Connect with us

Campanie TV

Duplex București – Chișinău: 100 de ani de la Unirea Basarabiei cu România la TVR

Published

on

Foto Credit: TVR
 

Televiziunea Română celebrează prin programe speciale aniversarea a 100 de ani de la Unirea Basarabiei cu România, la 27 martie 1918, primul mare eveniment din seria Centenarului Marii Uniri.

Marţi, 27 martie, la TVR 1, TVR 2, TVR 3, TVR Internaţional şi TVR Moldova vom putea urmări emisiuni de dezbatere, transmisiuni în direct, documentare, concerte, ediţii speciale dedicate aniversării Centenarului Unirii Basarabiei cu România. Telespectatorii de pe ambele maluri ale Prutului vor putea urmări programe transmise simultan pe canalele Televiziunii Publice.

 

Mai mult, redacţiile Ştirilor din Bucureşti şi de la Chişinău marchează o premieră. În ziua Centenarului Unirii Basarabiei cu România, cele două echipe de ştiri se unesc, iar prezentatorii principalelor Jurnale de la TVR 1 şi TVR Moldova fac schimb de pupitre şi redacţii. Mihai Constantin va prezenta din studioul de la Chişinău Jurnalul TVR Moldova, iar Stela Dănilă va fi gazda Telejurnalului de pe TVR 1. Cele două buletine de ştiri, de la orele 18.00 şi 20.00, vor fi transmise în simulcast pe TVR 1, TVR 3, TVR Moldova, TVR Internaţional. De asemenea, Mihai şi Stela vor intra şi în duplex din cele două studiouri. Înainte însă, Mihai Constantin ne va prezenta redacţia de ştiri de la Chişinău, iar Stela Dănilă pe cea de la Bucureşti, în Ediţia Specială de la TVR 1, ora 17.30.

 

Încă din primele ore ale zilei, TVR Moldova are programe dedicate Unirii Basarabiei cu România, în ediţia specială a emisiunii Matinalii. Ilinca Avram, Anatol Guzic, Elena Popa şi Andrei Veleşcu dau startul unei zile memorabile, de la ora 6.00 la 9.00 la TVR Moldova şi în simulcast la TVR 3.

 

Pe parcursul zilei, posturile TVR au pregătit ediţii speciale ale emisiunilor consacrate:

  • Perfect, imperfect, ora 00, la TVR 1, TVR Internaţional şi TVR Moldova. Emma Zeicescu ne invită să urmărim, în direct din Parlamentul României, şedinţa solemnă dedicată împlinirii a 100 de ani de la Unirea Basarabiei cu România.
  • Aici şi acum, ora 00, la TVR 1 şi TVR Internaţional, Alina Stancu discută despre momentul solemn cu invitaţii săi, istoricul Cosmin Popa şi prezentatoarea TVR Moldova Stela Dănilă.
  • „Se zice că…” , ora00, TVR 2, actriţele Tania Popa şi Ioana Calotă împrenă cu muzicianul Radu Captari vor vorbi despre artă, artişti şi Basarabia.
  • Pulsul zilei , ora 30, TVR 1, în simulcast la TVR 3 şi TVR Internaţional – Radu Andrei Tudor face Arc peste timp cu transmisiuni directe de la Suceava, Alba şi Chişinău.
  • România9, ora 00, TVR 1, Ionuţ Cristache are invitaţi speciali: Dan Dungaciu, director al Institutului de Ştiinţe Politice şi Relaţii Internaţionale, fost consilier al preşedintelui Mihai Ghimpu; Ion M Ioniţă – redactor şef revista Historia, Vasile Ernu – scriitor.
  • Obiectiv comun, ora00, TVR Moldova – Dana Ciobanu şi descendenţii personalităţilor care au contribuit la săvârşirea Unirii cu România vor evoca aminitiri valoroase din viaţa înaintaşilor lor
  • Punctul pe Azi, ora00, TVR Moldova – Vasile Munteanu ne prezintă o dedicată aceluiaşi eveniment istoric.

 

Profesorul Adrian Cioroianu ne prezintă Centenarul Marii Uniri în 100 de poveşti. 5 minute de istorie. În săptămâna 26 – 30 martie 2018, TVR 2, TVR Internaţional şi TVR Moldova vor difuza cinci poveşti dedicate Unirii Basarabiei cu România, filmate la Chişinău, în locuri reprezentative pentru momentele Unirii.

 

Marţi, 27 martie, la Generaţia Unirii- Alexandru Marghiloman, un mare român, alături de Monica Ghiurco se vor afla Irina Vlăduca Marghiloman – strănepoata lui Alexandru Marghiloman, lectorul univ. dr. Marius Adrian Nicoară – comandor de aviaţie în rezervă şi prof.univ. dr. Jipa Rotaru – istoric. Dezbaterea găzduită chiar în fosta reşedinţă a marelui om de stat va putea fi urmărită la TVR Moldova, de la ora 16.00 şi la TVR Internaţional, de la ora 17.30.

 

Documentarul de colecţie Unirea Basarabiei cu România – 27 martie 1918 surprinde efortul politic, diplomatic şi militar al unor luni, săptămâni şi zile febrile din partea românilor de pe ambele maluri ale Prutului (TVR 1 – ora 16.05, TVR Internaţional – ora 12.10, TVR Moldova – ora 24.00), în timp ce programul Ferdinand şi Maria – între datorie şi destin îi aduce în prim-plan pe cei doi suverani care au marcat definitiv istoria României (TVR Internaţional – ora 11.40, TVR Moldova – ora 13.30, TVR 1 – ora 23.30).

 

Spectacolul Din suflet românesc, din cadrul Zilelor Alexandru Marghiloman, reuneşte  nume mari ale muzicii populare de pe ambele maluri ale Prutului, precum Grigore Leşe, Laura Lavric, Benone Sinulescu, Ion Paladi, Valeria şi Traian Ilea, Sava Negrean Brudaşcu, alături de Orchestra Lăutarii condusă de Nicolae Botgros, Ansamblul Transilvania, Ansamblul Etnofolcloric „Ştefan Vodă” şi trupa Nemuritorii. Evenimentul prezentat de Dana Ciobanu, jurnalist TVR Moldova şi Radu Andrei Tudor, jurnalist TVR 1, va putea fi vizionat la TVR Moldova şi TVR 3 – ora 21.00 şi TVR Internaţional – ora 22.00.

Pe tot parcursul anului, Televiziunea Română sărbătoreşte cel mai important eveniment din istoria României moderne, Centenarul Marii Uniri, printr-un amplu proiect editorial. TVR realizează şi difuzează pe toate posturile sale emisiuni speciale, transmisiuni în direct, documentare, filme artistice şi campanii susţinute de Ştirile TVR.

 

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Campanie TV

Vedetele Antena Stars, reunite într-o locație exclusivistă pentru lansarea noii colecții: “Toamna asta se poartã Stars!”

Published

on

Foto Credit: ANTENA STARS
 

În această toamnã, vedetele Antena Stars au lãsat deoparte gândurile de vacanţă şi s-au reunit pe platourile de filmare, de data aceasta o locaţie exclusivistã – un club extravagant din nordul Capitalei, unde au înregistrat noul promo al staţiei. Odatã cu sloganul “Toamna asta se poartã Stars”, noua grilă de toamnă a staţiei a fost marcată şi de schimbãri importante la nivelul graficii, ce au fost integrate şi în noul promo, dar şi de modificãri importante de decor.

Pe durata unei nopţi întregi, pentru cã pe timpul zilei transmit live în casele telespectatorilor, vedetele staţiei au rãspuns prezent în faţa camerelor de filmare şi au defilat pe podium, în lumina reflectoarelor, prezentându-şi cele mai noi “colecţii”. “Rãi da’ buni”, “Agenţia VIP”, “Te iubesc de nu te vezi”, “Star Chef”, “Refresh by Oana Turcu”, “Stãpânii vedetelor” şi “Dosarele VIP” au lansat sezoane noi în aceastã toamnã, în vreme ce “Star Matinal”, “Star News” si “Star Magazine” şi-au continuat promisiunea de a le aduce telespectatorilor zi de zi, mixul perfect de ştiri şi divertisment.

Cum programul foarte încărcat din timpul anului abia le permite să se vadă câteva minute pe holurile studiourilor, vedetele au profitat de ocazie şi s-au distrat pe cinste la aceste filmări. “Noroc cu filmãrile de promo, cã reuşim şi noi sã mai bem o cafea împreunã, chiar şi în creierii nopţi, cum s-a întâmplat de data asta!”, a glumit Mihai Morar, amfitrionul emisiunii “Rãi da’ buni”, de la Antena Stars. Din aceastã toamnã, Mihai îşi învitã telespectatorii sã-i treacã pragul noii sale “case” : “E mult loc mai cald, mai aproape de intimitatea unei sufragerii, un loc în care invitaţii se simt mult mai confortabil. Îl simt ca pe un spatiu de conversaţii între prieteni, nu de interviuri!”, mãrturiseşte vedeta Antena Stars.

Cristi Brancu, moderatorul emisiunii ”Agenția VIP”, și noua sa colegă Majda Aboulumosha, cei care fac și desfac în mondenul autohton, promit să aducă cea mai completă perspectivă asupra celor mai importante știri din lumea vedetelor: ”Agenția VIP are haine noi pentru această toamnă, de la studio, imagine, personaje și până la gazde, dar rămânem aceeași oameni care trăiesc prin și pentru telespectatori. Stelele aleg Antena Stars, pentru că suntem fresh și suntem glamour, chiar și atunci când spunem cele mai mici indiscreții! Dragi prieteni, alegeți să trăiți toamna în stil stars, ca să fiți la înălțime!”, este îndemnul lui Cristi Brancu.

Antena Stars a pornit în forță în toamna asta cu achiziții noi de vedete, cu un refresh general, iar pentru noul promo a fost lansată o linie originală de bijuterii pornind chiar de la logo-ul stației, pe care vedetele le-au purtat, pe podium,  în timpul filmărilor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

Focus prezintă o campanie despre agricultura deșteaptă

Published

on

Foto Credit: PRIMA TV
 

Știrile Focus prezintă, începând de miercuri, 10 octombrie, ora 18.00, o nouă campanie pornind de la situația dificilă din agricultura românească.

Reporterii știrilor Focus au găsit culturi ciudate pe terenurile din România și au descoperit mulți români care au abandonat cultura tradițională de grâu, mere, cartofi sau porumb. Reporterii Focus au străbătut țara în lung și lat pentru a aduce povești despre cum se face în țara noastră agricultura profitabilă. Telespectatorii vor urmări aceste reportaje la Prima TV, timp de o săptămână, până pe 17 octombrie. De la Constanța până în Bistrița și din Oradea până în Vrancea, Focus a descoperit cât costă și cât poți câștiga daca vei cultiva goji, lavandă, aronia, trufe sau dacă vei crește păuni, cerbi, căprioare și vaci angus.

De miercuri în cadrul știrilor Focus 18 telespectatorii pot urmări români care au înțeles cum se face agricultura deșteaptă și care au avut rezultate uimitoare și pot fi un exemplu pentru alți producători.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

Paramount Channel lansează noua campanie de marketing „Filme. Magie”

Published

on

 

Detaliile contează enorm – e ceva ce auzim frecvent în ziua de astăzi și se aplică, fără excepție, și în industria cinematografică. Detaliile creează magia filmului; ceea ce noi vedem pe marele sau micul ecran este rezultatul muncii unei întregi echipe.

Pe 1 octombrie 2018, Paramount Channel dă startul unei noi campanii de marketing, care va sublinia detaliile ce compun magia filmului, de la decorațiuni, efecte speciale până la recuzită, sunet și cel mai important, cum acestea influențează percepția telespectatorului asupra unei pelicule. Cum spunea și celebrul Martin Scorsese: Cinemaul se definește prin ceea ce e în interiorul cadrului și prin ce rămâne în afara lui”. Efectele speciale pot oferi o imagine distorsionată a realității, astfel încât aceste detalii sunt luate prea în serios de public, creându-se un contrast între procesul de producție a filmului și rezultatul final.

„Am vrut să continuăm tradiția în care ne concentrăm asupra procesului creativ, permițându-le telespectatorilor accesul în culise. O scenă spectaculoasă nu este doar o scenă spectaculoasă, ci reprezintă mai mult de atât, nu se termină unde se termină ecranul televizorului, ci are propria ei poveste. Am încercat prin această campanie să arătăm într-un mod amuzant cum se întâlnesc cele două lumi: a realității și a ficțiunii. Sperăm ca și această campanie să aibă un succes similar cu cel de anul trecut, «Filme care ne plac așa cum sunt», premiată cu Promax la nivel european și mondial”, a spus András Martsa, Senior Promo Producer, Paramount Channel.

Campania, producție maghiară a Viacom, în colaborare cu casa de producție Malvin, este una dintre cele mai importante ale canalului de până acum și se va desfășura în trei țări din Europa: România, Ungaria și Polonia. Prin intermediul a trei spoturi care arată imagini din making-of-ul lungmetrajelor romantice, western și de acțiune, Paramount Channel dorește să ilustreze cum arată în realitate o filmare și ce se vede pe ecran în urma adăugării efectelor speciale.

„Este ceva foarte bizar, dar și amuzant, dacă ne gândim că cele mai emoționante, intime sau înfricoșătoare scene, pe care le privim cu deplină empatie la televizor, s-au născut în cele mai nefirești moduri. În această campanie, elementul asupra căruia ne-am concentrat a fost conexiunea ciudată dintre film și realitate”, a spus Daniel Kabai, Creative Director, Paramount Channel.

Campania poate fi văzută în luna octombrie pe panourile publicitare din mediul urban, în cel online și pe micile ecrane, în spoturi dedicate pe Paramount Channel, dar și difuzate de posturile Digi 24, TLC, National Geographic, Animal Planet și National Geographic Wild.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending