Televiziune
EUROSPORT, o nouă identitate de brand, sub sloganul “Stârneşte pasiunea”

- Noua identitate de brand anunță un viitor promițător pentru Eurosport, după un an plin de transformări
- Noul slogan, “Stârnește pasiunea”, reprezintă experiența deosebită oferită de brand, prin intermediul transmisiunilor sportive fără egal
- Campania din social media #aceeașipasiune conectează și inspiră fanii de pretutindeni
Eurosport invită fanii sportului de pretutindeni să “Stârnească pasiunea” și să descopere o identitate de brand nouă, extraordinară, care va marca începutul unui nou capitol captivant pentru canalul de sport deținut de Discovery.
Conform noii identități de brand, canalul Eurosport va deveni Eurosport 1, făcându-se astfel distincția între cele două canale Eurosport.
Noua identitate, care va fi dezvăluită vineri, 13 noiembrie 2015, va fi susținută de sloganul “Stârnește pasiunea” și de campania din social media #aceeașipasiune, care îndeamnă fanii să împărtășească poveștile lor legate de momentele extraordinare pe care le trăiesc pentru a-și demonstra admirația pentru un sportiv, o echipă sau un sport.
Ușor de recunoscut și distinctă, noua identitate va conecta și mai mult brandul Eurosport la realitatea secolului 21, păstrând în același timp moștenirea deosebită în materie de inovație și expertiză, două dintre valorile fundamentale ale Eurosport de mai bine de 25 de ani.
Deținut în totalitate de Discovery, Eurosport a traversat până acum un an extraordinar, marcat de achiziționarea drepturilor pentru Jocurile Olimpice în Europa. Aceasta face parte dintr-un plan mai amplu, pe termen lung, de a oferi experiențe memorabile și de a implica fanii de toate vârstele în sporturile pe care le îndrăgesc oriunde, oricând, pe orice dispozitiv.
Peter Hutton, CEO Eurosport, a declarat: “Eurosport s-a poziționat ca un nume de referință pentru transmisiunile sportive în direct și, sub patronajul Discovery, am continuat să ne extindem și să reînsuflețim brandul pentru a fi mai aproape de fani.
Lansarea noii identități de brand este încă un pas înainte pentru a face Eurosport destinația preferată pentru fanii sportului de pretutindeni. Noul slogan, “Stârnește pasiunea”, care pune în centru fanii, este rezultatul unui întreg an plin de transformări pentru Eurosport.
Am achiziționat drepturi premium pentru fanii locali din fiecare piață, care ne permit să oferim experiențe unice în direct – de la turnee de tenis de Mare Șlem, până la cele mai importante ligi europene de fotbal, cele mai tari competiții din cadrul sporturilor cu motor, fiecare cursă majoră de ciclism și, desigur, Jocurile Olimpice în Europa în perioada 2018-2024.
Am investit în producție pentru a putea să oferim povești extraordinare din lumea sportului într-o manieră inovatoare, ceea ce a dus la doborârea de recorduri de audiență pentru numeroase evenimente sportive majore din 2015. Astăzi, suntem încântați să avem o nouă identitate și o nouă abordare, care să stârnească pasiunea fanilor pentru sport.”
Antonio Ruiz, VP Marketing & Franchise Management Eurosport, a adăugat: “Rebrandingul Eurosport este urmarea unor ample cercetări desfășurate în mai multe piețe pentru a înțelege percepția brandului și pentru a defini valorile companiei.
Eurosport va avea o personalitate distinctă și imagini vizuale îndrăznețe, care să atragă fanii. Fanii și sportivii trăiesc pasiunea pentru sport în maniere extraordinare. Eurosport stârnește acum această pasiune și sărbătorește devotamentul, ambiția, dedicarea, sacrificiul, nebunia și bucuria lor.”
- Program TV3 săptămâni ago
Programul ANTENA 1 pentru perioada 17 – 23 noiembrie 2023
- Program TV2 săptămâni ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 20 – 26 noiembrie 2023
- Program TV2 săptămâni ago
Programul ANTENA 1 pentru perioada 24 – 30 noiembrie 2023
- Seriale3 săptămâni ago
CLANUL a ajuns la sezonul final! Echipa a început filmările pentru cel de-al 4-lea capitol
- Program TV3 săptămâni ago
Programul HAPPY CHANNEL pentru săptămâna 17 – 23 noiembrie 2023
- Program TV2 săptămâni ago
Programul Kanal D pentru săptămâna 20 – 26 Noiembrie 2023
- Program TVo săptămână ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 27 Noiembrie – 03 Decembrie 2023
- ENTERTAINMENT2 săptămâni ago
Fiul unui cunoscut om de afaceri la un pas de tragedie! Salvat de un medic roman, dupa ce fusese diagnosticat gresit in Turcia!
- Special TV2 săptămâni ago
România este oriunde inima se simte acasă! De 1 decembrie, trăiești România la PRO TV!
- Seriale2 săptămâni ago
Comedia romantică Lasă-mă, îmi place! Camera 609 de la Antena 1 a fost reînnoită pentru sezonul doi
- Program TV2 săptămâni ago
Programul HAPPY CHANNEL pentru săptămâna 24 – 30 noiembrie 2023
- AUDIENȚE TV3 săptămâni ago
America Express își menține supremația în topul audiențelor
- ENTERTAINMENT2 săptămâni ago
Selim the Kid lanseaza videoclipul piesei „Vin cu tata”
- Program TVo săptămână ago
Programul Kanal D pentru săptămâna 27 Noiembrie – 03 Decembrie 2023
- AUDIENȚE TV3 săptămâni ago
America Express, lider de audiență. Premieră în istoria emisiunii: imunitatea se dă la peste 3.000 de metri altitudine
- Emisiunio săptămână ago
Andrew Tate primul interviu televizat după ce a ieșit din închisoare la “40 de întrebări cu Denise Rifai”