vineri, martie 29, 2024

PUBLICITATE@RADARDEMEDIA.RO

More
    AcasăDigitalIndustria de PublicitateERKA Synergy Communication, în topul Agențiilor de publicitate pe 2014

    ERKA Synergy Communication, în topul Agențiilor de publicitate pe 2014

    Agenția de publicitate ERKA Synergy Communication, specializată în publicitatea de retail, a fost inclusă, în premieră, în Topul anual al agențiilor de publicitate, publicat de ediția română a prestigioasei reviste Forbes, pe baza cifrei de afaceri a 35 de agenții monitorizate.

    ERKA, desi o agentie de dimensiune medie (40 de angajati), figurează pe locul 13 cu o cifră de afaceri de 2,650 milioane de Euro.  Această performanță este datorată încrederii pe care clienții istorici o acordă agenției si focusului constant pe care agentia l-a menținut  pe segmentul de retail, aducând soluții inovatoare clienților din acest domeniu.

    “ADN-ul ERKA a fost, încă de la înființarea agenției, în 2004, zona de Retail, unde ne-am impus prin abordările integrate concepute pentru clienții noștri și prin execuțiile out of the box, eficiente și creative. 2014 a fost, practic, anul relansării agenției, când am câștigat clienți strategici ca DOMO Retail și ne-am extins domeniile de expertiză și volumul de business, grație anticipării unor tendințe din piață. Suntem foarte mândri de faptul că am reușit să accedem, în premieră, în acest onorant Top al celor mai bune agenții de publicitate din România. Aceasta performanța n-ar fi fost posibila fără patreneriatele pe termen lung pe care le avem cu clientii nostri si fara o echipă dedicată și valoroasă“, a declarat Ruxandra Serban, CEO ERKA Synergy Communication .

    Numele semnificative care au intrat, în 2014 și în 2015, în portofoliul agenției sunt DOMO Retail, Coriolan, Revista Regard, West Eye Hospital, Bouygues Constructions, Expert Petroleum, Geosys, Atelierul Alexandru Ciucu, Mania Second Hand Stores, Maïsadour Semences, Institutul Pasteur, Domino’s Pizza, Credit Europe Bank.

    În ceea ce privește anul în curs, managerul ERKA consideră că obiectivele prioritare ale agenției sunt dezvoltarea portofoliului de clienți existent, implementarea unor solutii inovatoare de retail in premiera pentru piata roamneasca si extinderea agenției spre alte piețe europene.

    Dorin Huntai- Redactor-Șef

    Editor-in-Chief, Founder, Owner | dorin.huntai@radardemedia.ro

    Dorin Huntai- Redactor-Șefhttps://www.radardemedia.ro
    Editor-in-Chief, Founder, Owner | dorin.huntai@radardemedia.ro
    ARTICOLE SIMILARE

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

    - Advertisment -spot_img

    Articole recente