Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/radardem/public_html/wp-includes/class-wp-post-type.php on line 526
eJobs vorbește despre #RezoluțiiHappy în cea mai nouă campanie de brand - RADAR DE MEDIA
Connect with us

DIGITAL

eJobs vorbește despre #RezoluțiiHappy în cea mai nouă campanie de brand

Published

on

 

eJobs Group, compania care deține cea mai mare platformă de recrutare online din România, pornește o nouă campanie de brand sub sloganul #RezolutiiHappy, prin care își propune să dea voce rezoluțiilor de început de an ale românilor.

Campania #RezoluțiiHappy invită oamenii să își definească obiectivele pentru 2017, stabilindu-și propria listă de rezoluții sau alegând dintr-o serie de rezoluții amuzante și creative propuse de eJobs. Ideea campaniei a pornit de la un studiu realizat la începutul anului 2017 de către compania americană Statistic Brain Research, care indică faptul că peste 50% dintre intervievați renunțau la rezoluțiile lor după cel mult 6 luni. Astfel, eJobs mută clasicele rezoluții de început de an într-un registru distractiv și îi provoacă pe oameni să schimbe ceva în fiecare zi pentru a-și transforma rezoluțiile în realitate.

“Mi-ar plăcea să îi facem pe oameni mai conștienți de importanța fericirii lor la locul de muncă. Este, până la urmă, locul în care petreci o bună parte din zi. Ar fi bine să fii happy și la job, nu doar în timpul liber. În plus, cei mai mulți dintre noi ori nu ne stabilim rezoluții la început de an, ori ne ținem de ceea ce ne-am propus doar în primele câteva luni din an. De aceea, nu doar că îi ajutăm pe români să-și stabilească rezoluții – avem inclusiv propuneri inedite și amuzante din care să se inspire -, ci îi și motivăm să se țină de ele”, explică Laura Chiculiță, chief marketing officer, eJobs Group.

Campania #RezolutiiHappy face parte dintr-o inițiativă strategică prin care eJobs vizează creșterea nivelului de fericire a românilor la job. Prima campanie din acest amplu demers a debutat în toamna anului trecut cu un sondaj care a măsurat cât de fericiți sunt românii la job. Peste 123.000 de români, atât angajați, cât și antreprenori, directori de companii sau bloggeri din toată țara au răspuns în perioada octombrie-noiembrie la întrebările sondajului, iar 61% dintre aceștia s-au declarat #HappyLaJob.

“Rezoluțiile sunt modul, deja tradițional, prin care fiecare dintre noi își setează la început de an obiective și ambiții noi. Dacă sunt realiste sau aspirationale contează mai puțin, importantă fiind măsura în care reușim să le îndeplinim. Conceptul de #RezoluțiiHappy este primul pas din 2017 pentru creșterea nivelului de fericire în România, o continuare a demersului strategic #HappyLaJob lansat alături de eJobs. Campania #RezolutiiHappy transmite cu umor, prin intermediul unei platforme creative și optimiste, construită după cele mai bune practici de digital user experience, că micile alegeri sincere și asumate pe care le facem ne pot conduce spre o viață trăită cu zâmbet și pasiune. Și spre un job din ce în ce mai aproape de obiectivele și potențialul nostru”, explică Ioana Barbu, chief marketing officer, 4ideas Digital Agency.  

Campania #RezolutiiHappy a fost realizată cu sprijinul 4Ideas Digital Agency și include un microsite dedicat – ejobs.ro/rezolutiihappy, unde utilizatorii își pot genera #RezoluțiiHappy. Campania se desfășoară în perioada ianuarie – februarie 2017 și include componente de digital, direct marketing, ATL, print și radio.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

DIGITAL

Despre optimizarea seo inainte de lansarea unui site

Published

on

Pentru ca in ziua de azi exista un numar extrem de mare de site-uri, sa te faci remarcat este destul de greu, daca nu colaborezi un un specialist. Competita creste din ce in ce mai mult, si atunci este absolut necesar ca optimizarea seo sa fie continuu imbunatatita.

Prin urmare, trebuie sa ai la indemana o metoda de a face optimizare inainte de a lansa un site, pentru a putea fi inaintea celor care sunt in proces de construire a brand-ului.

