Connect with us

BUSINESS

Energie pentru mai multa miscare si rezistenta la efort

Published

on

 

De câte ori nu te-ai gândit că de mâine începi să alergi? Sau să mergi la sală? Poate că ți-e greu după o zi obositoare la serviciu sau aproape îți dai sufletul după o oră de efort susținut. Și ISOSTAR știe asta.

Îi susține pe sportivii de performanță încă din 1977, indiferent de sportul practicat sau nivelul de performanță. Batoanele, gelurile sau băuturile hidratante ISOSTAR sunt obișnuite în nutriția campionilor, de ce să nu le încerci și tu, mai ales că au doar ingrediente alimentare în compoziție?

Se știe că, pe lângă antrenament, motivație și forma fizică, alimentația este foarte importantă în maximizarea rezultatelor sportive. O dietă echilibrată contribuie la îmbunătățirea performanței și ajută recuperarea, limitând accidentările musculare ce pot interveni în timpul exercițiilor, chiar dacă nu faci sport de performanță. Fie că participi la maraton sau pur și simplu alergi, înoți, mergi la sală sau cu bicicleta ori te antrenezi pentru întreceri sportive diverse, organismul are nevoi nutritive speciale în timpul unui efort susținut sau după acesta. De peste 40 de ani, nutriționiștii de la ISOSTAR îți propun produse  simple, gustoase, exclusiv din ingrediente alimentare și ușor de strecurat în geanta de antrenament. Fiecare produs ține cont de:

  1. Momentul de consum: înainte, în timpul, după efortul sportiv;
  2. Nivelul de performanță (gradul de tehnicitate) și stilul de viaţă: practic, natural, sanatos, gustos.
  3. Nevoile tale de sportiv: hidratare, energizare, dezvoltare musculară, recuperare.

 

BATOANELE ISOSTAR PENTRU REZISTENȚĂ LA EFORT ȘI RECUPERARE RAPIDĂ

 

Poate că ți s-a întâmplat adesea, exersând  în aer liber sau la sală, să simți că nu mai poți să continui, după doar câteva zeci de minute… Este adevărat, rezistența la efort e dată de nivelul de antrenament, dar optimizarea rezervelor de glicogen poate face diferența. Rezervele organismului fiind limitate, trebuie să te asiguri că pentru eforturile de lungă durată și intensitate ai la indemână un baton energizant, pentru menținerea nivelului glicemic și alimentarea mușchilor. În acest fel reziști mai mult timp la efort, iar starea de oboseală se instalează mult mai târziu.

 

Cu cereale crocante, ciocolată, banane, merișor, caise, alune sau guarana, batoanele Isostar sunt delicioase, îți refac rezervele de energie și te ajută să îți depășești limitele, sportivii le folosesc de mult.

Isostar a fost votat recent de consumatorii români drept nr. 1 la categoria Batoane Sport, pentru că „oferă cel mai înalt nivel al calitãtii potrivit opiniei şi experienţei personale”. Batoanele Isostar au obținut prestigioasa medalie a calitatii QUDAL 2018-2019, conform Institutului de cercetare ICERTAS Elveția.

Batoanele energizante Isostar se recomandã eforturilor sportive de anduranță (efort mai mare de 60-90 minute) sau chiar în timpul activitãţilor sportive preferate pentru evitarea oboselii. Acestea sunt fabricate din ingrediente exclusiv alimentare. Produsele sunt testate şi controlate, având garanţia anti-doping Isostar Clean Engagement.

 

  • Batoanele Isostar High Energy (3x40g, 158kcal/40g)au în compoziție carbohidraţi simpli  şi complecşi, cu eliberare lentă, pentru creșterea rezistenței. Sunt bogate în vitamine (E, C, B1, B2, PP, B6) destinate nevoilor particulare ale organismului în efort și au conținut redus de grăsimi, fiind ușor de digerat. Le găsești la raionul dietetice din supermarket, în magazine de echipament sportiv sau în locații de sport, în 3 variante delicioase, perfecte pentru consum înaintea şi în timpul sesiunilor de antrenament ori competiţiilor: Baton Sport Banane, Stafide și Merișoare, Ciocolată.

 

  • Batoanele  Isostar Cereal Max Energy (3x55g, 217 kcal/baton) reprezintă porţia perfectã de nutrienţi pentru o zi din viaţa unui sportiv, în proporţia recomandatã de nutriţionişti: 16% proteine ce contribuie la menţinerea masei musculare, 60% carbohidraţi simpli şi complecşi ce îţi aduc necesarul de energie, 23% lipide, energie suplimentarã pentru efortul sportiv prelungit. Cereal Max sunt bogate în vitamine: C, E şi B2 (protecţie antioxidantã a componentelor celulare), vitamina B6 (funcţionarea normalã a globulelor roşii din sânge, cu rol esenţial în oxigenarea ţesuturilor musculare, vitamina C (reduce oboseala). Le găsești în două variante: Alune-Ciocolată și Mere-Caise
  • Batoanele Isostar ENDURANCE + (3x40g, 156 kcal/baton) sunt ideale în sporturile de anduranță ce presupun efort intens și prelungit (mai mult de 2 ore). Sunt batoane delicioase, în special apreciate de sportivii de top pentru gustul bun și beneficiile nutritive.

 

  • Batoanele Isostar Reload Energy (6x23g, 95kcal/baton) sunt ideale pentru recuperarea mai rapidă după efort. Astfel, în intervalul de cca 30 de minute după efort, există o fereastră metabolică, în care organismul are nevoie, pe lângă hidratare, de un mix de carbohidrați (pentru refacerea rezervelor de glicogen) și proteine (pentru protecția musculară). Isostar te ajută să scurtezi perioada de recuperare după efort.

 

  • Batoanele Isostar High Protein 25% sunt bogate în proteine (25%), cu un conţinut bogat în vitamine: B1, B2, B6, C, E si PP, favorizând dezvoltarea forţei fizice şi a musculaturii. Se pot consuma (însoțite de o băutură) în timpul exercițiilor și la 15 minute după terminarea lor. Se găsesc în două variante: Căpșuni și Alune (133kcal/35g/baton)

 

  • Batoanele Isostar Essential Energy (125 kcal/35g) sunt delicioase batoane energizante vegane, de post. Sunt o sursă excelentă de carbohidrați din fructe (62,3% pastă de curmale, 15% fulgi de ovăz integral) și conțin tiamină (vitamina B1) cu un rol important în metabolismul energetic. Se pot consuma înaintea sau în timpul antrenamentelor sau competițiilor. Se găsesc în două variante: Banane sau

Le poţi gãsi pe toate în marile lanțuri de supermarket, magazinele de echipament sportiv, salile de fitness sau sportive selecționate, magazinele DM şi online, pe www.nutrivita.ro

 

Suplimentele alimentare nu trebuie să înlocuiască o alimentație echilibrată şi un stil de viață sănătos. A se consuma în cadrul unei alimentaţii variate şi echilibrate şi a unui stil de viaţã sãnãtos.

 

Aflã mai multe pe www.nutrivita.ro, unic importator  și fb/IsostarRomania.

 

SFATUL ISOSTAR

Faci sport? Nu neglija alimentația! (Antonela Manac, multiplă campioană națională la triatlon)

Carbohidrații. Ai auzit de pasta-party înainte de un mare eveniment sportiv? Nu este doar o legendă printre sportivi, dar și un îndemn specific pentru pregătirea participanților la competiție. Asta pentru că hidrații de carbon sunt cuvintele magice în nutriția sportivă. Aceștia sunt o sursă rapidă de energie în timpul efortului fizic. Sunt preferați carbohidrații complecși, adică făinoasele integrale. Glucoza conținută în ele redau mușchilor energia de care au nevoie. Organismul nu poate stoca decât cantități mici de glucoză, rezerve care sunt imediat consumate în timpul exercițiului intens, de aceea e important să ne refacem rapid stocul de glucide.

Proteinele. Proteinele sunt esențiale pentru masa musculară. Alimentele bogate în proteine sunt peștele, carnea sau soia (proteine vegetale). Dacă ții o dietă proteică, nu uita să bei multe lichide, acesta fiind singurul mod în care reziduurile proteice pot fi eliminate din organism pe cale renală.

Lipidele. Lipidele îți dau energie și sunt implicate în numeroase procese metabolice. Alimentele cele mai bogate în lipide sunt uleiurile, grăsimile, untul, brânza. Ideal de consumat în porții mici, asemeni carbohidraților simpli (zahărul) dacă ții la siluetă și vrei pachețele de mușchi, nu de grăsime.

Și acizii grași (componentele lipidelor) pot fi folosiți ca sursă de energie. Ei provin din țesutul adipos și iau locul carbohidraților în prelungirea și moderarea intensității exercițiilor. Dacă exercițiul durează 30 minute, doar 10% din energie este furnizată de lipide. Dacă durează 3 ore și jumătate, 60% din energie provine din lipide.

 

Știai că?…

În perioade de efort fizic intens, specialiștii recomandă o dietă cu mai puține grăsimi și mai multe glucide complexe (paste, orez)? În timpul exercițiilor, mușchii au nevoie de „carburant”, respectiv glucoză și/sau acizi grași, pe care corpul îi convertește în energie mecanică.

Glucoza este stocată în organism sub formă de glicogen, în mușchi și ficat. Rezervele de glicogen sunt mici (250-400 g) și practic se epuizează după 30-90 minute de exerciții (în funcție de intensitatea lor). Scăderea zahărului în sânge este resimțită ca foame sau ca senzația de „scurgere”.

O excelentă sursă de carbohidrați simpli (energie rapidă) și complecși (eliberare lentă în timp) o reprezintă batoanele energizante sau proteice de la Isostar, liderul nutriției sportive în Europa, de peste 40 de ani. Din ingrediente exclusiv alimentare, acestea te ajută să-ți crești rezistența la efort în mod ușor și convenabil.

Descoperă-le pe toate pe www.nutrivita.ro sau la raionul de produse dietetice din supermarket, în magazinele cu echipament sportiv, săli de fitness și sport.

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

BUSINESS

Simona Halep, încrezătoare într-un nou succes la Roland Garros

Published

on

 

Am intrat în linie dreaptă către startul celui de-al doilea turneu de Grand Slam din 2019. Programat în perioada 26 mai-9 iunie, în complexul Roland Garros, de la Paris, Openul Francez este unul din cele mai prestigioase evenimente sportive ale anului, fiind cu atât mai interesant pentru noi, cu cât Simona Halep a reușit să câștige trofeul în 2018, iar în acest an este creditată din nou cu prima șansă.

Învinsă de Kiki Bertens în finala turneului de la Madrid (11 mai 2019), Halep a ratat startul în ultimul turneu programat înainte de Roland Garros, fiind eliminată în turul 2 al turneului de tenis de la Roma de cehoaica Marketa Vondrousova. Partea bună este că, în urma eliminării premature, Simona are parte de câteva zile de odihnă în plus, putând fi în cea mai bună formă la Paris, acolo unde va încerca să își apere titlul cucerit anul trecut. La revenirea în țară, sportiva româncă a declarat că, în ciuda unor mici probleme medicale apărute în meciul din Italia, este încrezătoare și optimistă în ceea ce privește Openul Francez, ce se apropie cu repeziciune.

„Sunt ok, nu am nicio problemă gravă la picior. A fost puțin contractat, din cauza oboselii. Săptămânal sunt motivată. Acum sunt puțin obosită, dar am timp să mă recuperez și abia aștept să merg la Paris. Chiar mă bucur că pot să petrec câteva zile libere acasă. Întotdeauna vin acasă să îmi reîncarc bateriile și de această dată sunt mai multe zile, ceea ce este un lucru bun….Nu pot anticipa nimic. Fiecare meci e diferit, fiecare zi e diferită. Voi merge cu încredere și să vedem ce va fi. Din partea mea sunt așteptări normale, o să încerc să gestionez lucrurile cât se poate de bine și să fac un rezultat bun, așa cum îmi doresc. Nu am spus că sunt favorită niciodată. Toate jucătoarele practică un tenis foarte bun. Nivelul de Top 10 e foarte ridicat, toată lumea poate câștiga un turneu. Sunt bine, mă simt bine și am jucat bine la Madrid. Acum, să vedem”, a declarat Simona Halep potrivit gandul.info.

 

 Simona Halep, favorită numărul 1 la French Open

Înainte cu doar câteva zile de startul turneului, Simona Halep este pe locul 1 în topul favoritelor din oferta de pariuri Roland Garros 2019 afișată la agențiile online, fiind urmată de Naomi Osaka (actualul numărul 1 mondial) și Kiki Bertens (cea care a învins-o pe Halep în finala de la Madrid 2019). Dar iată cum arată în acest moment topul primelor 10 favorite în Franța, cu precizarea că pot surveni modificări ale cotelor în orice moment.

  1.  Simona Halep – cota 5.00
  2.  Naomi Osaka – cota 10.00
  3.  Kiki Bertens – cota 10.00
  4.  Garbine Muguruza – cota 12.00
  5.  Serena Williams – cota 12.00
  6.  Sloane Stephens – cota 13.00
  7.  Petra Kvitova – cota 13.00
  8.  Elină Svitolina – cota 15.00
  9.  Bianca Vanessa Andreescu – cota 18.00
  10.  Karolina Piskova – cota 20.00

La Roland Garros 2019, câștigătorii de la simplu masculin și feminin vor primi câte 2.3 milioane de euro, în timp ce învinșii din finală vor pleca acasă cu câte 1.18 milioane de dolari. Pe lângă premiile în bani, cei doi câștigători vor fi creditați cu câte 2.000 de puncte ATP / WTA.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Alege rochia care sa te puna in valoare

Published

on

 

Pentru nase, rochia are mereu o lungime decenta si in general ajunge pana la genunchi. Ea poate fi purtata si la receptia de nunta, insa, daca mireasa a decis ca petrecerea va fi una foarte formala, atunci o rochie de nasa eleganta, lunga este necesara.

Chiar si atunci cand varsta nu ne mai permite sa purtam unele modele de rochii, trebuie sa ne punem in valoare punctele forte. Rochia de nasa nu trebuie sa fie prea sexy prin lungime, sau prea opulenta, ci eleganta si plina de bun gust.

De cele mai multe ori, o nasa va prefera sa aiba cel putin doua rochii de nasa lungi. Daca, totusi, timpul nu iti permite sa schimbi mai mult de o tinuta, opteaza pentru o rochie midi sau lunga, intr-o nuanta care sa iti permita sa o porti la petrecere, dar si la cununie. Atunci cand vrei sa iti subliniezi feminitatea, alege o rochie de nunta de zi romantica, cu un croi lejer si volane feminine. Acest tip de rochie iti va pune in evidenta silueta. Volanele ii dau un plus de feminitate si vor capta toata atentia.

Chiar daca trebuie sa te detasezi cromatic de rochia miresei, nu purta culori stridente sau foarte puternice, care sa fure atentia de la aparitia miresei. In plus, nu uita sa intrebi mireasa ce culoare vor avea rochiile domnisoarelor de onoare, ca sa fii sigura ca nu va imbracate la fel.

Dupa ce ti-ai luat aceste masuri de siguranta, esti gata sa pornesti in cautarea unei rochii superbe de nasa, care sa te avantajeze din toate punctele de vedere.

            In primul rand, alege materialul tinutei in acord cu anotimpul in care are loc evenimentul. Nu vei purta niciodata o rochie de voal in miez de iarna, dar nici o rochie de catifea vara, la un petrecere in gradina.

Imprimeurile florale aduc un plus de vitalitate la orice eveniment formal. Croiala clasica mentine linia corpului si subliniaza talia, in timp ce partea de sus a rochiei in evidenta umerii pentru mai multa feminitate.

Vrei ca rochia ta de nasa sa fie in pas cu moda? Alege rochii de seara lungi elegante cu imprimeu in dungi. O astfel de rochie, in stil clos este perfecta pentru o nunta in aer liber.

De asemenea, printr-o rochie dantelata dai dovada de bun gust si rafinament – insa aceasta nu trebuie sa fie mai opulenta sau prea similara cu cea a miresei, chiar si atunci cand e intr-o culoare inchisa.

Alege o rochie de nasa intr-o combinatie de alb cu negru atunci cand participi la un eveniment exceptional, unde stilul, tinuta si manierele personale trebuie sa fie la cel mai inalt nivel.

            Daca nu esti adepta rochiilor, poti opta si pentru o tinuta de nunta cu pantaloni. O salopeta poate fi extrem de eleganta ca tinuta de cununie, insa opteaza doar pentru croieli formale si accesorii de ocazie.

Daca doresti o tinuta clasica si eleganta, poti opta pentru o salopeta neagra, cu decolteu asimetric. Adauga o pereche de sandale in culoare metalizata si vei obtine o tinuta de nasa moderna, care cu siguranta va atrage toate privirile.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Când e vorba de muzică, Sono te ajută să alegi inspirat!

Published

on

Sono
 

În ultimele două decenii, industria muzicii s-a schimbat semnificativ. Am trecut de la achiziționarea de casete și CD-uri la cumpărarea de muzică de pe iTunes, până la a ascultă muzică gratis, de pe platforme precum Spotify sau YouTube. Însă, pe măsură ce modalitatea noastră de achiziționa muzică s-a schimbat, la fel s-a schimbat și modul în care o ascultăm. Asta, dacă nu ești old-fashioned în ceea ce privește muzica, probabil că nu mai deții un CD player, Vinil, sau un amplificator.

Acum că muzica este disponibilă în mare parte în mod digital, o mulțime de boxe au apărut pe piață, boxe care se conectează, fie prin bluetooth, fie prin fir. O serie de sfaturi și recomandări își sunt oferite de specialiști, atunci când dorești să îți cumperi un speaker, asta dacă îți dorești să asculți muzică la o calitate excelentă. Site-ul www.sono.ro este de altfel o sursă mereu actualizată cu soluții în acest sens.

Ce să iei în considerare când îți cumperi boxe?

Boxele determină calitatea sunetului, a sistemului, așa că este bine să acorzi o importanță mare modelului pe care urmează să îl cumperi. O serie de factori importanți pe care trebuie să îi iei în considerare atunci când dorești să cumperi boxe includ tipul de boxă, spațiul în care vei asculta muzica, componentele stereo folosite pentru a alimenta sistemul și, bineînțeles, preferințele personale.

  1. Calitatea sunetului — asemeni artei, mâncării sau vinului, calitatea sunetului este un element ce ține de judecata proprie. Fiecare are gusturi diferite, așa că ce poate suna perfect pentru tine poate suna prost pentru altcineva. Nu există cea mai bună boxă. Însă, atunci când ești în căutare de boxe, ascultă muzică pe câteva cu care ești familiarizat deja. Ia cu tine albumele preferate atunci când ieși la cumpărături și folosește-te de ceea ce auzi pentru a identifica boxa care sună cel mai bine. Muzica ar trebui să sune natural, să aibă un ton calitativ echilibrat și să fie relaxantă. Nu te grăbi! Câteodată trebuie să asculți muzică la aceeași boxa de mai multe ori — de multe ori cu genuri muzicale diferite — înainte de a face o alegere finală.
  2. Tipul de boxă — există o varietate de boxe de unde poți alege, iar asta te poate face să te simți ușor intimidat. Exemple de boxe includ — dar nu sunt limitate la acestea — portabilă, satelit, subwoofer sau bară de sunet. Unele, cum ar fi difuzoarele de perete, pot fi plasate și conectate imediat, în timp ce alte tipuri de boxe necesită instalare mai îndelungată sau accesorii speciale. Difuzoarele pot fi cablate, fără fir, sau ambele. Din nou, alegerea pe care o faci ar trebui să se bazeze pe preferințele și nevoile tale personale. Soluții după preferințe găsești pe https://www.sono.ro/.
  3. Acustica încăperii — nu orice fel de boxă va suna la fel de bine într-o zonă aleasă. De exemplu, boxele mici pot oferi un sunet calitativ excelent într-o cameră mică, dar pot suna ‘palid’ atunci când sunt plasate într-o camera mai mare, cum este living-ul. Alternativ, difuzoarele mari pot copleși un spațiu mic. În general, boxele mai mari oferă un nivel al decibelilor mult mai mare, însă este bine să verifici întâi puterea de ieșire a unui speaker înainte de a îl cumpăra. Sunetul se poate reflecta de zidurile expuse, de mobilier sau de podea, în timp ce covoarele sau pernele pot absorbi sunetul. Este bine să existe un echilibru între cele două.

Cu activitate în domeniu de peste un deceniu, Sono știe că atunci când vine vorba de muzică și de calitatea la care aceasta ar trebui să se audă, nu este loc de compromisuri. Magazinul pune la dispoziția publicului interesat echipamente audio, high-end și high-end Hi-Fi, Sisteme Home Cinema și multe altele. Cei interesați pot accesa site-ul sono.ro sau se pot programa la audiție la Showroom-ul din strada Aviator Traian Vasile 44, Sector 1 București.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending