanță gratuită pentru tot pachetul de software de la Materialise.

În concluzie, odată ce aceste aplicații se vor optimiza pentru piața și utilizarea dentară nu ar trebui să fim surprinși dacă și dentistul nostru va avea ustensile imprimate 3D sau chiar protezele necesare clienților să fie produse folosind aceeași tehnologie.

Comentarii

comments

Continue Reading

Digital

HEINEKEN® CELEBREAZĂ comportamentul responsabil AL celor care au depășit  provocările DIN TIMPUL CARANTINEI PRIN NOUA CAMPANIE „WE’LL MEET AGAIN”

Published

on

Heineken® a lansat noua campanie globală „WE’LL MEET AGAIN’”, care celebrează răbdarea și creativitatea tuturor celor care s-au adaptat noului context generat de pandemie, dar și modurile inventive prin care oamenii au menținut atmosfera „ieșirilor în oraș”, din siguranța propriilor case.

 

Video-ul manifesto WE’LL MEET AGAIN, disponibil pe canalul oficial de YouTube, se lansează exact la un an de la campania Heineken® #SocialiseResponsibly, ODE TO CLOSE, prima dintr-o serie menită să sprijine consumatorii în timpul pandemiei.

 

Noua campanie prezintă diferitele moduri în care oamenii au transformat momentele banale, de zi cu zi, din carantină, în ceva neașteptat și distractiv – de la ținute elegante purtate în timp ce ducem gunoiul menajer până la transformarea acțiunii de a plimba câinele într-o adevărată petrecere. Conceptul creativ Heineken® recunoaște puterea consumatorilor care și-au folosit creativitatea pentru a-și păstra optimismul după mai bine de un an de pandemie și restricții.

 

Spotul TV a fost regizat de premiatul François Rousselet și filmat în Barcelona, ​​Spania, respectând toate măsurile de siguranță în vigoare, consolidând, totodată, nevoia de inventivitate și ingeniozitate care stă la baza acestei campanii.

 

„Heineken® își propune să spună povești în care să se regăsească oameni din întreaga lume. Când am lansat ODE TO CLOSE în urmă cu mai bine de un an, planeta era în carantină și mesajul nostru se concentra pe siguranța clienților noștri – „Socializați în mod responsabil!”. Campania WE’LL MEET AGAIN explorează sentimentul colectiv al momentului, prezentând experiențe din viața reală în care se poate regăsi oricine și celebrează capacitatea de a depăși momentele dificile și imaginația printr-un mesaj clar, plin de speranță pentru viitor.”, a declarat Bram Westenbrink, Heineken® Global Senior Director.

 

La rândul său, regizorul François Rousselet a afirmat: „WE’LL MEET AGAIN a fost un proiect extraordinar. În ciuda tuturor restricțiilor, am realizat un film care aduce un omagiu ingeniozității oamenilor în timpul carantinei, care au făcut tot posibilul pentru a rămâne conectați unii cu ceilalți.”

 

Bruno Bertelli, Global CCO PublicisWW, CEO Publicis Italy, a precizat că „Deși carantina și redeschiderea orașelor au fost diferite în fiecare țară, ne-a legat dorința comună de a ne reconecta cu prietenii prin intermediul momentelor sociale, precum serile petrecute în oraș. Prin WE’LL MEET AGAIN, am creat o campanie care sărbătorește acest adevăr uman, evidențiind în același timp capacitatea de a rezista și spiritul pozitiv al oamenilor din întreaga lume, care nu renunță niciodată.”

 

WE’LL MEET AGAIN este cea mai recentă campanie pentru platforma #SocialiseResponsibly, care aduce în prim-plan nevoia de socializare într-un mod responsabil, în întreaga lume. Campania a fost lansată pe 19 Aprilie, atât în ​​format digital, cât și pentru TV.

 

 

Despre HEINEKEN:

HEINEKEN este producătorul de bere cu cea mai mare prezență la nivel internațional din lume. Este cel mai important dezvoltator și comerciant de branduri premium de bere și cidru. Recunoscut pentru brandul Heineken®, Grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale, locale și de specialitate. Suntem angajați în procese de inovare, investiții de brand pe termen lung, acțiuni disciplinate de vânzare și gestionare concentrată a costurilor. Prin strategia „Brewing a Better World”, sustenabilitatea este parte a business-ului nostru.

 

HEINEKEN are o amprentă geografică echilibrată, deținând poziții de lider atât pe piețele dezvoltate, cât și pe cele în curs de dezvoltare. Avem peste 85.000 de angajați și operăm fabrici de bere, malterii, fabrici de cidru și alte unități de producție în peste 70 de țări. Acțiunile Heineken N.V. și Heineken Holding N.V. sunt cotate la Bursa din Amsterdam. Prețurile pentru acțiuni obișnuite pot fi accesate pe Bloomberg, sub simbolurile HEIA NA si HEIO NA, și pe Reuters sub simbolurile HEIN.AS si HEIO.AS.. HEINEKEN are două programe sponsorizate de nivel 1 American Depositary Receipt (ADR): Heineken N.V. (OTCQX: HEINY) și Heineken Holding N.V. (OTCQX: HKHHY).

Comentarii

comments

Continue Reading

Industria online

AKollo ne provoacă să Facem Level în sezonul 2 al show-ului online!

Published

on

Foto Credit: PRO TV

După un prim sezon în care am aflat care sunt jocurile preferate din toate timpurile, ale gamerilor români și ce joacă aceștia în prezent pe canalele lor de YouTube, de astăzi, AKollo revine cu cel de-al doilea sezon al emisiunii online Facem Level

 

 

Anul trecut, Maximilian Ioan, mitzuu și zaSami au fost doar câțiva dintre invitații care și-au demonstrat îndemânarea în timpul unor jocuri de tip shooter – competitiv, în timp ce AKollo a fost cel care a învățat câteva dintre trucurile acestora și le-a pus și în aplicare.

 

Cel de-al doilea sezon aduce noi surprize și propune un mix între vechii participanți și cei care au acceptat provocarea în acest an, iar tema va fi ”Gen Session”. De această dată vor exista 4 grupe, iar fiecare va parcurge 3 jocuri care aparțin aceluiași gen. AKollo și alți doi gameri le vor arăta tuturor celor curioși cum se poate juca în echipă. Primul gen abordat în emisiune este thriller/survival și va acoperi jocuri precum Dead by Daylight, Friday the 13th și Depth.

Înaintea startului noului sezon, AKollo declară: “În urma feedback-ului primit din primul sezon de Facem Level am încercat să mulez conținutul pe „cât mai multă joacă”, cu mai mulți invitați deodată dacă tot vrem să ne distrăm copios. Sunt extrem de curios ce reacție vor avea pasionații de gaming când vor vedea echipe nemaiîntâlnite de creatori de conținut care vor încerca jocuri grupate pe diverse genuri. Unele dintre cele mai jucate titluri vor fi din nou prezente, dar și unele mai puțin cunoscute, care vor avea un factor de șoc pentru mulți.”

 

Totodată, începând de astăzi, pasionații de gaming pot urmări emisiunea și pe canalul oficial de YouTube! Despre lansarea noii platforme, AKollo spune: ”Având în vedere faptul că acum lansăm și canalul oficial de YouTube, vom putea centraliza și aduna feedback-ul împătimiților cât mai bine pentru a decide ce alte teme şi tipuri de conținut se vor aborda în cadrul show-ului. Vă invit pe toți să vă abonați și să apăsați clopoțelul pentru a fi la curent cu cele mai noi episoade!”

 

Nu ratați primul episod al celui de-al doilea sezon, întâlnirea cu AKollo și cei mai cunoscuți gameri care vin să împărtășească din experiența lor!

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Digital

Tribal Worldwide Romania devine agenția de digital și social media a brandului OPPO

Published

on

În urma unui proces riguros de selecție, OPPO, lider mondial în domeniul tehnologiei, a ales agenția Tribal Worldwide Romania pentru a se ocupa de comunicarea brandului în digital și social media. 

OPPO este un brand intrat pe piața locală în 2020, un an challenging, iar rolul agenției de digital și social media va fi să poziționeze cât mai bine brandul, prin teritorii bine definite, campanii inovatoare pe platforme noi și conținut premium pentru comunitatea OPPO.

 

”OPPO este un brand inovator, cu o viziune foarte clară în ceea ce privește digitalul. Ne bucurăm că agenția Tribal Worldwide Romania a răspuns foarte bine briefului nostru și au intuit direcția pe care urmează să ne concentrăm în 2021.”, a declarat Crina Stoian, Digital Manager OPPO.

Tribal Worldwide Romania este agenția cu cel mai mare departament de social media din țară, iar adăugarea unui brand ca OPPO în portofoliu garantează expertiza de strategie și comunicare always on pe care agenția o oferă celor aproape 40 de branduri cu care lucrează.

”Încă din briefing ne-am bucurat că simțim o conexiune puternică cu acest brand, care trebuie să comunice cel puțin la fel de inovator ca produsele pe care le are în portofoliu. Viziunea noastră comună: Tribal-lider în social media + OPPO-lider în domeniul tehnologiei nu poate decât să genereze proiecte de succes, pe care abia așteptăm să le implementăm alături de noul nostru partener.”, a declarat Arnold Vieriu, Head of Social Media Tribal Worldwide Romania.

OPPO a fost fondat în 2004 și încă din primul moment și-a propus să ofere tehnologii inovatoare și experiențe revoluționare de utilizare a smartphone-urilor. In prezent, peste 320 de milioane de utilizatori din întreaga lume se bucură de performanța produselor și serviciilor OPPO.

 

OPPO este un brand global, cu o prezență în peste 40 de țări și regiuni și cu mai mult de 40.000 de angajați la nivel mondial. Compania va investi 7 miliarde de dolari până în 2022, pentru a aduce noi inovații pe segmentul tehnologiilor cheie hardware și software,  punând accent pe dezvoltarea conectivității 5G, a algoritmilor de inteligență artificială (AI), realitate augmentată (AR), big data și altele, pentru a susține evoluția continuă a companiei ca un jucător global esențial în era 5G. În momentul de față, OPPO are 6 institute de dezvoltare și 4 centre de cercetare și dezvoltare în întreaga lume. Mai mult, în 2015, OPPO dedică o echipă dezvoltării tehnologiei 5G, iar unul dintre primele succese l-a reprezentat lansarea comercială a primului smartphone 5G din Europa, în luna mai 2019, în Elveția. 

Comentarii

comments

Continue Reading

IN Trending