Connect with us

ALL MEDIA

Elena Udrea cântă la frunză în prima ediţie ,,Land of Jokes” din noul sezon (galerie foto)

Published

on

 

Pentru că oricine visează la o ţară a distracţiei, pusă mereu pe şotii, în care locuitorii se îndeletnicesc cu scheciuri şi sunt recompensaţi cu hohote de râs, ,,Land of Jokes” îşi redeschide porţile din 10 octombrie, la Pro Tv. De ziua naţională a ţării glumelor, locuitorii vor sărbători prin mult umor, rubrici noi, întâlniri cu personaje istorice şi nu numai şi un chef de şagă nemaintalnit! ,,Avem surprize plăcute şi noutăţi interesante. Avem inspiraţie proaspătă care, asortată cu talentul tumultuos al interpreţilor noştri şi savoarea unică a momentelor, vor pune noul sezon „Land of Jokes” ca pe un deşert în faţa amatorilor de glume cu miez”, promite Cristian Gretcu la început de sezon.

Astfel, mult aşteptatul Nemurici revine din negurile istoriei pentru a rescrie cu cerneală cauzatoare de râs pagini întregi din istoria românilor. Ioan Gyuri Pascu, cel care dă viaţă acestui călător neobosit va ajunge şi în acest sezon acolo unde este mai mare nevoie de el, în momente cruciale ale istoriei românilor, pentru că fără Nemurici cartea de istorie ar fi mult mai tristă. ,,Am filmat pentru acest sezon întâmplări care ne poartă de la războaiele daco-romane până la insurecţia armată de la 23 august, iar printre ele ne vom întâlni şi cu Iancu de Hunedoara sau Ovidiu la Tomis, de exemplu”, dezvăluie Gyuri.

În avanpremiera mult aşteptatului show ”Romanii au talent” de la Pro Tv, ,,Land of Jokes” lansează şi o rubrică noua, „Politicienii au talent”, în care mai marii lumii politice îşi vor etala talentele: ,,Va fi platformă de lansare a noilor talente ale politicienilor. Boc îşi va demonstra talentul în ,,cositul” miniştrilor, doamna Udrea va ”croseta” fonduri europene, iar domnul Băsescu îi va ,,calari” pe toti”, povesteşte Silviu Petcu.

Viaţa mondenă a Bucureştiului decupata prin personajele colorate care se perinda prin ,,Hard Joke Cafe” va fi şi ea prezentă în noul sezon de la Pro Tv, astfel că Ela Prodan, Cătălin Mireuta sau Bogdan Cotlet vor continuă cu umor aventurile picante din mondenul autohton: ”Personajele siliconate şi bronzate din barul ,,Hard Joke Cafe” sunt şi ele gata să întâmpine noul sezon şi la fel şi echipa de la stiri”, mai spune Petcu.

Personajele politice care au smuls hohote de râs telespectatorilor în interpretarea lui Cristi Gretcu, a lui Florin Constantin sau a Paulei Chirilă sunt şi ele pregătite să îşi reia activitatea în ţara glumelor. ”Pe primul loc vor rămâne personajele politice: stâlpii guvernării, domnul Boc şi doamna Udrea, aceşti „Adam şi Eva” ai noii „schimbari la fata” a României, vor pregăti crearea „noului om politic romanesc”: cinstit, modest şi patriot, deocamdată total necunoscut la noi. Vor fi vegheaţi îndeaproape atât de „carmaciul” bărcii fără direcţie, domnul Băsescu, cât şi de „cainii democratiei”, liderii opoziţiei, domnii Ponta şi Antonescu, care se vor opri din lătrat doar dacă vor avea un os de ros”, mărturiseşte cu haz Silviu Petcu. În fine, în ţara glumelor şi muzica şi versurile satirice vor avea o altă voce, care se numeşte Florentina Ciuna şi care din această toamnă are şi ea paşaport pentru ”Land of Jokes”.

În prima ediţie din această toamnă, politicienii vor fi supuşi unor noi teste în ţara glumelor: ei trebuie să îşi demonstreze talentele ascunse într-un concurs de zile mari. Elena Udrea (Ela Prodan) este cea care sparge gheaţa la ”Politicienii au talent”: ea vine să promoveze brandul de ţară şi va cântă la … frunză. Juriul alcătuit din ”greii” politicii româneşti, Ion Iliescu (Cristian Gretcu) şi Emil Constantinescu (Doru Antonesi), şi diva ziarelor de scandal, Bianca lui Bote (Paula Chirilă), vor da verdictul duminică seară, la Pro Tv.

Tot în prima ediţie Nemuriciul (Ioan Gyuri Pascu) se întoarce şi el în ”Land of Jokes” cu întâmplări spumoase şi va încerca să scoată la iveală ”adevarul despre 23 august 1944”. El se va întâlni cu hitleristii (Cristian Gretcu şi Silviu Petcu) şi va încerca să pună bazele primului guvern comunist. Glumele se ţin lanţ şi în ”Hard Joke Cafe”, mai ales că barmanul Lulu (Cătălin Mireuta) este plecat în Noua Zeelandă, unde devine activist Greenpeace şi are funcţia de babysitter la o creşă de… balene.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Radio

Exclusiv la DigiFM, Horia Tecau: „Nu e un regret medalia olimpică”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

În această dimineață la Digi FM, Horia Tecău a vorbit despre rolul părinților în viață tinerilor jucători de tenis. Cătălin Striblea a stat de vorbă cu cel mai bun jucător de dublu al României la interviurile de colecție pe pagina de facebook Digi FM.

„Părinții să nu uite că acei copii care încep să joace tenis sau orice alt sport au nevoie de un părinte, în primul rând, și după de un antrenor de tenis. Tu, ca părinte, devii antrenor de tenis și nu mai ești părinte, e dificil acolo. Cred că rolul părintelui este să găsească educatorii, antrenorii potriviți pentru copilul lui, în care crede, îl poate dezvolta într-un mod sănătos și să îi ofere condițiile necesare”, a spus Tecău.

Tenismenul a avut parte de o perioadă grea, atunci când a pierdut 3 finale consecutive de Grand Slam.

„Începusem să mă gândesc dacă voi mai avea oportunitatea să ajung într-o finală de Grand Slam și dacă voi putea câștiga vreodată. Îmi lipsea acea încredere în mine și acea credință până la final. Ca să joci o finală e foarte diferit, față de o semifinală, e altă încărcătură, e meciul suprem. Dacă nu ai pe cineva în jur care să te facă să înțelegi de ce ai nevoie ca să câștigi, e mai greu.”

Cătălin Striblea a fost curios să afle dacă Horia Tecău regretă că nu a devenit și campion olimpic.

„Nu e un regret medalia olimpică. Cu toate că e foarte greu să fii acolo pe podium, eram bine pentru că am avut câteva minute de pauză, în care ne bucuram că eram acolo, dar era și regretul că am fost atât de aproape.”, a spus tenismenul.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Alexandru Giboi a fost ales Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă

Published

on

 

Vineri, 21 septembrie 2018, directorul general al AGERPRES, Alexandru Giboi, a fost ales în funcția de Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă, în cadrul Conferinței EANA de la Varșovia, Polonia.

La Varșovia a avut loc în perioada 20-21 septembrie întâlnirea șefilor agențiilor de presă membre EANA, ocazie cu care a fost aleasă și noua conducere a Alianței: Peter Kropsch, CEO dpa (Germania), președinte, Michalis Psilos, CEO ANA-MPA (Grecia), și Jiri Majstr, CEO CTK (Cehia), membri în board.

În cadrul Conferinței s-a discutat și despre provocările actuale din domeniul media, despre întărirea colaborării dintre agențiile membre, dar și despre directiva privind drepturile de autor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending