Connect with us

ALL MEDIA

Eugen Suman devine Director de Creație al Kubis Interactive

Avatar

Published

on

Din luna august a acestui an, Eugen Suman este noul Director de Creație al Kubis Interactive, una dintre cele mai mari agenții de online din România specializată în marketing digital.

Suman lucrează de peste 8 ani în publicitate și se alătură echipei Kubis după ce a acumulat o vastă experiență internațională pentru agenții precum McCann Praga, Young & Rubicam Praga, JANDL Bratislava și freelancer la BBH și TAG din Londra. Acesta nu este la primul contact cu piața românească de publicitate, el fiind copywriter în trecut pentru agenții precum Graffiti BBDO, Grey, Ex Aequo și Godmother.

Printre numeroasele premii obținute pentru proiectele în care a fost implicat, se numără, în 2014, un bronz la PIAF pentru Lego, bronz la ADC* Global și shortlist la Cannes pentru Harley Davidson, bronz și argint la ADC* CZ Awards pentru Teatrul Național din Cehia și GE Money Bank, iar în 2013 a obținut 3 Golden Drums și un Silver Drum pentru Lego, Radionet și Bratislava Zoo. De asemenea, în 2012, Suman a obținut Argint la Epica Awards pentru Harley Davidson, shortlist la Cannes pentru campania Cărturești, Silver Effie pentru ”Save Lives Foundation” și Gold Effie pentru campania ”Don’t ignore me” în 2011.

Noul Director de Creație are în portofoliul său numeroase distincții, printre cele mai valoroase fiind locul doi pentru cel mai bun Director de Creație în Slovacia – 2013, iar în 2012 a fost desemnat al patrulea copywriter din lume conform Luerzer’s Archive. Sub conducerea creativă a acestuia, în 2013, JANDL devine Agenția anului în Slovacia și este recunoscută la Golden Drum Festival ca fiind ce-a de a doua cea mai bună agenție independentă.

Eugen revine în țară cu entuziasm după o perioadă petrecută în Praga ca Director de Creație la McCann, perioadă în care a continuat să scrie literatură și a început să lucreze la un roman grafic.

”Dintotdeauna am avut nevoie de două lucruri pentru a face performanță: o agenție cu ambiții reale și susținere din partea conducerii acesteia. La Kubis le-am găsit pe amândouă, motiv pentru care am renunțat cu bucurie la viața de expat și la un oraș minunat, Praga, pentru a mă întoarce în București. Planurile mele sunt și planurile lui Vlad. Împreună vrem să facem din Kubis nu doar cea mai mare agenție de digital din România, ci și cea mai creativă. Și nu doar din România, ci din întreaga regiune. Nu se așteaptă nimeni ca asta să se întâmple peste noapte, dar sunt sigur că se va întâmpla. Vin cu experiență, energie și entuziasm, și sunt convins că și oamenii din Kubis sunt la fel. Iar cand ai așa ceva, puține lucruri te mai pot opri”, declară Eugen Suman.

„Suntem bucuroși că Eugen se alătură echipei Kubis. Este un creativ valoros, cu o bogată experiență internațională, iar noi suntem încântați că acum putem forma o echipă creativă care să devină cunoscută atât pe plan național, cât și internațional. În ultimii ani, Kubis Interactive a crescut mult, fiind una din cele mai cunoscute agenții de online din România. Sunt convins că împreună vom realiza proiecte și campanii importante și vom vedea multe rezultate pozitive din partea creativilor din Kubis”, declară Vlad Popovici, Managing Director Kubis Interactive.

Kubis Interactive oferă soluții de marketing online adaptate nevoilor clientului prin servicii de consumer engagement, optimizare și design de site, comunicare în social media. Este singura agenție de digital care a lansat un studio de producție AV intern, care își concentrează eforturile în crearea de conținut video.

Printre clienții agenției se numără URSUS Breweries (URSUS, Grolsch, Peroni, Redds, Pilsner Urquell), Vodafone, Unilever (Dove, Dove Men, Rexona, Clear, Rama, Becel, Algida, Dero, Coccolino), Toyota, Carrefour, Teamnet, Milupa. Cei mai noi clienți ai agenției sunt brandurile internaționale de bere Radegast și Birell din Cehia și Dreher din Ungaria.

În Statele Unite ale Americii, Kubis Interactive colaborează cu Fully Raw, Fresh Brew Group, Children’s Museum of Houston, The Rose Foundation și alții.

Mihai Știrbu este Senior Editor și îi poți scrie la contact(a)radardemedia.ro

Comentarii

Radio

O nouă emisiune in grila DIGI FM, “Ora de Poveste”

Avatar

Published

on

Pentru copiii cuminți și pentru copiii mai puțin cuminți. Pentru mami, pentru tati. Pentru cei care #augrijă de noi toți în aceste zile și pentru cei care #stauacasă, Digi FM lansează vineri, 2 aprilie 2020, la ceas de seară, “Ora de Poveste”. 

În perioada aceasta, echipa Digi FM a ales pentru serile în familie, care vin după zile grele pentru părinţi, cele mai frumoase povești de la Humanitas Junior, în întregime sau fragmente, adunate în Biblioteca Copiilor care #StauAcasă. O bucurie pentru copii și un moment de respiro pentru părinți.

Realizatorii Digi FM, Bogdan Miu, Beatrice Ghiciov, Bogdan Ciuclaru, Lucian Mîndruță, Nono Semen și Ramon Cotizo au aplaudat ideea și, rând pe rând, s-au înregistrat citind câte o poveste. Li s-au alăturat și prieteni din zona muzicală şi din alte domenii, vedete precum Irina Rimes, Sore, Seredinschi și alții, care doresc să ofere momente frumoase părinților și copiilor care #StauAcasă.     Din 2 aprilie, în fiecare seară, de la ora 20.00, de luni până vineri, înainte de culcare, părinți și copii sunt invitați pe pagina de facebook Digi FM, acolo unde ora 20:00 înseamnă “Ora de Poveste Digi FM”. Pentru cine are poftă de și mai multe povești, toate clipurile video se vor regăsi și pe site-ul www.digifm.ro , unde vor fi adăugate permanent ultimele clipuri şi poveşti noi. Toate poveștile citite la Digi FM se găsesc complete în colecția Humanitas Junior (https://humanitasjunior.ro/).

 

 

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

Reviste Burda Romania, in continuare, la punctele de presa

Avatar

Published

on

Având în vedere contextul actual și măsurile impuse de autorități în scopul prevenirii răspândirii îmbolnăvirilor cu COVID 19, o bună parte din punctele de vânzare s-au închis, altele și-au redus activitatea, iar limitarea circulației persoanelor are ca efect scăderea substanțială și drastică a cererii pentru publicații periodice printate comercializate în puncte de desfacere cu amănuntul.

Pentru asigurarea siguranței angajaților, dar și pentru a reduce riscurile economice privind activitatea companiei, pe perioada stării de urgență, începând cu luna aprilie 2020, BURDA ROMÂNIA va publica în format print toate titlurile sale lunare – Harper’s Bazaar, Cosmopolitan, National Geographic, Ioana, Auto, Motor și Sport, Grădina mea de vis, Burda Style, Sănătatea de azi, Practic în bucătărie, Practic Sudoku, Ioana Sudoku, Practic Integrame –, cu tiraj diminuat, iar revista săptămânală, Femeia de azi, va apărea cu frecvență redusă, de doar două ori pe lună, cu tiraj diminuat.

Aceste publicații pot fi achiziționate si online, de pe siteul burda.ro, cu livrare prin curier. Tot pe site-ul companiei  vor fi publicate datele de apariție pe piata pentru fiecare titlu, în fiecare săptămână.

Toate abonamentele vor fi onorate.

În același timp, vor rămâne active site-urile din portofoliul Burda Romania.

Ne rezervăm dreptul ca în viitor, în funcție de evoluția situației pieței, sub influența măsurilor luate în scopul diminuării efectelor Covid 19 asupra populației, să luăm decizii diferite, pe care vi le vom comunica.

Le mulțumim colegilor de la difuzare și vânzătorilor de la chioșcurile de presă. Le mulțumim cititorilor care aleg să își pună pe lista de necesar publicațiile favorite.

Îți mulțumim, stimate partener, că ne ești alături.

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

HaHaHa Production lanseaza „Spala-te pe maini”, un ghid muzical animat pentru spalatul corect pe maini

Avatar

Published

on

HaHaHa Production lanseaza „Spala-te pe maini!”, un ghid muzical animat pentru promovarea spalatului corect pe maini care este prima si cea mai importanta masura de auto-protectie in lupta impotriva virusilor.

„Foarte putini dintre noi stiu sa se spele asa cum trebuie pe maini. Sunt doar 30 de secunde care, folosite corect, pot face diferenta intre sanatate si boala.”, spune Smiley care a pus la lucru resursele creative ale studioului HaHaHa Production pentru a transmite amuzant un mesaj atat de important zilele acestea pentru toate generatiile.

https:///watch?v=kzoAir3xFPI&feature=youtu.be

Artistii si producatorii HaHaHa Production isi doresc ca „Spala-te pe maini” sa reprezinte un indemn pentru toti cei care stau acasa zilele acestea sa repete pe piesa spalatul corect pe maini, sa se filmeze si sa trimita video cat mai multor persoane: „Pana ne intra in reflex spalatul corect pe maini, putem sa facem ca actiunea asta sa fie distractiva, asa ca va invit sa va distrati facand filmulete cu voi pe piesa noastra in timp ce respectati toti pasii obligatorii din acest proces.”, adauga Smiley care, intors recent din America, a ales sa ramana acasa timp de doua saptamani pentru a se proteja pe el si pe cei din jurul lui si sa faca pe conturile sale de Instagram, YouTube, Tik-Tok si Facebook un jurnal de autoizolare cu toate activitatile care ii compun zilele petrecute acasa.

 

Oricine isi doreste, il poatre suna sau ii poate trimite mesaje foto, video sau text lui Smiley, pentru ca acesta si-a ascuns numarul de telefon, cifra cu cifra, in videoclipul de la „Ce mai faci, straine?” https://www.youtube.com/watch?v=ZOdYsBA8w9M cea mai recenta piesa a sa, aflata de la lansare pe primele locuri in topul celor mai urmarite clipuri de pe YouTube. Aproape 5000 de persoane i-au scris mesaje si au comunicat cu el prin intermediul numarului sau de telefon: „Acum ca tot stau in casa, ma bucur de toate semnele de viata de la voi si incerc sa raspund fiecaruia. Si dupa, ma spal pe maini. Corect. Sper ca si voi.”, spune Smiley care incearca sa-si foloseasca muzica si toate resursele creative de la HaHaHa Production pentru a aduce, pe cat posibil, un plus de bine in jurul sau.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0