Connect with us
 

Central European Media Enterprises Ltd. a anunţat pe 29 iulie rezultatele financiare pe trimestrul al doilea şi pe primele şase luni, încheiate pe 30 iunie 2015.

Principalele repere operaţionale şi financiare ale grupului CME sunt:

  • Cota de audiență s-a îmbunătăţit în cinci din cele şase țări în care activează grupul, atât pe durata întregii zile, cât şi în prime time.
  • Pieţele de publicitate TV din cele şase ţări au crescut cu 7% în prima jumătate a anului 2015.
  • Cota din piaţa de publicitate TV a crescut în cinci din şase ţări în al doilea trimestru al anului 2015.
  • Suma restantă din linia de credit pe anul 2017 a fost complet rambursată, reflectând îmbunătăţirea fluxului de numerar.
  • Au fost luate măsuri suplimentare pentru a reduce expunerea la impactul cursurilor de schimb valutar, iar grupul CME a fost de acord ca orice refinanţare a datoriei convertibile, exprimată în dolari şi scadentă în noiembrie 2015, să fie exprimată în euro.

 

Michael Del Nin, Co-CEO CME, a declarat: “Rezultatele pentru primul trimestru ne-au depăşit aşteptările şi reflectă creşterea susţinută a operaţiunilor noastre. Conduşi de creşterea veniturilor faţă de perioadele anterioare în toate pieţele noastre şi de puternicele avantaje operaţionale ale companiei, OIBDA a crescut constant şi aproape s-a dublat în prima jumătate a anului, comparativ cu aceeaşi perioadă a lui 2014.”

Cristoph Mainusch, Co-CEO CME, a adăugat: “Programele noastre au fost pe primele locuri în audienţă pe perioada primăverii şi am crescut cota de piaţă în cinci din cele şase ţări, continuând, în același timp, reducerea costurilor. Combinaţia de creştere a veniturilor şi scădere a cheltuielilor a avut ca rezultat o îmbunătăţire semnificativă a OIBDA unitar în prima jumătate a lui 2015 şi ne aşteptăm ca acest trend să continue pe tot parcursul anului.”

În România, din portofoliul grupului CME fac parte PRO TV – liderul televiziunilor din România, Acasă, Acasă Gold, Pro Cinema, Sport.ro, MTV România și PRO TV Internațional.

“Poziția noastră de lider este rezultatul investiției în conținut, prin formate noi, inovație și valoare adăugată a producțiilor noastre”

Performanța operațiunilor CME în România în cel de-al doilea trimestru al anului 2015 a fost determinată de îmbunătățirea cotei de audiență la nivelul întregii zile cu 0.8 puncte procentuale la nivelul publicului comercial, precum și creșterea cu 2.4 puncte procentuale a cotei de audiență în prime time, de la 30,5% în trimestrul al doilea din 2014, la 32,9% în cel de-al doilea trimestru al acestui an. Această performanță este datorată în cea mai mare măsură celor două proiecte principale din această perioadă – Românii au talent și Las Fierbinți.

În perioada menționată, grupul PRO TV a înregistrat un venit net de 44 milioane USD, reprezentând o creștere like-for-like cu 11% față de perioada similară a anului precedent. Creșterea este datorată îmbunătățirii veniturilor din publicitatea TV datorată unei cereri mai mari, precum și unei ușoare creșteri a veniturilor din taxe de cablu și abonamente. Împreună cu scăderea costului rezultată din reducerea conținutului internațional, profitul operațional înainte de depreciere și amortizare s-a îmbunătățit cu 31% la rate actuale și 63,2% like-for-like. Variaţia like-for-like reflectă impactul aplicării ratei de schimb a perioadei curente la veniturile şi costurile perioadei anterioare.

„PRO TV este mulțumit cu performanța obținută în trimestrul doi din 2015, care continuă trendul crescător de la începutul acestui an. Suntem bucuroși să fim cea de-a doua țară din punct de vedere al contribuției în cadrul grupului CME, deținând o cotă de 26% din veniturile nete și profitul operațional al grupului. Poziția noastră de lider este rezultatul investiției în conținut, prin formate noi, inovație și valoare adăugată a producțiilor noastre. Vom continua să ne concentrăm pe business-ul nostru principal, televiziunea, alături de producțiile care au transformat PRO TV în liderul acestei piețe. Suntem încrezători că vom continua până la finalul acestui an să menținem trendul pozitiv al performanței, atât din punct de vedere financiar, cât și în ceea ce privește audiența.”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Premieră TV

Comedia se muta la KANAL D! Un serial romanesc, in grila de toamna!

Published

on

 

Kanal D pregateste pentru grila de toamna un serial de comedie si a semnat pentru realizarea acestui proiect cu trupa „3 chestii”, umoristi care au generat un adevarat fenomen in mediul online. Kanal D s-a impus de-a lungul timpului ca un trendsetter in materie de formate TV, iar pentru aceasta toamna isi pastreaza obiceiul de a surprinde, translatand si adaptand viziunea din sfera online (Youtube) in televiziune, elaborand un mix intre doua medii care se potenteaza reciproc.

„3 chestii” este proiectul indraznet al unor tineri ieseni plini de umor, ce a demarat in 2016 si a starnit interesul a milioane de urmaritori pe Youtube.  Petronel Gabriel Gongeanu si Iulian Mehedinț au dat nastere proiectului ale carui personaje memorabile au devenit virale.

Petronel si Iulian isi gandesc scenariile si creeaza personajele, cu un accent moldovenesc inconfundabil. Se inspira din intamplari ale vietii de zi cu zi, sunt foarte atrasi de suprinzatoarea natura umana, de tipologii, atmosfera rurala si de autenticitate. De asemenea, „3 chestii” transforma subiecte care tin primele pagini ale ziarelor in adevarate sarje umoristice.

Printre cele mai apreciate clipuri „3 chestii”  se numara: „Cauciucurile de iarna” (7.200.000 de vizualizari pe Youtube), „Atunci cand il iei pe Mitica la ocazie” ( 6.000.000 de vizualizari pe Youtube) sau episodul „Romica Colegu: Urmarirea” (5.100.000 pe Youtube).

Echipa „3 chestii” este alcatuita din oameni plini de creativitate si pasiune pentru ceea ce fac:  Petronel Gabriel Gongeanu, Iulian Mehedinț, Radu Țibulca, Vasile Panțiru, Andreea Lodbă, Claudiu Dobriță, Aida Ioana Cojocariu si Bogdan Burțila.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Premieră TV

Ediţie specială la TVR 1 – “Un salt uriaş pentru omenire – Aselenizarea”

Published

on

 

Nume cunoscute în lumea ştiinţifică –  cosmonautul Dumitru Prunariu, publicistul Alexandru Mironov, astronomul Adrian Șonka şi Botond Istvándi, unul dintre organizatorii Expoziției Space Adventure – se vor afla alături de Mihai Constantin sâmbătă, 20 iulie, în studioul TVR 1, pentru ediţia specială, “Un salt uriaş pentru omenire – Aselenizarea”. La dezbaterea dedicată împlinirii  a 50 de ani de la momentul în care echipajul american Apollo 11 păşea în premieră pe Lună li se va alătura, prin telefon, Andrei Bacalu,  jurnalistul care a relatat aventura selenară pentru români.

 

“Aselenizarea reprezintă provocarea pe care temerarii generaţiei de atunci o aruncă celor de astăzi. Jurnalistic a însemnat un record absolut de audienţă, la care a contribuit şi Televiziunea Română. Ştiinţific a reprezentat finalul unei curse cu obstacole între Uniunea Sovietică şi Statele Unite ale Americii. Oare mai este Luna o provocare pentru Mileniul III, sau ne vom îndrepta direct către alte corpuri cereşti? Aflaţi răspunsul sâmbătă, de la ora 13.00, într-o ediţie specială a Televiziunii Române – “Un salt uriaş pentru omenire – Aselenizarea”, alături de câţiva invitaţi foarte speciali”, spune moderatorul Mihai Constantin.

 

Dezbaterea dedicată momentului din 1969 va avea loc în ziua în care se împlinesc cinci decenii de când Neil Armstrong, primul om care a păşit pe lună, rostea celebrele cuvinte “E un pas mic pentru om, un salt uriaş pentru omenire”. Platoul va fi decorat cu televizoare alb-negru, iar din emisiune nu vor lipsi imaginile de arhivă, în care este surprins celebrul moment al anului 1969. Vom vedea şi imagini de la Expoziția Space Adventure, prin care reprezentanții NASA încearcă să promoveze importanța călătoriilor în spațiu şi care se află în premieră în România.

 

Ce a însemnat Aselenizarea în istoria omenirii? În ce măsură a influenţat războiului rece? De unde am plecat şi unde am ajuns? Este omul singur în Univers? sunt doar câteva dintre întrebările la care vor căuta răspunsul invitaţii lui Mihai Constantin sâmbătă, 20 iulie, de la ora 13.00, la TVR 1.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Premieră TV

Cerbul de Aur 2019: finaliștii concursului internațional de interpretare și-au ales piesele românești

Published

on

 

Cei 12 finaliști ai concursului internațional de interpretare și-au ales piesele din repertoriul românesc pe care le vor cânta pe scena Festivalului „Cerbul de Aur”.

Continuând o tradiție de jumătate de secol, concurenții ediției cu numărul 19 a evenimentului vor interpreta şi o melodie autohtonă pe scena festivalului.

 

Vor fi abordări inedite, Tamara, Ralfs Eilans, Veronica Liberati, Florin Răduță, Anna Odobescu, Alfie Arcuri, Renate, Cynthia Verazie, Eliza G, Syuzanna Melqonyan, Monika Marija și Sara de Blue încercând să impresioneze juriul cu o piesă din repertoriul propriu dar și cu cea din repertoriul românesc, pregătită special pentru concursul din Piața Sfatului.

Anul acesta, intepreți din zece țări  vor sărbători muzica românească pe acordurile pieselor interpretate de Smiley, Voltaj, Delia, Loredana, Andra, Laura Stoica, Doina Badea, MIHAI, Feli și Mihail:

 

Tamara                      Georgia            De la capăt (Voltaj)

Ralfs Eilands               Letonia           Apa (Loredana)

Veronica Liberati        Italia                Bună seara, iubite (Loredana)

Florin Răduță             România          Dragostea rămâne (Andra)

Anna Odobescu         Rep.Moldova   Un actor grăbit (Laura Stoica)

Alfie Arcuri                 Australia          Acasă (Smiley)

Renate                       România          Ploaia şi noi (Doina Badea)

Cynthia Verazie         Cipru                Cât de frumoasă ești (M I H A I)

Eliza G                        Italia                Creioane colorate (Feli)

Syuzanna Melqonyan  Armenia         Pe aripi de vânt (Delia)

Monika Marija               Lituania         Mă ucide ea (Mihail)

Sara de Blue                Austria          Ce are ea (Delia)

 

Tinerii artiști vor fi acompaniați de Big Band-ul Radio România și Orchestra Operei din Brașov, sub bagheta dirijorilor Ionel Tudor și Andrei Tudor.

Anul acesta, concurenţii au şansa de a câştiga Marele Trofeu al Festivalului Internaţional „Cerbul de Aur”, cele trei premii de pe podium și unul dintre premiile speciale, în valoare totală de peste 55 de mii de euro.

 

A 19-a ediţie a Festivalului va avea loc în perioada 22 – 25 august, în Braşov, și va aduce numeroși artiști pe scena din Piața Sfatului. Pe lângă recitalurile vedetelor invitate, 12 finaliști ai concursului internațional de interpretare vor cânta pentru premii de peste 55 de mii de euro.

 

Pentru concurenții din acest an, echipa TVR a pregătit un format cu două zile de concurs, o Gală de premiere şi evenimente adiacente.

Festivalul se va încheia cu un spectacol folcloric care va reuni muzica populară tradiţională românească şi prelucrări de actualitate ale acestui gen muzical.

 

Evenimentul va fi transmis în direct şi în exclusivitate de Televiziunea Română.

Toate informațiile sunt disponibile pe site-ul oficial cerbuldeaur.ro

 

Despre Festivalul Internaţional „Cerbul de Aur”:

Festivalul Internaţional Cerbul de Aur a debutat în anul 1968 şi a avut 18 ediţii, ultima dintre acestea fiind organizată în anul 2018, la aniversarea celor 50 de ani de la debut. Evenimentul a devenit cel mai mare festival internaţional de muzicã organizat în România  şi, în mod tradiţional, la Brașov.

De-a lungul anilor, acest prestigios festival a găzduit apariţii sau recitaluri ale unor vedete precum Diana Ross, Amália Rodrigues, Julio Iglesias, Dalida, Sheryl Crow, Tom Jones, Juliette Greco, Vaya con Dios, Coolio, Barbara, Christina Aguilera, Cliff Richard, Kenny Rogers, Ricky Martin, Kelly Family, Patricia Kaas, Gilbert Becaud, Josephine Baker, Toto Cutugno, Enrico Macias, Boy George, James Brown, Kenny Rogers, Ray Charles, UB 40, Scorpions, Pink, Sheryl Crow, James Blunt, Amy Macdonald, Nicole Scherzinger şi mulţi alţii.

Prin calitatea actelor artistice prezentate, „Cerbul de Aur” este nu doar un brand de prestigiu al TVR, ci şi unul naţional, spectacolele organizate în cadrul festivalului adunând de un număr impresionant de spectatori şi telespectatori din întreaga ţară.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending

%d blogeri au apreciat: