Ediția de luni a emisiunii „Casa iubirii”, prezentată de Andreea Mantea, la Kanal D, a înregistrat audiențe impresionante, consolidând poziția postului TV ca lider în peisajul media. Cifrele spectaculoase obținute în ediția de ieri demonstrează impactul show-ului asupra telespectatorilor, pe toate categoriile de public monitorizate.
Cu prima parte a emisiunii, difuzată în intervalul orar 10:00 – 12:00, Kanal D a fost lider absolut de audiență, înregistrând 3,1% rating si 18,1% cotă de piață, pe targetul Național, 2,6% rating si 16,4% cotă de piață, pe targetul All Urban, si 1,9% rating si 18,2% cotă de piață, pe targetul Comercial (21-54 Nat ABCD). Emisiunea a atras în fața micilor ecrane o medie de peste o jumătate de milion (543.000) de telespectatori din întreaga țară în fiecare minut al difuzării.
Partea a doua a emisiunii, difuzată în intervalul orar 16:30 – 19:00, a adunat in fața micilor ecrane o medie de peste 800.000 (822.000) de fani din întreaga țară, stația plasându-se pe locul doi în top, atât pe targetul Național, cât și pe cel All Urban, cu 4,0% rating si 13,4% cotă de piață, în rândul publicului din întreaga țară, și 4,7% rating si 14,7% cotă de piață, în rândul publicului de la orașe. Minutul de aur, înregistrat la 18:50, a adunat în fața micilor ecrane peste un milion (1.013.000) de fani ai emisiunii.
- „Mireasa Fantomă”, de Yangsze Choo, roman care a inspirat un serial captivant marca Netflix
- Spectacolul Festivalului Sanremo, în direct la TVR
- 20 de ani de Google Maps
- Super Bowl 2025 este LIVE pe VOYO!
- Practica Slow Living începe acasă: cele mai bune fotolii de masaj pentru relaxare personalizată