Connect with us

TELEVIZIUNE

EUROSPORT, o nouă identitate de brand, sub sloganul “Stârneşte pasiunea”

Published

on

Foto Credit: Eurosport
 
  • Noua identitate de brand anunță un viitor promițător pentru Eurosport, după un an plin de transformări
  • Noul slogan, “Stârnește pasiunea”, reprezintă experiența deosebită oferită de brand, prin intermediul transmisiunilor sportive fără egal
  • Campania din social media #aceeașipasiune conectează și inspiră fanii de pretutindeni

Eurosport invită fanii sportului de pretutindeni să “Stârnească pasiunea” și să descopere o identitate de brand nouă, extraordinară, care va marca începutul unui nou capitol captivant pentru canalul de sport deținut de Discovery.

Conform noii identități de brand, canalul Eurosport va deveni Eurosport 1, făcându-se astfel distincția între cele două canale Eurosport.

EUROSPORT 1 LOGO

EUROSPORT 2 LOGO

Noua identitate, care va fi dezvăluită vineri, 13 noiembrie 2015, va fi susținută de sloganul “Stârnește pasiunea” și de campania din social media #aceeașipasiune, care îndeamnă fanii să împărtășească poveștile lor legate de momentele extraordinare pe care le trăiesc pentru a-și demonstra admirația pentru un sportiv, o echipă sau un sport.

Ușor de recunoscut și distinctă, noua identitate va conecta și mai mult brandul Eurosport la realitatea secolului 21, păstrând în același timp moștenirea deosebită în materie de inovație și expertiză, două dintre valorile fundamentale ale Eurosport de mai bine de 25 de ani.

Deținut în totalitate de Discovery, Eurosport a traversat până acum un an extraordinar, marcat de achiziționarea drepturilor pentru Jocurile Olimpice în Europa. Aceasta face parte dintr-un plan mai amplu, pe termen lung, de a oferi experiențe memorabile și de a implica fanii de toate vârstele în sporturile pe care le îndrăgesc oriunde, oricând, pe orice dispozitiv.

Peter Hutton, CEO Eurosport, a declarat: “Eurosport s-a poziționat ca un nume de referință pentru transmisiunile sportive în direct și, sub patronajul Discovery, am continuat să ne extindem și să reînsuflețim brandul pentru a fi mai aproape de fani.

Lansarea noii identități de brand este încă un pas înainte pentru a face Eurosport destinația preferată pentru fanii sportului de pretutindeni. Noul slogan, “Stârnește pasiunea”, care pune în centru fanii, este rezultatul unui întreg an plin de transformări pentru Eurosport.

Am achiziționat drepturi premium pentru fanii locali din fiecare piață, care ne permit să oferim experiențe unice în direct – de la turnee de tenis de Mare Șlem, până la cele mai importante ligi europene de fotbal, cele mai tari competiții din cadrul sporturilor cu motor, fiecare cursă majoră de ciclism și, desigur, Jocurile Olimpice în Europa în perioada 2018-2024.

Am investit în producție pentru a putea să oferim povești extraordinare din lumea sportului într-o manieră inovatoare, ceea ce a dus la doborârea de recorduri de audiență pentru numeroase evenimente sportive majore din 2015. Astăzi, suntem încântați să avem o nouă identitate și o nouă abordare, care să stârnească pasiunea fanilor pentru sport.”

Antonio Ruiz, VP Marketing & Franchise Management Eurosport, a adăugat: “Rebrandingul Eurosport este urmarea unor ample cercetări desfășurate în mai multe piețe pentru a înțelege percepția brandului și pentru a defini valorile companiei.

Eurosport va avea o personalitate distinctă și imagini vizuale îndrăznețe, care să atragă fanii. Fanii și sportivii trăiesc pasiunea pentru sport în maniere extraordinare. Eurosport stârnește acum această pasiune și sărbătorește devotamentul, ambiția, dedicarea, sacrificiul, nebunia și bucuria lor.”

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Vedete

Cosmin Seleși, accidentat grav: “Acum sunt bine. Mă bucur că am scăpat de operație”

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Cosmin Seleși, pe care telespectatorii Antenei 1 îl vor putea vedea, în curând, în postura de concurent al celui mai dur reality-show, “Asia Express – Drumul Elefantului”, a avut parte de o vacanță de iarnă cu peripeții: și-a rupt mâna stângă pe pârtia de schi.

Mă aflam pe pârtia de schi, alături de Tudor (n.n. fiul său). Am evitat un copil și am căzut pe mâna stângă. Imediat, am fost transportat de echipajul de salvamontiști la spital, unde am primit îngrijirile medicale de specialitate. Acum câteva zile m-am întors în țară. Și sunt bine.”, spune prezentatorul show-ului “Te cunosc de undeva!”.

Cosmin Seleși va trebui să stea cu mâna imobilizată pentru o lună și jumătate. “Sunt pe mâinile unui medic foarte bun, aici, în țară. Am în continuare dureri, dar mă refac. Mă bucur că am scăpat de operație.”, mai spune acesta.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Seriale

Sedinta foto exploziva cu Ömer Sevgi, dragalasul ISMET, din serialul “Povestea noastra”

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Micutul actor Ömer Sevgi, unul dintre numele notabile din serialul “Povestea noastra”, difuzat de miercuri pana vineri, de la ora 20:00, la Kanal D, este rasfatatul colegilor de platou dar si al publicului.

Avea trei ani in momentul inceperii filmarilor pentru “Povestea noastra”, care reprezinta si primul sau proiect cinematografic, cand Ömer Sevgi a cucerit instant publicul cu rolul Ismet, mezinul familiei Elibol.

Parul sau atipic si ochisorii lui mari fac din Ömer Sevgi un baietel de neuitat. Micutul a fost extrem de cuminte si ascultator pe durata filmarilor, iar la sedintele foto ale productiei acesta s-a comportat absolut fabulos.

Ömer Sevgi interpreteaza rolul micutului Ismet, fiul cel mic al lui Fikri Elibol. Este un copil linistit, adorabil. Tatal sau, Fikri, crede ca İsmet este <salvatorul> familiei si ca el va avea un destin aparte.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Documentar

O poveste despre 30 de ani de război, într-o serie documentară de şase episoade, la TVR 1

Published

on

Foto Credit: TVR
 

Din 19 ianuarie, TVR 1 difuzează în premieră documentarul „Trei decenii de război”, producţie SUA 2014 – povestea a 30 de ani de război, perioada dintre Primul şi Al Doilea Război Mondial. În 2014, documentarul a avut trei nominalizări la Premiile Emmy, iar în 2015 a obţinut Medalia de Aur la New York Festivals.

Documentarul produs de S. D. Entertainment, pe care îl vom putea vedea la TVR 1 sâmbăta, de la ora 22.00, recreează istoria a trei decenii de război, considerând Primul şi Al Doilea Război Mondial legate, văzute prin prisma celor care au fost jucătorii cheie: Roosevelt, Hitler, Patton, Mussolini, Churchill, Stalin, Tojo, DeGaulle şi MacArthur. Seria, notată cu 8.0 pe IMDb, prezintă „perioada de 30 de ani care a schimbat istoria umanităţii”(History Channel), documentând ambele războaie mondiale, precum şi perioada dintre acestea, într-o poveste care se întinde din 1914 până 1945. Interesant de subliniat este că seria urmează o abordare centrată pe personalităţile perioadei, focusându-se pe unii dintre jucătorii cheie ai celui de-Al Doilea Război Mondial (Hitler, Mussolini, Patton, Stalin, Churchill, Roosvelt) şi dezvăluind cum experienţa primului război – ei fiind doar nişte tineri în Primul Război Mondial – i-a transformat în liderii care au devenit în timpul celui de-Al Doilea Război Mondial. Înainte ca istoria să fi auzit de numele lor, ei au purtat propriile bătălii, ca tineri soldaţi. Primul Război Mondial i-a schimbat; în Al Doilea Război Mondial, ei au schimbat lumea.

Narat de actorul englez Steven Mackintosh, documentarul Trei decenii de război cuprinde, pe de o parte, reconstituiri dramatice, filmări şi fotografii de arhivă, interviuri cu istorici şi autori, dar beneficiază şi de comentariul unor celebre figuri politice, pentru a ilustra experienţele şi deciziile care au fost luate în timpul războaielor. Este vorba despre: senatorul american John Mc Cain, prim ministrul englez John Major, generalul şi secretarul de stat Colin Powell, premierul italian Mario Monti, secretarul american de stat al apărării Leon Panetta, secretarul de stat englez pentru afaceri externe David Miliband şi mulţi alţii.

Documentarul a fost produs pentru History Channel de către Stephen David Entertainment, compania care a realizat şi miniseria The Men Who Built America, recompensată cu Emmy. Seria Trei decenii de război a fost lansată în Statele Unite printr-un mesaj înregistrat de preşedintele de atunci al Statelor Unite, Barack Obama.

În 2014, documentarul Trei decenii de război a avut trei nominalizări la Premiile Emmy, iar în 2015 a obţinut Medalia de Aur la New York Festivals.

TVR 1 difuzează primul episod, din cele şase ale seriei Trei decenii de război (The World Wars, SUA, 2014, regia John Ealer, cu: Daniel Martin Berkey, Michael Almy, James William Barker) sâmbătă, 19 ianuarie, de la ora 22.00.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending