Connect with us

AUDIENȚE TV

Eliminare complet neaşteptată la Chefi la cuţite. Emisiunea, lider de audienţă pe toate segmentele de public

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Şi marţi  seara, telespectatorii au ales Chefi la cuţite. Show-ul difuzat de Antena 1 s-a impus ca lider de audiență atât la nivelul publicului comercial, cât şi la nivelul publicului urban şi naţional. Conform Kantar Media, Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu o medie de 9.5 puncte de rating și o cotă de piață de 26.2%, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 7 puncte de rating și 19.2% cotă de piață.

 

Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban cu o medie de 8.8 puncte de rating si 20.9 procente cotă de piață, în timp ce al doilea clasat, Kanal D, a obținut 6.1 puncte de rating și 14.4 procente cotă de piață. PRO TV a ocupat cea de-a treia poziţie, cu 5.5 puncte de rating şi 12.9% cota de piață.

 

             Chefi la cuțite a fost pe primul loc și în rândul telespectatorilor la nivelul întregului public din România cu o medie de 8.3 puncte de rating și o cotă de piață de 20 de procente, în timp ce Kanal D, clasat pe locul al doilea, a obținut 6.8 puncte de rating și 16.2% cotă de piață. Şi de această dată, PRO TV a ocupat cea de-a treia poziţie, cu 6.3 puncte de rating şi 15.2% cota de piată. În minutul de aur al emisiunii, 21.13, peste 1.8 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din România urmăreau competiţia Chefi la cuțite. 

Aseară, concurenţii ajunşi până în această etapă a show-ului au fost invitaţi să pregătească diferite feluri de amuse-bouche, degustate şi jurizate de piloţi de raliuri. După o mulţime de emoţii în jurul benzii cu farfurii, voturile l-au desemnat câştigător pe chef Sorin Bontea, iar echipele conduse de chef Dumitrescu şi chef Scărlătescu au intrat la duel, având la dispoziţie doar 60 de minute pentru a pregăti individual o farfurie cu adevărat specială, al cărei ingredient central să fie oul. „Toca franțuzească de bucătar are o sută de pliuri, reprezentând cele o sută de moduri de gătit oul, în Franța”, a explicat Vlăduț Manoliu.

 

Dintre toate farfuriile, cele care au obținut cele mai puține puncte au fost cele pregătite de Robert Vasiliu (Ragnar Vikingul) și Romică Romașcu, acesta din urmă fiind și cel eliminat din competiție. “Dragii mei, rămânem şase, de acum încolo nu vă mai întreb dacă vreţi să rămâneți. Voi folosi amuleta cum vreau eu!”, le-a mărturisit chef Scărlătescu bucătarilor din echipa sa.

Săptămâna viitoare, luni, marţi şi miercuri, de la 20:30, pe Antena 1, se intră pe modul atac în bucătăria Chefi la cuţite. Victoriile încep uşor-uşor să li se urce la cap unora dintre participanţi, mai ales că toţi îşi doresc să aibă primul loc asigurat. Se va lăsa cu scântei, replici dure şi, evident, accidente. Nervii le vor fi întinşi la maximum, iar răbdarea le va fi complet depăşită de stresul servit de numărătoarea la bandă. Nici amuletele câştigate cu atâta trudă nu le mai asigură confortul celor trei chefi. “Din 5, vreo 3 erau ale mele până acum! Am rămas în urmă tare!”, va striga chef Bontea. Ce fel de minuni ar trebui să se întâmple pentru ca lucrurile să ia întorsături fericite în bucătăria Chefi la cuţite, telespectatorii vor afla urmărind cele mai noi ediţii ale cooking show-ului, în fiecare luni, marţi şi miercuri, de la 20:30, pe Antena 1.

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban și Național
Perioada 11 noiembrie 2020

 

 

 

Comentarii

comments

AUDIENȚE TV

Chefi la cuțite, lider de audiență. Connect-R a venit în emisiune la rugămintea fiicei sale

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Antena 1

Marți seara Chefi la cuțite a fost din nou lider de audiență la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani. Conform Kantar Media, show-ul de pe Antena 1 a obținut o audiență medie de 9.7 puncte de rating și o cotă de piață de 28.2%. Locul al doilea a fost ocupat de PRO TV cu o audiență medie de 7.6 puncte de rating și 22.1% cotă de piață.

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Chefii au fost pe primul loc și în rândul întregului public din mediul urban cu o audiență medie de 9.1 puncte de rating și 21.3% cotă de piață. Pe locul doi s-a situat PRO TV cu o medie de 6.9 puncte de rating și o cotă de piață de 16.2%. Audițiile pe nevăzute ale celui de-al treilea episod au fost urmărite de peste 1.8 milioane de telespectatori în minutul de aur 21.41, la nivelului întregului public.

 

Connect-R a fost surpriza chefilor de marți seara. Artistul le-a povestit acestora că a venit să își încerce norocul pentru că Maya, fiica sa, este cel mai mare fan al emisiunii. “Mi-a spus să îi aduc cuțitul de aur. Dacă se întâmplă asta, m-am scos pe tot anul!”, spunea Connect-R înainte de a se apuca de gătit. Vizita surpriză s-a lăsat cu un cuțit argintiu, cuțit al prieteniei, pe care fiica sa l-a apreciat cu siguranță.

 

Cea de-a treia amuletă pusă în joc marți seara a fost câștigată de saramura imbatabilă a lui chef Sorin Bontea. „Cine să mă bată pe mine la saramură ? Sunt tăticul saramurei! Dacă mă nășteam mai devreme, eu inventam saramura”, a spus acesta extrem de bucuros de bonusul câștigat.

 

Duminică, de la ora 20.00, un nou episod al audițiilor pe nevăzute îi va aduce pe cei trei chefi față în față cu farfurii spectaculoase sau extrem de ciudate și cu concurenți unul și unul!

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

2 milioane de români au urmăit Las Fierbinți, lider absolut de audiență!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Serialul fenomen Las Fierbinți rămâne în topul preferințelor românilor. Noile episoade continuă să conducă detașat audiențele în fiecare săptămână, iar telespectatorii nu se mai satură de personajele spumoase, situațiile inedite și glumele tari, care ajung virale pe internet.

 

Aseară, Las Fierbinți a fost lider absolut de audiență. Producția a înregistrat o medie de 10.8 puncte de rating și 28.8% share, pe segmentul de public comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, în timp ce tANTENA 1 avea 9,6 puncte de rating și 25,6% share. Peste 2 milioane de români au urmărit aseară serialul, la nivel național.

 

Bobiță, Giani, Dorel, Aspirina, Celentano, Firicel, Gianina și toți ceilalți fierbințeni simpatici își continuă viața în ritmul haios care descrețesc frunțile a milioane de telespectatori, săptămânal. În fiecare episod, fanii serialului urmăresc cum personajele lor favorite trec prin aventuri neașteptate pe ulițele și în casele celui mai celebru sat din România.

 

Aseară ne-am amuzat alături de fierbințeni și am urmărit cum Brânzoi vrea să își împace nevasta, care s-a supărat pe el și a plecat de acasă. „S-a supărat pe mine așa brusc, nu știu de ce, sincer îți spun, și a plecat la mă-sa o săptămână. Azi s-a întors și am zis să îi pregătesc și eu ceva, să-i fac o surpriză specială, s-o scot la tine la cârciumă, pentru că noi nu le-am avut pe astea cu ieșitul în oraș!” Brânzoi

 

Joi, de la 20:30, vedem cum se încheie toată tevatura și ne mai luăm o porție de umor de calitate. Urmăriți serialul în fiecare marți și joi, de la ora 20:30, la PRO TV.

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

BĂTALIE Chefi la cuțite – lider de audiență cu cel de-al doilea episod!

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Luni seara, Chefi la cuțite s-a clasat pe primul loc în topul audiențelor la nivelul publicului comercial. Conform Kantar Media, show-ul de pe Antena 1 a obținut o audiență medie de 9.7 puncte de rating și 29.2 cotă de piață, locul doi fiind ocupat de ProTV cu o medie de 7.3 puncte de rating și 21.9 cotă de piață. La nivelul publicului din întreagă țară, peste 2 milioane de telespectatori erau cu ochii pe cei trei chefi în minutul de aur 21.16.

 

Luni a fost seara lui chef Florin Dumitrescu. Fish&Chips fine dining, tema ediției de aseară, i-a adus acestuia prima amuletă roșie, o amuletă nouă și periculoasă, ce îi conferă un avantaj demn de luat în considerare – un alt chef trebuie să lucreze pentru echipa lui timp de 15 minute.

Surprizele și farfuriile spectaculoase au fost la loc de cinste și luni seara. Concurenți de peste hotare, comedianți, copii, dansatori, impresari și bucătari s-au perindat prin fața chefilor în încercarea de a obține mult râvnitul cuțit. George Tănase a oferit un moment de zile mari când a apărut în fața chefilor deghizat în Salt Bae, cu un preparat special, “ceafă de porc cu cartofele prăjit și brânză de vaco”. Farfuria le-a adus acestora aminte de România anilor ‘80, glumind cu faptul că în acea perioadă dish-ul acesta ar fi putut câștiga cuțitul de aur.

 

Marți seara un invitat neașteptat trece pragul emisiunii. Connect-R vine la Chefi la cuțite la insistențele fetiței sale, Maya, care este un mare fan al show-ului. “Maya a tot insistat să vin, vrea să îi aduc cuțitul de aur 😊. Eu apar destul de rar, iar ăsta chiar e un moment special”,  a declarat artistul.

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Kanal D, lider absolut de audiență cu povești pline de emoție la „Teo Show”!

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Kanal D

Ieri, în cadrul „Teo Show”, o ediție de colecție, vedetele Kanal D au pășit în platoul emisiunii și au împărtășit momente petrecute de-a lungul anilor, la aniversarea celor 14 ani de când s-a lansat Kanal D pe piața media din România. În intervalul de difuzare al emisiunii prezentate de Teo Trandafir și Bursucu, Kanal D s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor din ţară, pe toate categoriile de public monitorizate. Telespectatorii au fost alături de vedetele stației într-un număr uriaș și au trăit emoțiile împărtășite de cei pe care îi urmăresc zi de zi din fața micilor ecrane. 

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Conform datelor furnizate de Kantar Media, ediția aniversară Teo Show a fost urmărită, în fiecare minut al difuzării, de 915.000 de telespectatori din întreaga țară, minutul de maximă audiență, atins la 16:45, adunând în fața micilor ecrane, la Kanal D, 1.080.000 de fani ai îndrăgitei emisiuni.

 

Vedetele Kanal D s-au întrecut în povești emoționante, relatarea unor întâmplări inedite de la filmări și au revăzut, împreună cu cei din fața micilor ecrane, momente de colecție, din arhiva emisiunilor pe care aceștia le-au prezentat de-a lungul timpului.

 

Luni, 1 martie, Kanal D a fost lider de piață cu „Teo Show”. Stația a înregistrat 5,2% rating și 19,1% cota de piață, pe targetul Național, 3,7% rating și 15,1% cota de piață, pe targetul Național și 2,3% rating și 15,7% cota de piaţă, pe targetul Comercial.

 

18-49 Urban Channels Rtg% Shr%
  Kanal D 2,3 15,7
  Antena 1 2,0 13,7
  Pro TV 1,9 12,8
TEO SHOW Digi 24 0,7 4,7
15:00-17:00 Romania TV 0,5 3,4
  Antena 3 0,5 3,4
  DigiSport 2 0,4 2,5
  Pro Cinema 0,3 2,4
  AXN 0,3 2,0
  Pro Gold 0,3 1,8
Source: Kantar Media Romania
Date: 01.03.2021
All Urban Channels Rtg% Shr%
  Kanal D 3,7 15,1
  Antena 1 2,8 11,2
  Pro TV 2,7 10,8
TEO SHOW Romania TV 2,0 8,0
15:00-17:00 Antena 3 1,7 6,9
  Digi 24 0,8 3,2
  B1TV 0,5 1,9
  Pro 2 0,5 1,8
  DigiSport 2 0,4 1,7
  Realitatea Plus 0,4 1,7
Source: Kantar Media Romania
Date: 01.03.2021
National Channels Rtg% Shr%
  Kanal D 5,2 19,1
  Pro TV 3,3 12,1
  Antena 1 2,9 10,7
TEO SHOW Romania TV 2,2 8,1
15:00-17:00 Antena 3 1,4 5,0
Digi 24 0,6 2,4
B1TV 0,5 1,9
TVR 1 0,4 1,6
Pro 2 0,4 1,5
Boomerang 0,4 1,4
Source: Kantar Media Romania
Date: 01.03.2021

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Andra a apăsat butonul auriu: ”Ești de aur. A fost divin!” Vezi ce audienţe a avut show-ul #unusiunu!

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: PRO TV

”Nu îmi vine să cred ce am văzut!” (Smiley), ”Nu avea cum să plece fără golden buzz.” (Andi Moisescu) sau ”Ești, de departe, cel mai spectaculos număr pe care l-am văzut.” (Florin Călinescu) au fost doar câteva dintre laudele primite de o puștoaică de doar 11 ani care a urcat pe scenă alături de prietena ei bună, Lizzy. Ceea ce părea un moment de ventrilocie s-a transformat într-un spectacol de neuitat! 

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Ana Maria Mărgean este cea care a câștigat admirația tuturor juraților și a convins-o pe Andra să apese primul ei buton auriu din acest sezon. ”Ești de aur. A fost divin”, a spus jurata la încheierea momentului care i-a readus ”pielea de găină”. La unison, Andi și Pavel au admis că și ei și-ar fi dorit să o trimită pe concurentă direct în semifinale, așa că lucrurile au fost clare: era imposibil pentru Ana să plece fără golden buzz.

Momentul de golden buzz a fost lider de audiență, în intervalul 22:16 – 22:32. La nivel național, prestația Anei Maria a avut un rating de 13.9 și un share de peste 30%, în timp ce locul 2, ANTENA 1, avea un rating de 7.3 și un share de 15.8%, ținând cu ochii pe PRO TV peste 2.4 milioane de oameni. Și în mediul online prestația fetei a devenit rapid virală: pe Facebook, momentul are deja peste 40K like-uri și 14 mii de distribuiri, în timp ce pe Instagram peste 10K persoane l-au vizionat. Și pe Tik Tok fanii emisiunii și-au făcut simțită prezența, iar în mai puțin de 2 ore de la postare, peste 18K persoane l-au urmărit.

Concurenții care au impresionat juriul și au primit din partea acestora 3 sau 4 DA sunt: Olena Sheremet, Julia Șerban, Rose Marie Lanciu, Anastasia Ursu, Destiny ALA, Ansamblul Folcloric Someșana, The Skating Duo și Lorena Sitariu.

Spectacolul #unusiunu continuă vineri! De la 20:30 alți concurenți vor păși pe scenă pentru a demonstra că merită calificarea în următoarea etapă. 

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

SHOW MAGAZINE

IN Trending