Connect with us
 

Central European Media Enterprises Ltd. a anunţat pe 29 iulie rezultatele financiare pe trimestrul al doilea şi pe primele şase luni, încheiate pe 30 iunie 2015.

Principalele repere operaţionale şi financiare ale grupului CME sunt:

  • Cota de audiență s-a îmbunătăţit în cinci din cele şase țări în care activează grupul, atât pe durata întregii zile, cât şi în prime time.
  • Pieţele de publicitate TV din cele şase ţări au crescut cu 7% în prima jumătate a anului 2015.
  • Cota din piaţa de publicitate TV a crescut în cinci din şase ţări în al doilea trimestru al anului 2015.
  • Suma restantă din linia de credit pe anul 2017 a fost complet rambursată, reflectând îmbunătăţirea fluxului de numerar.
  • Au fost luate măsuri suplimentare pentru a reduce expunerea la impactul cursurilor de schimb valutar, iar grupul CME a fost de acord ca orice refinanţare a datoriei convertibile, exprimată în dolari şi scadentă în noiembrie 2015, să fie exprimată în euro.

 

Michael Del Nin, Co-CEO CME, a declarat: “Rezultatele pentru primul trimestru ne-au depăşit aşteptările şi reflectă creşterea susţinută a operaţiunilor noastre. Conduşi de creşterea veniturilor faţă de perioadele anterioare în toate pieţele noastre şi de puternicele avantaje operaţionale ale companiei, OIBDA a crescut constant şi aproape s-a dublat în prima jumătate a anului, comparativ cu aceeaşi perioadă a lui 2014.”

Cristoph Mainusch, Co-CEO CME, a adăugat: “Programele noastre au fost pe primele locuri în audienţă pe perioada primăverii şi am crescut cota de piaţă în cinci din cele şase ţări, continuând, în același timp, reducerea costurilor. Combinaţia de creştere a veniturilor şi scădere a cheltuielilor a avut ca rezultat o îmbunătăţire semnificativă a OIBDA unitar în prima jumătate a lui 2015 şi ne aşteptăm ca acest trend să continue pe tot parcursul anului.”

În România, din portofoliul grupului CME fac parte PRO TV – liderul televiziunilor din România, Acasă, Acasă Gold, Pro Cinema, Sport.ro, MTV România și PRO TV Internațional.

“Poziția noastră de lider este rezultatul investiției în conținut, prin formate noi, inovație și valoare adăugată a producțiilor noastre”

Performanța operațiunilor CME în România în cel de-al doilea trimestru al anului 2015 a fost determinată de îmbunătățirea cotei de audiență la nivelul întregii zile cu 0.8 puncte procentuale la nivelul publicului comercial, precum și creșterea cu 2.4 puncte procentuale a cotei de audiență în prime time, de la 30,5% în trimestrul al doilea din 2014, la 32,9% în cel de-al doilea trimestru al acestui an. Această performanță este datorată în cea mai mare măsură celor două proiecte principale din această perioadă – Românii au talent și Las Fierbinți.

În perioada menționată, grupul PRO TV a înregistrat un venit net de 44 milioane USD, reprezentând o creștere like-for-like cu 11% față de perioada similară a anului precedent. Creșterea este datorată îmbunătățirii veniturilor din publicitatea TV datorată unei cereri mai mari, precum și unei ușoare creșteri a veniturilor din taxe de cablu și abonamente. Împreună cu scăderea costului rezultată din reducerea conținutului internațional, profitul operațional înainte de depreciere și amortizare s-a îmbunătățit cu 31% la rate actuale și 63,2% like-for-like. Variaţia like-for-like reflectă impactul aplicării ratei de schimb a perioadei curente la veniturile şi costurile perioadei anterioare.

„PRO TV este mulțumit cu performanța obținută în trimestrul doi din 2015, care continuă trendul crescător de la începutul acestui an. Suntem bucuroși să fim cea de-a doua țară din punct de vedere al contribuției în cadrul grupului CME, deținând o cotă de 26% din veniturile nete și profitul operațional al grupului. Poziția noastră de lider este rezultatul investiției în conținut, prin formate noi, inovație și valoare adăugată a producțiilor noastre. Vom continua să ne concentrăm pe business-ul nostru principal, televiziunea, alături de producțiile care au transformat PRO TV în liderul acestei piețe. Suntem încrezători că vom continua până la finalul acestui an să menținem trendul pozitiv al performanței, atât din punct de vedere financiar, cât și în ceea ce privește audiența.”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Reportaj

Europa, te iubesc!, un reportaj despre Uniunea Europeană, duminică, la România, te iubesc!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Săptămâna aceasta, la România, te iubesc!, Alex Dima vorbește despre Uniunea Europeană și despre instituțiile care fac acest colos, alcătuit din 28 de state, să funcționeze. Care sunt atribuțiile aleșilor, cum arată istoria Uniunii, care sunt cele mai importante legi votate în ultimii ani, dar și cu ce probleme se confruntă (migrație, șomaj, fake news, mediu, etc.), vedem duminică, de la ora 18:00, la PRO TV.

În ziua alegerilor, Alex Dima face o analiză a activității Uniunii Europene și explică de ce este important să înțelegem mai bine unde îi trimitem pe cei pe care-i votăm.

”Votul este un drept, dar și o datorie, și trebuie să înțelegem că schimbarea începe cu mine, cu fiecare dintre noi. Am tot auzit de-a lungul anilor: <<la noi nu se poate, noi nu putem, asta e țara, ăștia suntem și așa mai departe.>> Ei bine, la vot avem ocazia să dovedim că putem, că împreună suntem o forță care e în stare să își decidă viitorul.”, a spus Alex Dima despre reportajul România, te iubesc!, pe care telespectatorii îl vor putea urmări în ediția din această săptămână.

Europa e plină de oportunități, noi plini de necesități, dar cu fiecare vot ne facem bine. Europa, te iubesc!, la România, te iubesc!, duminică, de la ora 18:00, la PRO TV.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Premieră TV

DIGI 24: Secretul lui Bachus, filmul de sâmbătă la CinemaTePeca

Published

on

 

Comedia “Secretul lui Bachus” (1984), cu Dem Rădulescu, Gheorghe Dinică și Sebastian Papaiani, este filmul de sâmbătă la Digi24.

“Secretul lui Bachus”, unul dintre cele mai vizionate filme românești din toate timpurile, conform datelor publicate de Uniunea Autorilor și Realizatorilor de Film din România, a fost inspirat de întâmplări reale.  Dosarul „Vinul” sau cazul Gheorghe Ștefănescu, din anii ’60, a urmărit arestarea unui gestionar de depozit de vinuri, acuzat de delapidare, contrafacere și diluare de băuturi.

Subiectul filmului regizat de Geo Saizescu este identificarea și distrugerea rețelei  infracționale organizate în jurul lui Ștefănescu, nea Bachus sau Bumbescu în film, după eliberarea gestionarului din închisoare.

“Mesajul fundamental transmis de comedia lui Popovici – Saizescu este: trăim într-o țară veselă, în care lumea o duce bine, răul e reprezentat de indivizi care n-au nici o legătură cu Partidul Comunist, cu socialismul, cu oamenii muncii, pe care nici măcar nu trebuie să-i urâm, trebuie, în primul rând, să râdem de ei. Nici o clipă aceștia nu pun cu adevărat în pericol orânduirea noastră socialistă, știm de la bun început că vor fi prinși de organele noastre,” spune Cristian Tudor Popescu despre mesajul propagandistic al filmului, mesaj pe care satira îl face și mai eficient.

Din distribuția filmului mai fac parte Emil Hossu, Ștefan Mihăilescu-Brăila, Jean Constantin, Horațiu Mălăele și Ileana Stana Ionescu.

Emisiunea CinemaTePeca este difuzată la Digi24 în fiecare sâmbătă, de la ora 21:00. Filmele prezentate în emisiune pot fi revăzute sâmbăta și duminica de la ora 6:00. Gazda cinefililor este istoricul și criticul de film Cristian Tudor Popescu. Cele mai valoroase filme ale cinematografiei românești sunt la Digi24, în fiecare weekend, la o calitate deosebită și într-o prezentare savuroasă, purtând semnătura lui Cristian Tudor Popescu.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Premieră TV

Simona Halep revine la Paris! Eurosport va transmite cel mai important turneu Roland-Garros

Published

on

 

Din 26 mai, Eurosport dă startul Roland-Garros și pune la bătaie o experiență completă la finala feminină a turneului de la Paris

Eurosport, gazda tenisului de Mare Șlem, va difuza în direct și în exclusivitate pe canalele sale din România toate meciurile din cadrul noii ediții a Roland-Garros. Astfel, în perioada 26 mai – 9 iunie, fanii tenisului din România vor putea urmări zilnic evoluția de la Roland-Garros a celor mai mari jucători de tenis din lume, pe Eurosport 1, Eurosport 2 și Eurosport Player – serviciul Eurosport în direct și la cerere disponibil oriunde și oricând, pe orice dispozitiv.

De-a lungul celor două săptămâni de la Roland-Garros, Eurosport va transmite peste 250 de ore de tenis de la al doilea turneu de Mare Șlem al anului. De asemenea, platformele digitale ale Eurosport (eurosport.com, eurosport.ro, paginile de social media) vor pune la dispoziția fanilor conținut exclusiv cu privire la turneu, care să completeze experiența de vizionare a fanilor.

Ediția din 2019 îi aduce la linia de start pe cei mai buni jucători de tenis ai momentului. Rafael Nadal este favoritul principal la victorie în turneul masculin și țintește al 12-lea său succes la Paris, în timp ce Novak Djokovic și Roger Federer întregesc trio-ul formidabil al generației lor. Elvețianul se află la prima participare la Roland-Garros, din 2015 încoace. Alți jucători de urmărit sunt tinerii precum Dominic Thiem (finalist anul trecut), Alexander Zverev și Stefanos Tsitsipas. Turneul feminin este unul foarte deschis: Simona Halep va încerca să-și apere titlul câștigat anul trecut în fața rivalelor, printre care Naomi Osaka, Serena Williams, Petra Kvitova, Kiki Bertens, Karolina Pliskova, Sloane Stephens sau Elina Svitolina. Pe tabloul feminin se află alte trei românce: Irina Begu, Mihaela Buzărnescu și Sorana Cîrstea, în timp ce Marius Copil este singurul reprezentant al României în turneul masculin.

Transmisiunile de la Paris vor fi amplificate de echipa internațională de experți Eurosport. Mats Wilander și Barbara Schett vor fi, ca de obicei, gazdele din studioul de ultimă generație al Eurosport, iar alături de ei se vor afla foste legende ale tenisului precum Chris Evert, Kim Clijsters, Boris Becker, Patrick Mouratoglou sau Alex Corretja. „Comisarul Tenisului”, John McEnroe, va reveni la rândul lui, prezentând cele mai importante momente.

Anul acesta, Eurosport este alături de fanii din România cu o campanie extinsă dedicată Roland Garros, cu mai multe activități dedicate pasiunii oamenilor pentru tenis.

Astfel, între 26 mai – 2 iunie, Eurosport le pregătește fanilor un concurs inedit, prin care pot câștiga o experiență completă la finala de simplu feminin de la Roland-Garros (Paris, Franța). Pentru a intra în concurs, cei interesați trebuie să răspundă corect la întrebarea adresată de comentatorii Eurosport pe parcursul meciurilor televizate. Astfel, începând de duminică, 26 mai, între orele 12:00 și 20:00, comentatorii Eurosport vor adresa câte o întrebare diferită în fiecare zi până duminică, 2 iunie. Telespectatorii trebuie să trimită răspunsul corect la întrebarea zilei pe platforma dedicată a concursului, www.hailafinala.ro. Website-ul va fi funcțional începând de duminică, 26 mai – prima zi a turneului.

Câștigătorul va fi ales prin extragere legalizată, iar premiul constă în cazare, transport și bilete de acces la finala de simplu feminin din data de 8 iunie, pentru două persoane (câștigător + un însoțitor).

Mai mult, pe perioada turneului, Eurosport va desfășura o campanie de OOH în Piața Presei Libere și în Piața Universității, constând în amplasarea unor mingi de tenis supradimensionate în locațiile respective, pentru a crește nivelul de awareness al oamenilor cu privire la turneu. În Piața Universității, pietonii vor putea înregistra un mesaj pentru jucătorii favoriți în zona de activare, care poate fi transmis ulterior de Eurosport pe TV sau Facebook.

Nu în ultimul rând, în anticiparea lansării turneului, Eurosport a organizat săptămâna trecută în București un eveniment special dedicat Roland Garros. Invitatul special a fost Mats Wilander, fost multiplu campion de Mare Șlem, expert și realizator al emisiunii „Game, Schett și Mats”:

„Roland Garros este locul în care tenismenii joacă cel mai bine și dau ce au mai bun, este ca şi cum ai vedea o operă de artă. În această ediție de Roland Garros, îmi imaginez o finală de vis între Stefanos Tsitsipas împotriva lui Denis Shapovalov. Vreau să văd feţe noi. Iubesc jucătorii mari, dar pentru mine contează foarte mult jocul de tenis, care nu este doar despre a te distra, ci despre a învăța, a concura, a câștiga. Nu mă deranjează dacă nu câştigă Rafael sau Novak. Simona Halep este cea mai interesantă jucătoare și ar fi frumos să o vedem în finală împotriva Serenei Williams, ca oamenii să fie martorii unei reveniri a acesteia și să nu rămână cu amintirea ultimei finale.”, a declarat Mats Wilander.

Anul trecut a adus rezultate deosebite în ceea ce privește tenisul pe Eurosport. Turneul de la Roland-Garros a fost cea mai de succes competiție de Mare Șlem din ultimii 13 ani la Eurosport, ajungând la 56,9 milioane de fani pe continent, grație transmisiunilor liniare, reprezentând o creștere de 11% față de ediția din 2017. De asemenea, platformele digitale ale Eurosport au înregistrat 29 de milioane de vizualizări, o creștere de 23% față de anul anterior.

Eurosport transmite turneul de la Roland-Garros din 1989 și deține drepturile de difuzare ale acestuia până în 2021, inclusiv.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending