Connect with us
Avatar

Published

on

Înapoi1 of 3

Companiile din industria de media şi divertisment (M&E) pun procesul de inovare continuă în centrul tuturor activităţilor lor, se arată în studiul EY Sustaining digital leadership!.

Modelele digitale au început să fie implementate în toate procesele de business – de la dezvoltarea de produse şi distribuţie, la relaţia cu consumatorul şi de la lanţurile de aprovizionare, la modelele de profit şi de management al riscului. Unul din efectele acestei transformări în curs este faptul că 70% dintre companiile identificate în studiu drept lideri digitali sunt dispuse să accepte pierderi de venituri pe termen scurt pentru a favoriza dezvoltarea digitală pe termen lung.

Companiile de media şi divertisment se află în faţa unor oportunităţi fără precedent care le pot ajuta să ofere servicii dedicate audienţelor conectate digital de astăzi, fie prin media adresate direct către consumator (D2C), fie prin cele business-to-business (B2B). În acelaşi timp, companiile trebuie să facă faţă şi provocărilor – de la schimbările rapide în comportamentul clienţilor, la tehnologiile cu evoluţie rapidă din zona mobilităţii inteligente, a reţelelor sociale, din cloud computing şi big data analytics.

Domeniul emergent reprezentat de big data, care este esenţial pentru noile companii multi-platformă de media şi divertisment, orientate către client, oferă un exemplu relevant atât în ceea ce priveşte paşii importanţi de urmat cât şi provocările dure care se menţin – chiar şi pentru liderii digitali.

“Vocea” clientului determină schimbări tehnologice radicale

Studiul arată că 85% dintre liderii digitali doresc să construiască relaţii directe cu clienţii. Concluziile studiului subliniază faptul  că acest tip de relaţii reprezintă fundamentul pentru o nouă “intimitate radicală”, bazată pe un profil de 360 de grade al comportamentului şi dorinţelor clienţilor atunci când accesează tehnologiile mobile, reţelele sociale, când sunt on-line, la domiciliu, în săli de spectacol sau la locul de muncă.

Înapoi1 of 3

Comentarii

comments

Facebook

IN Trending