Connect with us

Muzica

Ester Peony, reprezentanta Romaniei la Eurovision in Tel Aviv, lanseaza “7 Roses”

Avatar

Published

on

Link YouTube: https://youtu.be/NVdV9ltSfLk

Ester Peony, artista care a reprezentat Romania in cadrul Eurovision la Tel Aviv, lanseaza „7 Roses”. Pentru piesa artista a colaborat din nou cu Alexandru Serbu si Ioana Victoria Badea, alaturi de care a compus si single-ul „On a Sunday”. Cu un sound fresh si o poveste girl power spusa in versuri, „7 Roses” este insotita de un videoclip nonconformist, regizat de Quba.

„Am scris aceasta piesa alaturi de cea mai buna prietena a mea, Ioana Victoria Badea, ca un tonic pentru toate fetele care sunt sau au fost dezamagite la un moment dat de un barbat. Cred ca toate fetele ne regasim atunci cand spunem «Those Motherfuckers!» . Imi doresc ca aceasta piesa, prin versurile ei, sa inspire cat mai multe femei in a lasa trecutul acolo unde ii este locul, spre un viitor frumos, demn de o femeie puternica si independenta. Multumesc echipei si lui Quba, care a reusit sa surprinda prin scenariu si regie puterea si independenta feminina, pe care le-am amintit mai devreme, intr-o maniera fresh, fun si de ce nu, indrazneata”, povesteste Ester.

In varsta de 25 de ani, Ester Alexandra Cretu, cunoscuta ca Ester Peony, si-a descoperit pasiunea pentru muzica inca din copilarie, atunci cand locuia impreuna cu familia sa in Montreal, Canada. In 2014, Ester incepe sa compuna muzica pentru artisti precum DJ Rynno, Sylvia, Tamy si Pepe. In iarna aceluiasi an, Ester a lansat alaturi de Ana Baniciu, Puya, Doddy, Vescan si Mahia „Cuminte de Craciun”, iar un an mai tarziu, lanseaza primul single din cariera, „Sub aripa ta”(feat. Vescan), care a cucerit topurile muzicale si a adunat peste 16 milioane de vizualizari pe YouTube. La inceputul anului 2018, lanseaza  „Dig it”, un EP ce contine patru piese: „On My Way”, „So Fine”, „Leaving Tomorrow” si „Dig It”.

Comentarii

Muzica

INNA lansează piesa „Nobody” cu lyric video

Avatar

Published

on

            INNA își surprinde fanii cu o nouă piesă care se numește „Nobody”, ce are un sound dance, EDM şi multă energie.

 

Piesa a fost compusă de INNA, Laura White, Ki Fitzgerald, Fridolin Walcher și produsă de Fridolin Walcher, același producător al pieselor „Not My Baby” și „Sober”. Lyric video-ul a fost realizat de Alex Chițu / BMABID și susține vibe-ul pozitiv, de vară al noii melodii. Ascultaţi în continuare „Nobody” şi lăsaţi-vă purtaţi de anotimpul cald.

Anul acesta, INNA a lansat mai multe piese care au fost foarte bine primite de către fani și marchează întoarcerea artistei la EDM, sound-ul care a consacrat-o. „Not My Baby” are peste 12 milioane de vizualizări pe YouTube, „Sober” are un videoclip special filmat în casa artistei, iar pentru melodia „VKTM”, INNA a colaborat cu Sickotoy şi TAG. De inclus în playlistul verii, noile hit-uri marca INNA:

 

INNA – Not My Baby

https://www.youtube.com/watch?v=vEYUDCaS4xs

 

INNA – Sober

https://www.youtube.com/watch?v=jxxaEMCNAOI

 

Sickotoy x INNA x TAG

https://www.youtube.com/watch?v=kzjLepoaaY0

 

Comentarii

Continue Reading

Muzica

Paul Surugiu-Fuego ne urează „Noroc” în cel mai recent videoclip

Avatar

Published

on

            Paul Surugiu-Fuego a lansat astăzi, 20 iunie, pe canalul său de YouTube Fuego – Paul Surugiu, videoclipul piesei „Noroc”. Cântecul este unul energic şi pozitiv, iar clipul dinamic surprinde peisaje naturale superbe. În filmare, artistul se bucură de viaţă şi ne îndeamnă să facem la fel, însoţiţi mereu de un gram de noroc.

 

Fuego îşi surprinde mereu fanii cu proiecte inedite şi surprize muzicale. De data aceasta, artistul revine cu un videoclip special, pe care vă invităm să-l urmăriţi pe canalul său oficial de YouTube. Muzica este scrisă de Gheorghe Mustea, versurile îi aparţin lui Iulian Filip, de orchestrație s-a ocupat Alexandru Gorgos, iar de mixaj a fost responsabil Sergiu Teacă. Clipul este realizat în colaborare cu MADEN PRODUCTION MEDIA.

            „Norocul și-l face și omul cu mâna lui, dar e ceva dat, inexplicabil, care apare în viața noastră atunci când ne așteptăm mai puțin. Tot el este cel care determină oamenii și facilitează întâlniri care pot dura veșnicii, cu beneficii majore de toate părțile. Parcursul meu, spre exemplu, a fost dominat, dincolo de muncă și de sacrificii, și de mult noroc, de șanse pe care le-am avut la un moment dat în viața mea și de care am încercat să profit, pentru că viitorul meu depindea de ele și pentru că, de multe ori, șansele sunt unice, iar dacă le pierzi din mână, nu te mai întâlnești cu ele niciodată. De asta nu pot decât să vă doresc … NOROC!, a scris artistul pe pagina sa de Facebook.

 

Duminică, de la ora 15:00, pe TVR 2, nu rataţi o ediţie specială a emisiunii „Drag de România mea”, unde veţi asculta şi piesa de „Noroc”.

Comentarii

Continue Reading

Muzica

Industria muzicală: între artă şi business

Avatar

Published

on

            Muzica este un business ca oricare altul, mult mai creativ ce-i drept, dar rămâne o afacere serioasă. Activităţile de marketing şi promovare contează la fel de mult ca şi pentru alte domenii. În mod evident, piaţa muzicală este tot mai competitivă, iar în spatele succesului artistului preferat, pe lângă muncă şi talent, stă şi o echipă bine pregătită de specialişti în diferite zone ale comunicării. Din acest motiv, multe produse muzicale au devenit adevărate branduri, hit-uri sau figuri emblematice ale scenei.

 

Christopher Knab şi Bartley Day, autorii unei cărţi dedicate business-ului în muzică (Music is Your Business: The Musician’s Four Front Strategy for Success) afirmă că în acest domeniu trebuie să se acţioneze pe patru fronturi distincte. Primul se ocupă cu dezvoltarea artistului şi a produselor muzicale (Artist and Product Development). Astfel, se urmăreşte evoluţia pe plan profesional prin asigurarea consilierei de carieră, paralel cu stabilirea planului de marketing potrivit. Tot acest efort ajunge să fie văzut de către public datorită promovării, publicităţii (publicity) şi evenimentelor (performance).

Pentru început este important ca noua melodie să fie difuzată des la posturile de radio şi televiziune, iar pe internet să adune un număr cât mai mare de vizualizări. Aici intervin casele de discuri care asigură structurile necesare înregistrării, fabricării, distribuţiei şi promovării compoziţiilor. Dar succesul nu este asigurat doar de un play constant. Cântecul trebuie să aibă expunere în media, să se vorbească despre noul hit, să creeze acel buzz. În fine, relaţia cu fanii este consolidată prin organizarea diferitelor spectacole sau concerte.

Chiar dacă la prima vedere par a fi structuri independente, cele patru direcţii au mai multe puncte comune. De reţinut este faptul că departamentele sunt corelate şi depind unul de celălalt. Partea financiară este o cheie importantă, mai ales astăzi când o promovare eficientă primează uneori în faţa altor elemente. O bună comunicare între aceste niveluri asigură starului o imagine unitară şi reprezentativă stilului abordat, pozitivă şi reală, care să nu permită apariţia contradicţilor.

Reuşita este dictată şi de şansă. Identificarea oportunităţilor contează în egală măsură ca stabilirea obiectivelor şi alegerea tacticilor de marketing. Apariţia şi dezvoltarea noilor tehnologii îşi spun astfel cuvântul. Producătorii au conştientizat deja că digitalul câştigă tot mai mult teren în faţa vânzărilor fizice, în timp ce un simplu afiş nu mai este suficient pentru a promova un concert, acum când toate noutăţile apar instantaneu pe internet.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0