Echipa de la “Câştigi în 60 de secunde” goleşte rafturile hypermarket-urilor (galerie foto) - RADAR DE MEDIA
Connect with us

ALL MEDIA

Echipa de la “Câştigi în 60 de secunde” goleşte rafturile hypermarket-urilor (galerie foto)

Published

on

Cel mai tare gameshow din lume, „Câştigi în 60 de secunde” se lansează pe 5 aprilie de la 20.20, în exclusivitate în România, la Antena 1. Premiul de 50.000 de lei este miza pentru care concurenţii licitează fiecare secundă, însă o parte dintre participanţi mizează pe şansă şi pe show.


Este vorba despre invitaţii speciali ai lui Dan Negru, vedetele care au acceptat să-şi facă publică îndemânarea la „Câştigi în 60 de secunde”. Primul care va arăta că ştie să dea cu mătura şi nu numai este Victor Ciutacu.

 

Fiind un gameshow bazat exclusiv pe obiecte de uz casnic, “Câştigi în 60 de secunde” are nevoie de o recuzitã pe mãsurã. Fie cã ne referim aici la pahare, creioane, becuri, hârtie igienicã, toate au fost achiziţionate în cantitãţi uriaşe, ţinând cont cã înainte de participarea la show existã o perioadã de cantonament în care concurenţii pot încerca o probã ori de câte ori vor.

 
Astfel, pentru cel mai tare show-quiz din România echipa de la “Câştigi în 60 de secunde” s-a pregătit temeinic. Pentru a câştiga premiul cel mare concurenţii trebuie să îşi dovedească îndemânarea rezolvând cu brio probe cât mai diferite ce implică obiecte casnice cât mai diverse.

 

Pentru pregătirea probelor, echipa de la “Câştigi în 60 de secunde” a trebuit să meargă la cumpărături. Au fost achiziţionate nu mai puţin de 1 milion de baloane, 1 milion de becuri şi 1 milion de role de hârtie igienicã. Doar pentru recuzitã, echipa de producţie a cheltuit peste 100.000 de euro, pe când decorul a costat peste o jumãtate de milion de euro.

 

La mai puţin de un an de la lansarea în Statele Unite, Antena 1 le aduce românilor cel mai tare gameshow din lume: „ Câştigi în 60 de secunde”, un concurs incitant cu o miză de 50.000 de lei. Participanţii sunt oameni obişnuiţi care concureazã individual şi care se luptã doar cu propriile limite şi cu timpul – 60 de secunde, pentru a-şi demonstra îndemânarea.

 

Formatul de succes a fãcut în scurt timp înconjurul lumii, fiind difuzat în ţãri precum: Australia, Belgia, Brazilia, Germania, Suedia, Uruguay sau Columbia, urmând a fi lansat şi în alte state.

Comentarii

comments

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

PREMIILE RADAR DE MEDIA

www.creditrapid.ro

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

IN Trending