Connect with us

ALL MEDIA

Eurosport intră în parteneriat cu CA Technologies pentru Marile Tururi de ciclism, creând o aplicație complementară TV-ului

Published

on

 

 

  • CA Technologies devine partener oficial de software pentru Marile Tururi de ciclism de pe Eurosport
  • Noua aplicație permite fanilor Eurosport să se apropie de „pluton” mai mult ca niciodată
  • CA Technologies va furniza tehnologiile API Management și App Experience Analytics, pentru a oferi utilizatorilor o experiență dinamică

 

 

Eurosport, destinația favorită pentru sport și Gazdă a Ciclismului în Europa, intră în parteneriat cu CA Technologies, lider de piață pentru furnizarea de software și de soluții IT, colaborând pentru integrarea tehnologiilor și sponsorizări cross-platformă.

 

Fanii ciclismului vor avea parte de o experienţă unică prin intermediul unei aplicaţii ce va fi disponibilă începând cu transmisiunile pentru Giro d’Italia. Prin instrumente precum CA API Management și CA App Experience Analytics, pentru prima dată Eurosport va oferi în direct o hartă interactivă cu datele rutierilor pe durata Giro d’Italia şi a altor curse importante de ciclism din acest sezon.

 

Noile instrumente vor fi integrate în aplicația existentă a Eurosport și în versiunile mobile ale website-urilor, pentru a permite fanilor să urmărească plutonul în fiecare moment al cursei și a accesa datele GPS și biometrice ale ciclistului preferat, cum ar fi altitudinea, viteza, forța, ritmul și pulsul, toate în timp real. Eurosport va folosi aceste noi instrumente și pentru informațiile grafice ce vor îmbogăți transmisiunile TV în direct, oferind telespectatorilor și experților săi analize detaliate.

 

CA API Management va integra în timp real fluxul de informații despre dinamica fiecărui ciclist, direct în noua hartă interactivă. De asemenea, CA App Experience Analytics va oferi Eurosport informații despre obiceiurile de consum ale utilizatorilor, pentru a optimiza aplicația, experiența de navigare și dispunerea meniurilor, și va furniza date analitice esențiale, pentru a îmbunătăți performanța și stabilitatea aplicației.

 

Eurosport va mai produce conținut suplimentar digital și scurt-metraje de ciclism, încorporând noile fluxuri de date, conținut ce va fi inclus în aplicații și în versiunile mobile ale website-urilor. Aceste materiale vor cuprinde avancronici și retrospective de etapă, analize ale momentelor cheie bazate pe reluări „slow motion”, imagini „zoom” și noi programe „Sport Explainers” – seria exclusivă de programe, dedicată aspectelor tehnice esențiale din sport și care va fi sponsorizată de CA Technologies.

 

În plus, în calitate de partener de software oficial pentru transmisiunile Marilor Tururi de ciclism la Eurosport, CA Technologies va beneficia și de promovarea multi-platformă a mărcii proprii prin intermediul spot-urilor TV și digitale și prin conținut sponsorizat.

 

 

Peter Hutton, CEO Eurosport, a declarat: „Căutăm în permanenţă soluții care să îmbogățească transmisiunile noastre de la cele mai mari competiții sportive din lume, iar acest parteneriat este o soluție perfectă pentru cursele de ciclism de anul acesta. Știm că fanii își doresc acces la toate statisticile și datele, iar noi tocmai asta le oferim, prin acest parteneriat cu CA Technologies, alături de transmisiunile noastre TV.”

 

Peter Hutton, a adăugat: „Acesta este un pas înainte în transformarea noastră digitală, iar sistemul furnizat de CA Technologies ne permite să aducem fanii ciclismului mai aproape ca niciodată de cicliști și poveștile lor.”

 

Lauren Flaherty, Chief Marketing Officer CA Technologies, a declarat: „Ne mândrim cu acest parteneriat și suntem încântați că Eurosport va folosi soluțiile noastre pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor. Televizorul rămâne cel mai popular ecran pentru a urmări marile evenimente sportive, însă totodată experiențele oferite de aplicații dedicate ecranelor complementare câștigă tot mai mult teren. Soluțiile CA Technologies vor extinde capacitatea de integrare a datelor pentru Eurosport, în timp ce fanii vor avea parte de o experiență de vizionare complementară interactivă și captivantă, care va diferenția cu adevărat acoperirea media oferită ciclismului de Eurosport.”

 

În 2017, calendarul Eurosport al transmisiunilor din ciclism va cuprinde din nou toate Marile Tururi, cu transmisiuni exclusive și mai ample ale Turului Italiei – Giro d’Italia, plus 25 de curse din Circuitul Mondial UCI, inclusiv toate cele cinci curse „Monumentale”. În total, Eurosport va transmite ciclism în direct pe canalele sale în peste 200 de zile ale anului, cu un total de 2.300 de ore.

 

Câștigătorul de etape din Turul Franței și principalul analist de ciclism al Eurosport, Juan Antonio Flecha, a declarat: „Acest parteneriat este o veste minunată pentru fanii ciclismului, care vor avea acces la mai multe informații despre cursele din cele mai prestigioase competiții. Datele obținute sunt de o importanță covârșitoare pentru echipe și pentru cicliști, iar acum fanii pot obține unele informații esențiale în timp real, pe parcursul transmisiunilor în direct ale Eurosport și gratuit prin aplicația dedicată Eurosport. Ca analist, și mie îmi oferă o imagine mai detaliată a ceea ce se întâmplă pe traseu și aștept cu nerăbdare să explic toate acestea telespectatorilor pe parcursul acestui sezon.”

 

 

Promo-ul aplicaţiei poate fi vizualizat în link-ul următor : Marile Tururi de Ciclism

Pentru o experiență aparte din fiecare etapă a Marilor Tururi din acest an, descărcați aplicația Eurosport – disponibilă gratuit pentru dispozitivele Apple, Android și Windows.

 

Foto Credit: EUROSPORT

Finaliștii Premiilor RADAR DE MEDIA 2017 vor fi anuțați în cadrul celui mai mare eveniment media al verii RADAR DE MEDIA SUMMER PARTY

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

S-a lansat oficial un nou site media: newsbucuresti.ro – site de știri pentru Bucuresti si Ilfov

Published

on

 

newsbucuresti.ro, site-ul de știri online dedicat zonelor – Bucureşti şi Ilfov, a fost lansat oficial.

  • Noul proiect media – newsbucuresti.ro, va beneficia de știri și informații furnizate de către agenția de știri naționale – Ecopolitic Media.

 

Noua platformă online – newsbucuresti.ro, are și pagina de socializare dedicată, știrile vor fi distribuite pe pagina de facebook – www.facebook.com/newsbucuresti.ro

Noul site de stiri locale, dedicat zonelor Bucuresti și Ilfov – newsbucuresti.ro, alături de site-ul de știri naţionale ecopolitic.ro, fac parte din trustul de presă Ecopolitic Media.

Pe newsbucuresti.ro vor fi publicate în primul rând, articole de interes pentru cei care stau în zona București-Ilfov, dar și categorii de știri naționale, politice și de interes general.

Iulian Ionescu, CEO Ecopolitic Media: Cea mai importantă regiune a României din punct de vedere politic și economic (Bucuresti-Ilfov) – este obligatoriu să aibă și o platformă de știri dedicată!

”Decizia de a investi în acest nou proiect media – newsbucuresti.ro, am luat-o în urma unei analize de durată.După ce am analizat datele cu privire la piaţa de media din România – care a crescut anul trecut cu 10% comparativ cu 2017, ajungând la 454 milioane de euro, iar pentru 2019 este estimat un avans de 7%, coroborate cu datele legate de faptul că fiecare reşedinţă de judeţ are cel putin un site de știri, atunci am luat decizia ca și regiunea Bucureşti-Ilfov să aibă o platformă online de știri dedicată.

În plus, cea mai importantă regiune a României din punct de vedere politic și economic (Bucuresti-Ilfov) – este obligatoriu să aibă și o platformă de știri dedicată, mai ales dacă ne gândim în perspectiva viitoarei zone metropolitane din jurul Bucureștiului.”, ne-a transmis Iulian Ionescu, CEO Ecopolitic Media și redactor șef al newsbucuresti.ro

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Rezultate financiare Digi Communications NV în primul semestru al anului 2019

Published

on

 

Rezultate financiare pentru semestrul I 2019:
Digi Communications N.V. anunță creșterea cu 25% a EBITDA în primul semestru al anului 2019 față de primul semestru al anului 2018

• 575 milioane EUR venituri consolidate la nivel de Grup, în semestrul I 2019 (+ 18% față de sem. I 2018)
• 15,5 milioane unități generatoare de venit (RGU), toate serviciile (+ 7% la 30 iunie 2019 față de 30 iunie 2018)
• 199 milioane EUR EBITDA ajustată (cumulat pe primele 6 luni ale anului 2019), în creștere cu 25% față de aceeași perioadă a anului 2018
• În România, principalii vectori de creștere, în semestrul I 2019 față de semestrul I 2018 sunt: serviciile de internet fix (+10,6% RGU) și serviciile de televiziune prin cablu (+ 9.5% RGU)
Grupul Digi Communications N.V. a făcut publice miercuri, 14 august, rezultatele financiare pentru semestrul I 2019, anunțând o creștere a veniturilor consolidate cu 89 milioane EUR (18%), în raport cu aceeași perioadă a anului trecut. EBITDA ajustată a fost de 199,4 milioane EUR, în creștere cu 40,4 milioane EUR (25%) față de aceeași perioadă a anului 2018.
România se menține ca piață principală a Grupului, generând 63% din veniturile acestuia, pe locul al doilea fiind Ungaria (cu 19%), urmată de Spania (16%) și Italia (2%). În total, pe cele patru piețe, compania înregistrează 15,5 milioane RGU (unități generatoare de venit), în timp ce, la 30 iunie 2018, compania cumula 14,5 milioane RGU.
În ceea ce privește Ungaria, compania a înregistrat, de asemenea, creșteri în segmentul serviciilor de internet fix (3,7% – RGU iunie 2019 față de iunie 2018) și în cel al serviciilor de televiziune prin cablu (1,8% – RGU iunie 2019 față de iunie 2018).
În Spania și Italia, Digi Communications se adresează atât diasporei românești, cât și clienților locali. În total, cele două piețe contribuie cu 1,9 milioane de unități generatoare de venit, în special pentru serviciile oferite ca operator de rețele virtuale mobile (MVNO).
”În trimestrul 2 al anului 2019 am înregistrat un rezultat notabil în ceea ce privește principalii indicatori financiari. Astfel, cifra de afaceri a Grupului a depășit 294 milioane EUR (creștere de 16% raportat la perioada similară a anului 2018), iar EBITDA-ul a atins 109 milioane EUR (creștere de 33% raportat la perioada similară a anului 2018), rezultate susținute de creșteri operaționale.
În ultimele luni, am făcut pași importanți spre diversificarea ofertelor noastre pe piața maghiară și pe cea spaniolă. Am lansat serviciile de telefonie mobilă în Ungaria, în cursul trimestrului 2 al anului 2019, și am continuat extinderea acoperirii cu servicii de comunicații fixe în Spania. În ceea ce privește România, țin să menționez că este foarte importantă pentru noi lansarea serviciilor 5G la finalul lunii iunie, cu prezență în acest moment în București, Constanta, Iași și Oradea”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al Digi Communications N.V..

EVOLUȚII PE FIECARE PIAȚĂ

În România, Grupul a raportat creșteri pe segmentul serviciilor de cablu și internet fix, cu un progres de 9.5% al abonamentelor la serviciile de cablu tv (3,45 milioane RGU, la 30 iunie 2019, față de 3,15 milioane RGU, la 30 iunie 2018) și, respectiv, de 10,6% la abonamentele pentru serviciile de internet fix (2,64 milioane RGU la 30 iunie 2019 față de 2,38 milioane RGU, pentru perioada similară a anului anterior). În ceea ce privește serviciile de telefonie mobilă, Digi este liderul portabilității cu circa 164.480 numere portate în rețeaua Digi Mobil, în primul semestru al anului. Raportat la aceeași perioadă a anului anterior, rețelele de telefonie fixă și mobilă ale Grupului au atras, prin serviciul de portare, cu 35% mai multe numere fixe și mobile față de aceeași perioadă a anului anterior (179.328 numere portate, în primul semestru al anului 2019, față de 132.602 numere, în aceeași perioadă a anului 2018).*
În Ungaria, veniturile filialei Digi Hungary (inclusiv Invitel)** s-au majorat până la 110 milioane EUR in semestrul I al anului 2019 (in crestere cu 37%, crestere datorata in principal consolidarii IN.V.itel) . Pe segmentul serviciilor de internet fix, Digi este al doilea operator (cu o cotă de piață de peste 24%), în timp ce pe segmentul serviciilor de telefonie fixă deține o cotă de piață de circa 23% ***.
Spania și Italia au înregistrat o creștere importantă, de 42%, a RGU, ajungând de la 1,33 milioane RGU, la 30 iunie 2018, la 1,9 milioane RGU, la 30 iunie 2019. Digi Spania s-a poziționat ca lider al pieței MVNO (operator virtual de servicii de telefonie mobilă), și este cel de-al cincilea operator de telefonie mobilă pe piața iberică. Pe cele două piețe europene mature, Digi se adresează atât diasporei românești, cât și clienților locali.

Despre Grupul Digi
Digi Communications N.V. este compania mamă a operatorului de comunicații electronice, RCS & RDS S.A., liderul pieței de internet, pay-tv și servicii coN.V.ergente, în România, cu operațiuni și în Ungaria, Spania și Italia. Înființată în urmă cu 26 de ani, compania deține aproape în integralitate cea mai modernă (state of the art) și mai extinsă rețea de fibră optică din regiune. Digi aduce pe piață cele mai accesibile servicii de comunicații electronice, atât în domeniul comunicațiilor fixe, cât și al celor mobile. Acest avantaj competitiv s-a transformat, în timp, într-un beneficiu pentru milioane de clienți, care au dobândit, astfel, un acces mai rapid și mai puțin costisitor la servicii de cea mai bună calitate.
În România, Grupul Digi este cel mai mare angajator privat din mediul antreprenorial local, cu peste 13.000 de angajați, și contribuie la bugetul de stat și al asigurărilor sociale și de sănătate cu mai mult de 120 milioane EUR anual.
În oferta de conținuturi trans-media a Grupului Digi figurează posturile de televiziune Digi24, Digi Sport, Film Now, Digi World, Digi Animal World, Digi Life, UTV, Music Channel și Hit Music Channel, primul post Ultra HD din România, Digi4K, posturile de radio Pro FM, Digi FM și Chill FM și platformele de comunicare online reunite sub DigiOnline.
Mai multe informații aici.

⃰ Potrivit statisticilor furnizate de portabilitate.ro.
⃰ ⃰ Inclusiv investiția în Invitel, companie din Ungaria, unde Grupul deține pachetul majoritar de acțiuni, de la 30 mai 2018.
⃰ ⃰ ⃰Potrivit NMHH, autoritatea maghiară pentru reglementarea comunicațiilor electronice.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Proiecte

România NEbunului simț – despre etichetă și lipsa ei

Published

on

 

Campania „România NEbunului simț” revine luni, 12 august 2019, în jurnalele Digi24. Lansată cu scopul de a trezi conștiința publică vis-a-vis de comportamentelor sociale neadecvate, campania propune în ediția următoare o discuție despre indisciplina pietonilor în trafic și nepăsarea turiștilor față de locurile în care își petrec vacanța.

Purtările abuzive ale unora dintre semenii noștri, indiferența și lipsa de respect față de natură sunt printre subiectele abordate. Invitații Teodorei Iacob ne dezvăluie explicațiile din spatele acestor proaste obiceiuri și calea cea mai scurtă pentru îndreptarea lor.

Cred că (n.r. traversatul nepermis) ține de mai multe lucruri, de educație, dar și de lipsa unor legi foarte clare. Dacă vorbim de alte țări, lucrurile stau total diferit și inclusiv românii, când pleacă în alte țări, se comportă diferit. Dar în România, ai senzația că lucrurile pot merge și așa și că, orice ar fi, nu ți se poate întâmpla ție. Mi-aduc aminte că eram în Japonia, pe o străduță de trei metri, era roșu, nu venea nicio mașină… Eram cu un grup de români și aș fi trecut, dar nu trecea nimeni, și îți era jenă de oameni să nu le respecți regulile, spune Răzvan Pascu, consultant în turism.


Când mergem pe stradă, cu capul plecat sau cu ochii în telefon, noi transmitem celor din jur o anumită energie și, dacă vrem să schimbăm mediul în care trăim, trebuie să ne schimbăm abordarea personală. Haideți să nu mai mergem cu capul plecat, mergem drept, eventual și zâmbim, pentru că o să îi facem pe alții să se simtă bine. Până la urmă, trebuie să tratăm cu încredere fiecare zi”, propune Andrei Pop, trainer de etichetă în afaceri.

Telespectatorii care susțin demersul Digi24 pot transmite filmulețe și fotografii, în atenția echipei „România NEbunului simț”, pe WhatsApp, la numărul 0771 100 304 sau 0775 542 466, dar și pe pagina de Facebook Digi24 și la adresa de e-mail redacție@digi24.ro.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: