joi, martie 28, 2024

PUBLICITATE@RADARDEMEDIA.RO

More
    AcasăDigitalEFFIE Awards 2015: Marele trofeu EFFIE a fost câştigat de Cohn and...

    EFFIE Awards 2015: Marele trofeu EFFIE a fost câştigat de Cohn and Jansen JWT pentru campania „Purity Test” – Aqua Carpatica (Valvis Holding)

    Marele premiu, trofeul Grand EFFIE, a fost cȃştigat de agenţia Cohn and Jansen JWT pentru campania „Purity Test” – Aqua Carpatica (Valvis Holding), ȋn cadrul celei de-a 12-a ediţii Romanian EFFIE Awards. În total, 12 agenţii şi companii au obţinut 26 de trofee, un Grand EFFIE, patru trofee de aur, nouă de argint şi 12 de bronz, la festivitatea de premiere, ce a avut loc pe 2 iunie, la Ateneul Romȃn.

    23 Communication Ideas, Cohn and Jansen JWT, DDB România, Digital Star, Geometry Global România, GMP Advertising, Graffiti BBDO, Leo Burnett Group, McCann Worldgroup Bucharest, Publicis România, Orange România şi The Geeks sunt cȃştigătorii Effie Awards de anul acesta.

    Juriul 2015 a fost condus de Neal Davies şi a fost format din 60 de persoane, reprezentanţi seniori ai industriei de marketing şi comunicare din România. Au fost evaluate 99 de campanii înscrise în competiție din perspectiva rezultatelor de vânzări şi a obiectivelor de comunicare atinse și depășite.

    „Înscrierile arată că Romȃnia are o industrie de advertising dinamică şi am fost impresionat nu numai de lucrările evaluate, ci şi de oamenii care le-au creat, deşi am rămas cu impresia că oamenii de marketing de aici sunt cei mai duri criticii ai lor şi juraţii cei mai aspri din cȃţi am ȋntȃlnit”, declară Neal Davies, Preşedintele şi CEO-ul EFFIE Worldwide.

    Agenţia Cohn and Jansen JWT, cȃştigătorul Grand EFFIE, a mai obţinut ȋncă 3 premii: Gold ȋn categoria Non-alcoholic beverages şi Bronze la Brand Experience pentru Aqua Carpatica – „Purity Test” şi Silver tot ȋn categoria Non-alcoholic beverages, pentru Jacobs 3ȋn1, pentru campania „Full-passion job”.

    McCann Worldgroup Bucharest a plecat acasă cu 5 trofee: Gold ȋn categoria Sustained Success pentru Vodafone România şi Silver ȋn aceeaşi categorie pentru Neumarkt – „The Strong and Bitterish Taste”, Silver pentru ROM – „Revenge is sweet” (Snacks, confectionery and deserts) şi Bronze pentru lucrările „Cif Cleans Romania” (Household supplies & services) şi UniCredit Consumer Finance – „Personal Achievements Loan” (Financial Services).

    Redactia Radar de Media

    Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

    Redactia Radar de Mediahttps://www.radardemedia.ro
    Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro
    ARTICOLE SIMILARE

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

    - Advertisment -spot_img

    Articole recente