Connect with us

Emisiuni

Emisiunea „Câştigă România!” de la TVR 2, selecţionată la EBU Eurovision Creative Forum

Redactia Radar de Media

Published

on

În premieră, o producţie TVR intră în competiţia organizată de European Broadcasting Union

 

Emisiunea „Câştigă România!”, de la TVR 2, a fost selecţionată la cea de-a 12-a ediţie a Eurovision Creative Forum, organizat de EBU (European Broadcasting Union), o premieră absolută în istoria Televiziunii Române.

Producţia, prezentată de Virgil Ianţu, face parte din cele 20 alese de juriu – Format Core Group -, din totalul de 80 de formate înscrise în competiţie. 

 

Efortul echipei emisiunii TVR 2 este astfel recunoscut la cel mai înalt nivel şi confirmă succesul de care se bucură printre telespectatori, care fac din „Câştigă România!” un format unic pe piaţa media din ţara noastră.

Acest succes vine după ce emisiunea a stârnit interes şi peste ocean. Producătorul de televiziune american Tim Crescenti a fost impresionat de formatul local „Câştigă România“ şi nu a stat prea mult pe gânduri, venind în studiourile Televiziunii Române unde a înregistrat deja un episod pilot în limba engleză pentru varianta pentru export – „To Win Your Country“.

 

„Am crezut de la început în acest format, pentru că are un poţenţial foarte mare şi nu doar pentru noi, românii. Am văzut că există dorinţă din străinătate de a prelua acest format, şi a mai venit încă o surpriză – selecţia la EBU Eurovision Creative Forum“, a declarat Virgil Ianţu, prezentatorul show-ului. „Am fost sunat chiar în ultima zi de filmare a primului sezon şi am fost anunţat că din 80 de formate trimise de televiziunile publice au rămas 20, printre care şi <Câştigă România!>. În septembrie, la Berlin, vor fi premiate cele mai bune formate dintre cele 20 selectate dar, până atunci, orice s-ar întâmpla acolo, satisfacţia mea este că, după doar un sezon, <Câştigă România!> are succes“, a mai declarat vedeta TVR.

 

Producţiile selecţionate vor fi prezentate în cadrul evenimentului, un adevărat festival al creativităţii media. Lansat în anul 2006, Eurovision Creative Forum este organizat de EBU, prin Eurovision TV în colaborare cu televiziunea publică germană ZDF, cu sprijinul Eurovision Formats Core Group. Evenimentul oferă membrilor European Broadcasting Union oportunitatea de a prezenta şi viziona cele mai recente şi inovatoare formate de programe, pentru a-şi dezvolta potenţialul creativ în această zonă.

 

Ediţia 2017 va avea loc în luna septembrie, la Berlin, când delegaţii prezenţi la eveniment vor vota cele mai bune formate, iar premiile vor fi decernate în cadrul 3 Best Awards Ceremony.

 

Lansat în 17 aprilie la TVR 2, „Câştigă România!”este un concurs de cultură generală despre România, într-un format nou dezvoltat de Televiziunea Română împreună cu compania Zucchero Media, care îşi propune educarea telespectatorilor, în acord cu misiunea publică a TVR.

De luni până joi, de la ora 20.00, Virgil Ianţu este gazda concurenţilor care se întrec în cunoştinţe despre România. Întrebările se referă doar la ţara noastră şi cuprind o paletă largă de subiecte, despre istoria şi frumuseţile României.

89 de concurenţi dintre cei peste 500 de participanţi la castingurile organizate de TVR şi-au testat cunoştinţele generale în platoul emisiunii „Câştigă România!”, care a fost urmărită, în primul sezon, de peste 2,2 milioane de telespectatori (reach cumulat*).

 

Foto Credit: EBU/TVR

RADAR DE MEDIA SUMMER PARTY 2017

 

Comentarii

Emisiuni

Actrita Maria Magdalena Chihaia, la un pas de castigarea Marelui Premiu de 20.000 de euro in Finala iUmor!!

Avatar

Published

on

Cunoscuta actrita a Teatrului Elisabeta din Bucuresti- Maria Magdalena Chihaia- la un pas de castigarea Marelui Premiu de 20.000 de euro in Finala iUmor!!

Dupa un numar catalogat drept cel mai scandalos din istoria emisiunii-Sora Magdalena a reusit sa primeasca cele trei like-uri din partea juratilor dar si voturile din partea publicului, ajungand astfel in Finala .

Cheloo-cunoscut pentru modul transant de a juriza momentele din cadrul emisiunii, a declarat ca numarul Magdalenei Chihaia a fost unul salvator, ca a fost peste toti concurentii din editia in care a participat si ca este un umor curajos pe care il apreciaza, desi nu a fost tocmai moral.

Nici Mihai Bendeac nu s-a lasat mai prejos, mentionand ca in comedie nu il intereseaza moralitatea, drept pentru care a votat cu DA toate aspectele din spatele numarului: prestatie artistica, textul comic, cat si adevarurile expuse ironic in momentul prezentat.

Delia a subliniat ca numarul a fost unul bun, drept pentru care a considerat ca merita un DA.

Sambata 6 Iunie 2020 va avea loc Marea Finala iUmor iar daca artista Magdalena Chihaia va lua din nou cele trei voturi din partea juratilor este automat inclusa in cursa spre marele premiu de 20.000 de euro.

Pentru aceasta insa, ultimul cuvant il are publicul de acasa care prin sms la 1313 isi poate alege artistul preferat in momentul in care prezentatorii Serban Copot si Dan Badea dau START VOT!

Show-ul incepe de la ora 20.00 pe Antena 1.

Comentarii

Continue Reading

Emisiuni

Radu Palaniță a câștigat marele premiu Românii au talent! Finala, lider de audienta!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Radu Palaniță a câștigat vineri seară marele trofeu Românii au talent, premiul în valoare de 120.000 de euro și titlul de cel mai talentat concurent. Într-o finală specială, desfășurată de acasă, Radu a reușit să ajungă la inimile oamenilor prin vocea lui și să-i convingă pe telespectatori că merită votul lor și șansa de a triumfa.

 

Pe locul 2, în urma voturilor primite, s-a clasat Siena Vușcan care a obținut premiul de 20.000 euro, iar pe locul 3, tânărul pianist, Mihai Țigaret, care a reușit să câștige 10.000 euro. Cei doi copii au demonstrat, încă o dată, că generația lor este pregătită să impresioneze.

 

Tot aseară, a fost desemnat și câștigătorul premiului de originalitate de 10.000 de euro.

După o săptămână de vot, telespectatorii au ales să-l susțină pe cel mai tânăr concurent al sezonului 10, Vlad Ciobanu, cel care i-a convins cu poeziile recitate.

 

Marea finală Românii au talent a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public! La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 9.3 puncte de rating și 30.3% share față de televiziunea de pe locul secund care a obţinut doar 5.7 puncte de rating și 18.5% share.

 

Peste 2.1 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:11, aproape 3 milioane de români se bucurau de finala de acasă a show-ului.

Seara s-a încheiat cu o declarație încărcată de emoție a marelui câștigător, Radu Palaniță: ”Sunt foarte emoționat, nu credeam că oamenii vor avea atât de multă încredere în mine. Încă nu realizez ce s-a întâmplat. Aș vrea să le transmit tuturor celor care au fost alături de mine și vor fi pe mai departe că acest moment a fost piatra de temelie pentru ceea ce va urma în cariera mea, iar acest lucru li se datorează și lor.”

 

”În viață trebuie să încerci, trebuie să prinzi curajul”, a fost mesajul transmis de câștigătorul sezonului 10 pentru cei care încă nu s-au decis să se înscrie! Cu acest gând, toți cei care au un talent și vor să-l arate întregii țări sunt așteptați pe site-ul romaniiautalent.protv.ro pentru a completa formularul de înscriere pentru sezonul 11 Românii au talent!

 

Comentarii

Continue Reading

Emisiuni

Buburuza şi Motan Noir îi învaţă pe copii cum să se protejeze de noul virus

Avatar

Published

on

            Buburuza şi Motan Noir, super-eroii din serialul cu acelaşi nume, le arată celor mici, dar şi adulţilor cum să se protejeze de noul virus. Animaţia poate fi urmărită de luni până vineri, de la ora 16:30, pe Disney Channel. Însă de data aceasta nu este vorba de noi episoade, ci de un scurt filmuleţ educativ cu cei doi protagonişti. Mai exact, este o campanie de informare în colaborare cu UNICEF, prin care copiii sunt învăţaţi chiar de personajele lor preferate, cât de importantă este prevenţia.

 

            „Miraculous – Barrier Gestures” este un clip postat recent pe contul de YouTube al serialului Miraculous LadyBug, care explică într-o manieră prietenoasă şi ingenioasă, comportamentul corect pe timp de pandemie. Prin apel la poveste, joc şi personaje îndrăgite, celor mici le va fi mai uşor să înţeleagă şi să adopte măsurile de prevenţie.

Maestrul Fu le spune Buburuzei şi lui Motan Noir că în oraş este un nou răufăcător, pe care din păcate nu-l pot învinge cu super-puterile lor. Mic şi practic invizibil, virusul poate fi totuşi ţinut la distanţă prin gesturi simple, dar eficiente. Dintr-o carte străveche, învăţatul le citeşte eroilor, ca pe o poveste, ce trebuie să facă. În primul rând, spălarea frecventă a mâinilor cu apă şi săpun, atunci când tuşim sau strănutăm să ne acoperim gura cu pliul cotului sau folosirea şerveţelelor de unică folosinţă şi desigur, păstrarea distanţei sociale.

Cele mai simple gesturi de prevenţie sunt cele mai bune metode de a ţine posibilele infecţii la distanţă. Aşa că, cei doi super-eroi au acum o nouă misiune: de a transmite tuturor acest mesaj deloc complicat, dar important. „Protejează-te pe tine şi pe cei dragi ţie ! Protejează-i pe cei din jurul tău ! Împreună vom învinge virusul !” ne spun cu mult curaj Buburuza şi Motan Noir.

 

Miraculos: Buburuza şi Motan Noir (Miraculous: Tales of Ladybug & Cat Noir) este un popular serial animat 3D pentru adolescenţi. O colaborare între mai multe studiouri de animaţie din Franţa (Zagtoon & Method Animation), Japonia (Toei Animation) şi Coreea de Sud (SAMG Animation). Seria este difuzată în toată lumea, în peste o sută de ţări, printre care şi România (Disney Channel), iar fanii aşteaptă deja sezonul cu numărul patru.

Acţiunea se petrece în Parisul modern, unde doi liceeni obişnuiţi, Marinette Dupain-Cheng și Adrien Agreste, au misiunea de a salva oraşul de răufăcători. Datorită super-puterilor pe care le primesc, ei devin Buburuza şi Motan Noir. Însă nimeni nu le cunoaşte adevăratele identităţi, nici măcar ei nu ştiu reciproc cine este în spatele măştilor. În acest carnaval, Marinette este îndrăgostită de Adrien, în timp ce el o iubeşte pe Buburuză.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0