Ei au câștigat Asia Express - Drumul Împăraților. Show-ul, record de audiență! - RADAR DE MEDIA
Connect with us

Reality Show

Ei au câștigat Asia Express – Drumul Împăraților. Show-ul, record de audiență!

Published

on

Foto Credit: Antena 1

Asia Express sezonul 4 și-a desemnat aseară căștigătorii. Marele titlu, amuleta de 30.000 de Euro și coroanele de pe Drumul Împăraților au ajuns la Mihai și Elwira Petre. 

„Simțeam că îmi explodează inima! Nu îmi venea să cred că sunt acolo. Le vedeam doar pe fetele noastre, pe Catinca împreună cu noi, cum se bucură. Mă bucur atât de tare pentru că acum le vom vedea pe fetele noastre cum sar de fericire când vor vedea că am câștigat. Dacă nu ar fi fost ele, nu am fi putut să găsim în noi o motivație atât de mare încât să ajungem la acest final”, a spus Elwira cu lacrimi în ochi. „Ele m-au ajutat să ajung aici. Vă pupă tata și vine acasă! Nu pot să cred, nu realizez încă. Te iubesc, Elwira!”, a adăugat Mihai Petre. 

Advertisement

Cursa finală de pe Drumul Împăraților, difuzată duminică seară de Antena 1, a început în Tel Aviv și s-a încheiat la Turnul lui David. Misiunile primite de la Irina Fodor au fost solicitante și tot mai complicate, iar tensiunea, emoțiile și adrenalina și-au spus cuvântul. Maratonul finalei a dublat provocările pentru finaliști, iar probele pe care le-au avut de îndeplinit au fost cu atât mai grele, dar și mai speciale datorită locațiilor din traseu, zone cu o încărcătură aparte pentru Israel și întreaga lume. 

Cele două echipe finaliste, Mihai și Elwira Petre, Emi și Cuza au luptat o zi întreagă și au străbătut orașele în lung și lat în căutarea indiciilor și în încercarea de a ajunge primii la Irina Fodor. La finalul unei competiții de neuitat, Mihai și Elwira Petre au fost încoronați câștigători ai sezonului 4 Asia Express

„Nu am fost supărați că am ajuns pe locul doi, însă am fost supărați că se termină totul. Am simțit că se termină povestea și că cel mai frumos este să se termine cu sărbătoare, cu fericire. Asia Express m-a învățat să accept cu zâmbetul pe buze să pierd și să mă bucur pentru cei care câștigă. Și fix asta am făcut. Bravo, Mihai și Elwira!”, au mărturisit Emi și Cuza.  

Advertisement

Ultima ediţie a etapei finale Asia Express – Drumul Împăraților difuzată duminică, 28 noiembrie, s-a impus ca lider detaşat de piaţã şi a doborât toate recordurile de audienţã, înregistrând cele mai mari cifre din acest sezon, atât la nivelul ratingului, cât şi la nivelul cotei de piaţã, pe toate targeturile. 

Așadar, conform Kantar Media, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, și a obținut, în timpul difuzării Asia Express (19:58-00:18), cifre record de audienţã pentru acest sezon – 11,2 puncte de rating şi 34,9% cota de piaţã, de aproape două ori mai mari faţã de urmãtorul post clasat, PRO TV, ce înregistra atunci 5.8 puncte de rating și o cotă de piață de 18.2%.

Cifre record s-au înregistrat şi în mediul urban, unde Asia Express a fost prima opţiune a telespectatorilor, înregistrând un record la nivelul ratingului – 10.4 puncte, precum şi la cel al cotei de piaţã – 26.1%. Poziţia secundã a fost ocupatã de PRO TV, care la nivelul aceluiaşi target şi în acelaşi interval orar înregistra 5,5 puncte de rating şi 13,7% cota de piaţã. Recordul a fost doborât şi la nivelul publicului din întrega țară. Cei mai mulți telespectatori au ales să urmărească Asia Express – Drumul Împăraților, show ce a fost lider de audiență cu o medie de 9,5 puncte de rating și 23.1 cota de piață, în vreme ce poziţia secundã în clasament era ocupatã de PRO TV cu 5.6 puncte de rating şi 13,5% cota de piaţã. 

Advertisement

În minutul de aur, înregistrat la 20:50, peste 2 milioane de telespectatori la nivel național urmãreau aventurile celor douã echipe rãmase în cursa pentru marele premiu, pe Drumul Împăraților. Ieri, Antena 1 a condus detaşat clasamentul audienţelor la nivel Prime Time, cel mai vizionat interval al zilei. 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L. 
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban și Național
Perioada 28 noiembrie 2021

Advertisement

Comentarii

comments

Powered by Facebook Comments

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.




ADVERTORIALE

www.creditrapid.ro

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

Advertisement

IN Trending