Connect with us

Televiziune

EUROSPORT, o nouă identitate de brand, sub sloganul “Stârneşte pasiunea”

Published

on

Foto Credit: Eurosport
  • Noua identitate de brand anunță un viitor promițător pentru Eurosport, după un an plin de transformări
  • Noul slogan, “Stârnește pasiunea”, reprezintă experiența deosebită oferită de brand, prin intermediul transmisiunilor sportive fără egal
  • Campania din social media #aceeașipasiune conectează și inspiră fanii de pretutindeni

Eurosport invită fanii sportului de pretutindeni să “Stârnească pasiunea” și să descopere o identitate de brand nouă, extraordinară, care va marca începutul unui nou capitol captivant pentru canalul de sport deținut de Discovery.

Conform noii identități de brand, canalul Eurosport va deveni Eurosport 1, făcându-se astfel distincția între cele două canale Eurosport.

EUROSPORT 1 LOGO

EUROSPORT 2 LOGO

Noua identitate, care va fi dezvăluită vineri, 13 noiembrie 2015, va fi susținută de sloganul “Stârnește pasiunea” și de campania din social media #aceeașipasiune, care îndeamnă fanii să împărtășească poveștile lor legate de momentele extraordinare pe care le trăiesc pentru a-și demonstra admirația pentru un sportiv, o echipă sau un sport.

Ușor de recunoscut și distinctă, noua identitate va conecta și mai mult brandul Eurosport la realitatea secolului 21, păstrând în același timp moștenirea deosebită în materie de inovație și expertiză, două dintre valorile fundamentale ale Eurosport de mai bine de 25 de ani.

Deținut în totalitate de Discovery, Eurosport a traversat până acum un an extraordinar, marcat de achiziționarea drepturilor pentru Jocurile Olimpice în Europa. Aceasta face parte dintr-un plan mai amplu, pe termen lung, de a oferi experiențe memorabile și de a implica fanii de toate vârstele în sporturile pe care le îndrăgesc oriunde, oricând, pe orice dispozitiv.

Peter Hutton, CEO Eurosport, a declarat: “Eurosport s-a poziționat ca un nume de referință pentru transmisiunile sportive în direct și, sub patronajul Discovery, am continuat să ne extindem și să reînsuflețim brandul pentru a fi mai aproape de fani.

Lansarea noii identități de brand este încă un pas înainte pentru a face Eurosport destinația preferată pentru fanii sportului de pretutindeni. Noul slogan, “Stârnește pasiunea”, care pune în centru fanii, este rezultatul unui întreg an plin de transformări pentru Eurosport.

Am achiziționat drepturi premium pentru fanii locali din fiecare piață, care ne permit să oferim experiențe unice în direct – de la turnee de tenis de Mare Șlem, până la cele mai importante ligi europene de fotbal, cele mai tari competiții din cadrul sporturilor cu motor, fiecare cursă majoră de ciclism și, desigur, Jocurile Olimpice în Europa în perioada 2018-2024.

Am investit în producție pentru a putea să oferim povești extraordinare din lumea sportului într-o manieră inovatoare, ceea ce a dus la doborârea de recorduri de audiență pentru numeroase evenimente sportive majore din 2015. Astăzi, suntem încântați să avem o nouă identitate și o nouă abordare, care să stârnească pasiunea fanilor pentru sport.”

Antonio Ruiz, VP Marketing & Franchise Management Eurosport, a adăugat: “Rebrandingul Eurosport este urmarea unor ample cercetări desfășurate în mai multe piețe pentru a înțelege percepția brandului și pentru a defini valorile companiei.

Eurosport va avea o personalitate distinctă și imagini vizuale îndrăznețe, care să atragă fanii. Fanii și sportivii trăiesc pasiunea pentru sport în maniere extraordinare. Eurosport stârnește acum această pasiune și sărbătorește devotamentul, ambiția, dedicarea, sacrificiul, nebunia și bucuria lor.”

Facebook Comments Box
Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Rochii




mutari si transport mobila

MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
AUDIENȚE TV2 ore ago

De Ziua Națională românii au ales PRO TV! Postul a fost lider absolut de audienta!

TV Divertisment Show2 ore ago

Vocea României, 1 Decembrie 2023 – Primul LIVE: Melisa Antonesi, demonstrație de talent: ”Dedic această piesă tuturor românilor care au plecat departe”

AUDIENȚE TV2 ore ago

America Express, lider de audiență. Romică și Cătălin Țociu, salvați aseară de soarele verde de la eliminare

Emisiuni4 ore ago

Adi Hădean în această duminică la “40 de întrebări cu Denise Rifai”

Program Special3 zile ago

Programul TV de pe 1 Decembrie 2023. Ce poți vedea la PRO TV de Ziua Națională a României

TV Divertisment Show3 zile ago

Alina Ceușan se alătură echipei Vocea României! Pe 1 decembrie trăim LIVE bucuria nostalgiei

Program Special3 zile ago

Ediție specială Observator – Parada militară de la Arcul de Triumf de 1 decembrie

RECOMANDARI TV3 zile ago

Bucură-te împreună cu întreaga familie în mini-vacanța de 1 Decembrie de super filme și seriale de la Disney+!

Reality Show4 zile ago

KANAL D pregăteşte cel mai inedit reality de aventură! Miza este uriaşă 1.000.000 de lei! Lovitură fatală pentru PRO TV! Celebrul post va „spulbera” concurența cu cel mai mare experiment social televizat din istoria televiziunii!

Reality Show4 zile ago

Laura Giurcanu și Sânziana Negru au câștigat imunitatea mare aseară, la America Express

Program Special4 zile ago

PROGRAM SPECIAL DE ZIUA ROMANIEI De 1 Decembrie, TVR onorează Oamenii

Facebook

Advertisement

IN Trending