Connect with us

AUDIENȚE TV

Emisiunea “Te vreau langa mine” de la Kanal D, lider de audienta pe toate segmentele de public!

Redactia Radar de Media

Published

on

Emisiunea “Te vreau langa mine”, prezentata de Gabriela Cristea la Kanal D cucereste zilnic tot mai multi fani,  . Show-ul a pozitionat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor, cucerind peste un sfert din piata de tv.

Luni, 19 ianuarie, in intervalul 13:30 – 16:00, show-ul prezentat de Gabriela Cristea a inregistrat 7,3% rating si 25,6% cota de piata, pe targetul National, 4,4% rating si 21,6% cota de piata, pe targetul Comercial, si 5,7% rating si 21,1% cota de piata, pe targetul All Urban, conform datelor furnizate de Kantar Media. 1.358.000 de romani urmareau ieri Kanal D, minutul de aur, inregistrat la 15:40, aproape 2 milioane (1.722.000) de telespectatori urmareau show-ul “Te vreau langa mine”.

Audiente TV 19 ianuarie - Te vreau langa mine Kanal D


 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Foto Credit: Kanal D

CITESTE SI:


Comentarii

comments

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta, cu “Teo Show”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D/RADAR DE MEDIA

Joi, 15 aprilie, Kanal D a fost lider absolut de audienta cu emisiunea “Teo Show”, pe toate targeturile monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media România.

 

“Teo Show”, emisiunea prezentata de Teo Trandafir si Bursucu, de luni pana vineri, de la ora 15:00, la Kanal D, este una dintre cele mai iubite emisiuni din Romania.  Ieri, în intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D s-a poziționat pe primul loc în topul audientelor, pe toate targeturile monitorizate, statia TV acumuland un rating de 4,3% si 18,0% cota de piata, la nivelul intregii tari, 2,5% puncte de rating si 18,6% cota de piata, in randul publicului comercial si 3,2% puncte de rating, si 13,9% cota de piata, in randul publicului de la orase, conform Kantar Media România.

PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017

Minutul de aur, inregistrat la 16:17, a adunat in fata micilor ecrane 758.000 de telespectatori. In medie, in fiecare minut al difuzarii, show-ul a fost urmarit, in intervalul mai sus mentionat, de aproape un million (906.000) de fani ai emisiunii din intreaga tara.

 

Audiente target National

National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
TEO SHOW Kanal D 4.3 18.0 758
15:00-17:00 Antena 1 3.2 13.4 566
  Romania TV 2.4 10.0 421
Source: Kantar Media Romania        
Date: 15.04.2021        

 

Audiente target 18-49 Urban

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
TEO SHOW Kanal D 2.5 18.6 105
15:00-17:00 Antena 1 2.2 16.3 93
Pro TV 1.7 12.3 70
Source: Kantar Media Romania        
Date: 15.04.2021        

 

Audiente target All Urban

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
TEO SHOW Kanal D 3.2 13.9 309
15:00-17:00 Antena 1 3.0 13.1 292
  Romania TV 2.4 10.5 234
Source: Kantar Media Romania        
Date: 15.04.2021        

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV Catalin Morosanu a parasit Survivor. Show-ul din nou lider pe toate segmentele!

Catalin Morosanu a parasit “Survivor Romania”, din motive medicale! Discursul Faimosului a emotionat o tara intreaga!

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D
Înapoi1 of 2

Catalin Morosanu a parasit aseara “Survivor Romania” din ratiuni medicale, in cadrul unui consiliu special de eliminare. Faimosul a suferit o accidentare motiv pentru care a stat o vreme departe de echipa sa si de trasee; decizia finala, anuntata aseara de Daniel Pavel, i-a luat prin surprindere pe toti concurentii.

Mesajul extrem de puternic transmis de Faimos aseara in cadrul Consiliului de la “Survivor Romania” i-a emotionat teribil atat pe coechipierii sai, cat si  pe adversari.

Aici, la <Survivor Romania>, ne dam mastile jos. Si cand facem asta, iese raul din noi, de fiecare data. Nu este un lucru bun. In acelasi timp, cu acesti oameni pe care i-am si iubit, i-am si urat,   am facut lucruri extraordinare. Am fost o echipa adevarata. Am luptat impreuna, ne imbratisam, ne dadeam energia unul altuia, am trait si sentimente extraordinare de victorie, de mandrie, de multumire. Rolul meu aici se incheie. Am intrat cu 115 kilograme, 36 de ani, stangaci, dar sunt mandru ca m-am comportat onorabil. Am incercat sa imi ajut echipa cat am putut de mult. Sa fiti mai buni, sa va iubiti, pentru ca eu vad altfel lucrurile acum, din afara. Sa ne comportam ca o echipa, sa impartim totul intre noi. Fiti oameni adevarati, nu va pierdeti… Vreau sa va spun ca a fost o onoare sa lucrez cu voi, sa dea bunul Dumnezeu sa ajungeti cat mai departe”, a spus Catalin Morosanu, imbratisandu-si in parte, fiecare coleg de echipa, dar si adversar.

Un gest impresionant de fairplay a fost acela in care i-a multumit “eternului” sau adversar de pe trasee, Starlin,  acesta din urma stapanindu-si cu greu lacrimile la auzul vorbelor lui Catalin Morosanu.

Kanal D se mentine, in continuare, lider de piata absolut cu “Survivor Romania”. Peste doua milioane si jumatate de fani au urmarit editia de aseara a reality-ului

Editia de aseara “Survivor Romania”, in care Faimosii au castigat spectaculos jocul de recompensa, la stafeta,  a tinut, din nou, toata tara cu ochii pe Kanal D, statia fiind lider absolut de audienta, pe toate categoriile de public monitorizate. Conform datelor furnizate de Kantar Media, editia de joi a reality-ului fenomen “Survivor Romania” a fost urmarita de o medie de aproape 2 milioane (1.937.000) de telespectatori din intreaga tara, in fiecare minut al difuzarii.

Ieri, in intervalul orar 19:58 – 23:58, Kanal D a devansat celelalte statii concurente, pozitionandu-se pe primul loc, pe toate targeturile. Astfel, statia a inregistrat 11 puncte de rating si 24,4% cota de piata, pe targetul National, 8.9 puncte de rating si 20,6% cota de piata, pe targetul All Urban, si 7.7 puncte de rating si 22,5% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

CIFRE DE AUDIENTA DETALIATE PE URAMTOAREA PAGINA!!!

Înapoi1 of 2

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

AUDINTE TV Las Fierbinti conduce topul audientelor in continuare! „E o bucurie maxima pentru noi!” Costi Dita

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Las Fierbinți conduce în continuare topul audiențelor. Aseară telespectatorii au urmărit cu entuziasm noi aventuri și glume spumoase ale personajelor simpatice din celebrul sat.

 

Las Fierbinți a fost lider de audiență și a înregistrat 11.4 puncte de rating și 26.5% share pe segmentul de public 21-54 național, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce KANAL D a înregistra 8.5 puncte de rating și 19.7% share. În același timp, pe segmentul publicului cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani din mediul urban, show-ul a înregistrat 9.4 puncte de rating și 25.6% share, în timp ce KANAL D a înregistra 7.2 puncte de rating și 19.6 share.

Pentru actorii din Las Fierbinți este o mare bucurie să vadă că telespectatorii urmăresc serialul în număr atât de mare, în fiecare săptămână.

„Au trecut 10 ani și crezi că te obișnuiești cu asta. Dar nu este așa. De fiecare dată când se difuzează un sezon nou, sunt emoțiile alea în care te întrebi dacă oamenii se vor bucura în continuare de serial. Și de fiecare dată când vezi audiențele, și vezi că oamenii îndrăgesc serialul în continuare, se spulberă emoțiile și îndoielile acestea. Și sunt înlocuite de o bucurie maximă. Pentru că oamenii urmăresc serialul în număr așa mare, simți că ai o responsabilitate, că trebuie să livrezi. Seara, când omul ajunge acasă, iar tu trebuie să reușești să îl scoți din povestea zilei și să îl binedispui. Trebuie să dai un repaos telespectatorilor, un moment de respiro, să schimbi starea lor în bine. Și iată, oamenii sunt în continuare acolo, ne urmăresc. Și asta se întâmplă datorită acestei echipe minunate care s-a creat în jurul Las Fierbinți. Avem o echipă de oameni frumoși, de la scenariști, actori, până la lumini, costume…toată lumea funcționează bine. Există o energie de familie la noi în echipă.” Costi Diță

În fiecare săptămână avem același sat, aceeași țară, aceleași personaje îndrăgite dar…glume și întâmplări proaspete și inedite. Urmăriți serialul în fiecare marți și joi, de la ora 20:30, la PRO TV.

 

Las Fierbinți – Țara o arde pe comedie!

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Serialul “Hercai”, de la Kanal D, lider de audinenta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Miercuri, 14 aprilie, Kanal D s-a situat prima pozitie in topul audientelor, cu serialul “Hercai”, atât la nivel național, cât și în rândul publicului de la orașe, conform datelor furnizate de Kantar Media România.

Ieri, în intervalul orar 20:00 – 23:20, Kanal D a acumlat 8,5%  puncte de rating, și 17,9% cota de piață, la nivelul întregii țări, și 6,6% puncte de rating, și 14,8% cotă de piață, la nivelul populației de la orașe.

Episodul de aseară a serialului “Hercai” a adunat, in fata televizoarelor, în medie, în fiecare minut al difuzării, 1.505.000  de telespectatori din întreaga țară, iar minutul de aur, înregistrat la ora 21:41, a fost urmarit de 1.784.000 de fani ai productiei.

 

Serialul “Hercai” spune povestea de dragoste imposibila a doi tineri, Reyyan (interpretata de Ebru Sahin) si Miran (interpretat de Akin Akinozu), care lupta sa demonstreze familiilor lor, Sadoglu si Aslanbey,  intre care exista o continua lupta,  ca iubirea este singura sansa pentru o viata frumoasa.

Situatiile limita si suferintele prin care sunt nevoiti sa treaca Reyyan si Miran, din cauza problemelor cauzate de cele doua familii care se dusmanesc de moarte, le da celor doi tineri, in mod neasteptat, puterea de a lupta, fara incetare, pentru a ramane impreuna si a-si croi un drum frumos in viata.

Serialul “Hercai” este difuzat de luni până miercuri, de la ora 20:00, la Kanal D.

 

Audiente target National

National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
 HERCAI Kanal D 8.5 17.9 1505
 20:00-23:20 Antena 1 6.4 13.5 1139
  Pro TV 5.9 12.5 1050
Source: Kantar Media Romania        
Date: 14.04.2021        

 

Audiente All Urban

 

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
HERCAI Kanal D 6.6 14.8 631
20:00-23:20 Pro TV 5.9 13.2 560
  Antena 1 5.5 12.3 524
Source: Kantar Media Romania        
Date: 14.04.2021        

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Bogdan Micu a investit 500.000 de euro într-o aplicație fashion. Aseară, show-ul a fost lider de audiență!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Miercuri, leii au redeschis porțile Imperiului într-o seară de poveste, în care emoția și speranța au arătat că nimic nu e imposibil atunci când crezi în visul tău. Show-ul Imperiul Leilor s-a clasat pe primul loc în topul audiențelor.

 

Aseară, emisiunea Imperiul Leilor a fost lider de audiență și a întregistrat 8.8 puncte de rating și 20.2% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce ANTAEAN 1 avea 7.1 puncte de rating și 16.3% cotă de piață. În ceea ce privește publicul cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, PRO TV a fost pe primul loc, iar în intervalul 20:30 – 22:28 a înregistrat 7.8 puncte de audiență și 21.8% share, în timp ce ANTEANA 1avea 6.3 puncte de rating și 17.5% cotă de piață.

Primii concurenți care au dat nas în nas cu leii au fost Anda și Tudor Maxim, cei doi au venit în Imperiu cu un concept de case mici, din lemn, care pot deveni locuri de cazare pe plajă. Mohammad Murad a fost singurul leu care a văzut dincolo de idee un business cu adevărat și le-a oferit celor doi 300.000 de euro pentru 48% din afacere.

 

În această săptămână, două băuturi ”s-au duelat” pentru a rămâne în fața investitorilor și a primi o șansă la finanțare. ”Miedul” s-a duelat cu ”cidrul”, iar într-un final, cel din urmă a câștigat. Sergiu Serdean și Daniel Crișan sunt cei doi antreprenori pentru care trei lei s-au luptat. În cele din urmă, dealul a fost adjudecat de Dragoș Petrescu – el a oferit 75.000 de euro pentru 25% din companie.

 

Cosmin Ciolacu, un tânăr de 21 de ani, din Tecuci, le-a arătat leilor că nimic nu e imposibil atunci când crezi în visul tău. Bolnav de tetrapareză spastică și sindrom extrapirapidal, Cosmin a dezvoltat o platformă online care le poate ușura munca elevilor și profesorilor. Cei cinci investitori s-au arătat impresionați de produsul lui și au ales să investească toți – 30.000 de euro pentru 30%.

Alexandru Tudoroiu a venit în emisiune cu o aplicație care ajută la customizarea produselor de îmbrăcăminte folosind inteligența artificială. După ce patru lei s-au retras, Bogdan Micu i-a făcut o ofertă surprinzătoare: 500.000 de euro pentru 45% din companie.

Dan Șucu, Cristina Bâtlan, Mohammad Murad, Bogdan Micu și Dragoș Petrescu revin și săptămâna viitoare în Imperiul Leilor, gata să reaprindă speranța în viețile tinerilor antreprenori la început de drum. Miercuri, de la ora 20:30, la PRO TV.

Imperiul Leilor – Investește în tine!

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

SHOW MAGAZINE

IN Trending

# EXMARKETPLACE - GOOGLE CERTIFIED PUBLISHING PARTNER - info@exmarketplace.com; +971 56 626 6430 google.com, pub-9021387890731428, RESELLER, f08c47fec0942fa0 yahoo.com, 1881359, RESELLER #Gemini advertising.com, 28919, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonD appnexus.com, 3292, RESELLER #VerizonD appnexus.com, 1356, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #VerizonD EMXDGT.com, 1291, RESELLER, 1e1d41537f7cad7f #VerizonD indexexchange.com, 183965, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonD openx.com, 540236670, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonD openx.com, 537143344, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonD pubmatic.com, 156458, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD pubmatic.com, 156325, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD pubmatic.com, 156674, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD contextweb.com, 561707, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonD rubiconproject.com, 18222, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonD appnexus.com, 11665, RESELLER #VerizonD yahoo.com, 58148, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonV aol.com, 58148, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonV appnexus.com, 1868, RESELLER #VerizonV appnexus.com, 1356, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #VerizonV EMXDGT.com, 273, RESELLER, 1e1d41537f7cad7f #VerizonV indexexchange.com, 184110, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV openx.com, 537125356, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV openx.com, 539129292, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV openx.com, 539088779, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV pubmatic.com, 158430, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 160042, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 160048, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 155967, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 133799, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV contextweb.com, 558299, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonV rubiconproject.com, 13132, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonV rubiconproject.com, 17250, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonV xad.com, 240, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #VerizonV indexexchange.com, 184349, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV indexexchange.com, 183875, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV indexexchange.com, 184626, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV appnexus.com, 11664, RESELLER #VerizonV contextweb.com, 562258, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonV indexexchange.com, 189200, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #Index indexexchange.com, 192256, RESELLER #Index pubmatic.com, 158214, RESELLER, 5d62403b186f2ace #PubMatic pubmatic.com, 158883, RESELLER, 5d62403b186f2ace #PubMatic appnexus.com, 10970, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #Xandr spotxchange.com, 263601, RESELLER, 7842df1d2fe2db34 #spotx spotx.tv, 263601, RESELLER, 7842df1d2fe2db34 #spotx sovrn.com, 270680, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn lijit.com, 270680, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn lijit.com, 270680-eb, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn appnexus.com, 1360, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #sovrn gumgum.com, 11645, RESELLER, ffdef49475d318a9 #sovrn openx.com, 538959099, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #sovrn openx.com, 539924617, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #sovrn pubmatic.com, 137711, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn pubmatic.com, 156212, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn pubmatic.com, 156700, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn rubiconproject.com, 17960, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #sovrn rhythmone.com, 1923001931, RESELLER,a670c89d4a324e47 #rhythmone video.unrulymedia.com, 1923001931, RESELLER #unruly aps.amazon.com, cf78b987-05be-4f10-bde4-2e3308b639ce, DIRECT #amazon pubmatic.com, 157150, RESELLER, 5d62403b186f2ace #amazon pubmatic.com, 160006, RESELLER, 5d62403b186f2ace #amazon openx.com, 540191398, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #amazon rubiconproject.com, 18020,RESELLER, 0bfd66d529a55807 #amazon appnexus.com, 1908, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #amazon appnexus.com, 3663, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #amazon adtech.com, 12068, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #amazon districtm.io, 100962, RESELLER, 3fd707be9c4527c3 #amazon rhythmone.com, 1654642120, RESELLER, a670c89d4a324e47 #amazon ad-generation.jp, 12474, RESELLER #amazon yahoo.com, 55029, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #amazon indexexchange.com, 192410, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #amazon smartadserver.com, 3138, RESELLER #smart contextweb.com, 560288, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #smart pubmatic.com, 156439, RESELLER #smart pubmatic.com, 154037, RESELLER #smart rubiconproject.com, 16114, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #smart openx.com, 537149888, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #smart appnexus.com, 3703, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smart districtm.io, 101760, RESELLER, 3fd707be9c4527c3 #smart loopme.com, s-2411, RESELLER, 6c8d5f95897a5a3b #smart loopme.com, 5679, RESELLER, 6c8d5f95897a5a3b #smart xad.com, 958, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #smart improvedigital.com, 1503, RESELLER #improve improvedigital.com, 1842, RESELLER #improve smartadserver.com, 1827, RESELLER #sublime improvedigital.com, 335, RESELLER #sublime appnexus.com, 3538, RESELLER #sublime appnexus.com, 3539, RESELLER #sublime appnexus.com, 3540, RESELLER #sublime appnexus.com, 11988, RESELLER #sublime vdopia.com, 14913, RESELLER, 49a66ce31a704197 #Chocolate chocolateplatform.com, 14913, RESELLER, 49a66ce31a704197 #Chocolate rubiconproject.com, 22390, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Rubicon rubiconproject.com, 22388, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Rubicon adyoulike.com, 660a4ec82056cc3d110c021ac670f9ed, RESELLER #Adyoulike appnexus.com, 9733, RESELLER #Adyoulike rubiconproject.com, 20736, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Adyoulike openx.com, 541048855, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #OpenX advertising.com, 3679, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 5831, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 8044, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 8022, RESELLER #VerizonVideo smaato.com, 1100047117, RESELLER, 07bcf65f187117b4 #smaato smaato.com, 1100004890, RESELLER, 07bcf65f187117b4 #smaato adcolony.com, 496220845654deec, RESELLER, 1ad675c9de6b5176 #smaato admanmedia.com, 552, RESELLER #smaato appnexus.com, 1752, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smaato appnexus.com, 4052, RESELLER #smaato appnexus.com, 8790, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smaato bidmachine.io, 36, RESELLER #smaato bidmachine.io, 60, RESELLER #smaato bidmachine.io, 74, RESELLER #smaato bidmachine.io, 77, RESELLER #smaato blis.com, 86, RESELLER, 61453ae19a4b73f4 #smaato contextweb.com, 558622, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #smaato engagebdr.com, 16, RESELLER #smaato gammassp.com, 1516331892, RESELLER, 31ac53fec2772a83 #smaato indexexchange.com, 183920, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #smaato indexexchange.com, 184270, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #smaato inmobi.com, 55049d2e109d4ac1820ca1432dda4e13, RESELLER, 83e75a7ae333ca9d #smaato mobilefuse.com, 2281, RESELLER #smaato openx.com, 540421297, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #smaato pokkt.com, 5886, RESELLER, c45702d9311e25fd #smaato pubmatic.com, 156177, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156389, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156424, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156425, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubnative.net, 1004796, RESELLER, d641df8625486a7b #smaato pubnative.net, 1007194, RESELLER, d641df8625486a7b #smaato rhythmone.com, 4201299756, RESELLER, a670c89d4a324e47 #smaato smartadserver.com, 3117, RESELLER #smaato startapp.com, smt, RESELLER #smaato xad.com, 241, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #smaato # ExMarketPlace - end