Connect with us

ALL MEDIA

Emisiunea Replay difuzata la TVR 2 trece la TVR 1

În noul format, cu un concurs pentru microbiști

De luni, 21 februarie, ora 23.10

Din 21 februarie, emisiunea de analiză fotbalistică Replay trece de pe TVR 2 pe TVR 1, cu un format extins (la 90 de minute) şi cu îmbunătăţiri aduse de realizatorul şi prezentatorul Marian Olaianos. Replay va fi difuzată în fiecare luni seară, de la ora 23.10.

Primele ediţii Replay la TVR 1 vor spune povestea României în preliminariile Campionatului Mondial din 1998 şi la CM 1998, cu imagini în exclusivitate, behind the stage, filmate de Constantin Tufeanu, operatorul echipei naţionale.

„Cineva m-a întrebat cândva care e reţeta succesului pentru Replay. Simplificat, răspunsul arată aşa: emisiune de emisiune, încerc să dau pe ecran ceea ce aş vrea să văd eu acasă, ca telespectator”, declară Marian Olaianos, realizatorul emisiunii.

Published

on

În noul format, cu un concurs pentru microbiști

De luni, 21 februarie, ora 23.10

Din 21 februarie, emisiunea de analiză fotbalistică Replay trece de pe TVR 2 pe TVR 1, cu un format extins (la 90 de minute) şi cu îmbunătăţiri aduse de realizatorul şi prezentatorul Marian Olaianos. Replay va fi difuzată în fiecare luni seară, de la ora 23.10.

Primele ediţii Replay la TVR 1 vor spune povestea României în preliminariile Campionatului Mondial din 1998 şi la CM 1998, cu imagini în exclusivitate, behind the stage, filmate de Constantin Tufeanu, operatorul echipei naţionale.

„Cineva m-a întrebat cândva care e reţeta succesului pentru Replay. Simplificat, răspunsul arată aşa: emisiune de emisiune, încerc să dau pe ecran ceea ce aş vrea să văd eu acasă, ca telespectator”, declară Marian Olaianos, realizatorul emisiunii.

În noul format, Marian Olaianos propune un moment de „respiro” în atmosfera strict fotbalistică specifică emisiunii: rubrica „Maşina timpului” va aduce sub lumina reflectoarelor, în fiecare săptămână, câte un eveniment sportiv extra-fotbal care a făcut istorie – precum prima notă de 10 din gimnastica mondială, obţinută de Nadia Comăneci la Montreal. De asemenea, săptămânal, Marian Olaianos şi Marius Mitran, alături de invitaţii emisiunii, vor discuta despre câte un stadion „mort” al României; sunt stadioane care odată atrăgeau mii de suporteri, iar acum se află într-o stare deplorabilă. Căzute în uitare, vechile stadioane spun încă povestea a ceea ce au fost cândva. Vorbind despre această situaţie tristă, emisiunea Replay încearcă să atragă atenţia celor în măsură să acţioneze, pentru ca povestea marilor stadioane să nu se încheie aici.

De asemenea, odată cu intrarea pe TVR 1, emisiunea Replay lansează un concurs cu premii pentru microbişti, competiţie care va desemna cea mai bună echipă din istoria fotbalului românesc. „Echipa secolului” va fi aleasă de telespectatori, dintre cele 24 de echipe propuse: Chinezul Timişoara 1925, România 1930, România 1934, Ripensia Timişoara 1933-1938, Venus Bucureşti 1934-1940, CCA 1951-1564, Dinamo 1961-1965, Petrolul 1966, UTA 1968-1970, România 1970, FC Argeş 1979, U Craiova 1974, U Craiova 1983, Dinamo 1984, Steaua 1986, Steaua 1987-1989, Steaua 1993-1998, România 1990, România 1994, România 1998, România 1984, Dinamo 1989-1990, România 2000, Ştiinţa Cluj 1965.

Echipele care se vor „înfrunta” în ediţia din 21 februarie la Replay sunt Ripensia Timişoara 1933-1938 şi România 1970. Ripensia a fost primul club din România cu adevărat profesionist, care  a dominat fotbalul nostru în anii ’30. A cucerit primul titlu în vara anului 1933, urmat apoi de cele din 1935, 1936 și 1938. Ripensia a rămas în istorie ca echipa unor gigantici ai fotbalului – portarii Zombory şi Pavlovici, a „beck”-ului Burger, a „halfilor” Kotormany, Lakatos şi Moravetz şi, mai ales, spun mulţi, a celui mai bun atac din istoria fotbalului nostru: Bindea-Beke-Ciolac-Schwartz-Dobay.

„Adversara” Ripensiei, România 1970, este considerată de mai toţi specialiştii fotbalului românesc drept cea mai bună echipă „tricoloră” a tuturor timpurilor. Antrenată de Angelo Niculescu şi de Emerich Vogl, a rămas în istorie drept prima naţională care a obţinut o calificare la un turneu final (Campionatul Mondial din Mexic ’70), după mai bine de trei decenii. Este echipa inegalabilului Dobrin, a uriaşului, la propriu şi la figurat, Rică Răducanu, a lui Lajos Satamareanu, Lupescu, Dinu şi Mocanu, a lui Liţă Dumitru, omul care a „ţinut” la Pele-regele, a lui Radu Nunweiller, Lucescu, Dumitrache, Sandu Neagu ori Dembrovschi, a cărui statuie a rămas în imaginaţia aztecilor.

Despre Replay: Emisiunea Replay a debutat pe 2 aprilie 2007, la TVR 2. Era un format scurt, de 25 de minute, fără invitaţi. Programul avea atunci o difuzare zilnică, de luni până vineri. Din 2008, când durata lui a devenit de 80 de minute, formatul s-a schimbat permiţând astfel realizatorilor să aducă şi invitaţi în studio. De-a lungul timpului, la Replay au venit Gică Hagi, Gică Popescu, Puiu Iordănescu, Dan Petrescu, Bogdan Stelea, Gabi Balint, Ilie Dumitrescu şi multe alte nume mari ale fotbalului românesc.

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Internship

Global lansează primul program de internship din domeniul entertainment-ului și talent management-ului

Published

on

Timp de trei luni, tinerii au acces în culisele entertainment-ului. Pe 19 iunie Global Entertainment, cea mai mare platformă de artiști și influenceri din România, dă startul înscrierilor în programul de internship dedicat tinerilor care vor să descopere provocările, profesionalismul, creativitatea și dinamica de lucru din domeniul entertainment-ului.

Acest program de internship plătit reprezintă ocazia perfectă pentru cei care vor să-și lărgească aria de cunoștințe din domeniul industriei muzicale, advertising, media, entertainment, talent management, producție audio-video și administrarea drepturilor de autor. Internship-ul urmează să se desfășoare din trei în trei luni și își propune să aducă în atenția tinerilor tendințele tehnologice importante pentru succesul în era digitală și trendurile acestor industrii caracterizate de o continuă schimbare.

În program se pot înscrie toate persoanele de peste 18 ani, indiferent de studii sau specializări, acestea urmând să aleagă unul dintre modulele propuse în cadrul lui. O singură cerință este obligatorie: să fie entuziaste, pentru că entuziasmul este ingredientul principal din spatele hiturilor, al campaniilor de succes, al conținutului care devine viral și al producțiilor revoluționare din domeniul audiovizualului.

Prin intermediul acestui internship, Global pune la dispoziția tinerilor interesați trei module: Creativity & Content Creation, Marketing & Sales și Legal & Business Affairs. Candidații trebuie să opteze pentru unul dintre cele trei module și să parcurgă un proces de selecție care se va desfășura atât online, cât și offline. Pe parcursul acestui proces, accentul va fi pus pe întrebările experențiale la care participanții vor răspunde. Candidații selectați își vor desfășura activitatea la sediul Global împreună cu un mentor dedicat în funcție de modulul ales.

„Artiștii și influencerii Global sunt o prezență de top în toate mediile relevante, indiferent dacă vorbim despre muzică, evenimente, online, televiziune, radio sau advertising. Totul este despre oameni, ideile lor și entuziasmul cu care le pun în aplicare, de aceea suntem într-o permanentă căutare de talente. Prin acest program de internship, primul de acest fel pe piața din România, le oferim tinerilor șansa să-și perfecționeze aptitudinile într-un business extrem de dinamic, care stabilește trendurile în materie de muzică, entertainment, evenimente și influencer marketing”, a declarat Olga Juverdeanu, General Manager Global.

Înscrierile se pot face aici: internship.weglobal.ro.

Platforma Global, formată din Global Records, casa de discuri, Global Booking, agenție de impresariat, Global Events, agenția de evenimente și Global Talent, agenție de talente, reprezintă artiști de top precum INNA, Delia, Antonia, Carla’s Dreams, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nucă, Vanotek și influenceri de referință precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu și mulți alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Posturile de televiziune din cadrul Intact Media Group anunță ieșirea din must-carry

Published

on

Intact Media Group –  Antena Group (Antena 1, Antena Stars, Happy Channel și ZuTV) și Antena 3 – cel mai puternic grup de media cu capital integral românesc  a luat decizia de a ieși din must-carry (lista televiziunilor pe care operatorii de cablu sunt obligați să le aibă în grilă).

Intact Media Group anunță că la data de 15.06.2018 a semnat un contract de retransmisie cu RCS&RDS pentru difuzarea canalelor sale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Postul de televiziune Digi Film îşi schimbă denumirea în FILM NOW

Published

on

Foto Credit: DIGI TV

Din 18 iunie, Digi Film, canalul de filme al RCS & RDS, va avea o nouă identitate. După șapte ani sub același brand, el își asumă acum un nume care întrupează valorile spectacol, culoare, aventură, într-o lume în care totul se întâmplă acum: aventură, acum; emoţie, acum; film, acum.

Astfel, Digi Film devine Film Now, un canal TV care aduce publicului abonat mai mult spectacol, mai multă emoţie, mai mult dinamism într-o selecție de filme de calitate, 24 de ore din 24, neîntrerupte de pauze de publicitate.

Digi Film a pornit în februarie 2011, din dorința companiei RCS & RDS de a completa oferta modestă a canalelor de film prezente în România. De atunci, Digi Film a adus publicului producţii de vârf din cele mai diverse genuri cinematografice, de la cele mai noi titluri la filmele de cult ale fiecărui gen. Difuzând încă de la lansare titluri premiate, multe cu succes colosal la box office, Digi Film a devenit rapid unul dintre preferatele  telespectatorilor Digi și ale cinefililor.

„Dacă ar fi să ne definim printr-o idee, probabil am vorbi despre acţiune sau adrenalină. Dar am promovat întotdeauna o combinaţie între fiorul adrenalinei  şi senzaţia de confort şi relaxare a comediilor bune, şi am completat tabloul cu cea mai diversă paletă de genuri: thriller, science-fiction, istoric, horror, film romantic, animaţie, dramă etc. În luna iulie, filme ca “Ice Age”, “Paddington 2”, “Doctor Strange”, “Arrival”, “Escape Plan”, “Den of Thieves”, “Bastille Day” și multe altele vor face parte din oferta Film Now,” precizează Bogdan Chiriţoiu, manager canale tematice.

Digi Film / Film Now are ca target principal spectatorul urban între 18 și 65 de ani. Grila 24/24 urmărește structura demografică și tiparul ocupării forţei de muncă, precum și tiparul de consum al telespectatorilor români, oferind filme de aventură, acţiune, comedie sau familie în timpul zilelor de lucru, animaţii și filme pentru copii în dimineţile zilelor de weekend și în perioadele de sărbători, filme cu cast puternic și renume în zilele de weekend. În prime time sunt programate cele mai intense filme de acţiune, aventuri sau thriller, cele mai tari comedii, cele mai incitante drame psihologice sau de suspans. Noaptea se difuzează preponderent filme de acţiune, thriller sau horror, pentru amatorii de senzaţii tari.

Digi Film / Film Now colaborează cu cele mai puternice companii de distribuţie de film din întreaga lume, de la marile studiouri (Warner, Disney, NBC etc.) la companii independente din România sau din străinătate, pentru a asigura telespectatorilor săi acces la o selecţie pentru toate gusturile și exigenţele

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending