Connect with us

ALL MEDIA

Eugen Suman devine Director de Creație al Kubis Interactive

Published

on

 

Din luna august a acestui an, Eugen Suman este noul Director de Creație al Kubis Interactive, una dintre cele mai mari agenții de online din România specializată în marketing digital.

Suman lucrează de peste 8 ani în publicitate și se alătură echipei Kubis după ce a acumulat o vastă experiență internațională pentru agenții precum McCann Praga, Young & Rubicam Praga, JANDL Bratislava și freelancer la BBH și TAG din Londra. Acesta nu este la primul contact cu piața românească de publicitate, el fiind copywriter în trecut pentru agenții precum Graffiti BBDO, Grey, Ex Aequo și Godmother.

Printre numeroasele premii obținute pentru proiectele în care a fost implicat, se numără, în 2014, un bronz la PIAF pentru Lego, bronz la ADC* Global și shortlist la Cannes pentru Harley Davidson, bronz și argint la ADC* CZ Awards pentru Teatrul Național din Cehia și GE Money Bank, iar în 2013 a obținut 3 Golden Drums și un Silver Drum pentru Lego, Radionet și Bratislava Zoo. De asemenea, în 2012, Suman a obținut Argint la Epica Awards pentru Harley Davidson, shortlist la Cannes pentru campania Cărturești, Silver Effie pentru ”Save Lives Foundation” și Gold Effie pentru campania ”Don’t ignore me” în 2011.

Noul Director de Creație are în portofoliul său numeroase distincții, printre cele mai valoroase fiind locul doi pentru cel mai bun Director de Creație în Slovacia – 2013, iar în 2012 a fost desemnat al patrulea copywriter din lume conform Luerzer’s Archive. Sub conducerea creativă a acestuia, în 2013, JANDL devine Agenția anului în Slovacia și este recunoscută la Golden Drum Festival ca fiind ce-a de a doua cea mai bună agenție independentă.

Eugen revine în țară cu entuziasm după o perioadă petrecută în Praga ca Director de Creație la McCann, perioadă în care a continuat să scrie literatură și a început să lucreze la un roman grafic.

”Dintotdeauna am avut nevoie de două lucruri pentru a face performanță: o agenție cu ambiții reale și susținere din partea conducerii acesteia. La Kubis le-am găsit pe amândouă, motiv pentru care am renunțat cu bucurie la viața de expat și la un oraș minunat, Praga, pentru a mă întoarce în București. Planurile mele sunt și planurile lui Vlad. Împreună vrem să facem din Kubis nu doar cea mai mare agenție de digital din România, ci și cea mai creativă. Și nu doar din România, ci din întreaga regiune. Nu se așteaptă nimeni ca asta să se întâmple peste noapte, dar sunt sigur că se va întâmpla. Vin cu experiență, energie și entuziasm, și sunt convins că și oamenii din Kubis sunt la fel. Iar cand ai așa ceva, puține lucruri te mai pot opri”, declară Eugen Suman.

„Suntem bucuroși că Eugen se alătură echipei Kubis. Este un creativ valoros, cu o bogată experiență internațională, iar noi suntem încântați că acum putem forma o echipă creativă care să devină cunoscută atât pe plan național, cât și internațional. În ultimii ani, Kubis Interactive a crescut mult, fiind una din cele mai cunoscute agenții de online din România. Sunt convins că împreună vom realiza proiecte și campanii importante și vom vedea multe rezultate pozitive din partea creativilor din Kubis”, declară Vlad Popovici, Managing Director Kubis Interactive.

Kubis Interactive oferă soluții de marketing online adaptate nevoilor clientului prin servicii de consumer engagement, optimizare și design de site, comunicare în social media. Este singura agenție de digital care a lansat un studio de producție AV intern, care își concentrează eforturile în crearea de conținut video.

Printre clienții agenției se numără URSUS Breweries (URSUS, Grolsch, Peroni, Redds, Pilsner Urquell), Vodafone, Unilever (Dove, Dove Men, Rexona, Clear, Rama, Becel, Algida, Dero, Coccolino), Toyota, Carrefour, Teamnet, Milupa. Cei mai noi clienți ai agenției sunt brandurile internaționale de bere Radegast și Birell din Cehia și Dreher din Ungaria.

În Statele Unite ale Americii, Kubis Interactive colaborează cu Fully Raw, Fresh Brew Group, Children’s Museum of Houston, The Rose Foundation și alții.

Mihai Știrbu este Senior Editor și îi poți scrie la contact(a)radardemedia.ro

Lasa un comentariu aici!

ALL MEDIA

Discovery Media își diversifică portofoliul și deschide vânzarea publicității locale pentru Travel Channel

Published

on

 

Discovery Media își diversifică portofoliul și deschide vânzarea publicității locale pentru Travel Channel

 

  • Începând cu luna mai, clienții din România vor putea cumpăra spațiu publicitar și pe stația Travel Channel
  • În topul celor mai cunoscute emisiuni din grila Travel Channel se numără  „Mâncăruri bizare cu Andrew Zimmern”, „Mistere la muzeu”, „Legendele pierdute, cu Megan Fox”, „Vânătorii internaționali de case” sau „Cele mai tari curse de motociclete din lume”

 

Discovery Media, regia de publicitate a Discovery în România, anunță lansarea vânzărilor de publicitate locală pentru stația TV Travel Channel. Stația a intrat în portofoliul Discovery anul trecut, odată cu integrarea altor branduri ale fostei companii Scripps Networks Interactive (Food Network, Fine Living). Lansarea oficială a fost anunțată aseară, în cadrul unui eveniment dedicat, în spațiul Aria de la Teatrul Național București, unde peste 150 de persoane – reprezentanți ai agențiilor de publicitate, clienți și jurnaliști – au avut ocazia să afle detalii despre noutățile din portofoliul Discovery România.

 

Astfel, începând cu luna mai, Travel Channel se adaugă listei de stații existente în portofoliul Discovery Media din România: Discovery Channel, Eurosport 1, Eurosport 2, TLC, Animal Planet și Bollywood HD. Lansarea marchează oportunitatea de diversificare a pieței autohtone de publicitate, întrucât Discovery Media vine acum în întâmpinarea clienților săi cu un nou conținut premium care se adresează unui public tânăr, activ, cu studii superioare și statut social ridicat.

 

Travel Channel este destinația preferată a pasionaților de călătorii și experiențe noi, care pot evada din rutina zilnică urmărind gama variată de conținut TV. Printre principalele categorii de emisiuni se numără cele istorice („Legendele pierdute, cu Megan Fox”), mistere și comori („Mistere la muzeu”), mâncare și cultură („Mâncăruri bizare cu Andrew Zimmern”), aventură („Cele mai tari curse de motociclete din lume” și „Vânătorii internaționali de case”).

 

Travel Channel promite să răspundă pasiunii pentru aventură a publicului din România, cu un conținut potrivit pentru toate gusturile. Cererea ridicată de pe piață pentru programele axate pe călătorii și nevoia de diversificare a pieței autohtone de publicitate ne-au convins că este momentul potrivit să extindem portofoliul Discovery Media. Astfel, prin atingerea unui public premium, ne dorim să aducem valoare adăugată clienților care își propun să construiască legături autentice și creative cu telespectatorii pasionați de călătorii”, a declarat Iulia Popa – Senior Sales Manager Discovery România.

 

Prin adăugarea Travel Channel în portofoliul său, Discovery Media deține astăzi o cotă de piață medie de 3.13%, pe segmentul publicului cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu un total de șapte stații TV deschise pentru publicitate în România. În luna mai 2019, Travel Channel a înregistrat o audiență medie de 0.14 pe toată durata zilei și 0.17 în prime time, cu o cotă de piață de 0.8% și un reach mediu de 114.000 urmăritori. Timpul mediu de vizionare înregistrat este de 57.8 minute, pentru publicul de la orașe, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani (Kantar Media, mai, 2019).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Nu-i așa că te-ai plictisit de aceeași abordare a prezentării știrilor?

Published

on

 

Când poți să scoți umor din orice, de ce să nu o faci? Cei de la funnews.ro vin cu o abordare inedită de prezentare a știrilor și o fac bine.

Online-ul este invadat zilnic de informații care mai de care mai interesante. Presa online ne bombardează zilnic cu subiecte din toate domeniile de activitae. Telefoanele ni se încing de atâta informație negativă. Negativitate ce ni se transmite indirect și pe care subconștientul o adopă într-o manieră inconștientă.

Nu ar fi mai tare să ne bem cafeaua dimineața citind un articol în care gafele făcute de vreun politician răzleț să fie prezentate satiric?

Nu ar fi mai relaxant să privim întotdeauna partea funny dintr-un subiect care de altfel ne-ar enerva la culme?

Un astfel de site a fost de curând  lansat pe platformele românești. Vorbim despre  funnews.ro .

Găsind amuzamentul în cel mai negru și enervant subiect, oamenii ăștia te vor face să râzi încă de la primul click. Ideile lor sunt creative și îndrăznețe. Umorul este unul de calitate superioară, dacă ai și materia cenușie necesară pentru a-l înțelege. Dacă guști ironiile de tot felul ai șansa să găsești la ei cele mai neașteptate titluri. Deși subiectele politice sunt favoritele lor, au scris articole de succes și în alte domenii cum ar fi : showbizz, sport etc.în ultima vreme ironizarea politicienilor a devenit un trend adoptat de tot poporul.

Spui un banc, dar stai în față

Atunci când ai capacitatea de a crea bancuri din orice poți spune depre tine că ai o intelingență aparte. Totodată te poți lăuda cu un optimism debordant pe care n-ai de ce să nu dorești să-l sheruiești cu semenii tăi.

Când s-au lansat cei de la funnews.ro au avut mult curaj. În presa online existând deja câteva astfel de publicații aceștia s-au înarmat cu forețe proaspete făcând față cu brio concurenței.

Faptul că nu au avut ca dezavantaj principal din prima o deficiență de start în fața concurenței nu i-a oprit. Din contră, acest lucru le-a sporit creativitatea ajungând să egaleze scorul și să se situeze pe podium alături de concurență. Lucru ce nu le-a fost deloc greu, având la îndemână minusurile concurenței și folosindu-se de ele ca de o armă.

Când vrei să fii totuși la curent cu știrile, dar acestea îți provoacă silă sau te enervează, intră pe publicația proaspăt lansată funnews.ro pentru a-ți face ziua mai bună. Reușești astfel să rămâi actualizat și să îți îmbunătățești și starea de spirit.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Ascuta Radio Impuls si castiga, pe loc, 100 de Euro!

Published

on

 

Radio Impuls iti lanseaza cea mai tare provocare! Cu un singur SMS poti castiga, instant, 100 de Euro! Tot ceea ce trebuie sa faca ascultatorii Radio Impuls pentru a intra in joc si in posesia sumei de 100 de Euro este sa trimita un SMS cu textul „Ascult Radio Impuls”, la numarul 1831, SMS cu tarif normal, valabil in toate  retelele de telefonie mobila.

Cand vor fi sunati de DJ-ii Radio Impuls, participantii la concurs trebuie sa dea un singur raspuns: „Ascult Radio Impuls!”, pentru a castiga suma de 100 de Euro.

Regulamentul concursului poate fi consultat pe site-ul oficial al postului de Radio, la sectiunea Regulamente:  https://radioimpuls.ro/regulamente/ .

               Radio Impuls s-a alaturat  Kanal D Romania, odata cu intrarea in portofoliul Dogan Media International.  Radio Impuls reprezinta o puternica retea cu acoperire in orase importante, precum Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Sibiu, Timisoara, Tulcea, Bacau, Rasnov, Bistrita si Craiova. Statia  difuzeaza hituri contemporane, intr-o grila de programe fresh, cu importanta componenta de infotainment, adresandu-se unui public urban, dinamic, dornic sa asculte muzica buna si entertainment de calitate.

DJ-ii Radio Impuls asigura zilnic doza de energie si optimism in emisiunile statiei: „Uzina de Dume” (prezentata de Stefan si Mishu), “Morning Latte” (Alexandra Enasoaie), “Muzica ce-ti place” (Cosmin Dimancescu), “Bara la Bara” (Mihai Hînda) si „Party Zone” (Even Steven).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending