Connect with us

Central European Media Enterprises Ltd. a anunţat pe 29 iulie rezultatele financiare pe trimestrul al doilea şi pe primele şase luni, încheiate pe 30 iunie 2015.

Principalele repere operaţionale şi financiare ale grupului CME sunt:

  • Cota de audiență s-a îmbunătăţit în cinci din cele şase țări în care activează grupul, atât pe durata întregii zile, cât şi în prime time.
  • Pieţele de publicitate TV din cele şase ţări au crescut cu 7% în prima jumătate a anului 2015.
  • Cota din piaţa de publicitate TV a crescut în cinci din şase ţări în al doilea trimestru al anului 2015.
  • Suma restantă din linia de credit pe anul 2017 a fost complet rambursată, reflectând îmbunătăţirea fluxului de numerar.
  • Au fost luate măsuri suplimentare pentru a reduce expunerea la impactul cursurilor de schimb valutar, iar grupul CME a fost de acord ca orice refinanţare a datoriei convertibile, exprimată în dolari şi scadentă în noiembrie 2015, să fie exprimată în euro.

 

Michael Del Nin, Co-CEO CME, a declarat: “Rezultatele pentru primul trimestru ne-au depăşit aşteptările şi reflectă creşterea susţinută a operaţiunilor noastre. Conduşi de creşterea veniturilor faţă de perioadele anterioare în toate pieţele noastre şi de puternicele avantaje operaţionale ale companiei, OIBDA a crescut constant şi aproape s-a dublat în prima jumătate a anului, comparativ cu aceeaşi perioadă a lui 2014.”

Cristoph Mainusch, Co-CEO CME, a adăugat: “Programele noastre au fost pe primele locuri în audienţă pe perioada primăverii şi am crescut cota de piaţă în cinci din cele şase ţări, continuând, în același timp, reducerea costurilor. Combinaţia de creştere a veniturilor şi scădere a cheltuielilor a avut ca rezultat o îmbunătăţire semnificativă a OIBDA unitar în prima jumătate a lui 2015 şi ne aşteptăm ca acest trend să continue pe tot parcursul anului.”

În România, din portofoliul grupului CME fac parte PRO TV – liderul televiziunilor din România, Acasă, Acasă Gold, Pro Cinema, Sport.ro, MTV România și PRO TV Internațional.

“Poziția noastră de lider este rezultatul investiției în conținut, prin formate noi, inovație și valoare adăugată a producțiilor noastre”

Performanța operațiunilor CME în România în cel de-al doilea trimestru al anului 2015 a fost determinată de îmbunătățirea cotei de audiență la nivelul întregii zile cu 0.8 puncte procentuale la nivelul publicului comercial, precum și creșterea cu 2.4 puncte procentuale a cotei de audiență în prime time, de la 30,5% în trimestrul al doilea din 2014, la 32,9% în cel de-al doilea trimestru al acestui an. Această performanță este datorată în cea mai mare măsură celor două proiecte principale din această perioadă – Românii au talent și Las Fierbinți.

În perioada menționată, grupul PRO TV a înregistrat un venit net de 44 milioane USD, reprezentând o creștere like-for-like cu 11% față de perioada similară a anului precedent. Creșterea este datorată îmbunătățirii veniturilor din publicitatea TV datorată unei cereri mai mari, precum și unei ușoare creșteri a veniturilor din taxe de cablu și abonamente. Împreună cu scăderea costului rezultată din reducerea conținutului internațional, profitul operațional înainte de depreciere și amortizare s-a îmbunătățit cu 31% la rate actuale și 63,2% like-for-like. Variaţia like-for-like reflectă impactul aplicării ratei de schimb a perioadei curente la veniturile şi costurile perioadei anterioare.

„PRO TV este mulțumit cu performanța obținută în trimestrul doi din 2015, care continuă trendul crescător de la începutul acestui an. Suntem bucuroși să fim cea de-a doua țară din punct de vedere al contribuției în cadrul grupului CME, deținând o cotă de 26% din veniturile nete și profitul operațional al grupului. Poziția noastră de lider este rezultatul investiției în conținut, prin formate noi, inovație și valoare adăugată a producțiilor noastre. Vom continua să ne concentrăm pe business-ul nostru principal, televiziunea, alături de producțiile care au transformat PRO TV în liderul acestei piețe. Suntem încrezători că vom continua până la finalul acestui an să menținem trendul pozitiv al performanței, atât din punct de vedere financiar, cât și în ceea ce privește audiența.”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

Comentarii

Premieră TV

„Legile misterelor”, o nouă serie de investigații în premieră la DIVA

Avatar

Published

on

            „Legile misterelor” (Mystery 101) este noua serie de investigații, ce vine în premieră în România la DIVA, din 7 iunie, duminica de la ora 16:00. Serialul pregătește o doză de suspans și acțiune pentru după-amiezile de week-end, unde un profesor de ficţiune literară care predă Legile misterelor, investighează cazuri reale de crimă.

Oriunde poate apărea o scenă a crimei. În orașe mari, localități mici sau chiar în propria casă. Învață cum să le rezolvi alături de Amy Winslow (rol jucat de Jill Wagner), un profesor specializat în ficțiune literară de la Colegiul Elmstead și detectivul Travis Burke (interpretat de Kristoffer Polaha), nou sosit în oraș.

 

 

Amy Winslow predă literatură de ficțiune la colegiu, dar mai nou, are parte de crime învăluite în mister în viața reală, atunci când un specimen extrem de valoros dispare dintr-un laborator, când au loc o crimă și sinucidere, iar un student este declarat dispărut. După anii în care a studiat literatura și legile misterelor, ea a devenit un expert în depistarea vinovatului. Este de asemenea, foarte pricepută la evaluarea oamenilor, motiv pentru care, atunci când îl întâlnește pe detectivul Travis Burke, într-o cafenea locală, ea intuiește că acesta vine din Chicago, că este nou în oraș și că este recent divorțat.

Amy și Detectivul Burke investighează împreună cazurile din Garrison, Washington. Chiar dacă relația lor începe cu stângul, Travis realizează repede că Amy este o parteneră perfectă pentru investigaţii, datorită simțului ei de observație, a inteligenței și intuiției. Aşadar, nu rataţi „Legile misterelor” din 7 iunie, ora 16:00, la DIVA.  

Comentarii

Continue Reading

Documentar

Discovery celebrează Ziua Mondială a Oceanelor cu trei documentare speciale noi

Avatar

Published

on

            Între 6 și 8 iunie, telespectatorii vor fi martorii eforturilor dedicate protejării oceanului planetar și a luptei duse împotriva consumului și poluării cu plastic. Discovery va transmite o serie specială de documentare, pentru a marca Ziua Mondială a Oceanelor (8 iunie). Prin intermediul micilor ecrane, vom face scufundări în cele mai adânci și deosebite puncte ale oceanelor lumii și vom afla detalii neștiute despre importanța conservării acestor ecosisteme valoroase.

 

În perioada anunţată, iubitorii de natură vor putea urmări noi povești captivante despre lumea misterioasă a adâncurilor, dar și eforturile depuse de activiști pentru protejarea apelor și a mediului înconjurător. Sâmbătă, 6 iunie, de la ora 21:00 urmăriţi în premieră Războiul balenelor: Povestea căpitanului Watson. Protagonistul seriei emblematice, Căpitanul Paul Watson a fondat Sea Shepherd în 1977, contribuind la procesul de eradicare a vânătorii de balene, braconajului, comerțului cu aripioarele de rechin, distrugerea habitatului și presupusele abateri de la legile oceanelor. El navighează prin toată lumea, cu misiunea de a proteja oceanele și viața marină, pentru care este gata să-și riște chiar și viața.

            Duminică, 7 iunie, începând cu ora 21:00, păşiţi pe Planeta Plasticului. Documentarul tratează un subiect cât se poate de actual şi oferă o privire de ansamblu asupra crizei poluării generate de utilizarea plasticului și efectul pe care îl are asupra sănătății planetei și a oamenilor. Telespectatorii pot urmări interviuri cu experți și activiști din prima linie a luptei, dezvăluind consecințele dezastruoase ale cantității uriașe de plastic ce afectează din ce în ce mai mult bunăstarea planetei. Câmpuri pline de gunoi, râuri și mări înfundate cu deșeuri, cerul sufocat cu emisiile dăunătoare provenite din producția și prelucrarea plasticului sunt catastrofele pe care omenirea trebuie să le înfrunte.

Tot duminică, de la ora 23:00, Discovery difuzează documentarul Oceanele și giganții lor. Aici este prezentată povestea oamenilor de știință care au descoperit, prin dovezi video și decodarea unor înregistrări ale sunetelor transmise de balene, cum vânează acestea. Timp de zece ani, cercetătorii au încercat să surprindă imagini cu balenele cașalot, cei mai mari prădători din lume. Aceștia trăiesc în cele mai adânci și întunecate puncte ale oceanelor, fiind aproape imposibil de ajuns la ei.

 

Documentarele pot fi urmărite și în reluare, chiar pe 8 iunie, de Ziua Mondială a Oceanelor. Războiul balenelor: Povestea căpitanului Watson va rula începând cu ora 00:00, urmat de Planeta Plasticului, de la 01:00.

Program redifuzări:

  • Războiul balenelor: Povestea căpitanului Watson – 11 iunie, ora 20:00 și 13 iunie, ora 10:40
  • Planeta Plasticului – 18 iunie, ora 20:00 și 20 iunie, ora 10:40
  • Oceanele și giganții lor– 25 iunie, ora 20:00 și 27 iunie, ora 10:40

Comentarii

Continue Reading

Reality Show

KANAL D: Elena Ionescu este castigatoarea “Survivor Romania”!

Avatar

Published

on

Publicul a decis!  Elena Ionescu este castigatoarea “Survivor Romania”, in urma voturilor telespectatorilor. A dovedit o extraordinara determinare, un psihic de otel, in ciuda tuturor dificultatilor. Sportiva redutabila pe trasee, a luptat cu indarjire, dovedind pana in ultimul moment ca merita sa fie castigatoarea celei mai spectaculoase competitii televizate din Romania.

Dupa o ultima editie  incarcata de emotii, sustinuta de voturile  celor de acasa, Elena Ionescu a devenit castigatoarea “Survivor Romania”, intrand in posesia premiul de 250.000 de lei si a trofeului atat de ravnit.

Ma plec in fata publicului care m-a sustinut. (…) Am luptat ca o leoaica pentru copilul meu”, a declarat Elena Ionescu printre lacrimi de bucurie,  tinand trofeul strans in brate.

 

Marea Finala a fost una incarcata de emotie si de tensiune; dupa difuzarea  imaginilor din Consiliu, filmate in Republica Domincana, telespectatorii i-au putut vedea pe cei patru finalisti, Lola, Emanuel, Iancu si Elena, in direct, chiar in studiourile Kanal D, intr-un platou impresionant,  amenajat special pentru Marea Finala, o replica a Consiliului din Dominicana.

S-au derulat momente intense in ultima editie “Survivor Romania”, s-au depanat amintiri, concurentii si-au explicat cele mai intime si emotionate trairi, au curs lacrimi si s-a ras cu pofta. Cei patru finalisti au impresionat prin discursurile lor, fiecare dintre ei explicand ce a insemnat aceasta calatorie uluitoare, a maturizarii.

Telespectatorii au avut ocazia sa vada imagini in exclusivitate, inedite, din spatele camerelor de filmat, cu zeci de membri ai echipei de productie ce a facut posibila o desfasurare uriasa de forte, lucrand la cele mai inalte standarde, pentru ca publicul sa aiba parte de un show total.

S-a incheiat, odata cu Marea Finala “Survivor Romania”, un capitol extraordinar, o calatorie unica a formarii, reality-ul oferind publicului o experienta totala, autentica.  Publicul a fost cel care a judecat, in final, evolutia fiecarui concurent si a decis, prin vot, cine este marele castigator.

Comentarii

Continue Reading

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0