Iata cateva lucruri interesante si utile despre optimizarea seo inainte de lansarea efectiva a unui site.

 

Optimizeaza elementele de baza

Daca nu vrei sa apelezi la o agentie seo adult, atunci poti face chiar tu acest lucru. Construirea unei pagini ”in curand” este esentiala inainte de a construi efectiv site-ul. De ce este acest lucru important? Ei bine, ceea ce trebuie sa stii este ca motoarele de cautare ofera in general  mai multa autoritate site-urilor vechi, si prin urmare, este nevoie de mai mult timp pentru a obtine un loc fruntas in Google.

Prin crearea unei pagini ”in curand” vei avea posibilitatea sa te lansezi mai repede decat in mod normal. Robotii nu au absolut nici o treaba cu acest gen de mesaj de pe un site, acestia fiind mai mult interesati de continut, de cuvintele cheie, si mai ales de experienta utilizatorului. Noua pagina reprezinta fara indoiala o sursa excelenta de leaduri. Ceea ce trebuie tu sa faci este sa folosesti un apel puternic la actiune, apel care sa aiba puterea de a-i convinge pe cei care iti viziteaza site-ul sa completeze un formular. In schimb, le poti oferi un video sau un ghid PDF.

Daca toti acesti pasi ti se par complicati si nici nu ai experienta necesara pentru a face acest lucru, atunci cauta in zona ta o agentie seo adult. Retine ca aceasta pagina va ajuta nu doar la optimizarea seo, ci si la construirea unui brand puternic. Profesionistii care lucreaza intr-o agentie seo adult vor stii cum sa utilizeze imaginile, culorile, si mai ales sloganul si limbajul pentru a le comunica vizitatorilor punctele de baza ale comunicarii ulterioare.

 

Construieste profilurile de social media

In ceea ce priveste optimizarea seo, trebuie stiut ca este foarte important a iti creezi comunitati pe retelele de socializare inainte de lansarea propriu zisa a site-ului. Este esential sa te asiguri ca ai deja un public fidel, care s-a familiarizat oarecum cu brand-ul tau. Prin impartasirea unui continut de calitate foarte buna vei reusi sa cresti semnificativ increderea internautilor in business-ul tau, ceea ce inseamna ca iti vei construi o reputatie cu autoritate.

Creeaza profiluri complete pe retelele de socializare cele mai populare precum Facebook, Twitter, sau LinkedIn, dar si pe alte platforme care se adreseaza publicului tau tinta. Dupa ce ai facut acest lucru trebuie sa conectezi fiecare profil in parte cu pagina ”In curand”, si sa te asiguri ca potentialii tai clienti pot obtine informatiile necesare legate de lansare, apasand un singur buton.

 

Creeaza continut de calitate                                                                                                                        Orice strategie de optimizare are nevoie de continut de calitate. De ce? Ei bine, pentru ca acest continut va aduce trafic organic catre site-ul tau, chiar daca esti la inceput. Pentru ca acest continut trebuie urcat periodic, este necesar sa te pregatesti dinainte cu mai multe articole, pentru a avea cat mai multi vizitatori.

In unele cazuri, este o idee excelenta ca inainte de lansare sa incepi un blog. Facand acest lucru, vei avea posibilitatea sa faci anunturi pre-lansare si sa adaugi in permanenta continut nou si interesant. Mai mult decat atat, trebuie sa te asiguri ca acest continut are potential sa atraga link-uri.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Tehnologie

Impactul tehnologiei asupra dezvoltării industriei jocurilor de noroc

Published

on

În prezent, cu siguranță tehnologia poate avea un impact important asupra unei industrii. Se pare că lucrurile merg foarte bine pentru jocurile de noroc online care, daatorită inovațiilor din ultimii ani, au reușit să crească într-un ritm extraordinar. Dacă tendința va continua, piața jocurilor de noroc online va valora 65 miliarde de lire sterline în 2024. Motorul principal al acestei îmbunătățiri enorme a fost faptul că tehnologia a deschis o mulțime de uși către un nou val masiv de clienți și a atins o audiență semnificativ mai mare decât casele de pariuri tradiționale și cazinourile online, care pun la dispoziția clienților o gamă variată de jocuri cazino.

Experții din industrie prezic că, pe măsură ce tot mai multe țări continuă să legalizeze jocurile de noroc online, dimensiunea tortului va crește și mai mult. SUA, de exemplu, a aprobat o lege federală în mai 2018 care înlătură interdicția de a paria online, statele fiind nevoite să decidă ce să facă. Unele state precum New Jersey au permis imediat pariurile sportive, iar primele luni de activitate au arătat că este o situație câștigătoare atât pentru operatori, cât și pentru stat (care beneficiază de impozitul pe jocuri de noroc).

În acest articol, vom discuta despre modul în care industria jocurilor de noroc online crește până la niveluri fără precedent, datorită îmbunătățirilor tehnologice.

Jocurile mobile la cel mai înalt nivel

Dacă aveți vârsta legală pentru jocurile de noroc, atunci veți fi deja vizați de anumite reclame online pentru jocuri de noroc. A fost creată o cantitate considerabilă de aplicații mobile, iar tehnologia a permis o îmbunătățire semnificativă în ultimii 10 ani: aproape fiecare companie de jocuri de noroc are acum una sau mai multe aplicații mobile de ultimă generație, care pot fi utilizate fără probleme pe toate dispozitivele.

Pariurile sportive sunt cea mai mare piață pentru consumatorii de telefonie mobilă. În Marea Britanie, de exemplu, marea majoritate a adulților pariază pe sport cel puțin o dată în viață. Tehnologia a crescut în mod semnificativ numărul utilizatorilor de telefoane mobile sau tablete în ultimii ani și, ca efect direct, de asemenea, numărul de persoane care pariază folosind aceste dispozitive: 51% în 2018 față de 2017, potrivit Comisiei pentru jocurile de noroc din Marea Britanie.

Această tendință este puțin probabil să se schimbe dacă luați în considerare faptul că dispozitivele mobile devin la fel de puternice precum PC-urile: plasarea unui pariu sau jucarea de jocuri cazino la un cazinou online și posibilitatea de a vă bucura de o experiență excelentă de jocuri este posibilă datorită îmbunătățirilor tehnologiilor, iar industria jocurilor de noroc este în curs de dezvoltare.

Prin urmare, nu este surprinzător că toate sporturile importante fac reclamă jocurilor de noroc online. Din ce în ce mai multe echipe sunt sponsorizate de firme de jocuri de noroc și indiferent de stadionul pe care ne aflăm, putem vedea reclame de tip banner care îndeamnă oamenii să parieze sau să încerce cazinoul lor online.

Dacă înainte jucătorii care doreau să se confrunte cu un dealer adevărat erau nevoiți să meargă la un cazinou offline, acum nu mai este nevoie de acest lucru. Tehnologia s-a îmbunătățit până la un nivel care le permite jucătorilor să participe la jocuri de cazino care sunt transmise în timp real dintr-un cazinou offline. Experiența este atât de realistă, încât jucătorii pot interacționa în timp real, atât cu dealerul, cât și cu alți jucători, exact ca și cum ar fi făcut într-un cazinou offline.

Sosirea rețelelor mobile 5G va face telefonul holografic/ apelurile video o realitate și puteți fi siguri că această nouă tehnologie va fi integrată imediat în lumea jocurilor de noroc online. După ce multe companii explorează deja modul de utilizare a realității virtuale pentru a îmbunătăți experiența de joc a jocurilor lor. Prin crearea unei experiențe mai imersive, ei vor putea atrage și acei jucători care merg regulat în cazinourile terestre, dar și generațiile mai tinere.

Reglementările privind jocurile de noroc sunt din ce în ce mai relaxate în întreaga lume și acest lucru crește, de asemenea, randamentul. Europa este de departe cel mai valoros continent în ceea ce privește jocurile de noroc online, deoarece a contribuit cu 15 miliarde de lire sterline în 2018. Acest lucru se întâmplă mai ales pentru că în Europa se poate paria legal aproape oriunde.

În România piața jocurilor de noroc este în creștere, contribuind la PIB-ul țării cu circa 1 miliard de euro și 300 de milioane de euro la bugetul de stat.  La fel se întâmplă și în Marea Britanie unde, deși Comisia pentru jocuri de noroc  controlează bine industria, amploarea jocurilor de noroc online este impresionantă. Britanicii sunt constant expuși  la reclame despre jocuri de noroc. SUA vrea să urmeze exemplul.

Până în acest moment, patru state americane au legalizat jocurile de noroc online și se așteaptă ca altele să facă la fel, astfel încât industria să crească masiv. Țări precum Japonia iau, de asemenea, măsuri pentru legalizarea cazinourilor online și același scenariu se întâmplă în multe țări africane.

Unul dintre principalele motive pentru care o mulțime de țări sunt dornice să legalizeze jocurile de noroc online este faptul că aduc venituri uriașe, care pot fi apoi utilizate pentru finanțarea serviciilor publice precum spitale, transporturi, școli și așa mai departe.

Tehnologia continuă să modeleze industria în viitor

La început, cazinourile online și site-urile de pariuri arătau foarte primitiv, în comparație cu standardele de astăzi. Tehnologia a îmbunătățit enorm experiența jocurilor de noroc online pe parcursul ultimului deceniu.

 

În zilele noastre, efectuarea unei depuneri în contul dvs. se face aproape imediat și aveți un serviciu de asistență 24/7 live pregătit să vă ajute cu orice întrebări. Experiența jocurilor de noroc online a devenit mult mai interactivă. Jucătorii pot discuta între ei și cu dealerul în timp ce urmăresc jocul în transmisie live.

VR- realitate virtuală

Momentan, cazinoul live este punctul culminant al tehnologiei de jocuri de noroc online: jucătorii pot avea o experiență de cazino foarte apropiată de cea tradițională, fără a fi nevoiți să părăsească confortul casei. În plus, sloturile video și jocurile virtuale devin din ce în ce mai captivante și, în unele cazuri, seamănă cu filmele. Cu toate aceste oportunități disponibile din confortul propriului lor living, nu este surprinzător că mulți preferă jocurile online.

În viitor, ne așteptăm ca tehnologia să continue să modeleze industria jocurilor de noroc și să aducă tot mai multe venituri. Până la urmă, aceasta este o tendință care nu poate fi oprită și chiar dacă reglementările sunt foarte stricte, popularitatea jocurilor de noroc nu este redusă.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

De ce SEO este în continuare cel mai eficient canal de online marketing

Published

on

SEO este cel mai eficient canal de online marketing din lume și merită mult mai multă atenție din partea marketerilor. Dacă vrei să te impui în online, efectiv nu ai cum să neglijezi această ramură esențială.

Și nu este vorba doar despre poziționarea paginilor în căutările organice, așa cum crede multă lume…

Prin SEO, îți poți reduce costurile pentru celelalte canale de marketing pe termen mediu și lung.

Iată câteva argumente:

Creșterea traficului nu înseamnă neapărat și creșterea vânzărilor, atâta vreme cât nu este bine targetat. Cu toate acestea, dacă nu umblăm la expunere, este greu să vorbim despre performanțe mai bune.

Gândește-te că 50% din traficul din lume ajunge pe site-uri prin intermediul motoarelor de căutare. Practic, cei care au investit în SEO preiau 50% din traficul de pe internet. Interesant, nu?

Și mai mult decât atât, peste 90% dintre acei vizitatori care intră pe site-uri prin intermediul paginilor de rezultate al căutărilor (SERP) nu trec de prima pagină. De fapt, 60% din trafic merge către primele 3 poziții din clasamentul Google.

Ei bine, SEO înseamnă “search engine optimization”, adică principala ocupație este îmbunătățirea pozițiilor pe care le au paginile în SERP. Dacă investești în SEO (cu cap), automat îți vei crește și traficul. Miza este însă să ajungi printre primele poziții pentru termenii de căutare folosiți de potențialii clienți – păstrând relevanță maximă.

Atragerea publicului țintă (și îndrumarea lui) este și va rămâne întotdeauna o preocupare constantă a marketerilor. Atragerea clienților din segmentul vizat poate fi realizată și în cadrul campaniilor de tip CPC sau CPM, însă ghidarea lor pe site este la fel de importantă. Asta pentru că odată ajuns pe site, vizitatorul trebuie condus către efectuarea achiziției, lucru care nu se întâmplă în foarte multe cazuri.

Nici o imagine, nici o bucată de text, nici un element de design și nici un instrument nu trebuie să fie plasat fără un scop bine determinat pe site. Un specialist în SEO on-page și User Experience îți va construi paginile site-ului sau îți va sugera o serie de modificări pe care să le faci pentru a-ți îmbunătăți randamentul. Apoi, urmează partea și mai interesantă…

Retenția clienților poate fi una dintre modalitățile cele mai eficiente pentru îmbunătățirea randamentului investiției într-o campanie de marketing. Anumiți specialiști susțin că îmbunătățirea retenției cu 5% înseamnă aproape dublarea profitului realizat de către o companie, asta pentru că este de 5 ori mai scump să aduci clienți noi, decât este să-i păstrezi pe cei existenți.

Prin intermediul specialiștilor SEO poți face multe lucruri pentru a-ți mulțumi clienții, pentru a-i determina să nu lase recenzii negative atunci când faci o greșeală și pentru a-ți spăla imaginea în anumite momente.

Îmbunătățirea ratei de conversie este o țintă pentru orice marketer, însă prin intermediul SEO acest lucru poate fi realizat poate mai ușor decât prin oricare altă metodă. Anumite statistici ne spun că paginile optimizate au cu 216% mai multe șanse de a realiza o conversie decât paginile obișnuite.

Un specialist va trebui să folosească diverse instrumente de monitorizare a experienței vizitatorului pe site, să le interpreteze, să facă teste și să propună soluții câștigătoare, pe lângă furnizarea sfaturilor clasice. Un pop-up poate face foarte mult rău sau foarte mult bine, la fel cum lipsa unui “Call To Action” poate fi la fel de gravă precum existența prea multor “invitații”.

Reducerea costurilor pentru campaniile CPC este un alt avantaj al celor care mizează pe SEO. Pentru a-ți îmbunătăți randamentul nu este nevoie neapărat să investești mai mult, ci poate să-ți redirecționezi investiția.

Conform graficului de mai sus, în medie, 12% din bugetul de marketing merge către SEO, iar acest canal realizează 14% dintre lead-uri, în timp ce PPC-ul folosește, în general, 8% din buget, însă aduce numai 6% dintre lead-uri. Chiar dacă distribuirea bugetului de marketing variază de la caz la caz, eficiența diverselor canale este relevantă.

Ok, dar cum se realizează reducerea costurilor pentru campaniile CPC prin SEO? Tu plătești pentru click, chiar dacă vizitatorul iese imediat de pe site pentru că viteza de încărcare lasă de dorit, pentru că site-ul nu e mobile-friendly sau pentru că vizitatorul este confuz și nu își dă seama rapid ce are de făcut.

În plus, în campaniile de Google AdWords (și nu numai) există acel “Quality Score“, care este determinat de comportamentul vizitatorilor care au dat click pe respectiva reclamă. Cu cât aceștia stau mai mult pe site și accesează diverse pagini, cu atât acel scor crește, iar dacă acest lucru se întâmplă, tu vei plăti mai puțin pentru fiecare click.

Reducerea costurilor pe termen lung este absolut evidentă: investind în SEO, atât on-site, cât și în link building, vei culege roadele pentru totdeauna, în timp ce alte canale de online marketing îți aduc rezultate numai pe termen scurt.

Simplu spus, cu cât atingi performanțe mai bune din punct de vedere SEO, cu atât vei investi mai puțin în celelalte canale de promovare și implicit, randamentul investiției tale se va îmbunătăți. Partea bună pentru antreprenorii de la noi din țară este că prețurile pentru servicii și campanii de Link Building în România sunt destul de mici, astfel încât concurența poate fi prinsă din urmă și chiar depășită în foarte multe cazuri.

În concluzie, sper ca ți-am putut prezenta cum vei putea să-ți reduci costurile, dar și să-ți mărești traficul, conversiile și profitul dacă recurgi la ajutorul specialiștilor în SEO.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: