Connect with us

Campanie TV

Epidemia COVID-19: #amgrijă – un proiect Digi24 despre ce e în puterea noastră să facem pentru a ne proteja 

Avatar

Published

on

Jurnaliștii Digi24 au început pe 11 martie campania #amgrijă, un proiect menit să scoată în evidență toate măsurile pe care fiecare dintre noi le poate lua pentru a se feri de infecția cu COVID-19.

Prezentatorii și reporterii Digi24 le vorbesc telespectatorilor, cu onestitate, despre gândurile și temerile lor, dar mai ales despre măsurile pe care le-au luat ei înșiși pentru a se proteja. Vorbesc despre felul în care fiecare poate avea grijă de el și, implicit, de cei dragi, de cei apropiați.  Aceasta este esența proiectului #amgrijă. 

România are de-a face cu o situație reală de criză, iar nevoia oamenilor de a fi informați și de a comunica este și mai mare în astfel de situații. Toată lumea este îngrijorată și e normal ca oamenii să se teamă pentru sănătatea lor și a celor din jur. Jurnaliștii Digi24 explică faptul că atât în redacție, în fața telespectatorilor, cât și în echipele din spatele camerelor de filmat sunt oameni la fel ca aceia din fața micilor ecrane. Cu toții au nevoie să afle informațiile corecte, să înțeleagă ce se întâmplă și să se liniștească. Mijloacele la îndemâna tuturor pentru a ține pericolul la distanță sunt simple, iar puterea fiecăruia constă în măsurile luate pentru protejarea proprie și a celor dragi.

„Probabil că cea mai valoroasă lecție pe care am învățat-o e aceasta: primul om care are grijă de mine sunt eu. Și, când fac asta, n-am grijă doar de mine, ci și de cei din jur, de cei dragi. Sigur că zilele astea nu-s zile obișnuite, dar și mai sigur e că nimic din ce pot preveni eu singură nu e deloc prea mult!”, spune Teodora Tompea.

„Oricât de real și de mare ar fi acest pericol, e și în puterea mea să-l țin la distanță. Grija e sănătoasă. Copilul nu mai merge la școală, filmul la care plănuiam să mergem în weekend a picat de pe listă, ne spălăm pe mâini de un milion de ori pe oră… Lista mea continuă, sunt convinsă că și a dumneavoastră seamănă mult cu a mea, dacă nu cumva e la fel. E o listă despre care eu cred că merită să o bifez, punct cu punct. Grija e foarte sănătoasă”, spune Roxana Lăzărescu

„Mie, coronavirusul mi-a schimbat viața. Am o fetiță de aproape 3 ani și am decis ca pentru o perioada să nu mai stau lângă ea. Merg la serviciu, iar asta înseamna să o expun unor riscuri. Voi sta departe timp de o săptămână, două, sau cât va fi nevoie. Ea va rămâne cu mama ei, acasă, undeva în Ilfov, iar eu voi sta în București. M-am gândit că nicio măsură nu este exagerată atunci când e vorba despre sănătatea lor sau despre sănătatea noastră. E greu, greu le va fi și lor, dar dacă asta trebuie să fac pentru siguranța ei, o fac cu ochii închiși. Fă și tu orice crezi că e necesar. Sunt convins că putem să trăim, măcar o vreme, fără mall-uri, fără cluburi, cafenele sau baruri. Putem trăi fără să ne plimbam pe stradă, fără să ne înghesuim în autobuze sau în metrou. Ai grijă de tine! Nimeni nu se pricepe la asta mai bine decât te pricepi tu!”, spune Bogdan Ocnaru.

„Cred că nu e niciodată prea târziu să învăț ceva. Nu e niciodată târziu și, mai mult decât atât, nu e niciodată rușinos să învăț ceva aparent banal precum spălatul CORECT pe mâini. Corect înseamnă, în această perioadă, sănătos. E primul lucru care stă cu totul în puterea mea ca să țin acest pericol real cât mai departe de mine. Ajung să mă spăl pe mâini, să le curăț cu dezinfectant de o mie de ori pe zi, aproape că obsesiv. E prea mult? Nu cred. E în puterea mea să fac asta. Eu sunt primul om care are grijă de mine și, astfel, și de cei din jur, spune Carla Tănasie.

 

Comentarii

comments

Redactor-sef | dorin.huntai@radardemedia.ro

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Campanie TV

“SĂ CREȘTI MARE!” – Campania de Crăciun a Știrilor Kanal D, în colaborare cu Asociația “Protagoniști în Educație”

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Începând de astazi, 21 decembrie, Știrile Kanal D începe Campania “SĂ CREȘTI MARE!”, în colaborare cu Asociația “Protagoniști în Educație”. În cadrul principalului buletin informativ al Știrilor Kanal D, ora 19:00, de luni până joi, vom urmări reportaje emoționante realizate în mijlocul unor familii greu încercate, fiecare dintre acestea având mare nevoie de ajutor.

 

 

De Crăciun, Știrile Kanal D, împreună cu Asociația “Protagoniști în Educație” fac din urare o misiune de onoare și oferă copiilor care nu pot privi prea departe, curajul de a-și imagina viitorul pentru că, mai importante decât darurile care te cheamă să copilărești sunt darurile care te ajută să crești! Urmărește Știrile Kanal D, de la ora 19:00, și află cum poți și tu să ajuți un copil vulnerabil să rămână conectat la educație!

 

Asociația „Protagoniști în Educație” a fost înființată în anul 1996 de către voluntari italieni și români, cu sprijinul organizației italiene AVSI. De-a lungul anilor, asociația a implementat programe pentru a promova binele comun, venind în sprijinul celor mai vulnerabile grupuri sociale.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Campanie TV

În anul în care românii au demonstrat că sunt #deneoprit, campania Ajut eu revine la Antena 1

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

              Proiectul ambiţios Ajut eu revine la Antena 1 într-o perioadă în care oamenii au demonstrat că împreună sunt #deneoprit. După ce anul trecut, platforma www.ajuteu.ro a adus oameni cu dorinţe sau nevoi alături de semeni ai lor care le pot îndeplini şi, astfel, mii de visuri au devenit realitate, a venit din nou vremea ca românii să spună “Ajut eu!”.

 

Anul acesta, începând din 29 noiembrie, dată la care Antena 1 aniversează 27 de ani de existenţă pe piaţa media, românii de pretutindeni au din nou posibilitatea să schimbe destine şi să trăiască emoţia binelui. După mii şi mii de dorinţe împlinite cu ajutorul celor generoşi, a venit din nou vremea ca noi visuri să prindă aripi cu ajutorul românilor din toate colţurile lumii, în cadrul galei Ajut eu.

 

Începând din 29 noiembrie, spectacolul este #deneoprit, în trei zile de sărbătoare, la Antena 1. Astfel, la zi aniversară, încă de la primele ore ale dimineţii, în cadrul Observatorului dimineţii și de la ora 10, într-o ediţie de sărbătoare a emisiunii Neatza cu Răzvan şi Dani, telespectatorii vor putea cunoaşte unele dintre cele mai emoţionante dorinţe înscrise pe platforma Ajut Eu şi vor avea ocazia să simtă din nou emoţia binelui făcut. De la ora 14:00, într-o ediţie specială Acces Direct, Mirela Vaida va face cunoscute noi povești impresionante de viață și destine aflate la răscruce de drumuri care au nevoie să întâlnească un român inimos ce va spune: ”Ajut eu!”.

 

Cele mai îndrăgite vedete ale momentului le vor fi alături pe tot parcursul zilei, urmând ca după-amiaza şi seara dorinţele să prindă viaţă într-o gală maraton Ajut eu, un regal de divertisment marca Antena 1, din care nu vor lipsi momentele speciale Chefi la cuţite, Te cunosc de undeva! şi iUmor.

 

Pe 30 noiembrie, de Sfântul Andrei, românii vor marca alături de Antena 1 ”Ziua superstiţiilor”. Ediţiile speciale de sărbătoare Observator, Neatza cu Răzvan şi Dani, Mireasa şi Acces Direct vor scoate la iveală toate vedetele care cred în spirite, farmece, deochi sau care se închid în casă într-o zi de 13, în vreme ce seara Chefii vor ascuți cuțitele pentru a crea un adevărat spectacol în farfurii.

 

Sărbătoarea #deneoprit continuă marţi, 1 decembrie, cu o zi specială dedicată roast-ului. Vedetele vor ieşi la joc şi vor aduce în faţa publicului nume sonore din istoria românească de la primele ore ale dimineţii şi până seara, când telespectatorii se vor putea delecta cu un Roast Istoric iUmor. Într-o ediție cu totul specială atât pentru jurați, cât și pentru cei de acasă, Delia, Cheloo și Mihai Bendeac vor fi luați la ”roast” de cei mai mari domnitori, scriitori sau artiști din istoria României.   

 

Sărbătoare #deneoprit, spectacol #deneoprit, emoţie #deneoprit şi români #deneoprit, acestea sunt coordonatele sub care telespectatorii vor petrece timp de trei zile alături de vedetele Antena 1. Petrecem împreună o zi importantă din istoria României și dăruim aniversarea de 27 de ani de Antena 1 tuturor românilor care își doresc să trăiască emoția binelui.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Campanie TV

ZU TV a lansat campania „Wheels! Streets! Go!”

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

            Începând din această săptămână, ZU TV scoate la rampă sporturile urbane în cadrul campaniei „Wheels! Streets! Go!” şi lansează un concurs cu premii foarte atractive. Campania se adresează practicanţilor de sporturi urbane, de la iubitorii de role, la skateboard, trotinetă sau BMX, iar vârsta minimă de participare este de 10 ani.

 

Pentru a se înscrie, participanţii trebuie să încarce pe pagina de concurs https://wheels-streets-go.myzutv.ro/ un video în care îşi prezintă trick-urile  şi să acumuleze cât mai multe voturi. Cei care votează, intră şi ei în cursa pentru un premiu special. Perioada de desfăşurare, premiile oferite, dar şi întregul regulament al campaniei pot fi consultate aici: https://wheels-streets-go.myzutv.ro/

 

În faza de start a campaniei, pe pagina de concurs pot fi urmărite videoclipuri model cu trick-uri si interviuri realizate cu practicanţi pasionaţi de sporturi urbane cunoscuţi: Marius Constantin – skateboard, Pavel Trifan – role,  Mihalcea Alexandru “AYU” – role, Stanciu David – BMX, Cojocariu Florinel “FLO” – BMX.

Încã de când s-a lansat, ZU TV a adus o nouã dimensiune platformei ZU care cuprinde radio, online, evenimente, oferindu-le românilor o experienţă completă, trăită pe o platformă multimedia 360.

Brandul ZU s-a impus în ultimii ani ca principalul motor de promovare al artiştilor tineri şi a muzicii bune, reuşind să strângă un număr record de public la evenimentele sale şi milioane de fani pe platformele sociale.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

SHOW MAGAZINE

IN Trending