Connect with us

Campanie TV

Epidemia COVID-19: #amgrijă – un proiect Digi24 despre ce e în puterea noastră să facem pentru a ne proteja 

Avatar

Published

on

Jurnaliștii Digi24 au început pe 11 martie campania #amgrijă, un proiect menit să scoată în evidență toate măsurile pe care fiecare dintre noi le poate lua pentru a se feri de infecția cu COVID-19.

Prezentatorii și reporterii Digi24 le vorbesc telespectatorilor, cu onestitate, despre gândurile și temerile lor, dar mai ales despre măsurile pe care le-au luat ei înșiși pentru a se proteja. Vorbesc despre felul în care fiecare poate avea grijă de el și, implicit, de cei dragi, de cei apropiați.  Aceasta este esența proiectului #amgrijă. 

România are de-a face cu o situație reală de criză, iar nevoia oamenilor de a fi informați și de a comunica este și mai mare în astfel de situații. Toată lumea este îngrijorată și e normal ca oamenii să se teamă pentru sănătatea lor și a celor din jur. Jurnaliștii Digi24 explică faptul că atât în redacție, în fața telespectatorilor, cât și în echipele din spatele camerelor de filmat sunt oameni la fel ca aceia din fața micilor ecrane. Cu toții au nevoie să afle informațiile corecte, să înțeleagă ce se întâmplă și să se liniștească. Mijloacele la îndemâna tuturor pentru a ține pericolul la distanță sunt simple, iar puterea fiecăruia constă în măsurile luate pentru protejarea proprie și a celor dragi.

„Probabil că cea mai valoroasă lecție pe care am învățat-o e aceasta: primul om care are grijă de mine sunt eu. Și, când fac asta, n-am grijă doar de mine, ci și de cei din jur, de cei dragi. Sigur că zilele astea nu-s zile obișnuite, dar și mai sigur e că nimic din ce pot preveni eu singură nu e deloc prea mult!”, spune Teodora Tompea.

„Oricât de real și de mare ar fi acest pericol, e și în puterea mea să-l țin la distanță. Grija e sănătoasă. Copilul nu mai merge la școală, filmul la care plănuiam să mergem în weekend a picat de pe listă, ne spălăm pe mâini de un milion de ori pe oră… Lista mea continuă, sunt convinsă că și a dumneavoastră seamănă mult cu a mea, dacă nu cumva e la fel. E o listă despre care eu cred că merită să o bifez, punct cu punct. Grija e foarte sănătoasă”, spune Roxana Lăzărescu

„Mie, coronavirusul mi-a schimbat viața. Am o fetiță de aproape 3 ani și am decis ca pentru o perioada să nu mai stau lângă ea. Merg la serviciu, iar asta înseamna să o expun unor riscuri. Voi sta departe timp de o săptămână, două, sau cât va fi nevoie. Ea va rămâne cu mama ei, acasă, undeva în Ilfov, iar eu voi sta în București. M-am gândit că nicio măsură nu este exagerată atunci când e vorba despre sănătatea lor sau despre sănătatea noastră. E greu, greu le va fi și lor, dar dacă asta trebuie să fac pentru siguranța ei, o fac cu ochii închiși. Fă și tu orice crezi că e necesar. Sunt convins că putem să trăim, măcar o vreme, fără mall-uri, fără cluburi, cafenele sau baruri. Putem trăi fără să ne plimbam pe stradă, fără să ne înghesuim în autobuze sau în metrou. Ai grijă de tine! Nimeni nu se pricepe la asta mai bine decât te pricepi tu!”, spune Bogdan Ocnaru.

„Cred că nu e niciodată prea târziu să învăț ceva. Nu e niciodată târziu și, mai mult decât atât, nu e niciodată rușinos să învăț ceva aparent banal precum spălatul CORECT pe mâini. Corect înseamnă, în această perioadă, sănătos. E primul lucru care stă cu totul în puterea mea ca să țin acest pericol real cât mai departe de mine. Ajung să mă spăl pe mâini, să le curăț cu dezinfectant de o mie de ori pe zi, aproape că obsesiv. E prea mult? Nu cred. E în puterea mea să fac asta. Eu sunt primul om care are grijă de mine și, astfel, și de cei din jur, spune Carla Tănasie.

 

Comentarii

Campanie TV

Digi lansează campania „Fă-ți curaj! Donează și tu!”

Avatar

Published

on

            Deja nu mai este o necunoscută cifra mică a donatorilor de sânge din România. În plus, în această perioadă, mulți oameni au evitat să mai doneze. Grupul Digi, alături de asociația HEM, cu susținerea Digi24, Digi FM și PRO FM, lansează campania „Fă-ți curaj! Donează și tu”. Scopul proiectului este acela de a oferi o picătură de curaj tuturor celor care încă nu s-au decis să facă acest gest nobil și să salveze vieți.

 

Cu doar 50.000 de donatori în plus s-ar putea rezolva problema sângelui în București, orașul către care se îndreaptă majoritatea pacienților din țară pentru intervenții și operații care le-ar putea salva viața. Pandemia a îndepărtat însă oamenii, nu doar unul de celălalt, ci și de Centrele de Transfuzii Sangvine, unde în lunile aprilie și mai 2020 numărul donatorilor s-a înjumătățit față de lunile corespondente din anul 2019.

 

            „Fă-ți curaj! Donează și tu” este apelul pe care Grupul Digi și Asociația HEM îl adresează potențialilor donatori de sânge, în cadrul unei campanii media care debutează la Digi24, Digi FM și Pro FM.                                                                                                                                                                         

            „Campania Digi donează viață, pe care am derulat-o în cadrul grupului nostru anul trecut, ne-a arătat că printre colegii noștri se numără mulți donatori constanți. Rata mare de donatori viabili din rândurile celor înscriși este o dovadă că angajații noștri au grijă de starea lor de sănătate și înțeleg importanța actului donării de sânge. Sperăm ca aceste acțiuni de educare și sensibilizare să îi determine pe cei care nu au avut până acum curajul să doneze să facă acest pas. Este un act de voluntariat prin care ne oferim nouă șansa unei vieți sănătoase, dar și celor aflați la nevoie le insuflăm speranță și încredere că vor învinge suferința fizică”, a declarat Luiza Domnișoru, director Comunicare și CSR.

 

 

Președintele Asociației HEM și #bloodfluencer co-fondator „N-avem SÂNGE?!”, Marian Costache, a explicat care este obiectivul campaniei: „Programul național „N-avem SÂNGE?!”, derulat de Asociatia HEM, și-a propus întotdeauna să adreseze în mod direct frica, principala piedică în calea donării de sânge. Sigur că această frică poate fi rafinată. Poate fi vorba de teama de ac, de halat alb, de miros de spital sau de pierderea de sânge, pur și simplu. De fiecare dată însă, ea funcționează la fel și produce un blocaj. Prin urmare, misiunea noastră ca agregator de comunitate este ca pe de-o parte să-i ajutăm pe cei sănătoși, dar încă temători, să se întâlnească cu acea parte din ei care s-a temut de ac, în copilărie, iar pe de altă parte să-i ajutăm pe adulții din prezent cu un scop mai înalt, pentru care merită să-și depașească și chiar să-și vindece teama ce vine din trecut. Acest scop înalt numit VIAȚA! În acest context, este absolut minunat parteneriatul cu Grupul Digi, ale cărui produse media au comunicat întotdeauna relevanța și echidistanța și ai cărui oameni au stat curajoși în linia întâi, chiar și în această pandemie pe care o traversăm”.

 

Campania invită potențialii donatori să conștientizeze momentele de curaj din cotidian și simultan, să-și lanseze o nouă provocare, salvarea unei vieți. Spoturile radio și TV vor fi difuzate pe posturile Digi în perioada 1 iulie – 15 septembrie 2020. Printre susținătorii campaniei se numără jurnaliștii Digi24, Carla Tănasie, realizatoarea campaniei despre sănătate Pacient în România, Andreea Brașovean, donatoare „de cursă lungă”, Teodora Tompea, Cosmin Prelipceanu, Marius Pancu și Ioana Ciurlea.

 

În FM, vocile care vor spune Fă-ți curaj! Donează și tu” vor fi Sebastian Coțofană și Mădălina Petre (Pro FM), gazdele Dimineții Blană, iar de la Digi FM, Matinalul, format din Bogdan Miu, Beatrice Ghiciov și Bogdan Ciuclaru.

 

            „Fă-ți curaj! Donează și tu” este a doua campanie de stimulare a donării de sânge organizată de Grupul Digi. Anul trecut, 677 de angajați Digi au donat sânge pentru aproximativ 1.800 de pacienți în cadrul campaniei „Digi donează viață”, proiect distins cu mențiune la Romanian CSR Awards 2020.

 

Despre Asociaţia HEM

Asociaţia HEM este un ONG ce are ca singur obiectiv derularea Programului Naţional „N-avem SÂNGE?!” www.n-avemsange.ro . Acest lucru se întâmplă inclusiv prin intermediul unei comunităţi de #bloodfluenceri, de ambasadori ai donării voluntare, la nivel naţional, ce numără în prezent peste 550 de membri

(https://www.facebook.com/groups/151237075453912/).

 

Comentarii

Continue Reading

Campanie TV

1 Iunie: Peste 30 de vedete TVR participă la campania în care Ziua Copiilor

Avatar

Published

on

Foto Credit: TVR

Peste 30 de vedete TVR participă la campania în care Ziua Copiilor durează o lună
Din 30 mai până în 30 iunie, TVR „DĂ RESTART COPILĂRIEI”

Anul acesta, Ziua Internaţională a Copilului are o semnificaţie aparte la TVR. Dacă până acum, de 1 iunie, TVR şi-a deschis larg porţile pentru copiii de toate vârstele cărora le-a oferit petreceri, jocuri, spectacole şi surprize minunate, de această dată, în contextul pandemiei care ne-a schimbat viaţa, Televiziunea publică le reaminteşte adulţilor că acum, după luni de carantină, trebuie să revenim la normal învăţând de la cei mici cum să trecem peste greutăţi cu încredere şi cu speranţă.

Iuliana Tudor, Liana Stanciu, Adelin Petrişor, Marina Almăşan, Iuliana Marciuc, Virgil Ianţu, Irina Păcurariu, Corina Dănilă, Raluca Arvat, Nadine, Ruxandra Gheorghe, Daniel Coman, Costin De;liu, Marius Constantinescu, sunt numai câteva dintre cele peste 30 de vedete care dau startul campaniei TVR „3,2,1…Iunie. Restart copilărie !!!”.

De 1 iunie, TVR le reaminteşte adulţilor că putem reveni la normal învăţând de la cei mici cum să trecem peste greutăţi cu candoare, naturaleţe şi eficienţă. De la ei trebuie să învăţăm lucrurile simple, cu adevărat importante: să zâmbim, să visăm, să sperăm, să prindem încredere şi curaj, să nu ne pierdem speranţa.

Din 30 mai până în 30 iunie, Campania TVR „3,2,1…Iunie. Restart copilărie !!!” ne provoacă pe toţi să redevenim copii şi să arătăm lumii întregi acest lucru. Fiecare poate posta pe pagina de Facebook a TVR scurte înregistrări filmate cu telefonul care să demonstreze că şi adulţii au ce învăţa de la copii, iar la sfârşitul campaniei, cele mai bune/apreciate filmuleţe vor fi premiate  (vezi aici regulamentul de participare).

Primii care au acceptat provocarea de a realiza astfel de înregistrări sunt vedetele TVR care, alături de cei mici sau singuri, au „dat examenul copilăriei”. Filmările lor sunt numai câteva exemple că cei mari pot învăţa lucruri simple de la copiii lor. Înregistrările lor vor fi făcute publice online sau la tv în primele zile ale campaniei, fiecare dintre noi fiind invitat pe parcursul lunii iunie să le urmeze exemplul.

Când se termină copilăria? Niciodată – pentru că ea este o stare care ţine de minte şi de suflet, nu de vârsta biologică. Şi pentru că nu este simplu să redevenim copii şi să găsim acea resursă internă a lor de a trece peste greutăţi cu zâmbetul pe buze – în acest an, la TVR, avem nu doar o zi, ci exact o lună în care putem să învăţăm acest lucru.

Comentarii

Continue Reading

Campanie TV

Desenul copilului tău poate apărea pe 1 iunie la PRO TV!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

În această perioadă, copiii sunt cei mai fericiți pentru că își petrec zilele în familie, studiază acasă, se joacă și recuperează tot timpul pe care nu și l-au petrecut alături de părinți. Copiii sunt o sursă inepuizabilă de motivare și voie bună pentru cei din jur și nu numai, iar acum inocența și modul lor simplu de a gândi ne poate aduce tuturor speranța că #NeFacemBine. De aceea, pe 1 iunie, PRO TV spune Copiii ne fac mari.

 

În inima unui copil încape întregul univers. Iar în ochii lui, oameni mari sunt super eroi! Cine este eroul copilului tău? PRO TV provoacă toți copiii la creativitate, iar desenele lor vor putea fi difuzate la televizor!

 

Tot ce trebuie este ca fiecare copil să facă un desen cu tema “Eroul meu preferat”, iar părinții, bunicii sau prietenii să trimită creațiile până pe 28 mai pe adresa de email copiiinefacmari@protv.ro sau să le posteze pe Instagram cu hashtag #copiiinefacmari și cu tag către pagina @protv_romania.

 

Cele mai creative desene vor fi difuzate la PRO TV luni, 1 iunie, în clipuri speciale și în edițiile speciale ale emisiunilor Vorbește lumea și La Măruță!

 

Copiii ne fac mari!

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0