Connect with us

Industria de Comunicare

EU, CU MINE ŞI IA – Noua cercetare Grayling care identifică riscuri şi oportunităţi de comunicare generate de progresele din domeniul tehnologiei inteligenţei artificiale

Published

on

 

Avantajele ce ar putea fi obţinute prin integrarea inteligenţei artificiale (IA) şi automatizării în diverse industrii vor deveni reale doar în cazul în care companiile vor acorda atenţie atât tehnologiei, cât şi comunicării. Aceasta este tema centrală din noul raport de cercetare publicat de agenţia de comunicare Grayling, care reuneşte opinii ale unor experţi în IA. 

 

Eu, cu mine şi IA combină perspectivele mai multor experţi internaţionali, lideri ai industriei, spirite inovatoare, oameni de ştiinţă, membri ai comunităţii academice, comentatori sau persoane cu influenţă în domeniu, cu contribuţiile unor specialişti Grayling în managementul reputaţiei şi Public Affairs. Aceste opinii au fost compilate într-o revistă digitală, ca parte a iniţiativei Grayling “Advantage Series”, un program de cercetare care abordează câteva dintre marile provocări în materie de reputaţie, reglementare şi comunicare cu care se confruntă în prezent organizaţiile.

 

“IA transformă modul în care lucrăm, trăim şi interacţionăm cu diverse companii, organizaţii din sectorul public, dar şi între noi, deschizând nenumărate oportunităţi, însă în egală măsură generând şi riscuri. Deşi nu susţinem că suntem experţi în domeniul IA, este misiunea noastră să înţelegem atât avantajele potenţiale care pot rezulta din comunicarea eficientă a unor astfel de progrese, cât şi riscurile aferente. Această publicaţie îşi propune să impulsioneze şi să contribuie la dezbaterea pe care IA a generat-o în domeniile în care operează clienţii noştri”, a declarat Jon Meakin, Global Head of Strategic Services, Grayling, care a supervizat raportul.

 

Eu, cu mine şi IA se împarte în trei capitole:

 

Cum lucrăm: Transformări posibile pe care IA le-ar putea produce în diverse domenii; modalităţi în care comunicarea acestor idei generează oportunităţi şi riscuri legate de reputaţie; ce rezistenţă va declanşa în anumite sectoare adoptarea acestei tehnologii; şi cum s-ar putea depăşi această situaţie.

  • Deci… vom fi cu toţii înlocuiţi de roboţi? Steve Abrams de la IBM Watson defineşte câteva dintre schimbările care se produc la ora actuală şi care ne vor influenţa viitorul.
  • Automatizarea şi forţa de muncă: de fapt care este adevărata provocare? Bob Doyle de la Asociaţia pentru Dezvoltarea Automatizării cântăreşte impactul pe care revoluţia IA îl va avea asupra forţei de muncă.
  • Progrese în domeniul roboticii ocupaţionale – promisiuni şi temeri legate de siguranţa activităţii desfăşurate de factorul uman. John Howard de la Institutul Naţional pentru Siguranţă şi Sănătate Ocupaţională din SUA spune că, pe viitor, va fi necesar un nou cadru legislativ pentru a-i proteja pe oamenii care lucrează alături de roboţi.
  • Atenţie! Se apropie o criză. Rebecca Gudgeon de la Grayling analizează inovaţiile tehnologice din trecut pentru a desprinde lecţii referitoare la managementul riscurilor reputaţionale care ar putea să apară pe măsură ce companiile vor adopta IA.

 

Cum trăim: Modul în care aplicarea Inteligenţei Artificiale va schimba interacţiunea umană, dar şi cea cu branduri, corporaţii şi instituţii publice, zi de zi; instrumente utilizate; implicaţii pentru profesioniştii în marketing şi comunicare, cât şi pentru organizaţiile de media.

  • Mereu în mişcare! Andrew Gray, de la Uber ATG, despre viitorul vehiculelor autonome.
  • Drumul care se deschide. Vicky El-Kassir, de la Grayling, analizează implicaţiile asupra marketingului auto în era maşinilor fără şofer.
  • Ultima frontieră? Inginer de software şi inovator, Ian Webster foloseşte IA ca să localizeze şi să monitorizeze asteroizii.
  • Viaţa (artificială) imită arta. Stephanie Dinkins, artistă din New York, abordează aspectele rasiale şi alte implicaţii socio-demografice ale progreselor din domeniul IA.
  • Cine schimbă regulile jocului. theScore, o aplicaţie în domeniul sportului, foloseşte roboţi ca să creeze o nouă experienţă pentru utilizatori. Riaz Lanai explică.
  • AI şi media. Eric Taub, colaborator pe teme de tehnologie la New York Times, discută despre implicaţiile utilizării tot mai frecvente a IA în media.

 

Cum guvernăm: Este puţin probabil ca Inteligenţa Artificială să înlocuiască politicienii în carne şi oase, însă adoptarea ei pe scară largă în diverse domenii va depinde de voinţa politică. Ce implicaţii are vechea tensiune dintre inovaţie şi reglementare pentru IA, pentru managerii companiilor, pentru oamenii şi industriile pe care promite (sau ameninţă) să le transforme? Şi pot cu adevărat guvernele să preia iniţiativa în aceste cazuri?

  • Ascensiunea roboţilor. Vivien Zuzok, din echipa de strategie a Grayling de la Bruxelles, discută despre modul cum intenţionează UE să îşi adapteze jocul legislativ pentru a ţine pasul cu IA.
  • La dispoziţia dv. Deşi companiile din domeniul tehnologiei sunt cele care dau tonul la ora actuală, Kathryn Ager de la Grayling este de părere că una dintre zonele cu potenţialul cel mai ridicat pentru IA este cea a serviciilor publice.

 

Raportul Eu, cu mine şi IA poate fi accesat aici:

http://www.grayling.com/ro/me_myself_and_i
 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

DIGITAL

Simona Simon – Group Creative Director la McCann PR – în juriul Cannes Lions 2019

Published

on

 

Simona Simon, Group Creative Director la McCann PR, reprezintă România în juriul de Relații Publice al Cannes Lions 2019, urmând să evalueze lucrările ce se vor califica pe lista scurtă. McCann PR a fost desemnată cea mai performantă agenție de PR în cadrul premiilor BIZ PR Awards 2018, iar în 2017 a obținut titlul de „Agenția anului” în cadrul celei de-a 15-a ediții a Galei Romanian PR Award, câștigând totodată 20 de premii și cel mai mare număr de nominalizări din competiție.

Simona s-a alăturat echipei de creație a McCann PR în urmă cu trei ani și coordonează din perspectiva creativă conturile de FMCG & finance și retail, ale agenției, contribuind la dezvoltarea campaniilor de comunicare locală pentru clienți precum Coca-Cola (Coca-Cola, Coca-cola Zero, Dorna, Fanta, Fuzetea, Sprite, Schweppes, Cappy, Coca-Cola Energy), Coca-Cola HBC, CCC Shoes, Ponderas.

“Este un adevarat privilegiu să fac parte din juriul unei competiții de o asemenea anvergură. Mă bucur mult că efortul, implicarea și rezultatele excelente obținute alături de echipa McCann PR, sunt recunoscute și prin această experiență. Sunt sigură că va fi o oportunitate extraordinară de dezvoltare profesională, dar și o ocazie inedită de a interacționa cu cei mai buni specialiști și de a evalua, la cele mai înalte standarde, campanii din toată lumea.”, a declarat Simona Simon, Group Creative Director.

Simona are o personalitate puternică și e un experimentalist prin definiție. A invățat să șofeze camioane la 18 ani, sare cu parașuta, trage cu arcul și o găsim adesea, la jocurile de airsoft, într-un scenariu MilSim (military simulation), echipată complet și cu arma în mână.

Intersecțiile cu domeniile care nu sunt feminine prin definiție i-au permis accesul la un alt mod de a gândi, evalua și aborda situațiile. Simona e pasionată de documentare, consumă research pe pâine și e motivată de acel “extra-mile”.

A absolvit Universitatea Națională de Arte București, iar primul contact cu festivalul Cannes Lions a fost prin intermediul The Alternative School for Creative Thinking. A urmat „Cursul pentru jurnaliști care transmit din zone de conflict”, organizat de Ministerul Apărării Naționale, unde s-a antrenat cu militari ai Forţelor pentru Operaţii Speciale, din cadrul Batalionului 610 Operații Speciale.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

McCann Worldgroup Romania desemnata AGENCY OF THE YEAR la Festivalul Golden Drum pentru a 5-a oara

Published

on

 

În premieră pentru Festivalul Golden Drum, rețeaua McCann Worldgroup și agenția McCann Worldgroup Romania au fost desemnate NETWORK OF THE YEAR și respectiv AGENCY OF THE YEAR, pentru a 5-a oară fiecare, record absolut în istoria festivalului.

Anterior, McCann Worldgroup Romania a caștigat titlul de AGENCY OF THE YEAR în 2006, 2007, 2011 si 2015 iar rețeaua McCann Worldgroup a caștigat distincția NETWORK OF THE YEAR în 2013, 2014, 2016 si 2017.

Campania Bihor Couture a adus agenției McCann Worldgroup Romania 2 Grand Prix-uri, premiul The Best of WHAT, dar și Golden Watch Award pentru directorii de creație Cătălin Dobre și Adrian Boțan.

Campaniile “Race a Nation” (Vodafone), “Real Life Tests” (Vodafone), “The Festival Bottle” (Coca-Cola Romania) și “Bihor Couture” (Beau Monde) au fost nominalizate de 14 ori și au câștigat 9 Gold & Silver Drums.

Rețeaua McCann Worldgroup a câștigat titlul de Network of the Year datorită rezultatelor extraordinare a 8 agenții din rețea: Cehia, Italia, România, Israel, Spania, Ucraina, Serbia si Polonia.

“Să câștigi e bine, însă să reușești să câștigi an de an, cu atât de multe agenții din rețea, este extraordinar. Este cea mai onestă apreciere a creativității și a muncii de calitate pe care o oferim clienților globali, regionali și locali. Ne mândrim cu asta!” declară John Wright, Regional Officer CEE.

“Sunt mândră de echipa agenției McCann Worldgroup Romania pentru valorile după care se conduce, pentru felul în care nevoile și business-ul clienților sunt analizate și adresate, pentru talentul oamenilor din agenție. Totul fără a compromite motivele pentru care facem ce facem: pasiunea și relevanța. Clienții noștri dragi împărtășesc aceste valori cu noi și este foarte ușor de văzut asta din rezultatele campaniilor noastre și a business-ului lor.

Felicitări! Este o adevarata onoare să aducem acasă acest titlu!” declară Sagit Tzur Lahav, CEO McCann Worldgroup Romania.

“Plecăm acasă cu titlul Network of the Year pentru al 3-lea an consecutiv și cu Agency of the Year pentru McCann Worldgroup Romania pentru a 5-a oară în istoria festivalului. Ne bucură toate premiile, dar ce ne încântă cel mai tare este faptul că nu vorbim de o campanie, de un an sau de un premiu. Vorbim de recunoașterea performanței an dupa an. Și asta vine dintr-o cultură creativă construită din ambiție, talent și multă muncă.

O cultură creativă pe care o împărțim cu clienții noștri, o cultură care ne permite și ne încurajează să ne depășim limitelele constant.                                                                               E multă muncă în spatele acestor performanțe și sunt foarte mândru de echipa extraordinară pe care o avem“ declară Cătălin Dobre, Regional Creative Director for McCann CEE si Creative Director McCann Worldgroup Romania.

 

Campaniile câștigătoare la Golden Drum în 2018 sunt:

  • Campania “Bihor Couture” dezvoltată pentru revista Beau Monde: 2 Grand Prix, The Best of WHAT, Golden Drum în categoria Local Spirit și 2 Silver Drums pentru Brand Building/Brand Introduction și Entertainment/Online&Mobile.
  • Campania “Race a Nation”, dezvoltată pentru clientul Vodafone: 3 Silver Drums în categoriile Digital& Mobile/ Games; Activation; Entertainment/Live Experience.
  • Campania “Real Life Tests” dezvoltată pentru clientul Vodafone: un Golden Drum în categoria Brand Building/Brand Vitality

Campania “The Festival Bottle” dezvoltată pentru clientul Coca-Cola România a fost premiată cu 2 Silver Drums în categoriile Activation și Functional Efficiency.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Vodafone România lansează campania neconvențională de brand „Trăiește frumos, înainte de toate”

Published

on

 

Vodafone România lansează o nouă campanie de brand sub conceptul „Trăiește frumos, înainte de toate”, gândită să comunice într-o manieră creativă și neconvențională rolul pe care Vodafone și-l asumă în îmbunătățirea vieții clienților și pentru susținerea echilibrului în folosirea tehnologiei.

Abordarea campaniei ilustrează într-un mod creativ prezența pe piață și scopul Vodafone de a conecta oamenii, pentru un viitor mai bun. Filozofia de brand se traduce în activitatea și implicarea companiei în comunitate, prin asigurarea conectivității care le permite oamenilor să-și îmbunătățească și să-și ușureze viața. În același timp, brandul Vodafone îi încurajează să păstreze echilibrul și să rămână conectați cu lumea reală participând la activități dincolo de mediul online.

Campania este construită în jurul videoclipului interactiv, „Trăiește frumos“, interpretat de cunoscuta cântăreață Delia. Vodafone comunică astfel noua filozofie de brand într-un mod interactiv, cu ajutorul versurilor, ceea ce reprezintă o premieră în industrie.

Campania folosește noul videoclip pentru a-l transforma într-un produs cu un bogat conținut digital interactiv, integrat într-o platformă online dedicată. Vodafone România folosește astfel experiența deținută ca lider în tehnologie creând un instrument inovator ce ilustrează atenția acordată atât clienților, cât și abordării care pune viața pe primul loc. Toate scenele din videoclipul Deliei, care prezintă diverse secvențe inspirate din viață, sunt transpuse în scurte povești video. Acestea sunt încarcate pe platformă sub formă de serial, fiind adaptate pentru ca utilizatorii să le poată derula și pentru a explora noua experință interactivă pe durata melodiei. Seria de secvențe video are scopul de a susține conversația pe tema prezenței tehnologiei în viața oamenilor și de a inspira filozofia unei vieți echilibrate.

„Tehnologia este parte a experiențelor noastre de fiecare zi, oferindu-ne beneficii extraordinare, în primul rând prin faptul că ne ajută să fim conectați oriunde, oricând. Într-o lume în care avem tehnologia la îndemână, filozofia noastră de brand susține calitatea vieții care vine din echilibru, inclusiv în modul în care folosim tehnologia: este important mai întâi să mănânci, apoi să postezi, să dansezi, apoi să faci streaming video de la concert. Campania Vodafone, prin manifestul interactiv realizat sub formă de videoclip muzical, încurajează oamenii să pună viața pe primul loc, înainte de toate și să privească tehnologia ca pe un excelent suport pentru experiențele autentice pe care le trăiesc în realitate”, a declarat Laura Barbu, Brand and Marketing Communication Director, Vodafone România.

Videoclipul Deliei și conceptul platformei online folosesc o soluție tehnică inovatoare, pentru a ilustra diverse situații din viață. Videoclipul ilustrează o mișcare continuă sus-jos, purtându-i pe cei care îl urmăresc printr-o clădire de apartamente, în fiecare interior, unde pot vedea secvențe cu oameni care mimează versurile melodiei ca dialog purtat între ei. De asemenea, vizitatorii platformei online pot parcurge videoclipul urmărind poveștile pe parcursul melodiei.

Noua campanie de brand Vodafone este dezvoltată pe toate canalele de comunicare și în toate punctele de contact cu clientul, inclusiv în mediul digital, pe TV, radio, în publicațiile tipărite, cinema, și outdoor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending