Connect with us
 

 

Românii au fost din nou pe frecvenţa sunetului de calitate în semifinala Vocea României! Cei opt concurenţi rămaşi în competiţie s-au pregătit intens, antrenorii le-au ales cele mai bune melodii, iar aseară s-au duelat pentru un loc în marea finală.

Publicul şi-a votat favoriţii şi a decis ca în lupta pentru trofeul Vocea României şi premiul în valoare de 100.000 de euro să intre Michel Kotcha şi Tobi Ibitoye din echipa Smiley, Cristina Bălan din echipa Tudor şi Tomi Weissbuch din echipa Moga. Din păcate, echipa Loredana nu va avea niciun reprezentant în finală, însă antrenoarea va susţine vocea şi va fi alături de cei patru concurenţi.

Surprizele s-au ţinut lanţ în etapa duelurilor încrucişate. Smiley a cântat aseară împreună cu DOC şi Motzu cea mai nouă piesă a lor, Pierdut buletin, Loredana a creat o adevărată poveste pe scenă în momentul în care a interpretat alături de trupa Agurida melodia A ta mireasă, care se găseşte pe noul album al artistei, Imaginarium, iar Tudor a cântat alături de Vama melodia Declar pierdut ţară şi a adus foarte multă emoţie pe scena de la Vocea României. Invitaţi speciali au fost aseară şi Angelo Simonică şi Nicole Cherry, care au cântat piesa Pot eu să te urăsc?.

Trupa PRO Dance a pus în scenă, ca de fiecare dată, coregrafii de excepţie şi a fost alături atât de concurenţi, cât şi de antrenori. Pavel Bartoş a fost la înălţime şi a adus distracţia și emoțiile din această etapă a competiției tuturor românilor, iar V Reporter-ul, Oana Tache, a venit cu informaţii noi din culise.

Loredana VOCEA ROMANIEI

Loredana
VOCEA ROMANIEI

CE AUDIENTA A INREGISTRAT SHOW-UL?

Pe întreaga durată de difuzare, 20:29 – 23:52, la nivel național, peste 1.2 milioane de telespectatori au urmărit competiția în care doar vocea contează, iar în minutul de maximă audiență de la 21:28, cea mai bună competiție a vocilor a adus în faţa televizoarelor aproape 1.8 milioane de români.

Semifinala Vocea României a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 9.8 puncte de rating și 26% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, de două ori mai mult față de postul de televiziune clasat pe locul doi, Antena 1, care a obţinut 4.6 puncte de rating și 12.2% share.

Tudor Chirila si VAMA VOCEA ROMANIEI

Tudor Chirila si VAMA
VOCEA ROMANIEI

Emoţie, tensiune şi lupta pentru un loc în marea finală!

Smiley a fost antrenorul al cărui nume a fost extras aseară de Pavel Bartoş şi, care a fost nevoit să aleagă primul duel al serii. El l-a trimis în luptă din echipa sa pe Michel Kotcha, care a cântat melodia Who’s loving you şi l-a ales din echipa Loredanei pe Antonio Fabrizi, care a interpretat melodia Senza parole

Tomi Weissbuch

Tomi Weissbuch

A fost un duel foarte puternic, echilibrat, cu două voci excepţionale, care au impresionat. Antrenorii s-au bucurat de ambele momente, iar Smiley a spus: “Aceşti doi oameni frumoşi au venit să ne dăruiască bucuria lor de a cânta. Vă mulţumesc că aţi venit la Vocea României!”. Loredana a completat cu zâmbetul pe buze: “Sunt foarte mândră că am putut să lucrez cu tine, Antonio, şi să te cunosc, Michel. Cred că este cel mai puternic duel din seara asta.”. În final publicul a decis cine merge mai departe, iar primul finalist, ales în urma voturile telespectatorilor, este Michel Kotcha.

Tobi Ibitoye

Tobi Ibitoye

 

[nextpage title=”continuare pe urmatoarea pagina!”]

 

Loredana a fost cea care a ales cel de-al doilea duel. Antrenoarea a decis ca Mihai Rait să se lupte pentru un loc în marea finală cu Cristina Bălan din echipa Tudor. O voce pop şi una rock, care au transmis emoţie, sensibilitate, dar şi voie bună şi culoare.

Mihai Rait a interpretat melodia Can’t take my eyes off you, iar Loredana i-a spus: “Ai avut emoţii, Mişule! Total diferite momentele.”. Tudor a fost impresionat de momentul Cristinei, a avut lacrimi în ochi în timp ce concurenta interpreta melodia Jesus Christ Superstar şi a spus: “Mi-aş dori pentru ce a mai rămas din show-ul ăsta, care e un răspuns la o radiografie socială, să încetăm să discriminăm. Ar trebui să conteze doar vocea! Până la urmă, publicul judecă.”. Cele mai multe voturi le-a primit Cristina Bălan, care merge în finală..

Nicole Cherry si Angelo Simonica

Nicole Cherry si Angelo Simonica

Pentru cel de-al treilea duel Tudor a ales-o pe Tincuţa Fernea să intre în bătălie cu Tomi Weissbuch din echipa Moga. Cei doi au creat două momente fresh, au cântat foarte frumos şi au demonstrat că viitorul sună bine. Tincuţa a interpretat melodia The winner takes it all, iar Tomi melodia Preocupat cu gura ta. La finalul celor două momente, Moga a spus, mândru de concurentul său: “Tomi e Vocea! Aţi cântat amândoi foarte bine!”, iar Tudor a completat: “Tincuţa, ai fost profesionistă şi ai cântat foarte bine. Cred că te-ai maturizat în zilele astea. Să decidă publicul!”. Cele mai multe voturi le-a primit Tomi Weissbuch, care este cel de-al treilea finalist, cu care ne vom reîntâlni vinerea viitoare.

Cristina Balan

Cristina Balan

Ultimul duel a fost unul de excepţie, care a smuls ropote de aplauze şi a fost format din Alex Florea, care a cântat melodia Atât de singur şi Tobi Ibitoye, care a interpretat piesa Make it rain. Cei doi au creat momente spectaculoase, pline de energie şi vibraţie, care i-au impresionat pe antrenori, iar seara semifinalei Vocea României s-a încheiat în forţă. Încântat de concurentul său, Moga a spus: “Alex, cel mai mult mă bucur că ai cântat într-un mare fel şi că tragi cu dinţii să câştigi. Îmi place vocea ta. Eu cred ca trebuie să fii Vocea României anul ăsta!”. Smiley a comentat ambele momente de pe scenă: “Alex, interpretarea ta a fost a ta. Ai fost foarte bun, eşti un rocker adevărat! Te aplaud! Tobi, pentru mine eşti deja un artist. Momentul din seara asta a fost perfect. M-ai spart!”. Publicul a ales şi de data aceasta, iar cel de-al patrulea finalist este Tobi Ibitoye.

Michel Kotcha

Michel Kotcha

Aseară, telespectatorii au avut parte de un spectacol desăvârşit, cu emoţii, tensiune şi momente impresionante, în care doar vocea a contat! În urma duelurilor încrucişate, în premieră la Vocea României, un antrenor va intra în finală fără concurent, iar echipa Loredana este cea care nu va avea niciun reprezentat.

Vinerea viitoare, de la 20:30, cea mai aşteptată etapă a competiţiei, finala Vocea României, vine cu surprize de proporţii şi voci extraordinare. Telespectatorii sunt invitaţi să-şi susţină şi să-şi voteze favoritul prin sms sau apel la numărul 1200 pentru a-l transforma în câştigătorul celui de-al cincilea sezon al celei mai bune competiţii a vocilor.

Pentru experiența completă Vocea României, descărcați aplicația PRO TV, gratuit, din App Store și Google Play. Utilizatorii le pot da calificative concurenților pe întreaga durată a show-ului, iar rezultatele sunt afișate în timp real pe ecran. Aceștia vor acumula astfel puncte în aplicație pentru a câștiga marele premiu, un super smartphone.

Smiley si DOC

Smiley si DOC

Cele mai importante momente din timpul emisiunii pot fi vizionate pe site-ul oficial al show-ului, vocearomaniei.protv.ro sau integral pe voyo.ro.

Cei care doresc să-și demonstreze calitățile vocale și să impresioneze antrenorii, se pot înscrie pentru cel de-al șaselea sezon Vocea României pe site-ul vocearomaniei.protv.ro, iar mai apoi să-și demonstreze talentul în cadrul preselecțiilor prezente în mai multe orașe din România.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

„ULTIMUL TRIB: Madagascar” de la Antena 1, pe locul trei în audiențe! Vezi aici clasamentul serii.

Published

on

Sursa foto: Antena 1
 

Joi, 27 septembrie, Antena 1 a difuzat cea de-a patra ediție a show-ului „ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR” cu rezultate slabe, obținând locul secund în target comercial și locul trei național și urban.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
LAS FIERBINTIPro TV20:2821:241961952459
EXATLON ROMANIAKanal D20:0123:121044397137
TRIPLUSECPro TV21:2422:21882465242
ULTIMUL TRIB: MADAGASCARAntena 119:5823:09586314175
Film: AUTOBUZUL 657Pro TV22:2124:11559271179
Fotbal: ALBA IULIA – FCSBDigiSport121:3123:21373246113
Evoluția primelor ediții ale show-ului concurs „ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR” se află într-un trend descrescător și sub media obișnuită a stației:
Targets>>NationalUrban18-49 Urban
TitleDateShareRtg%Rtg(000)ShareRtg%Rtg(000)ShareRtg%Rtg(000)
Total8.83.46128.93.533613.24.1182
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR13-Sep10.74.072110.04.038414.54.5198
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR20-Sep9.33.56359.93.735615.34.4196
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR21-Sep7.73.05317.83.029211.63.6160
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR27-Sep7.73.15648.13.331411.84.0175

PRO TV s-a clasat pe primul loc în toate targeturile analizate în intervalul 19:58-23:09 cu marele succes  „Las Fierbinți” urmat de noul sit-com local ”Triplusec”. Kanal D s-a clasat pe locul doi național și urban cu  „EXATLON ROMANIA”. Topul audiențelor în target comercial este completat de DigiSport 1 care a difiuzat meciul de fotbal din Cupa României „Unirea Alba Iulia – FCSB” și National TV cu serialul indian „Uttaran” și filmul  „Un șerif extraterestru”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Ultimul trib: Madagascar” (19:58-23:09), joi 27 septembrie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.57.51340.9
Kanal D13.75.81046.4
Antena 17.73.3586.2
Romania TV4.92.1378.1
National TV4.92.1375.4


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.16.9667.7
Kanal D10.24.1398.1
Antena 18.13.3314.0
National TV5.32.1205.7
Romania TV4.31.7165.8


PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.67.6334.0
Antena 111.84.0174.8
Kanal D9.33.1137.6
DigiSport 15.21.776.0
National TV4.41.564.7

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Spectacolul “România Centenar” încheie Festivalul Internațional Cerbul de Aur cu audiențe de top! Vezi aici audiențele serii.

Published

on

Iuliana Tudor Sursa foto: TVR
 

Duminică, 2 septembrie, spectacolul “România Centenar” a încheiat  Festivalului internațional „Cerbul de Aur” continuând seria audiențelor bune, plasând TVR1 pe locul trei în targetul național. Seara a fost foarte disputată între televiziunile comerciale ca de obicei într-o zi de duminică cu filme blockbuster pe Pro TV, în paralel cu producții spectaculoase precum Exatlon Romania” pe Kanal D sau „X Factor” de pe Antena 1.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D19:4823:141079427161
Film: DEZASTRUL DIN SAN ANDREASPro TV19:5922:161056612391
X-FACTORAntena 120:0022:48702387176
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AURTVR 120:3024:0863033667
Film: 3 ZILE DE COSMARPro TV22:1624:51596336214
OCHII DIN UMBRAKanal D23:1425:04580276108
Film: RECUPERATORIIAntena 122:4825:0324915398

Pro TV a fost lider de piață în urban și comercial cu filmul de actiune „DEZASTRUL DIN SAN ANDREAS” urmat de „3 ZILE DE COSMAR”. Kanal D s-a clasat pe primul loc in target național cu „Exatlon Romania”Antena 1 a obținut locul secund din intervalul 20:30-23:52 în target comercial cu talent show-ul  „X Factor”. TVR1 și-a adjudecat locul trei cu ultima seară festivă a Festivalului internațional „Cerbul de Aur”. Topul audiențelor în target comercial este completat de Digisport 1 cu meciul de fotbal din LIGA I „FCSB – FC Botosani”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:30-24:08), duminică 2 septembrie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D15.55.81034.7
Pro TV13.45.0891.8
TVR 19.13.4608.4
Antena 18.63.2570.6
Romania TV6.42.4427.3

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV13.95.2500.0
Kanal D11.54.3414.3
Antena 18.93.4322.4
TVR 18.93.4322.3
DigiSport 16.72.5240.7

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.77.3322.0
Antena 111.43.7162.0
Kanal D11.23.6159.4
DigiSport 17.92.5112.3
TVR 14.51.564.3

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

„Cerbul de Aur” strălucește și în a doua seară pe micile ecrane! Vezi aici topurile de audiență de ieri

Published

on

Sursa foto: TVR
 

Joi, 30 august, cea de-a doua seară a Festivalului internațional „Cerbul de Aur” a obținut audiențe bune, plasând TVR1 pe locul patru în toate targeturile de referință. Seara a fost foarte disputată între televiziunile comerciale cu meciuri de fotbal contând pentru calificările în grupele Europa League, în paralel cu producții spectaculoase precum Exatlon Romania” pe Kanal D sau filmul de acțiune de pe Antena 1.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
Fotbal: FCSB – RAPID WIENPro TV21:3023:2120531117532
EXATLON ROMANIAKanal D19:5723:121224552229
LAS FIERBINTI (redifuzare)Pro TV20:1821:221180543230
Film: CAPCANA PENTRU PARINTIAntena 120:0022:38485259136
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AURTVR 120:3023:5233423053

Pro TV a fost lider de piață detașat cu redifuzarea sitcom-ului „Las Fierbinți” urmat de meciul de fotbal „FCSB – RAPID WIEN”. Kanal D s-a clasat pe locul secund cu „Exatlon Romania”Antena 1 a obținut locul trei în toate targeturile analizate din intervalul 20:30-23:52 cu filmului de acțiune  „Capcană pentru părinți”. TVR1 și-a adjudecat locul patru cu cea de-a doua seară a Festivalului internațional „Cerbul de Aur”. Topul audiențelor în target comercial este completat de Digisport 1 cu meciul de fotbal din calificarile grupelor Europa League „CFR CLUJ – DUDELANGE”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:30-23:52), joi 30 august.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.48.91602.4
Kanal D16.46.31122.8
Antena 16.42.5440.1
TVR 14.81.8328.3
Antena 34.31.6295.6

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.48.8845.5
Kanal D14.05.2504.3
Antena 16.32.4227.8
TVR 16.22.3224.8
DigiSport 14.71.8170.7

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV30.29.1403.9
Kanal D16.34.9218.4
Antena 19.02.7120.4
TVR 13.91.252.2
DigiSport 13.91.252.1

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending